
Na Amelia Island aukciji je prodat i prvi ikada napravljeni Lamborghini Miura, i to 1971 Lamborghini Miura P400 SV Prototype.
Novog vlasnika je ovaj Lamborghini koštao 1.705.500 američkih dolara, što je rekordna suma za Miuru.

Ova Miura je prvi put izložena na Salonu u Ženevi 1971. godine, a prodata je ubzo nakon toga.
Miura SV Prototype pokreće V12 motor sa 415KS i 473 Nm obrtnog momenta, dovoljno za ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 6,5 sekunde i najveću brzinu od 300 km/h.

Na istoj aukciji je inače prodat i 1951 Ferrari 212 Export Cabriolet (za 1,87 miliona dolara), 1973 Ferrari 365 GTS/4 Daytona Spider za 1.320.000 dolara i 1967 Ferrari 275 GTB/4 za 1.155.000 dolara.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Mogu misliti koje je to iznenadjenje bilo na premijeri te daleke 1971. godine... Ovo treba da ubace u onaj uvod u seriju "Grlom u jagode" gde glavni junak hronoloski objasnjava dogadjaje u zemlji i svetu. "Te 1971. godine na salonu u Zenevi premijerno je prikazana Lamborgini Mijura i svet super automobila je zauvek promenjen. Ja sam upisao fakultet i postao covek..." :D
"Jadan" Lamborghini, jos pre 40 godina nije znao da napravi supersportski aotomobil nego je morao da uci od Audi-ja!
@carobnjak,
Srecom pojavio se princ na belom "aluminium space frame" konju! :D
@Uros Cuore Sportivo
i iskopirao sve sto je mogao, i sad se busa u prsa kako pravi dobra kola...
Evo sta bi bilo da ga Audi nije uzeo.
Naslednik Diabla,auto za 21. vek bi izgledao ovako:
http://farm5.static.flickr.com/4020/4718099724_0b3257b203.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_suiHYNm_lag/THN8sm0RK1I/AAAAAAAAB7E/39MxRRnpudc/s1600/lamborghini_canto_2a.jpg
Pa sad nek me neki ovde "strucnjaci" ubede da je to bolje (modernije) od Murcielaga.
O tehnologiji da ne pricam.
A da ne pricam tek o Aventadoru...
To je bio samo jedan od desetine odbacenih rendera, izgleda sto puta gore od Diabla, niko normalan to ne bi odobrio za proizvodnju...
Kao sto rekoh, jos pre 40 godina je morao da uci od Audija...
Ne lupaj gluposti,Canto je vec bio spreman za trziste,kao sto vidis.
Ali Audijeve glavonje su stopirale projekat i krenuli sve od nule,srecom.
Kako mozes da kazes da je render a auto stoji u salonu i slikan na testiranju,spijunske slike???
Boze me sakloni "pameti".
I nepismen covek bi primetio da se radi o 2 sasvim razlicita rendera koje si ti objavio, a ja ti kazem da ih je bilo jos!
@Uros,
mnogo postovanja imam za miura, ali pogledaj njen profil i onda pogledaj profil ford gt40 (koji je predstavljen 2 godine pre miure tj. 1964) i videces koliko su slicni. tako da bi ja rekao da je ipak ford gt40 promenio super-aute zauvek, miura je samo perfektovala serijske super-aute (jer jako mali broj serijskih gt40 je napravljen, uglavnom su bili trkacki).
Nepismen covek ne zna sta je render. Ako nisi primetio,ovo nije render,vec stvarni auto koji stoji u muzeju.
Procitaj malo o istoriji pa onda pricaj.
Blago tebi ako su ti ova dva auta razlicita sto sam postavio link,mora da si coroskop.
Najjaci argument:
List of Lamborghini concept vehicles:
* 350GTV
* 400GT Monza
* Flying Star II
* Marzal
* Bravo
* Cheetah
* Athon
* Marco Polo
* LMA001
* LMA002
* LM003
* LM004
* Bertone Genesis
* Portofino
* Calà
* Zagato Raptor
* Concept S
* Miura concept
* Estoque
* Sesto Elemento
Hm, gde li bese taj Canto, da li je uopste postojao...?
Jos samo da "primetim" da je stvarni auto i mozda ces biti u pravu...
@mile antena,
Slazem se sa tobom. To "promenila zauvek" sam napisao vise pod utiskom same Miure i serije, u tom kontekstu. Veca je Legenda GT40, to stoji. Ja ni ne znam da li je Mijura imala ikakvih uspeha u auto moto sportu, odnosno-da li je uopste i ucestvovala. Znam da je bila potencijalno opasna po svoje vlasnike, tvrdog menjaca i prevruce kabine. Ali poreklo izgleda je diskutabilno. Ferari je imao slicne modele tada, obline su vladale a spojlera jos nije bilo, odnosno pojma da aerodinamika ima nekog uticaja u kvalitetu voznje. Ali sve joj se oprasta zbog izgleda. Pogledaj samo te obrvice "eye lashes", vrata koja kad se otvore treba da asociraju na rogove bika, tanku siluetu...
Nema ga no ovde (posto je stvaran automobil) :
http://www.lamboweb.com/History.htm
Canto je vec bio spremljen za proizvodnju,testiran.
Onda su ovi iz Audija stopirali Canto i krenuli sve od nule.
Procitaj negde ako te zanima,ja sam se vec pozabavio time kad me je interesovalo.
Uglavnom,vec na Murcielagu su ispravljenje mane koje su pratile Lambo,tesko kvacilo,tezak volan,menjac itd...
19:39
naravno da ga nema kad je stopiran od strane Audija.
Srecom.
Ako su tebi onda dva linka crtzei,onda nesti nije u redu sa tvojim vidom.
I jos da vidimo gde je Audi bio pre 40 godina:
http://www.oldtimerfreunde-hildesheim.de/pic/fahrzeuge/audi-60-46-1-g.jpg
Izvini a gde sam ja upotrebio rec "crtez" ?!?
P.S. za italijane mi nisu potrebni casovi a posebno ne od tebe...
Pa nema ga na listi modela niti na listi koncepta, negde bi morao biti?
"as an exercise to study potential designs for the Diablo's replacement."
A sta je render ???
Ako ti ne vidis da je auto stvaran na slici onda ti ja ne mogu pomoci.
Ne pricas svasta i nesto sto ne znas,ako neces da ucis vec :)
"Various versions of the Canto were shown to the then-president of Lamborghini but unfortunately, the project was canned and was not deemed suitable to wear the Lamborghini badge."
Audi Chairman Ferdinand Piëch decided the 1998 Canto prototype was not what was expected of a Lamborghini, like the Diablo and the legendary Countach and Miura, so he halted the project. He was unhappy with the large, ugly rear air intakes and felt that the engine was not up to what should be expected of a pure supercar.
Automobili Lamborghini didn't get the green light from Ferdinand Piëch to show the nearly finished redesigned Canto from Zagato, and the project was finally canned.
Work then turned to a completely new project, with the Diablo eventually being replaced in late 2001 by the Murcielago.
Nadam se da znas engleski...
To znam odavno, ko je to sporio?
procitaj uvod u tekstu koji si sam postavio pod 19:46.
Dakle, samo jedan od odbacenih prototipova u nizu koji se zatekao kad je Audi preuzeo Lambo, nista vise...
Samo finalna verzija koja je trebala da ugleda svetlost dana kao naslednik Diabla !
Kako god,sreca da je Auid preuzeo Lambo inace bi svet bio siromasniji za ove azdaje kakve su bikovi od tad pa na dalje, odo da gledam Moto GP.
Cek malo, Audi je preuzeo Lambo 1998. a Murci je izasao tek 2001.!
sta su onda radili 3 godine?
Nije me nista povrijedilo,vec Pitbull ti fino objasnjava da je Canto trebao biti naslijednik Diabla,a ti to negiras...
@carobnjak
u inat dušmanima :) ja ti verujem :) i slažem se sa tobom!
@mile
@Uros
Nesto slicnih linija ovome,koliko ja vidim i Gt-u je imao i Porse '64,904gts,po meni prelep,znam da je bio namenjen trkama,ne znam da li je bio i u prodaji...Inace,naravno,i Miura i Gt su legende.
@carobnjak
Daj malo postovanja prema Audiju,Lambo je ziv i zivi fantasticno zahvaljujuci njima ;)
Inace,evo ti sta je imao Audi takodje jos '69,u to vreme prelep i odlican automobil,'normalnog' proizvodjaca,finih 115ks,maks brzina 190km/h...
http://www.autoviva.com/audi_100_coupe_s/version/2564
Odlicno poredjenje, bednih 100 konja naspram Miurinih 400, bravo! Respect!
@dusan,
Pa kazem, iz ove perspektive je glupo pricati o slicnosti. Meni je malo Ferrari 275 GTS na taj fazon. Ali to je bilo vreme oblina, debelih guma, naglashenih bokova...Nostalgija,ahhh :D
@carobnjak
Ili si slep ili ne znam,zar nisam napisao od 'normalnog' proizvodjaca? ;) Audi tada nije bio neko ko pravi 400ks!Danas prave,i plus su taj jedan Lambo doveli do vrha,ali ti neki fanovi tog Lambo-a,ne znaju da cene to...Simpaticno ;)
Carobnjak, ne zezaj bre, postujemo svi Nemacke automobile... Hehe :D
Prvo i osnovno nije Audi vlasnik Lamba nego je to Folcika, koja je pripojila jednu podradionicu drugoj zarad prelivanja imidza! I napravila je odličan potez...
A o Lambo automobilima je suvišno govoriti. Naročito modeli pod Folcikinom patronažom ostavljaju utisak mada je od svog nastanka Lambo proizvodio uglavnom čistu egzotiku od kojih je Countach bez premca!!
A ovaj Canto je prava kanta!!!!! :))
Jbg...promakne i takav po neki! Nemaju svi savršene koncepte poput industrije! :)
@Gagiba
Gresis.
Audi je vlasnik Lamba.
Pa vidis kakva cuda pravi "Vorspung durch technik" :)))
@PITBULL
Pričam brate o nekim strateškim igrama o kojima baš i ne moram ali eto, omakne se. Presaberi se ko je koje godine koga pazario i za koje pare pa će ti se istina sama javiti...
Folcika sve radi pedantno i promišljeno. Ne upada još uvek sama sebi u stomak, odnosno nema kanibalizma unutar brendova. Bar za sad.
I Lambo jeste Folcikin, hteo ti to ili ne... :)
@Gagiba
Ovako pise,Lamborghini S.p.A-Owner AUDI AG.Takodje,nemoj da uporedjujes Bmw sa Lamboom molim te ko Boga,nije lepo :) Sve zaboravim da te pitam,kako tu industriju nije bilo sramota da izbace ovo odvratno stvorenje,po meni uz Multiplu se bije za 1.mesto najruznijih ikada...
http://www.netcarshow.com/bmw/2003-3-series_compact/1024x768/wallpaper_02.htm
Takodje pogledaj Audi 100 coupe S,pogledaj kada se proizvodio i dodji i daj mi link sta je Bmw imao tada,tj kako je izgledalo...
@Gagiba
P.S
Takodje za Lambo sam i ovo procitao,head of design-Wolfgang Egger,dizajner Audija,tvorac A5-ice,cisto da ti dam primer sta je stvorio :D
@Gagiba
Jel je to odgovor na ovo moje???
Inace,R8 je Galjardo,ali Galjardo je da kazemo napravio Audi,tako da je najmanje sto je mogao da uzme je platforma ;)
Nije fer da bude bez nista :D
@dusan
Audi je posle te stotke bankrotirao. I od tad se zna čije. :)
A ne upoređujem BMW sa LAmbom mada je samo pitanje dana kada će i taj segment da se napadne i da se podeli par lekcija ali o tom potom...pričao sam o krativnom savršenstvu industrijskih prototipova!! :)))