
Vlasnici japanskih automobila ne bi trebalo da brinu. Trenutni prekid proizvodnje bez uticaja na snabdevanje
Na drumovima Srbije, prema nezvaničnim podacima, vozi se gotovo 100.000 vozila proizvedenih u pogonima japanskih automobilskih giganata. Iako je zbog tragičnih događaja u Japanu veliki broj tamošnjih auto-fabrika privremeno obustavio proizvodnju, to neće imati nikakav uticaj na redovno snabdevanje rezervnim delovima i isporuku poručenih vozila.
Najveći broj japanskih vozila u Srbiji ima na haubi oznaku „Tojote“. Prema poslednjim podacima, u našoj zemlji su registrovane 24.793 „tojote“.
- Nema mesta nikakvoj panici. Rezervnih delova ima sasvim dovoljno na stokovima - kaže Marko Kruška iz „Tojote Srbija“ .
U kompaniji „Reno-Nisan Srbija“ su nam takođe potvrdili da nema nikakvih poremećaja u isporuci poručenih „nisana“ i snabdevanju delovima. I u „Mazdi Srbija“ potvrđuju da je sve „pod kontrolom“. Svih šest fabrika „Suzukija“ u Japanu radi bez problema a većina vozila za naše tržište ionako dolazi iz fabrike u Mađarskoj.
Kontrola radijacije
„Nisan“ je saopštio da će kontrolisati nivo radioaktivnosti na svim vozilima koja se izrađuju u Japanu, u skladu sa globalno utvrđenim standardima.
Preuzeto sa : Novosti.rs
Obavestenje i za sve vlasnike Honde!
Ulja i filtera ima takodje dovoljno!
@ Dejan
Naravno, zato sto ljudi ovde kupuju "narodno auto" staro u proseku 10 godina, smatrajući ga samo nužnim zlom, jer moraju da menjaju svog voljenog kao-čaša-golfa 2.
@ Djuraj
Nije nego Honda mnogo košta, a i ako na akcijama košta kao i evropski konkurent, opet je skuplja za održavanje i zato se retko nađe kod nas!
Nije kriva Honda, nego naši uvoznici (postprodaja).
@ Dejan
Pazi, sad je akcija bila i jos traje, mozda gresim, u elegance opremi, kosta oko 21K eura. E sad, ona ne moze da se poredi po meni sa Mercedesom, Audijom i BMWom ali mislim da moze sa passatom, ili suberbom. Iako znam da je nase ljude tesko ubediti u suprotno, ne postoji ijedan relevantan podatak da su ova dva automobila bolji, pogotovu ako govorimo o "kvalitetu". Dizajn, unutra spolja, pitanje je ukusa, ja licno volim malo taj svemirski dizajn. Sto se tice odrzavanja, ne znam sta podrazumevas pod visokim troškovima održavanja? Ne znam koliko je redovan servis za VW ili Škodu, ako je sa time poredimo?
@Dejan
Gresis vezano za odrzavanje, kao i mnogi. Ranije su japanci bili uzasno skupi za odrzavanje, mislim na vreme pre mnogobrojnih zvanicnih uvoznika. Ja za novog Accorda mali servis placam malo preko 11k u Delti, a ako uporedis sa cenama drugih ovlascenih servisa npr. Forda, Mazde, Opela... videces da su cene i vise. Da ne govorimo o koreancima koji svoju dugogodisnju garanciju veoma dobro naplate kroz servise. Sto se tice cene za razliku od drugih "japanaca" honda se stvarno pravi u Japanu osim Civic-a 5D i jedne linije Jazz-a. To je razlog visih cena Honde u odnosu na ostale japance ali isto tako i kvalitet je bolji kod "pravih" japanaca. Ja sam upoređivao cene Accorda u drugim zemljama u okruzenju i Evropi i veruj mi kod nas je jedna od najpovoljnijih!
@ Bozza
U tome i jeste stvar
11.000 mali servis
A evropska kola oko
19.000 veliki servis.
Razumeš?
@Dejan
Tesko da za bilo koja kola u ovlascenom servisu imas veliki servis za te pare.