home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na Amelia Island aukciji je prodat i prvi ikada napravljeni Lamborghini Miura, i to 1971 Lamborghini Miura P400 SV Prototype.

Novog vlasnika je ovaj Lamborghini koštao 1.705.500 američkih dolara, što je rekordna suma za Miuru.

Ova Miura je prvi put izložena na Salonu u Ženevi 1971. godine, a prodata je ubzo nakon toga.

Miura SV Prototype pokreće V12 motor sa 415KS i 473 Nm obrtnog momenta, dovoljno za ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 6,5 sekunde i najveću brzinu od 300 km/h.

Na istoj aukciji je inače prodat i 1951 Ferrari 212 Export Cabriolet (za 1,87 miliona dolara), 1973 Ferrari 365 GTS/4 Daytona Spider za 1.320.000 dolara i 1967 Ferrari 275 GTB/4 za 1.155.000 dolara.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2368



Komentari

Mogu misliti koje je to iznenadjenje bilo na premijeri te daleke 1971. godine... Ovo treba da ubace u onaj uvod u seriju "Grlom u jagode" gde glavni junak hronoloski objasnjava dogadjaje u zemlji i svetu. "Te 1971. godine na salonu u Zenevi premijerno je prikazana Lamborgini Mijura i svet super automobila je zauvek promenjen. Ja sam upisao fakultet i postao covek..." :D

Autor Uros Cuore Sportivo 20 Mar 2011, 18:27

"Jadan" Lamborghini, jos pre 40 godina nije znao da napravi supersportski aotomobil nego je morao da uci od Audi-ja!

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 18:53

@carobnjak,
Srecom pojavio se princ na belom "aluminium space frame" konju! :D

Autor Uros Cuore Sportivo 20 Mar 2011, 19:12

@Uros Cuore Sportivo

i iskopirao sve sto je mogao, i sad se busa u prsa kako pravi dobra kola...

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 19:16

Evo sta bi bilo da ga Audi nije uzeo.
Naslednik Diabla,auto za 21. vek bi izgledao ovako:

http://farm5.static.flickr.com/4020/4718099724_0b3257b203.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_suiHYNm_lag/THN8sm0RK1I/AAAAAAAAB7E/39MxRRnpudc/s1600/lamborghini_canto_2a.jpg

Pa sad nek me neki ovde "strucnjaci" ubede da je to bolje (modernije) od Murcielaga.
O tehnologiji da ne pricam.
A da ne pricam tek o Aventadoru...

Autor PITBULL™ 20 Mar 2011, 19:16

To je bio samo jedan od desetine odbacenih rendera, izgleda sto puta gore od Diabla, niko normalan to ne bi odobrio za proizvodnju...

Kao sto rekoh, jos pre 40 godina je morao da uci od Audija...

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 19:18

Ne lupaj gluposti,Canto je vec bio spreman za trziste,kao sto vidis.
Ali Audijeve glavonje su stopirale projekat i krenuli sve od nule,srecom.
Kako mozes da kazes da je render a auto stoji u salonu i slikan na testiranju,spijunske slike???
Boze me sakloni "pameti".

Autor PITBULL™ 20 Mar 2011, 19:21

I nepismen covek bi primetio da se radi o 2 sasvim razlicita rendera koje si ti objavio, a ja ti kazem da ih je bilo jos!

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 19:24

@Uros,
mnogo postovanja imam za miura, ali pogledaj njen profil i onda pogledaj profil ford gt40 (koji je predstavljen 2 godine pre miure tj. 1964) i videces koliko su slicni. tako da bi ja rekao da je ipak ford gt40 promenio super-aute zauvek, miura je samo perfektovala serijske super-aute (jer jako mali broj serijskih gt40 je napravljen, uglavnom su bili trkacki).

Autor mile antena 20 Mar 2011, 19:25

Nepismen covek ne zna sta je render. Ako nisi primetio,ovo nije render,vec stvarni auto koji stoji u muzeju.
Procitaj malo o istoriji pa onda pricaj.
Blago tebi ako su ti ova dva auta razlicita sto sam postavio link,mora da si coroskop.

Autor PITBULL™ 20 Mar 2011, 19:30

Najjaci argument:

List of Lamborghini concept vehicles:

* 350GTV
* 400GT Monza
* Flying Star II
* Marzal
* Bravo
* Cheetah
* Athon
* Marco Polo
* LMA001
* LMA002
* LM003
* LM004
* Bertone Genesis
* Portofino
* Calà
* Zagato Raptor
* Concept S
* Miura concept
* Estoque
* Sesto Elemento

Hm, gde li bese taj Canto, da li je uopste postojao...?

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 19:33

P.S. ok, nije render nego prototip, poenta je ista...

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 19:34

Jos samo da "primetim" da je stvarni auto i mozda ces biti u pravu...

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 19:35

@mile antena,
Slazem se sa tobom. To "promenila zauvek" sam napisao vise pod utiskom same Miure i serije, u tom kontekstu. Veca je Legenda GT40, to stoji. Ja ni ne znam da li je Mijura imala ikakvih uspeha u auto moto sportu, odnosno-da li je uopste i ucestvovala. Znam da je bila potencijalno opasna po svoje vlasnike, tvrdog menjaca i prevruce kabine. Ali poreklo izgleda je diskutabilno. Ferari je imao slicne modele tada, obline su vladale a spojlera jos nije bilo, odnosno pojma da aerodinamika ima nekog uticaja u kvalitetu voznje. Ali sve joj se oprasta zbog izgleda. Pogledaj samo te obrvice "eye lashes", vrata koja kad se otvore treba da asociraju na rogove bika, tanku siluetu...

Autor Uros Cuore Sportivo 20 Mar 2011, 19:38

Nema ga no ovde (posto je stvaran automobil) :

http://www.lamboweb.com/History.htm

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 19:39

Canto je vec bio spremljen za proizvodnju,testiran.
Onda su ovi iz Audija stopirali Canto i krenuli sve od nule.
Procitaj negde ako te zanima,ja sam se vec pozabavio time kad me je interesovalo.
Uglavnom,vec na Murcielagu su ispravljenje mane koje su pratile Lambo,tesko kvacilo,tezak volan,menjac itd...

Autor PITBULL™ 20 Mar 2011, 19:39

19:39
naravno da ga nema kad je stopiran od strane Audija.
Srecom.
Ako su tebi onda dva linka crtzei,onda nesti nije u redu sa tvojim vidom.

Autor PITBULL™ 20 Mar 2011, 19:41

I jos da vidimo gde je Audi bio pre 40 godina:

http://www.oldtimerfreunde-hildesheim.de/pic/fahrzeuge/audi-60-46-1-g.jpg

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 19:43

Izvini a gde sam ja upotrebio rec "crtez" ?!?

P.S. za italijane mi nisu potrebni casovi a posebno ne od tebe...

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 19:45

Pa nema ga na listi modela niti na listi koncepta, negde bi morao biti?

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 19:46

http://wikicars.org/en/Lamborghini_Canto

Autor PITBULL™ 20 Mar 2011, 19:46

"as an exercise to study potential designs for the Diablo's replacement."

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 19:48

A sta je render ???
Ako ti ne vidis da je auto stvaran na slici onda ti ja ne mogu pomoci.
Ne pricas svasta i nesto sto ne znas,ako neces da ucis vec :)

Autor PITBULL™ 20 Mar 2011, 19:48

"Various versions of the Canto were shown to the then-president of Lamborghini but unfortunately, the project was canned and was not deemed suitable to wear the Lamborghini badge."

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 19:49

Ocigledno coroskop treba tebi jer sam se ja ispravio pod 19:34 !

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 19:50

Audi Chairman Ferdinand Piëch decided the 1998 Canto prototype was not what was expected of a Lamborghini, like the Diablo and the legendary Countach and Miura, so he halted the project. He was unhappy with the large, ugly rear air intakes and felt that the engine was not up to what should be expected of a pure supercar.

Automobili Lamborghini didn't get the green light from Ferdinand Piëch to show the nearly finished redesigned Canto from Zagato, and the project was finally canned.

Work then turned to a completely new project, with the Diablo eventually being replaced in late 2001 by the Murcielago.

Nadam se da znas engleski...

Autor PITBULL™ 20 Mar 2011, 19:52

To znam odavno, ko je to sporio?
procitaj uvod u tekstu koji si sam postavio pod 19:46.

Dakle, samo jedan od odbacenih prototipova u nizu koji se zatekao kad je Audi preuzeo Lambo, nista vise...

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 19:54

Samo finalna verzija koja je trebala da ugleda svetlost dana kao naslednik Diabla !
Kako god,sreca da je Auid preuzeo Lambo inace bi svet bio siromasniji za ove azdaje kakve su bikovi od tad pa na dalje, odo da gledam Moto GP.

Autor PITBULL™ 20 Mar 2011, 19:57

Cek malo, Audi je preuzeo Lambo 1998. a Murci je izasao tek 2001.!
sta su onda radili 3 godine?

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 19:59

Nije me nista povrijedilo,vec Pitbull ti fino objasnjava da je Canto trebao biti naslijednik Diabla,a ti to negiras...

Autor hh 20 Mar 2011, 20:26

@hh
gde sam to negirao?

Autor carobnjak 20 Mar 2011, 20:28

Marcello Gandini dizajnerska legenda...

Autor Eki 20 Mar 2011, 22:33

@carobnjak

u inat dušmanima :) ja ti verujem :) i slažem se sa tobom!

Autor Logan 20 Mar 2011, 23:31

@mile
@Uros
Nesto slicnih linija ovome,koliko ja vidim i Gt-u je imao i Porse '64,904gts,po meni prelep,znam da je bio namenjen trkama,ne znam da li je bio i u prodaji...Inace,naravno,i Miura i Gt su legende.

Autor dusan 21 Mar 2011, 00:34

@carobnjak
Daj malo postovanja prema Audiju,Lambo je ziv i zivi fantasticno zahvaljujuci njima ;)
Inace,evo ti sta je imao Audi takodje jos '69,u to vreme prelep i odlican automobil,'normalnog' proizvodjaca,finih 115ks,maks brzina 190km/h...
http://www.autoviva.com/audi_100_coupe_s/version/2564

Autor dusan 21 Mar 2011, 00:36

Odlicno poredjenje, bednih 100 konja naspram Miurinih 400, bravo! Respect!

Autor carobnjak 21 Mar 2011, 00:41

@dusan,
Pa kazem, iz ove perspektive je glupo pricati o slicnosti. Meni je malo Ferrari 275 GTS na taj fazon. Ali to je bilo vreme oblina, debelih guma, naglashenih bokova...Nostalgija,ahhh :D

Autor Uros Cuore Sportivo 21 Mar 2011, 00:49

@carobnjak
Ili si slep ili ne znam,zar nisam napisao od 'normalnog' proizvodjaca? ;) Audi tada nije bio neko ko pravi 400ks!Danas prave,i plus su taj jedan Lambo doveli do vrha,ali ti neki fanovi tog Lambo-a,ne znaju da cene to...Simpaticno ;)

Autor dusan 21 Mar 2011, 00:54

Ne razumem zasto ih uopste poredis?!?

Autor carobnjak 21 Mar 2011, 00:58

Problem je sto vi ne postujete Lamborghini!

Autor carobnjak 21 Mar 2011, 00:59

Carobnjak, ne zezaj bre, postujemo svi Nemacke automobile... Hehe :D

Autor McLaren 21 Mar 2011, 01:18

Prvo i osnovno nije Audi vlasnik Lamba nego je to Folcika, koja je pripojila jednu podradionicu drugoj zarad prelivanja imidza! I napravila je odličan potez...
A o Lambo automobilima je suvišno govoriti. Naročito modeli pod Folcikinom patronažom ostavljaju utisak mada je od svog nastanka Lambo proizvodio uglavnom čistu egzotiku od kojih je Countach bez premca!!
A ovaj Canto je prava kanta!!!!! :))
Jbg...promakne i takav po neki! Nemaju svi savršene koncepte poput industrije! :)

Autor Gagiba 21 Mar 2011, 01:37

@Gagiba
Gresis.
Audi je vlasnik Lamba.
Pa vidis kakva cuda pravi "Vorspung durch technik" :)))

Autor PITBULL™ 21 Mar 2011, 01:40

@PITBULL
Pričam brate o nekim strateškim igrama o kojima baš i ne moram ali eto, omakne se. Presaberi se ko je koje godine koga pazario i za koje pare pa će ti se istina sama javiti...
Folcika sve radi pedantno i promišljeno. Ne upada još uvek sama sebi u stomak, odnosno nema kanibalizma unutar brendova. Bar za sad.
I Lambo jeste Folcikin, hteo ti to ili ne... :)

Autor Gagiba 21 Mar 2011, 01:47

@Gagiba
Ovako pise,Lamborghini S.p.A-Owner AUDI AG.Takodje,nemoj da uporedjujes Bmw sa Lamboom molim te ko Boga,nije lepo :) Sve zaboravim da te pitam,kako tu industriju nije bilo sramota da izbace ovo odvratno stvorenje,po meni uz Multiplu se bije za 1.mesto najruznijih ikada...
http://www.netcarshow.com/bmw/2003-3-series_compact/1024x768/wallpaper_02.htm
Takodje pogledaj Audi 100 coupe S,pogledaj kada se proizvodio i dodji i daj mi link sta je Bmw imao tada,tj kako je izgledalo...

Autor dusan 21 Mar 2011, 01:47

R8 je Lambo.
Hteo ti to ili ne... :))

Autor Gagiba 21 Mar 2011, 01:47

@Gagiba
P.S
Takodje za Lambo sam i ovo procitao,head of design-Wolfgang Egger,dizajner Audija,tvorac A5-ice,cisto da ti dam primer sta je stvorio :D

Autor dusan 21 Mar 2011, 01:50

@Gagiba
Jel je to odgovor na ovo moje???
Inace,R8 je Galjardo,ali Galjardo je da kazemo napravio Audi,tako da je najmanje sto je mogao da uzme je platforma ;)
Nije fer da bude bez nista :D

Autor dusan 21 Mar 2011, 01:52

@dusan
Audi je posle te stotke bankrotirao. I od tad se zna čije. :)
A ne upoređujem BMW sa LAmbom mada je samo pitanje dana kada će i taj segment da se napadne i da se podeli par lekcija ali o tom potom...pričao sam o krativnom savršenstvu industrijskih prototipova!! :)))

Autor Gagiba 21 Mar 2011, 01:52

@dusan
Ma PITU pomenuh da taj R8 ima samo drugo odelo, ali zna se šta je on! Prepravljen je Lambo u R8 da bi se povećao imidž Audiju u pokušajima da stigne vodeće premijume. Kod MB je i uspeo.. Opet pominjana tema...za Bembaru će morati još malo da popričeka... :))

Autor Gagiba 21 Mar 2011, 01:56