home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

„Čeri“ je odavno preležao dečje bolesti. Za godinu dana zamenjena su samo dva parking senzora „tenga“, kažu zastupnici Kineza za Srbiju.

„Tengo“ se ne kvari

Kinezi napreduju krupnim koracima. Dizajn je na visokom nivou, ništa čudno - jer su taj posao obavili Italijani. Najveća nepoznanica je kvalitet.

Zato je Kurir, zajedno sa zaposlenima servisa kompanije „Kvis“, zastupnika „Čerija“ za Srbiju, proverio kako se „kinez“ iz C segmenta, model „tengo“ pokazao posle godinu dana.
Da je kvalitet na visokom nivou, otkriva šef servisa Nikola Vuković. Kaže da su, od svih prodatih modela, samo na dva auta zamenjeni senzori na vratima!

- Najviše reklamacija za „tengo“ odnosi se na potrošnju goriva. Nažalost, deklarisani fabrički brojevi i realna gradska vožnja ne mogu da se porede. Ipak, nakon probnih vožnji, koje nekada traju i po nekoliko sati, vlasnicima objasnim sve što treba kako bi se približili deklarisanim brojkama, posle čega retko ko reklamira problem - objašnjava Vuković i dodaje da u „Čeri“ ovih dana stižu vozila sa evro 5 standardom VVT tehnologije.

On dodaje da polen filteri „preživljavaju“ 20.000 km.

- Ipak, svećice su me neprijatno iznenadile, jer sam od „Boša“ očekivao 30.000 km, a na nekoliko vozila smo morali da ih promenimo nakon 23.000 km. S druge strane, kineske svećice se nisu kvarile. Kupci kojima sam ugradio kineske svećice nisu imali reklamacije - navodi Nikola Vuković.

Posle vožnje „tenga“ na sedmodnevnom testu jasno je da ovaj auto opravdava cenu od 9.490 evra, koliko košta sa sajamskim popustom.

Osećaj u vožnji je prijatan, a vešanje meko, pa „kinez“ upija blaže rupe na asfaltu. Autom se lako upravlja, a pohvale idu menjaču.

U kabini prija crveno osvetljenje. Ipak, utisak kvari to što sedište vozača u slabijem paketu ne može da se šteluje po visini, kao i jeftina plastika.

Bogato

Osnovni model ima zadnje parking senzore, sva četiri elektropodizača stakala, klima, CD/mp3 plejer sa USB, grejači prednjih sedišta, alu-felne od 16 inča, servo upravljač, daljinsko centralno zaključavanje, halogena prednja svetla, maglenke...

Auto i mis meseca

„Čeri tengo“ je automobil meseca marta u izboru žirija automobilskih novinara. U salonu „Auto Nena“, dilera „Čerijevih“ vozila, proglašena je i mis meseca - Irina Adamović iz Beograda. Lepotica se bavi manekenstvom iz hobija, vozi godinama i ubeđena je da su žene bolji vozači.

Servisni interval

Filter ulja 10.000 km
Filter vazduha 20.000 km
Polen filter 20.000 km
Filter goriva 50.000 km
Svećice 30.000 km

ČERI TENGO
Motor: 1.597 cm3
Snaga: 120 KS
Moment: 147 Nm
Ubrzanje 0-100 km/h: 10,5 s
Maks. brzina: 180 km/h
Međuosovinsko rastojanje: 2.550 mm
Dužina/ širina/ visina: 4.352/ 1.794/ 1.464 mm
Potrošnja na testu:10,5 l
Cena: 9.490 evra

Autor : Mladen Radulović



čitanja : 1550



Komentari

Znači na čeriju je najgori deo Boš! I te parking senzore treba skinuti da bude bezgrešan.
Čeri je pretekao i MB. BMW, Audi, Tojotu...... A cena za rasprodaju, 10 000, džabe, kao na buvljaku, rasprodaja!
A kad se probudite shvatite da sve bilo samo san!

Autor Energy saver 28 Mar 2011, 18:00

P.R. tekst

Autor Dejan L 28 Mar 2011, 18:27

Kolikali je stvarna potrtosnja ako je je ova deklarisana nedostizna?!?

Autor Jaje 28 Mar 2011, 18:59

Izgleda da se dobija gratis obuka ,,kako voziti Čeri sa manjom potrošnjom'' , pa kad još na to dodaš i tng uređaj, ima da troši kao Prius

Autor Dejan L 28 Mar 2011, 22:04

Ako nista drugo, najbolje hostese na Sajmu je imao upravo Chery :)

Autor dzigi 28 Mar 2011, 22:33