home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Seat je u prva dva meseca ove godine zabeležio rast izvoza za 10,6 odsto.

Španski brend koji je zastupljen u 72 zemlje, povećao je broj izvezenih vozila za 4.197 komada i dostigao broj od 39.488 vozila prodatih u inostranstvu.  

Ukupna prodaja, uključujući špansko tržište, uz porast prodaje od 1,3 odsto, iznosi 51.048 komada. 

Značajan porast prodaje Seat-ovih vozila takođe je zabeležen u Italiji (34,8 odsto), Nemačkoj (25,5 odsto) i Francuskoj (15,6 odsto).

Izvor : Sarajevo-x.com

Foto : Seat



čitanja : 1083



Komentari

Škoda : Seat = 132.000 : 51.048 = 2,586 : 1 :D :D :D

Autor Predrag 19 Mar 2011, 21:24

Seat : Alfa Romeo = 51.048 : 18 666 = 2.73 : 1 :D :D :D

Autor STrider 19 Mar 2011, 21:51

@STrider
Seat je u rangu Fiata a ne Alfe! :)))

@Predrag
e da su u zivotu bitne samo brojke, daleko bi stigli!
I hleb se bolje prodaje nego meso sto ne znaci da je i bolji, jel tako Energy? :)))

Autor carobnjak 19 Mar 2011, 22:02

@carobnajak

U čemu je to Seat napredniji (više "premium" što bi ti rekao) od Škode?

Autor Predrag 19 Mar 2011, 22:05

@Predrag
nisam nigde napisao tako nesto!
Smatram da broj prodatih primeraka nije najbitniji pokazatelj bilo cega a kamoli kvaliteta!

Autor carobnjak 19 Mar 2011, 22:07

@carobnajak
Ne mislim da je Seat loš, naprotiv, već mislim da ne nudi ništa mnogo više od Škode, da bi koštao više. Cena mu je bliža VW... Niža cena i (generalno) prostranija unutrašnjost, mislim da bi omogućili bolju prodaju. Polo, Fabia i Ibiza su pravljeni na istoj platformi, a Ibiza je unutra daleko manja.

Autor Predrag 19 Mar 2011, 22:12

@carobnjak

Naravno da kvalitet nije srazmeran broju prodatih,da je tako Audi bi bio prodavaniji od Skode.

Autor milan 19 Mar 2011, 22:13

@carobnjak
Ako je nesto dosta slicnih cena ili istih,ali bolje slicnih,i ako se nesto vise prodaje od ovog drugog,dakle da je ovo drugo bolje.Spominjes hleb i meso,bolje je reci,eto ta radnja prodaje vise pljeskavica od ove druge iako im je cena ista,verovatno su bolje,zar ne?

Autor Nazario 19 Mar 2011, 22:14

@Predrag
znam ali je Seat nekako ekskluzivniji i nemas taj osecaj jeftinoce, da ne kazem sramote...:)))

Autor carobnjak 19 Mar 2011, 22:14

@milan
tako nekako!
Dobitna kombinacija je za male pare ponuditi ono sto traze siroke mase, u pravom trenutku, stalno osluskivati trziste. Skodi je to uspelo, kao i Dacii, ali to ne znaci da su njihovi modeli najbolji, naprotiv!

@Nazario
nadam se da si sam sebi bio jasan? :)))

Autor carobnjak 19 Mar 2011, 22:17

@carobnjak
Za unutrašnjosti (posebno komandnu tablu) kod Ibize i Leona se ne bih složio. Po meni su one primeri "jeftinoće".
Kod Ibize fali prostor pozadi (u svim pravcima), a Leon ima kratak zadnji sedalni deo. Ostalo je OKet ;)

Autor Predrag 19 Mar 2011, 22:18

@Milan
Audi je prosle godine prodao za preko 200.000 automobila vise od Skodilaka.Koliko sam ja upucen.

Autor Nazario 19 Mar 2011, 22:19

@Predrag
ukusi su razliciti ali znas vrlo dobre da se svi prave od iste plastike, znaci kvalitet je tu negde! Sto se tice izgleda i opsteg utiska u enterijeru, Seat je svetlosnu godinu kao ispred VW tako i ispred Skode...

Sto se dimenzija tice , mislim da ne moze biti vecih odstupanja s obzirom da su spoljne dimenzije skoro identucne!

Autor carobnjak 19 Mar 2011, 22:22

@carobnjak
Da!Nadam se da je tebi sada po nesto jasnije.

Autor Nazario 19 Mar 2011, 22:22

@carobnjak
Evo, sajam je od sledeće nedelje, pa se uveri da nisi u pravu :) Da, kvalitet je tu negde, ali oblik komandnih tabli u Ibizi i Leonu, nije u skladu sa spoljašnjošću. Mnogo je prost i neiskorišćen.

A što se dimenzija tiče, sedi pozadi u Ibizu, pa u Pola i na kraju u Fabiu, i primetićeš kako se raspoloživi prostor povećava. Prvo sedi na vozačevo ili suvozačevo mesto, podesi ga kako ti odgovara, pa onda pokušaj da sedneš "iza sebe". Primetićeš razlike... U Ibizi nećeš imati mesta ni za glavu ni za noge, dok je u Polu već nešto bolja situacija ;)

Autor Predrag 19 Mar 2011, 22:28

Skoda je tokom 2010. prodala 762 000 vozila a Audi preko milion! (zahvaljujuci kineskom trzistu...)

Autor carobnjak 19 Mar 2011, 22:29

@carobnjak
Cisto sam ti dao primer.Nista vise.Ako npr.neki automobil kosta 10.000e,njegov konkurent isto toliko naravno,a konkurent je prodavaniji,verovatno je i kvalitetniji.
@Predrag
Podrzavam tvoj post.Takodje hocu napomenuti da mi se nova Ibiza ne svidja uopste,nekako je cela uska,ili ne znam kako da objasnim.

Autor Nazario 19 Mar 2011, 22:31

@Nazario
to uopste ne mora da znaci, ponekad je tako...

Autor carobnjak 19 Mar 2011, 22:32

@carobnjak
Da.Audi je prodao blizu 1.100.000,naravno,svim 'vecim' proizvodjacima je kinesko trziste zasluzno sa dobru prodaju.

Autor Nazario 19 Mar 2011, 22:33

Da objasnim: pri odluci o kupovini vozila veliku ulogu igraju lokalni uslovi, kakva je servisna mreza, cena odrzavanja, dostupnost i cena rezervnih delova, duzina i uslovi garancije a to su sve faktori koji nemaju direktnu vezu sa tim da li je automobil bolji! Prica je malo komplikovanija od pljeskavica...:)))

Autor carobnjak 19 Mar 2011, 22:35

@Nazario
osim Skodi!

Autor carobnjak 19 Mar 2011, 22:36

@carobnjak
Seat definitivno ima skuplje servise i rezervne delove od Škode.

Autor Predrag 19 Mar 2011, 22:37

Cinjenica je da Ibiza (i Cordoba/Ibiza prosle generacije) ima tu 'tvrdu' plastiku, koja meni licno nista ne znaci. Prostor na zadnjoj klupi jeste manji, ali pre svega poredeci sa autima vece klase, ne sa Polom/Fabiom. Sve ostalo je isto. Eventualno se moze navesti sto se Ibiza i Polo prave na novoj platformi, Fabia na staroj

Autor Krkan 19 Mar 2011, 22:37

Vi ste smesni! Zar vama nije jasno da su Fabia/Ibiza/Polo/Audi A1 potpuno isti automobili u drugom pakovanju?!?

Autor carobnjak 19 Mar 2011, 22:37

Cinjenica je da Ibiza (i Cordoba/Ibiza prosle generacije) ima tu 'tvrdu' plastiku, koja meni licno nista ne znaci. Prostor na zadnjoj klupi jeste manji, ali pre svega poredeci sa autima vece klase, ne sa Polom/Fabiom. Sve ostalo je isto. Eventualno se moze navesti sto se Ibiza i Polo prave na novoj platformi, Fabia na staroj

Autor Krkan 19 Mar 2011, 22:38

@carobnjak,

U pravu si da su isti prakticno, vecina hajpa u vezi toga je dobri stari i obicni marketing.

Autor Jaje 19 Mar 2011, 22:39

@carobnjak
Meni je to potpuno jasno! A kada si već dodao A1, on je još manji od Ibize ;)

Autor Predrag 19 Mar 2011, 22:39

Inace, kazu da ce ugasiti brend Seat, ako im u Kini ne uspe prodaja. Do 2015.

Autor Jaje 19 Mar 2011, 22:40

Moželi neko da mi objasni, koje su to "revolucionarne" novine kod Ibize i Pola? Mislim na platformu.

Autor Predrag 19 Mar 2011, 22:42

Pa ugasice ga ako VW preuzme Alfu! Nadam se da se nece desiti nijedno ni drugo!

Autor carobnjak 19 Mar 2011, 22:42

@carobnjak
Da,sve to igra,ali takodje i kvalitet tog nekog automobila.
Takodje,Fabia,Ibiza,Polo,A1,po meni nemaju nikakve slicnosti,dizajn mislim :) Za ove ne znam na kojim su platformama,posto je sada neko pomenuo to,znam da je A1 na platformi Poloa.Zanimljivo,bas kod mehanicara pre par dana,i jedan Pasat B5,i on na onoj dizalici i gledam na par delova stoji znak VW i pored znak Audija.

Autor dusan 19 Mar 2011, 22:42

pardon: može li...

Autor Predrag 19 Mar 2011, 22:43

P.S
Nekako i delim misljenje sa @Nazario.

Autor dusan 19 Mar 2011, 22:44

Predrag, nema ih....cinjenica.
Negde sam procitao da su samo prilagodili jedan deo platforme da moze da primi 4x4 i nista vise.

Ako je i to tacno...

Autor Jaje 19 Mar 2011, 22:45

Pod, oslanjanje, upravljanje, kočnice, izduvni sistem... sve je identično.

Autor Predrag 19 Mar 2011, 22:48

Seat je VW za "dizajnere" i samo zbog tog "VW" prolazi bolje od Alfe.
Može se zaklučiti da je klovn, cirkuzantsko odelo popularno samo u cirkusu, a kako cirkusi izumiru, izumreće i alfa u Seat.

Autor Energy saver 19 Mar 2011, 22:49

@Energy saver
ali je sve ispod cirkuskog odela IDENTICNO kao kod tvog cenjenog VW! Naravno penzionerima vise odgovara VW, cisto da ih podseti da vreme ne prolazi...

Autor carobnjak 19 Mar 2011, 22:55

@ Većina
Predrag je u pravu, iako su polo, ibiza i fabia jedan te isti auto sa različitim dizajnom, tu se priča ne završava. Ibiza ima kontrolnu tablu da se zapitaš jel počeo uopšte 21. vek, onda što se tiče zadnje klupe, kod fabije je malo uspravniji naslon, ali zato ja sa 187cm kad sednem napred, pomerim sebi sedište dovoljno i udobno I DALjE mogu da sednem pozadi. Mislite o tome. Takođe kod Polo-a i Ibize su zadnja vrata kraća, pa se teže ulazi nego kod fabije. Fabija se isključivo izrađuje sa 5 vrata. Itd.......

Autor Dejan L 19 Mar 2011, 23:03

Sa tablom Ibize prosle generacije imam dodira dugo vec, i mogu ti reci da njoj apsolutno nista ne fali. Tipicna VW po svojoj sustini, sa opstim utiskom koji je malo fensi i asocira na sportski auto

Uostalom kako izgleda ta tabla 21. veka?

Autor Jaje 19 Mar 2011, 23:06

@ Jaje
Kako izgleda kontrolna tabla 21. veka, pa mnogo lepše nego kod Ibiza-e, mnogo maštovitije i popunjenije, jer kod Ibiza-e je kao surf daska sa nekim haotičnim rasporedom i blatnjavo sivom bojom, kao da je požutela, evo ima neka komšinica koja stalno parkira na trotoar, kad god idem u prodavnicu, pogledam unutra, bljak, a ona linija koja pada preko vrata, ne liči ni na šta, kao da je slomljen auto

Autor Dejan L 19 Mar 2011, 23:15

@Jaje
manje-visa, plastika ovakva ili onakva, nije to toliko ni bitno! Ali ne slazem se da je Ibizina na nizem nivou, pre ce biti obratno!

@Dejan L
a sad pogledaj table kod osnovne Fabije i Pola, ili bolje nemoj...

P.s. na sajmu sam ih sve detaljno pregledao i ostajem pri svome da je ipak Seat najbolji unutra, naravno nisam poneo lenjir...

Autor carobnjak 19 Mar 2011, 23:23

@Moron
slazem se, volim jednostavnost i prakticnost! Samo branim Seat, kad osetim da je potrebno...:)))

@Dejan L
niko nije pominjao spoljasnost, mada tek tu Seatu dajem prednost, mozda ne toliko Ibizi ali Leon je vanvremenski biser!

Autor carobnjak 19 Mar 2011, 23:26

@carobnjak,

I meni prica o plastici nikad nije bila potpuno jasna, mada razumem da s eneko pali na to.To mi je mozda zdanja stvar na koju bih gledao

Autor Jaje 19 Mar 2011, 23:27

Hajde nek je i seatu krenulo...

Autor Damko 20 Mar 2011, 08:52

HAhahaha vi ste stvarno smešni kao što kaže čarobnjak!
Inače vreme za moje mišljenje. Ipak ja delim mišljenje sa čarobnjakom da ne treba toliko omalovažavati Seat jer je verovatno udoban. Ja sam se vozio u Ibici, pozadi, auto jeste udoban, ništa mu ne fali. Ali slažem se sa ljudima da je komandna tabla kao iz prošlog veka, to da.
I to je stvar ukusa, ali je meni Seat nije ništa posebno, nemam reči. Najružni mi je od celog koncerna, ne sviđa mi se spoljašnji izgled generalno, VW je za Seat dizajn ipo po meni.

Autor MasterHaosis 20 Mar 2011, 22:14