
DSG je globalno uspešna priča: 3.4 miliona
jedinica automatskih menjača je proizvedeno samo u Kassek fabrici – za brendove
kao što su Audi, SEAT, Škoda, Volkswagen komercijalna vozila i Volkswagen.
Dodatnih 150,000 jedinica je proizvedeno u Daliji (Kina).
DSG menjač sa dvostrukim kvačilom razvijen od strane Volkswagen-a, kombinuje
pogodnosti automatskog prenosa brzine sa efikasnošću manuelnog menjača. Dva
kvačila garantuju da je proces menjanja brzine neverovatno brz. Volkswagenov
DSG je postao senzacija automatske transmisije, ujedinjujući lako prebacivanje
brzina, smanjenu potrošnju goriva i sportsko ponašanje motora. Daleke 2003.
svet se susreo sa dvo-kvačionom transmisijom kada je predstavljen Volkswagen-ov
6-stepeni DSG koji je inicijalno bio ugrađen u Golf R32 i u Audi TT. Ovim su
DSG – ovi pobednički dani tek počeli.
DSG se danas ugrađuje u sve serije Volkswagen-ovih modela, upravo zato što je
od 2008. godine 7-stepeni DSG je dostupan i za motore manje zapremine do 125KW
snage i 250 Nm obrtnog momenta. 2009. godine Volkswagen uvodi i DQ500, još
jedan model u DSG liniji proizvoda, koji omogućuje automatsku transmisiju
vlasnicima većih vozila i motora(do 500 Nm obrtnog momenta), npr. Audi TTRS.
Izvor : Porschescg.rs
Koliko li je onda Mercedes do danas napravio automatskih menjaca?
Verovatno vise nego kad se svi ostali zbroje zajedno.
Ovde je VW naučio konkurenciju šta je pravi sekvencijalni menjač, za male pare.
Čak je i ferarij ostao nem kad je video ovo čudo nizakakve pare.
Upareno sa TSI, je stvorena glavobolja za konkurenciju.
Samo napred!!!
@Energy saver
a zasto onda niko ne preporucuje polovnjak sa DSG menjacem?
Prebrzo menja stepene prenosa na gore i drži prenizak broj obrtaja motora u vožnji.
Sve ostalo je Ok.
@carobnjak & PITBULL™
Treba ove nedelje da kupim felne za fabiju. Pitanje za vas dvojicu je: Intenso ili Xylo (kliknite na obe, pa mi recite):
http://www.aez-wheels.com/394_EN.257861E40DE178ae2cc94b6c2354434a29140e122f51
@Predrag
"Nemesis" :)))
Petokraka, da me podseca na radosno detinjstvo...
@Predrag
skontao sam cim sam video da uz ove stoji Gallardo! Vidis kako odmah izaberem najbolje! :)))
Onda "Intenso"!
@Predrag
Ja bi stavio Intenso.
Ne volim felne sa mnogo krakova.
A ove Intenso su bas lepe.
Koje dimenzije felni stavljas?
I koja je dimenzija guma ako znas?
@PITBULL™
Felne 15", širina 6,5", raspon rupa 5x100.
Pneumatici 195/55 R15 (fabrički Dunlop SP Sport 01).
Mislim da su za Fabiju 15" savim dovoljne, a i žao mi je da ne iskoristim nove fabričke pneumatike ;)
@Predrag
Odlicno,nisu suvise "tanke" gume za Srpske puteve. :)))
Tako da ne moras da strepis da ce se iskriviti felna.
To kupujes u paketu felne i gume?
Znam da Benelux ima takve ponude i dobri su sa cenama koliko sam ja uspeo da vidim.
Koliko kostaju te ako nije tajna.
Inace,od svih onih felni,najlepse su mi Phoenix dark.
Takve su na OPC Opelu ako se ne varam.
Samo,moraju da budu velike da bi izgledale dobro. :))
A i zavisi od auta.
Neka felne izgleda odlicno,ali kad je stavis na suto nista spec.
Tako da mora da se izabere ona koja "cuci" autu. :)
Hvala za detaljan opis dimenzija,nisi morao toliko da se mucis,samo si trebao da napises 195/55-15 i dosta informacija :)))
Pozzz
@PITBULL™
P.S. Hvala i tebi na pomoći ;)
@carobnjak
Za:
- potrošnja ostaje približno ista kao kod manuelnog (u nekim slučajevima je čak i manja),
- vrlo brzo menja u viši stepen prenosa,
- 7. stepen prenosa omogućava rad motora na manjem broju obrtaja, nego 6-ostepeni manuealni.
Protiv:
- svaki kvar je vrlo skup,
- pri zameni spojnice, troškovi su duplo veći, jer ih ima dve,
- sporo menja u niži stepen prenosa (čim se vozilo kreće po ravnom putu, preko 60 km/h, menjač se nalazi u 7. stepenu prenosa. Pri naglom ubrzanju, tj. kada se naglo pritisne gas, ne menja odmah u na pr. 3. stepen prenosa (kao adekvatan za željno ubrzanje), već redom spušta u 6., 5., 4., pa u 3. a to traje, i "oseća se")
@Predrag
hvala! Volim tvoja objasnjenja jer su precizna , razumljiva i korisna za nas "neznalice"! :)))
@PITBULL™
Gume imam, a felne kupujem ;)
AEZ Intenso sam pronašao za 135 eura/kom. ali pokušaće jedan drug da mi spusti cenu, jer poznaje vlasnika radnje ;)
@carobnjak
Jeste da negde progutam neko slovo, negde ga dodam, ali to je to ;)
@Predrag
Nema na cemu. Vrlo rado cu pomoci uvek ako mogu. :)
Cini mi se da je malo "ljuta" cena za 15-ce.
Evo pogledaj ponudu u Beneluxu,mozda ti se svidi nesto.
Tamo su 89 eura 15-ce.
http://www.beneluxtuning.rs/index.php?m=pretraga&p=1&proizvodjac=23
@PITBULL™ & carobnjak
Evo radnje:
http://www.trionsd.com/
Gore vam je dat pregled svih proizvođača i njihovih modela, a kada kliknete na KATALOG, možete da pogledate trenutnu ponudu ;)
@PITBULL™
Bio sam i u Beneluxu ;) Tamo, u mojoj dimenziji imaju samo evolution S - 105 i S - 013
http://www.beneluxtuning.rs/felna/15.html
@Predrag
Pogledaj model S-056 u Beneluxu. Mislim da bi Fabiji legle "punije" felne.
Mozes da vidis primere na Polu i jos nekim kolima kako stoje.
89 eura su 15-ce.
A mozes i da bacis pogled na S-108.
Pa sta ti se svidi.
Bolje je imati siri izbor pa izabrati.
P.S. Nisam znao to za DSG menjac.
Kod Mercedesa npr kad stisnes pun gas on menja u "idealnu" brzinu. 3-cu u ovom slucaju kako si ti naveo.
Njihovi automatici idealno saltaju,bolje od coveka.
I najvaznije,pri punom ubrzanju se ne oseti promena brzine,a to covek nikako ne bi mogao da izvede.
@PITBULL™
Od njihovih, u obzir dolaze samo S-105 i S-013, jer jedino one imaju raspon rupa 5x100...
DSG u veći stepen prenosa menja bez greške, a kada ide u niži, kao da "nabada" onaj pravi ;)
@Predrag
Onda nista. :)))
Nisu bas neke te,lepse su one Intenso.
U svakom slucaju,bolje je sto vide videti pa odluciti.
Meni se Benelux svidja jer imaju iste felne kao fabricke.
A i korektne cene imaju.
Ja licno ne volim felne koje nisu fabricke,retko bas da mi se svide.
Imaju jedne,sad cu pokusati da ih nadjem koje mi se svidjaju.
Ali najvise volim one sto fabrika stavlja.
Ja imam 16"-e Avantgarde,fabricke.
I lepe i duboka guma,tako da samo plovi.
Ne bi ih menjao nema sanse. :)
E evo tih felni,na GL-u su i na sivoj BMW 5-ci (starijoj)
http://www.gumefelnedanko.rs/index.php?option=com_content&task=view&id=44&Itemid=60
A na mom autu su ove :
http://www.dodaj.rs/?3e/I3/1qdrGhCh/1.jpg
Tj,to ti je moj auto :)))
@Predrag
Steta,mislio sam da imaju veci izbor...
To sigurno nervira kad salta redom jednu pa drugu na dole.
Mecka trenutno salta pri kick-down-u u idealnu brzinu za max ubrzanje.
Evo ti jos jedna slika da vidis felne posto ona nije najbolja moguca. Bruseni aluminijum je,pa sijaju,kao da su hrom.
http://www.dodaj.rs/?3g/9b/qN3mkd6/2.jpg
http://www.dodaj.rs/?1G/97/2nOTWnJd/3.jpg
@PITBULL™
Auto ti je kao nov! :)) Odlično mu stoje felne ;)
Razmišljao sam prvo da kupim AEZ Wave, pogledaj ih na ovom linku:
http://www.andreaschristou.com/index.php?main_page=index&manufacturers_id=5&sort=20a&page=2
... ali sam odustao...
@Predrag
Hvala. Trudim se da takav bude :)
Boja mu je odlicna,briliant silber metalik,kad se opere kao iz fabrike da je izasao :)
To su 18",da nisu malo velike? :)
Pretpostavljam da si zato i odustao.
Najbolje je kad je guma "debela" makar 55 a minimum 45.
@PITBULL™
Njih sam ti pokazao samo kako izgledaju, a ima ih i u mojoj dimenziji ;) Odustao sam, jer mi deluju pomalo prevaziđeno, a i prestale su da se proizvode.
Da, srebrna je moja omiljena boja, bez obzira na to što je svaki drugi automobil u toj bolji :) Prva Fabija mi je bila srebrna (isto Brilliant Silver metallic), a ova sada je crvena (Corrida Red) ;) Nisam hteo da me podseća na sve one probleme ;) Pored felni, uskoro joj pripremam i beli krov ;)
@PITBULL™
P.S. Da li znaš za koliko % su ti zatamljena stakla, pošto i ja razmišljam da ih zatamnim do zakonskih 25%, ali ne znam kako to izgleda?
@Predrag
Naravno,to su takozvane 15%,odnosno toliko svetlosti propustaju,znaci 85% zatamnjenje. 25% je lakrdija ko da ih nema.
Merili su na fabrickoj Toyoti prednja stakla su 20% zatamnjena a nemaju foliju,vec samo tonirana.
Sacekaj jos malo,opet spremaju izmenu,tj vracanje starog zakona na snagu gde ce zadnja stakla smeti bez ogranicenja a prednja do 25%.
Sto se tice boje,meni se oduvek svidjala crna E klasa,jos iz filma "Man in Black". :))
Medjutim,sad mi se vise svidja siva a i najzahvalnija je za odrzavanje.
Nije za dzabe toliko popularna.
@Predrag
Evo ti linka gde mozes da vidis sve o folijama.
Tu sam ih ja radio,momak odlicno radi.
Te sa 25% zatamnjenja do sad niko nije imao,sad cujem da su ih nabavili zbog zakona.
Najsvetlije sto su imali su 50% i te su isle na soferku. :)))
Inace,na auto najsvetlije sto su se stavljale su 30% odnosno 70% zatamnjenja.
Pa onda srednje (kao kod mene 15%) i najtamnije 5% (95% zatamnjenje)
P.S. Zaboravih link :)))
http://www.zatamnjivanjestakala.com/
Inace,pored mnogobrojnih prednosti jedina mana im je sto smanjuju donekle vidljivost. Ali to je izrazeno tek kada nema uopste svetlosti spolja. Onda bas smetaju. Ali tad spustis prozore ako se isparkiravas i resen problem. Inace pri normalnoj voznji gde je osvetljeno,grad npr,nema nikakvih problema cak iako imas najtamnije folije. Naravno,vidljivost je manja nego bez njih,ali nista znacajno,kao kad gledas kroz naocare. :) Jedino kad nema svetlosti,onda smetaju. Ove 25% po ovom zakonu su kao da je tonirano staklo,to nije zatamnjeno staklo.
@PITBULL™
P.S. 2 Brat od moje drugarice ima crnu E klasu, ali nije očuvana kao tvoja, već je izgrebana na sve strane ;)
@PITBULL™
Sačuvao sam link ;)
Hvala još jednnom na informacijama ;)
Pozz!
@Predrag
Ja volim da mi je auto kao apoteka. :))
Svaka i najmanja sitnica mora da bude fabricko stanje. :))
Kad sam ga uzeo,na suvozacevoj strani je bio oderan tapacirung na stubu (B stubu,donji deo oderan),od ulaska valjda. To sam stavio novo i plastikicu koja okruzuje bravu za suvozacevu kasetu (takodje bila izgrebana od kljuca). :)))
Sad je stvarno kao iz fabrike,nema sta da mu se dira. :)))