
Na nedavno održanoj aukciji na Floridi zvezda nadmetanja je bio Ferrari 340 Mexico Vignale Coupe iz 1952. godine koji je otišao u ruke novog vlasnika za cenu od "skromnih" 4,3 miliona dolara.
Ferrari 340 Mexico Vignale Coupe proizveden je u samo tri primerka, a pod poklopcem motora nalazi se 4,1 litarski V12 motor sa 280KS, koji je uparen sa petostepenim ručnim menjačem.
Uz ovaj Ferrari dobro je prošao i godinu dana stariji, takođe Ferrari, ali 212 Inter Vignale Coupe koji je prodat za 660.000 dolara, Alfa Romeo 6C 1750 GS Spider iz 1930. za 990.000 dolara, Duesenberg Model J Torpedo Victoria iz 1933. za 962.500 dolara, kao i nešto noviji Mercedes-Benz 300 SL Coupe iz 1955. koji je postigao cenu od 627.000 dolara.
Izvor
: Autosport.hr
Retkost ali i iz Ferarija ume da izadje ovakva grdoba. Mrzi me da trazim ko je karoserista ovog modela ali cini mi se da vidim logo Pininfarine iza tocka...A mozda i nije. Svakako je ruzan.
@ Uros Cuore Sportivo
ovaj auto je iz 1952 ! Pretpostavljam da je tih godina izgledao kao zmaj u odnosu na druge !
@djene,
Znam ja tu cinjenicu ali bilo je modela Ferarija iz istog perioda koji su izgledali bolje. Ipak je ovo pravljeno za kupca preko bare, inspirisanog americkim modelima tog perioda. Mozda mi vise od nosa smetaju ovi usisnici na bokovima vrata koji nepotrebno prekidaju liniju boka i zadrzhavaju pogled...
Ovaj ugao je zanimljiv vrlo.
http://www.insideline.com/ferrari/1952-ferrari-340-mexico-fetches-4-3-million-at-amelia-island.html
@Uros,
posto mu je volan sa pogresne strane tesko da je uradjen za nekog amera. pre ce biti britanija.
4,3 miliona - za staru kanturinu, prevazidjeno bre, ko voli oldtajmere neka kupi neku krsinu, ulozi par desetina hiljada na restauraciju i kraj, kakvih 4,3 miliona, cccc.
@Damko,
znaci trebao je kupiti originalnu beetle, restorirati i isto bi dobio kao da je potrosio $4.3 miliona za klasicni ferrari? (osim sto bi jeftinije prosao)
@mile antena
Najskuplji serijski automobil na svetu danas (bugati ss) kosta 3 puta manje, a ekskluzivniji je 3 miliona puta od ove gomile gvozdjurije!
E sad, ako me ubedis da je bolje kupiti ovu rugobu nego pomenutog bugatija plus jedan range rover za bespuca plus jedan cl za izlaske subotom plus ovu novu zondu za fazoniranje plus po jedna vila na 3 kontinenta plus da ti ostane para da ti, tvoja deca i njihova deca zivite k'o grofovi ceo zivot, ako me ubedis da ova neugledna starudija vredi vise od svega toga, onda svaka cast!
Bio sam na ovom salonu u Zenevi, lamborghini aventador koji kosta 250.000 evra izgleda bolje nego bilo koji drugi auto na salonu bez obzira koliko je skuplji, a ja bih iskreno voleo da i ja i ti imamo po 4,3 milona dolara, pa da ti kupis ovog "penzosa", a ja da kupim najnovijeg lamborghinija i ostane mi skoro 4 miliona, a ti se divi svom izboru.
@mile antena,
Totalno sam smetnuo polozaj volana sa uma, ali moras priznati da je uticaj na dizajn dosao s tvoje strane atlantika.
@Damko,
Nema tu puno logike kod ovakvih stvari,tako da svako poredjenje sa razumnim cenama i modernim automobilima pada u vodu. Zasto jedna Pikasova slika kosta koliko kosta kad mozes sa neta da skinesh za dzabe vise njih u boljoj rezoluciji. Kapirash? Razum tu ne igra ulogu, samo srce i neka zelja buduceg vlasnika da poseduje unikat, i upotpuni kolekciju. Aventadora moze svako da ima a ovog Ferarija samo troje...
@Damko,
a na osnovu cega je veyron ekskluzivniji?
veyrona kupuje onaj ko hoce da pokaze koliko mu je dubok dzep. ovaj ferrari se kupuje srcem, kad vidis detalje na njemu i koliko truda i muke su otisle na sitnice na koje mozda vecina ljudi nece ni primetiti. koliko paznje je obraceno na detalje. a i sam podatak da postoje samo 3 na svetu.
Damko, klasicni automobili se ne kupuju i/ili restoriraju zato sto imas pare. to se srcem radi.
a i naravno uvek postoji investicija. ti kupi sebi najnovijeg lamborghinija koja ce za 2 godine da izgubi 50% cene, a za jos 2 godine jos toliko. a moj ferrari iz 1950 i neke samo moze rasti na ceni. danas vredi $4.3 miliona, za 10 godina ce da mu se duplira cena.
@mile antena
Lambo gubi cenu? Pa pogledaj koliko kosta dobro ocuvana Miura:
http://www.collectioncar.com/detailed.php?ad=2757&category_id=1
Cisto sumljam da je nova kostala milion maraka.
Isto tako ce biti i sa Veyronom, za nekoliko decenija bice 10x skuplji nego sto je sad. Najskuplji auto svih vremena je Bugatti Type 57SC Atlantic koji je prodat za izmedju 30 i 40 miliona dolara
@STrider,
nisi me razumeo. damko je gore spomenuo da je bolje kupiti novi lamborghini nego klasicni ferrari. tom novom lamborghiniju ce nekoliko godina stalno padati cena dok ne postane klasik (za jedno 20-ak godina), tek onda pocinje da raste. dok ovom klasicnom ferrariju cena moze samo da raste, i sada i za 20 godina.
@mile antena
Ma kakvi da mu raste cena, ovaj ferari je cenom od 4,3 milona vec nekoliko puta skuplji bez obzira sto je klasik. Kazes bice samo skuplji, pa koliko mislis da moze da vredi ova (bez uvrede) kanturina?
I taj sto je ga platio 4,3 miliona, kad mu "zagusti", a jednom hoce, prodace ga za 300-400.000, a ne vredi ni toliko. Ako neko hoce da oseti duh voznje vozila - to razumem, ali da to radi za 4 miliona, to moze samo budala.
@Damko,
damko, i da ga odluci prodati za hajmo reci 6 meseci dobice minimalno ono sto je ulozio u njega, ali ako ga zadrzi nekih 10-ak godina garantujem ti da ce dobiti barem jos 50% na vrednosti. jedna shelby cobra (koje ima kao mrava u poredjenju sa ovim ferrarijem) prelazi milione, o ovaj ekskluzivan ferrari koji je napravljen u samo 3 primerka kosta naravno daleko vise. klasika me veoma zanima, doduse uglavnom americka, i pratim cene oldtajmera. i vidim da im cene svakim danom sve rastu, nikako ne padaju. recimo '71 plymouth cuda 426 hemi convertible (ako sto je nash bridges vozio) se sredinom 1990ih mogao naci za oko $800,000. danas vredi oko $4.5 miliona i cene samo raste.