home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Bugatti je neposredno pre početka Salona automobila u Frankfurtu 2009. godine probranoj grupi klijenata i novinara predstavio koncept superluksuznog modela 16C Galibier.

Po poslednjim informacijama, rukovodstvo Volkswagena je sada konačno i definitivno dalo zeleno svetlo za njegovu serijsku proizvodnju.

Galibier bi na tržištu trebalo da se pojavi tokom 2013. ili 2014. godine, a pokretaće ga 16-cilindrični motor sa 1000KS (za razliku od koncepta iz 2009. koji je raspolagao sa 800KS).

Proizvodnja će se odvijati u fabrici Molsheim u Francuskoj, a očekuje se cena od oko milion evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs 



čitanja : 4428



Komentari

Samo jos da dizajn dobije crveno svetlo a zeleno neki lepsi...

Autor PITBULL™ 02 Apr 2011, 01:12

Extra!

Autor Damko 02 Apr 2011, 01:28

Tenk!

Autor milan 02 Apr 2011, 11:44

@PITBULL™,
E fenomen si majke mi! :D
Ne mogu da verujem da Panameru uzdizhes do savshenstva a Galibieru zamerash na dizajnu(podrazumevam da ti smeta vishe od ovog shljasteceg eksterijera). Ko prvo, forma im je skoro pa ista, s tim sto Galibier nije bio ogranichen na neki model pa da mora postuje granice dizajna kao sto je Panamera sa Karerom. Sagledaj pazljivo kako su obline i, pogotovo, zadnji deo na Panameri isiljene pod uticajem manjeg modela u familiji. Kod Bugatija je sve to skladnije mnogo. Ok, treba uzeti u obzir dimenzije i visinu auta jer je sve to lakse izvesti na vecem modelu ali opet... Ne moze te covek izvaliti! :D

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 11:57

Pa totalno druga priča je kad je u 1 boji

http://3automotive.com/wp-content/uploads/2011/03/Bugatti-16C-Galibier-2010-5.jpg

Panamera pored ovoga izgleda ružno

Autor Dejan L 02 Apr 2011, 11:59

@Uros CS
Ni Panamera na slici ne izgleda nesto spec,ali uzivo je druga prica.
Mozda i ovaj deluje bolje uzivo i kad je jednobojan.
Ali Panamera kosta 150 000 (Turbo verzija) a Bugati milion.
Mislim da bi za milion trebao da dobijes spektakularniji dizajn od ovog.

Autor PITBULL™ 02 Apr 2011, 12:14

@PITBULL™,
Video sam i ja Panameru uzivo. Sveukupan uticaj snage i pojave necega sa amblemom Porshea fascinira,ali kad spustish loptu skapirash da je to "strechovan" 911 i nista vishe. O zadnjem delu da ne pricham. Prednost je sto je auto nizak pa malo to prikriva. Al' da ne ulazimo u beskonacnu diskusiju o ukusima...
Mislim da razliku u dizajnu u rangu izmedju 150k i milion eura moze samo da chini upotreba kvalitetnih materijala i nista vishe. Bugati je uvek bio pojam luksuza i elegancije tako da sad neki spojleri usisnici i krilca ne bi bash isli uz jednu gran turizmo limuzinu. Ako pazljivo pogledash slike naci ces mnogo detalja koje ce,ako ne tebe,oduseviti druge zaljubljenike. Isto kao sto su ti detalji i na Panameri svedeni na minimum.

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 12:33

@UCS
Nije bas,Panamera je meni dosta lepsa od 911.
Prednji deo,zadnji,sve...
Ovog Bugatija kad pogledas od napred,mogo bi da pomislis i da je neki Kinez.
Ja bi se usudio da kazem da mi je Panamera lepsa od ovog,barem do sad sto sam video.
Mozda bi se promenilo to kad bi Bugatija video uzivo.
Panamera deluje mocno i sportskije od ovog.
Da ne pricam Aston Rapide.

http://www.performance-car-guide.co.uk/images/L-Porsche-Panamera-3.jpg

http://porschepicgall.co.cc/pictures/car/images/99/ruf-porsche-panamera.png

http://1.bp.blogspot.com/_AHt1sHVtR-E/TE5mZ8uVibI/AAAAAAAAF7w/bXL17qIxRAo/s1600/TechArt-Porsche-Panamera-Turbo-1.jpg

Autor PITBULL™ 02 Apr 2011, 12:43

@PITBULL™,
Ok, meni je Karera bash lepa ali kad je gledam kroz epohe skapiram da neko ko ima stariji model nije ni u kakvom zaostatku za onim koji kupi nov, i onda je ubitacno dosadna...Sve je to u glavi dodushe.
Elem,da sumiram:
Na ovoj drugoj slici sto si okachio je ispala bash lepa ali mi C stub i zadnji deo bash smeta, kao na prvoj slici. A tvoj komentar da ovaj Bugati spreda lici na nekog kineza vise nema nikakvu vrednost jer su oni uspeli da iskopiraju i obezvrede svaki auto koji postoji danas, tako da bi to moglo da se kaze i za neki drugi.
Meni se Galibijer dopada i voleo bi da postoji dvobojna opcija kao oda vremenu kada je ovaj proizvodjach bio #1 u svojoj klasi. Znaci neka crveno crna ili plavo crna varijanta. Smaraju me svi koji voze limuzine u tim tamnim bojama. Video si kako Mecka moze lepo da izgleda u crvenoj boji za vece modele u gami. Enterijer mi je nekako prazan ali to je neki njihov fazon minimalizma ocigledno.

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 13:05

@UCS
Nisam jos video kopiju Rapida,Estoque-a,Panamere itd.
Po meni,moze ovo mnogo bolje da izgleda.
Video sam negde (SAT cini mi se) render novog Veyrona,izgleda mnogo bolje nego ovaj aktuelni.
Ostriji malo,sportskiji.
Na ovoj limuzini,najtanji mi je prednji deo.

Autor PITBULL™ 02 Apr 2011, 13:13

Kakva je ovo prica o Porseu bez mene????!!!! xDDDD
@Uros
Po meni,crvena boja najlepse stoji Audiju,ne znam,ali od premijuma mu nekako najvise lezi :) Mada kod nas svako hoce da bude mafijas,pa svi voze crne A4,A8,A6...Jbg...

Autor dusan 02 Apr 2011, 13:14

I da kazem da mi se ovo bassss svidja,nadam se da ce Vw uleteti kes :D Pokazuju moc ljudi :D
Svidja mi se enterijer,nekako onaj britanski smek,tako mi deluje...

Autor dusan 02 Apr 2011, 13:17

@PITBULL™,
Kazem ja, ukusi...:D Ali da vidish ovo u retrovizoru sklonio bi se. Ni Vejron nije neki lepotan ali na sam pomen njegovog imena..joj! :D Kada sam video koliko je zapravo mali kada je Dzeremi stao pored njega na onoj cuvenoj prvoj voznji kroz Alpe (nisam spavao te noci koliko sam bio impresioniran podacima, przinajem..:). To je ona scena kad gura kljuch pored sedista da podesi fiksirani spojler.
@dusan,
Alpina plava BMW serija 7,
Crveni A8 sam vec video uzivo,
S klasa je lepa i u braon boji kao u onom Top gear specijalu u Albaniji iako je penzoska boja ali je nekako autenticna...

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 13:20

@UCS
Veyron mi je lep jedino u verziji Grand Sport.

http://uncrate.com/men/images/2008/08/bugatti-veyron-grand-sport-2.jpg

http://www.jingdaily.com/kaizhi/jing/wp-content/uploads/2010/05/bugatti-veyron-16-4-grand-sport-572.jpg

Ima jedan crveni S8 u BG-u,odlicno izgleda.
S5 takodje u toj boji.
Ali i CLS-u,E kupeu takodje stoji ta boja kao salivena.
Prvi X5 takodje mi se svidja u crvenoj boji.

Autor PITBULL™ 02 Apr 2011, 13:29

@Uros
Vejron je vrh automobilizma...To je sigurno,jednostavno,pogledati samo brojke i gotovo...Ovi iz Vw-a su ga usavrsavali 4,5 godina,izveli ga prvi put na stazi,nije bio nesto ok,pa ga jos dodatno usavrsavali...To sam na tv-u gledao,posto vw ima vrhunsku stazu u kojoj je nemoguce uci,niti slikati,snimiti bilo sta na stazi...Bilo na Nacionalnoj Geografiji...

Autor dusan 02 Apr 2011, 14:07

@dusan
E kakav si ti.
"Vejron je vrh automobilizma."
Da je Mercedes,rekao bi "dobar je samo za pravac"
Zonda,McLaren F1 bi ga pocepali na stazi.
Vrh su ova dva,koja imaju spektakularne performanse i hvrhunska ubrzanja.

Autor PITBULL™ 02 Apr 2011, 14:11

@PITBULL
Ko je jos napravio automobil koji ide 431?Ti sigurno znas koliko usavrsavanja i godina ide u taj rad,koliko je to tesko...Uostalom,eno ti vremena na top Gear stazi,tu sve vozi jedan covek,pogledaj gde je Vejron supersport,iza njega su i Zonda C12-F,Zonda F,Enzo,Gumpert Apolo,maserati Mc12...Ne znam gde je jos izlazio bugati na stazi,uostalom je on pravljen za ubrzanje,ujedno je luksuzan,ali eto,izlazio je na Top Gear stazi,ostavio svaku tvoju zondu iza sebe...On bre da gas i oduva sve zonde...Uostalom,Mercedes ovo nece napraviti,treba da imas bas za trosenje da bi ovo proizvodio,a Vw je jednostavno jako mocan,on gubi na svakom Vejronu,ali ga proizvodi...
Odavno nisam cuo da neko stavlja Zondu pored Vejrona,pa i McLaren-a F1,Vejronov protivnik je Ultimat Aero,koji sprema odgovor na SuperSport vec duze vreme,i sigurno nece uspeti da ga predju ;)

Autor dusan 02 Apr 2011, 14:37

@dusan,
Ne treba ti National Geographic, pa vozio je Dzejms na toj stazi, secas se...
Vejron je definitivno broj 1, pa iako je iz VW grupcije! :D Al' ja bi nekako vise voleo da imam ocuvani EB110.

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 14:43

P.S. Vejron nije pravljen za stazu,to je bar najmanji problem da urade...(Videti primer Ferarija FXX, Maseratija MC12, Zonde F) On je nekako Gran Turizmo DOMINATOR! :D

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 14:51

@dusan
Zonda R bi ga oduvala na stazi. A ima 450 konja manje.

http://www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtml

Bugati Veyron je sporiji na stazi od Zonde F !
A SS je brzi za citavih 0,9 sekundi a jaci je za 550 konja,ej 550 konja !!!
To je jedino tebi facinantan rezultat.
Realno je porazavajuc.
Tu se i vidi koliko se ti "razumes".
Inace Zonda F roadster sa 650 konja je brza od Veyrona sa 1000 konja.
Toliko o tome koji auto ima bolje performanse na stazi.

Autor PITBULL™ 02 Apr 2011, 14:52

@ PITBULL™,
Povecan snaga nije direktno proporcionalna ubrzanju. Sad je tu limit u menjacu, gumama, vozacu koji nije robotizovan... Ne vidim cemu ova prepirka?

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 14:55

@Uros
Da,da..Gledao sam to,trebas skupiti hrabrost i sesti u ono i voziti uopste...Jos da vozis 400 i nesto,covece :D
Gledao sam malopre kada su napravili trku Vejron vs McLaren F1,igrao se Vejron sa njim :)
Inace,ja bih pre Vejrona nego EB110...

Autor dusan 02 Apr 2011, 15:00

Htedoh reci da auto od 2000 konja nece obavezno ubrzavati dulpo bolje od auta sa 1000 KS. Ogranicenje u aerodinamici je takodje bitan faktor...
Da li bi auto sa 50 000KS zapravo vratio vreme unazad kad bi startovao od 0-100 ako cemo tom logikom? :D

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 15:02

Kralj moze biti samo jedan
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2d/McLaren_F1_GTR.jpg

Autor loshmi89 02 Apr 2011, 15:05

@Uros
Fora je u tome sto je on 'poznavaoc' i voli Zondu,i on Zondu velica zbog mercedesovog motora(valjda si zakljucio do sad?) i stavlja je rame uz rame Vejronu...kako,ne znam stvarno ;)
@PITBULL
Koliko ide ta zonda?Posle koliko bi krenuo prednji deo u vazduh? Haha...Ti volis tu zondu samo zbog Mercedesovog Motora,nista vise...Ne brukaj se covece,obican vejron je limitiran na 408,moze do 415,SS 431!!Ko ce to stici bre?Haha..Mercedes,hmmm,nikad ;) Taj Bugati kad je proizvodio automobile,za Zondu se nije ni znalo da ce uopste postojati :D

Autor dusan 02 Apr 2011, 15:07

@PITBULL
Takodje,pogledaj kako izgleda Vejron SS,luksuzan,imas sve u njemu,takodje pogledaj koliko je tezak,a koliko je Zonda,ima dosta vise KS,ali je zato dosta vise tezi,i opet je brzi i na stazi,ovako na pravcu ih nikada nece ni staviti,sta ima Zonda tu da trazi...
@loshmi89
McLaren-u F1 je Vejron vec ocitao lekciju ;)

Autor dusan 02 Apr 2011, 15:09

@dusan,
Kazem ja, to su dve razlicite vrste automobila. A Bugati je zaista bilo ime za respekt pre WW2 rata.
E primetio sam malo da omalovazavash rad Zonde, ne u nekom strasnom negativnom smislu vec na konto toga kako nemaju istoriju. Ok, postoje tek 10 godina ali i to je uspeh napraviti ime za tako kratko vreme.
Meni licno smeta ta transplatacija motora ali znam da je samostalno razvijanje motora neizmerno skupo za jednu takvu radionicu. Ali bi vishe voleo da imaju tu mogucnost pa da budu cistokrvni. Eh, mashta... :D

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 15:14

@dusan,
Kazem ja, to su dve razlicite vrste automobila. A Bugati je zaista bilo ime za respekt pre WW2 rata.
E primetio sam malo da omalovazavash rad Zonde, ne u nekom strasnom negativnom smislu vec na konto toga kako nemaju istoriju. Ok, postoje tek 10 godina ali i to je uspeh napraviti ime za tako kratko vreme.
Meni licno smeta ta transplatacija motora ali znam da je samostalno razvijanje motora neizmerno skupo za jednu takvu radionicu. Ali bi vishe voleo da imaju tu mogucnost pa da budu cistokrvni. Eh, mashta... :D

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 15:14

@U CS
Ne naravno,ali slabija Zonda (za 350 konja) ima bolje vreme na stazi od Veyrona.
Slazem se sa tobom,Veyron je GT razarac,ali za stazu ima mnogo boljih,Zonda,McLaren F1.
@dusan
velicam i McLaren F1 (on ima BMW motor) zato sto je pravi trkacki auto za stazu.
Zonda i F1 su za Veyrona majka janja sto se toce performansi na stazi.
One je brzi na ubrzanju zbog ogromne razlike u snazi.

Autor PITBULL™ 02 Apr 2011, 15:17

@Uros
Pa jesu dve razlicite,nego pitbull uporno ubacuju zondu pored Vejrona,a Vejronu je protivnik Selbijev Ultimat Aero...
Zonda je ok,ali je ne gotivim nesto posebno pogotovo zbog ovde nekih ljudi koji je velicaju SAMO ZBOG Meckinog motora,da nema Meckin motor,ne bi je ni pomenuli...Naravno da je razvijanje motora skupo,i ko zna da li ce nekad napraviti svoj motor...
Bugati je oduvek IME,i stavljanje jedne male zonde pored njega je smesno,budimo realni.

Autor dusan 02 Apr 2011, 15:21

@dusan,
Slazem se za Zondu i Meckine obozaovaoce ali to je tako... Kao sto sam ja navijao za timove u koje su odlazili Patizanovi igraci :D
Steta sto nema da se uzme po ovim "modernim" knjizarama tipa IPS, Mamut, Vulkan neka knjiga o Bugatiju. Uglavnom ima za Porshe, Ferari, Lamborgini, BMW i Mecku i eventualno za neke britance. Inace bi je odavno kupio. Da ne moram, kao sad,da se ciganishem po Vikipediji i trazim sve te prelepe predratne modele...

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 15:33

@Uros
Jbg,i ja nekad provedem dosta vremena za kompom trazeci razne modele raznih proizvodjaca...
Kako ne,ja obozavam Fiorentinu :D Veceras da zgazimo Borac,ovim komsijama otisao Li Adi,ne javlja se,pobegao covek sta ce :D
@PITBULL
Pogledaj sav luksuz u Vejronu,pogledaj njegovu tezinu...Da je lako dostici 408 ili 431 km/h(SS),pokusali bi i iz Zonde,iz McLarena itd...Znas koliko treba da se radi na tome,sredstva i sve ostalo...Mnogo,zato se niko ne upusta u to sem Selbijev Ultimat,oni ce pokusati,ali sigurno nece prestici SS...
F1 jeste vrh za stazu,ali nikada nisi gledao Vejrona SS na stazi sem u top gear-u,zamisli neku vecu stazu sa dosta pravca,sta mislis,ko bi bio najbrzi?Pregazio bi Vejron sve,pojeo bi sve za dorucak.

Autor dusan 02 Apr 2011, 15:41

@PITBULL
P.S
Vejron je vrh automobilizma,ali vrh!!Gledao sam malopre trku u Top Gear-u F1 vs Vejron,igra se Vejron sa njim,sav sam se najezio kakva je to sila kad je proleteo samo pored F1...Samo zzz,odeee...

Autor dusan 02 Apr 2011, 15:44

@dusan
Dokaz da sam motor nije dovoljan za vrhunske performanse na stazi je sam Veyron.
Koji luksuz?
Luksuzniji je Lambo unutra.
Mclaren F1 je postavio rekord od 391km/h.
Na stazi je ubica.
E to je ss auto.

Autor PITBULL™ 02 Apr 2011, 15:45

@dusan,
haha narocito sam posle nedavnih dogadjaja zavoleo Renault Lagunu Coupe! :D

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 15:46

@dusan
Mislis na ono kad ga je F1 pocepao do 300km/h ?

Autor PITBULL™ 02 Apr 2011, 15:48

@PITBULL™,
Sta je luksuz? Broj tastera na centralnoj konzoli ili udobnost sedista i upotrebljeni materijali? Daj ne zalazimo u tu temu, msilim da niko od nas jos nije seo u Aventadora i Vejrona...
P.S. Vejron bar ne izgleda cosavo unutra jer ima i rucicu menjaca na centralnom tunelu :D To nikad necu oprostiti Aventadoru...

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 15:49

@PITBULL
Pazi,ja volim F1,i stvarno svaka cast McLaren-u,oni su ja mislim skinuli bili Jaguara Xj220 tada,on je drzao rekord nekih 360km/h valjda,ne znam tacno...
Odakle tebi da je Lambo luksuzniji od Vejrona?Pogledaj unutra Vejrona,imas sve,na stazi je pokazao da je brz,ovako 431 km/h...Postavljaju standarde...
@Uros
I ja bre :D Obozavam nesto Reno uopste zadnje vreme :D

Autor dusan 02 Apr 2011, 15:50

@Uros
Ni ja nikada necu to oprostiti Aventadoru :) Stvarno je ono nekako smesno...
Pocepao do 300?
@Uros
Znas li mozda podatak o Launch Controlu kod trke F1 vs Vejron? :D

Autor dusan 02 Apr 2011, 15:52

@U CS
@dusan
Luksuz je enterijer u Huayri.

http://new-car-collection.com/wp-content/uploads/2011/01/2012-Pagani-Huayra-Interior.jpg

E to su materijali.

Autor PITBULL™ 02 Apr 2011, 15:53

@PITBULL™,
Znaci da sija i prshti? Pa sto je onda Vejron loshiji?
http://www.rideshunter.com/wp-content/uploads/2011/01/Bugatti-Veyron-interior.jpg
Meni je ovo lepse, ali dogovorili smo se za ukuse :D
@dusan,
Nisam video klip nikakav?
P.S. U mehaniku se razumem povrsno, dizajn i istorija su moje polje ekspertize :D

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 15:57

E smorili ste obojica! Lep je dan, idite malo napolje! Ja palim na basket... :D

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 16:04

@Uros
Ja sam bio da pikap fudbal xD 2 sata,malo li je?Crko sam :D Igram kao Moreira xD
Mehanika,ma Launch Control omogucuje mnogo bolji start,dosta smanjuje proklizavanje...A,u trci sa McLarenom F1 su Bugatiju to iskljucili da bi trka bila zanimljivija,zbog toga je F1 krenuo mnogo brze...Da je launch control bio on,F1 bi zavrsio trku 5 minuta posle Bugatija ;)

Autor dusan 02 Apr 2011, 18:43

@dusan,
ako ako, eto i Kupea i za tebe od Jovanovica :D
Ma znam sta je launch control, nego sam mislio da trazis bas nesto dubokoumno da ti objasnim,neki "desni klik pa properties". Je l' to ono cuveno dugme ispod volana Vejrona, koje kad pritisnes, auto salje podatak u fabriku u slucaju da ga slupas da nema garancije? Ili je to za iskljuchenje ESP-a?

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 18:51

Onaj motor iz McLarena F1, je doradjen, i prilagodjen karoseriji, treba to napraviti, sto Bmw nije uradio nesto sa tim motorom. :) Samo da znate da je tada prvo McLaren trazio motor od Honde, ovi ih odbili. Meni se on nikada nije svidjao, smesno uzgleda, a i mnogo je lak, nesto malo vise od tone. Sto se tice Zonde, i oni su uzeli monstruozni motor od Mercedesa i napravili su extra karoseriju i eto izadje najbolji super sportski auto danasnjice. :) Ovaj Bugatti je mogao biti lepsi, i samo cu reci svaka cast vw. Ruku na srce, ovako nesto mogu da naprave skoro svi jaci igraci ali nema potrebe. Eto Brabus stavlja 800 ks i 1420nm u normalne automobile.

Autor McLaren 02 Apr 2011, 19:04

@dusan
Veyron ocitao lekciju F1???
Da li mislimo na isti F1???
Ja mislim na onoga sto je pobedio na "24h Le Mans", a zatim minimalno prepravljen (tu se podrazumeva i skidanje restriktora sa motora, tako da je jos jaci nego sto je bio na trci), pa "pusten" na ulicu. :)

https://www.youtube.com/watch?v=nkfvQvc9ipI
Da citiram Tiffa:
"The most exciting, I say this again THE MOST EXCITING road car ever built." :D

Autor loshmi89 02 Apr 2011, 19:10

@Uros
Nista sem S5-ice ne prihvatam! :D
Brate,nikad mu nisam zagledjivao dugmice :D Ne znam gde mu se sta nalazi,uglavnom znam da mu je launch bio OFF protiv F1,posto su prvi organizovali trku ta dva automobila,ta dva kako kazu kralja,hteli su da trka bude barem malo fer,posto da mu je ovo bilo ON,samleo bi ga Vejron zestoko...

Autor dusan 02 Apr 2011, 19:14

Stavljati Zondu i Bugatti u istu recenicu je smesno. Zonda je grbavi model jednog bogatasa kome je dunulo da pravi automobile, a Veyron je nesto savrseno, najskuplji automobil ikada napravljen (i sa cenom od 1.5miliona VW je u cistom minusu 2.5 milki po primerku, i sluzi samo kao pokazatelj moci ove grupacije), najbrzi automobil ikada napravljen i automobil marke koja je imala najskuplji automobil ikada (Type Atlantic, kostao je izmedju 30 i 40 miliona dolara). Veyron SS je tokom testiranja razvio i 436km/h, ali se taj rezultat nije racunao. Nemoguce je biti brzi od toga, zato sto ne postoje gume koje bi izdrzale sve to, set koji Veyron koristi kosta 10 000$ i traje oko 15min pri njegovoj max brzini.
Galiber ce biti najbolja, najbrza i najluksuznija limuzina svih vremena.
Ukusi su razliciti, mada se PITBULL-u ne svidja, po meni je enterijer savrsen i ja volim sto je bas ovakav, a ne kao one dzidza midze u novom Paganiju

Autor STrider 02 Apr 2011, 19:20

@dusan,
B'ate:D...u epizodi kada je Richard stao na crtu Eurofajteru na onom aerodromu (ili u nekoj drugoj epizodi, mozda je i na njihovoj stazi bilo) objashnavao da a stubu volana ispod, ima dugme kojim se iskljucuje kontrola proklizavnja. Nije na vidnom mestu, jer fabrika ne preporucuje iskljucenje tog sistema. U slucaju da ga iskljucish, auto preko gps sistema salje tu informaciju fabrici i onda u slucaju, nesrece, nemas nikakvo opravdanje da je njihovsa krivica... Ccc, mislio sam da si veci fan TG serijala.. :D

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 19:20

@McLaren
Zonda nije najbolji supersportista danasnjice!Smaras vise sa tim,bice,za jedno 20 godina! ;)
Brabus stavlja 800ks,ali nije samo fora staviti jak motor,gde je aerodinamika,ono,ovo...
Na top gear-u je vozen Sl ja mislim brabus,ne moze da se odrzi na stazi,baca se,trese se u krivini...Bozeeeeee kad neko stavlja BRABUS u ovojjj priciiiiii,majkooooooo milaaaa :(((( Tuzno :((((
@loshmi89
Jel se vi ljudi zezate ili stvarno stavljate svakakve brabuse,zonde,bmw-w,McLaren-e pored Vejrona?Pogledaj ovo...
https://www.youtube.com/watch?v=RXqSedWSu2k
Alo ljudi,Ultimat Aero je mogao samo da stane na crtu Vejronu,Vejronu SuperSportu ne moze niko,i nece moci...

Autor dusan 02 Apr 2011, 19:23

@McLaren
Taj obrtni moment je neiskoristiv, bas se secam kada su u Top Gearu testirali fabricku mecku (ne secam se koji model) protiv Brabusove koja je imala mnogo veci obrtni moment i vecu snagu. Fabricka je bila mnogo bolja, posto je auto postao potpuno neupravljiv sa vise od 1000nm na zadnjim tockovima. Clarkson je to lepo objasnio:ne zaposljava Mercedes na hiljade strucnjaka dzabe, trude se da svaki model bude najbolji moguci, vode detalje i o najmanjim sitnicama. Svako moze da izvuce visoku snagu iz nekog motora, ali ne moze svako dobro da prenese tu snagu na podlogu i iskoristi je kako treba. Bas zato je Bugatti Bugatti i o njemu ne treba trositi reci

Autor STrider 02 Apr 2011, 19:26

@Uros
Ma gotivim ja Top Gear,ali ne postujem sve sto rade...Npr nesto realno kad urade,ok,ali mnogo vise rade neke ludorije,pljuju itd...Npr trka F1 vs Vejron je realna,cenim to sto su uradili,i volim da gledam posto se bas lepo nasmejem :) Inace,znam tu epizodu ali se ne secam bas lepo njegovih recenica :) Gotivim Ricarda posto je veliki fan Porsea :)

Autor dusan 02 Apr 2011, 19:27

@dusan
Uzeo si mi rec iz usta :)

Autor STrider 02 Apr 2011, 19:27

@STrider
Ma ovde imas one koji vole mercedes i onda velicaju Zondu,imas one koje vole Bmw,velicaju McLaren F1 zbog Bmw motora,itd,itd...I onda sa tim ljudima ne mozes da se izboris,razumes...Ja kazem Vejron vrh,vrh automobilizma,onda dolaze ovde razni ubacuju neke zonde,neke brabuse,nesto da covek ne moze da poveruje.

Autor dusan 02 Apr 2011, 19:34

@dusan,
Pa dobro, kao show ga i treba shvatiti...Meni se svidja sto imaju tu "moc" da i najskupljeg Ferarija, Porsea ili Mercedesa ocrne. Jer nama, obicnim smrtnicima, ti skupi automobili deluju nedodirljivi, bezgreshni a u stvari i oni imaju svojih mana. Inace kada su testirali taj Brabus, Cl cini mi se, Dzeremi je stavio list papira ispod zadnjeg tocka i papir se nije pomerio jer auto svojih 1000Nm ne moze da prenese adekvatno na podlogu. Tada je i objasnio zasto je Veyron skup.Zato sto tako skup auto treba da ima i gume za brzine do +400km/h, adekvatne kocnice, shasiju...A razvoj tih sistema kosta. Tako da su ti Brabusi i slicni vise dizachi tegova, da se tako slikovito izrazim. U ulicnoj tuchi prespori i neokretni. :D
P.S. Adekvatan suparnik Vejronu je i Koenigsesgegsgegsgegsggegsgeggsgegs. :D

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2011, 19:39

@dusan
E ako ti je samo max brzina bitna kod SS automobila onda ni Veyron nije nesto posebno pored ovoga
http://www.worldcarfans.com/109050819220/mosler-mt900-gtr-xx-twin-turbo-land-shark-revealed
A kad su u pitanju SS auti, tu me ne zanima ciji je motor, Zonda ima Merc motor pa mi je gotovo jedini SS automobil sadasnjice koji mi se svidja, uz Moslera naravno. Po meni SS auto ne moze da bude nesto sto ima 2 tone, to moze samo da bude "debela svinja", sto bi rekao Ron Denis. :D
Mnogo vise gotivim SS automobile 90-ih, pogotovo iz BPR trkacke serije. F1, CLK GTR, 911 GT1, F50....
Od danasnjih me fascinira samo super-laka kategorija (Caparo T1, Atom V8...)

Autor loshmi89 02 Apr 2011, 19:48

@Uros
Da,i meni se to svidja...Mada znaju po nekad da me iznerviraju :D Dobro je kad je Ricard vozio 911 Gt3,a Dzeremi Galjarda,i rekao mu je kao,kako ti je u bubi,ovaj ga pitao kao,kako je u tvom Audiju :D Haha...
Ma tesko da i Koenigsesgsgsgs moze nesto protiv Vejrona,ja njega stavljam sa Zondom,a Zondu ce pojesti,pogotovo mislim na Koenigsesg Ageru R :D Vejron ce jos dugo biti daleko i za sve nedohvatljiv,Vw ga pravi da pokaze moc,da vide svi sta mogu,a i kad mogu,sto da ne :)
Najvise pljuje Dzeremi,on je 599 nacrnio,previse elektronike tamo,vamo,ma nacrni ga,911 redovno pljuje dok ga Ricard brani...Gume za vejrona su preskupe,ja mislim da sve 4 kostaju preko 30.000$,a traju kratko...Ajde sto treba skoro 2 miliona da ga uzmes i sve to,koliko je tek papreno da ga odrzavas,ma ne smem ni da pomislim...

Autor dusan 02 Apr 2011, 19:50

@Uros Cuore Sportivo
Kad bi ti dovatio ovoga Bugatija, bile bi ti pune pelene.

Autor Energy saver 02 Apr 2011, 19:52

@loshmi89
Taj 'debeli' Vejron je napravljen da bi postavljao rekorde,standarde,kako hoces...U brzini,ne za stazu...Inace,Vejron je pokazao na Top Gear stazi i da jede i tu,svaku tvoju Zondu je ostavio iza sebe i te ostale sto pokusavaju kao nesto...A,staza im je kratka,ima krivina dosta...Zamisli sta bi taj Vejron radio na vecim stazama gde ima barem par duzih pravaca,pojeo bi ih sve...Zasto se niko sem Selbijevog Ultimat Aera ne upusti u trku sa Vejronom?Eee,to kosta mnogo,sta sve tu ide...Niko od tvojih pomenutih nece dostici 431 km/h...Dakle,Vejron je pravljen za rekorde,on nije neki klasican SS auto,za stazu i to,pa njemu gume kostaju preko 30.000$,ako malo duze ides skoro max brzinom odu za 20 minuta,ja kao SS auto najvise volim Porsea,ali i Porse,i zonda i ferari i svi ostali su druga liga.

Autor dusan 02 Apr 2011, 19:57

@dusan
Ma znam ja to, ali ljudi mesaju babe i zabe. Nikako se ne mogu porediti auto od 2+ sekunde do 100 i auto 3+ sekunde do sto. Iako je razlika "samo" 1s, za tako nesto je potrebno da auto bude savrsen u svakom smislu te reci, nije sve u motoru.
Koliko god neko mrzeo VW, moze samo to i da radi, zato sto oni pod svojim krovom imaju najsavrseniji auto ikada napravljen

Autor STrider 02 Apr 2011, 20:10

@loshmi89
Slazem se !
SS auto mora da bude brz a i dobar na stazi.
Kao sto je McLaren F1,Zonda,458 Italia,McLaren MP4-C itd.
Lepo je neko rekao,Veyron je Gran Turismo razarac,nije rasni supersportista za stazu.
Mislim da sto je bio McLaren F1 "onomad",to je danas Zonda R.

Autor PITBULL™ 02 Apr 2011, 20:19

@pitbull
Taj auto je previse skup da bi ga neko uopste vozio na nekoj stazi sa obicnim narodom.
Nazalost, Top Gear je jedini uspeo sve te automobile stavi jedne pored drugog i testira na istoj stazi, sa istim vozacem. Veyron SS je bio najbrzi, iako je staza kratka, s puno krivin. Rezultat bi bio jos ubedljiviji da je staza duza, ima vece pravce i brze krivine. Zbog svega ovoga se ne slazem sa tvojom konstatacijom ;)

Autor STrider 02 Apr 2011, 20:25

Mene najvise nervira to sto je Veyron trebao da bude najbolji automobil na svetu, a napravili su ga misleci samo na dve stvari, ubrzanje i max brzinu.
Kao kad bi npr. neka firma rekla napravicemo bolji auto od Minija, a onda izbacili nesto nalik S klase. S klasa je bolja od Minija toliko da se nemogu ni porediti, ali zato nisu ni priblizno u istoj klasi. Na takav nacin je Veyron jednostavno ispao iz SS klase automobila po meni. Veyron je na kraju jedan obican dragster sa lux enterijerom, na stazi ce ga cak i GTR pojesti (sto je i dokazano).
Voleo bih da vidim kako se Veyron snalazi na Ringu. K'o slon u staklarskoj radnji. :D

Autor loshmi89 02 Apr 2011, 20:47

Pa Brabus ne spava, nego radi... ona emisija je negde pre 8 godina. :-) Da vidimo koja limuzina teska 2,5 tone dize stotku za 3,9 i preko 370 kmh. :-) Dusane, svi zivi kazu da je Pagani tata a ti se nadje da kontriras. Veyron je brz auto ali samo na pravac. Pagani ih je ubio sve, i na testovima, i po zvuku, i na stazi, ceni, pojavi... vrh!

Autor McLaren 02 Apr 2011, 20:48

@STrider
Najbrzi??? A gde su Atom V8, Caparo T1, Ultima GTR, Zonda R?

Autor loshmi89 02 Apr 2011, 20:49

Zonda R nije "road car" odnosno nije auto koga mozes voziti svaki dan, a ne postoji niti jedna klasa u kojoj se moze takmiciti tako da je korisna poput igracke na mom stolu, ne vredi ni pisljive pare. Atom V8 je sve, samo ne automobil, to su 2 sipke sa motorom i farovima, cisto sumljam da to moze da prodje homologaciju jer nema ni jedan sigurnosni sistem koji je danas obavezan. Caparo T1 su testirali na Top Gearu, bio je sporiji od Veyrona SS, a i uz to nije ispunjavao uslove testirana, odnosno, ni on se prakticno ne moze voziti nigde osim na stazi. Ultima GTR ima 0.1s slabije ubrzanje od "obicnog" Veyrona, i ko zna koliko slabiju max brzinu, da ne pricamo o SS verziji Veyrona. Takodje, taj auto prakticno nigde nije testiran, tako da sve njegove performanse treba uzeti sa rezervom, dok je proizvedeno vec 300 Veyrona

Autor STrider 02 Apr 2011, 21:13

@loshmi89
Slazem se sa tobom.
Veyron je sporiji na toj istoj stazi od Zonde R i to roadster verzije !
A SS verzija je brza za 0.9 sekundi.
@McLaren
Bas tako.
S klasa 3,9 do 100 i 370,sta vise reci. :)))

Autor PITBULL™ 02 Apr 2011, 21:21

@STrider
E pa po meni Veyron nije auto, zato sto ima preko 2 tone spada u kategoriju lakih dostavnih vozila. Caparo nije ispunjavao uslove zato sto "ne moze" da predje preko lezeceg policajca. A inace moze zato sto ima hidrauliku koja ga podize dodatnih 10cm tako da to nije problem.
Dobro, Zonda R nije "street-legal", ali ova trojica jesu. Znaci mozes da ih kupis, vozis po ulici, i pokidas svakog Veyrona na koga naidjes. :D

Autor loshmi89 02 Apr 2011, 21:27

@loshmi
A sta cemo sa ovim? :)
Ubica Veyrona za 100 i kusur hiljada. :)

https://www.youtube.com/watch?v=yjPXWdkLHSw

Autor PITBULL™ 02 Apr 2011, 21:38

@Pitbull
https://www.youtube.com/watch?v=FedMWBxo9eY&feature=related

Pitaj njih, bas me zanima sta ce reci :)

Autor loshmi89 02 Apr 2011, 21:47

Simpaticno :)

Autor Ivan Malagurski 02 Apr 2011, 22:02

@PITBULL
SS Vejron je brzi od svake Zonde na TOp Gear stazi,ujedno je dozvoljen za ulicu.Ta najjaca,R, nije ni dozvoljena za ulicu!Dok ovamo imas brutalnog Bugati Vejrona,luksuznog,opremljenog koji gazi sve pred sobom!Koga zanima limuzina koja ide 350,a ne 370!?Da mi je neko pricao da ce se ovde naci ljudi koji ce ubacivati BRABUS pored Bugatija,ja mu ne bih verovao!
@loshmi89
Molim te,nemoj sa tim automobilima koji imaju samo volan,papucice i 4 tocka...Motor iz Vejrona je tezak ko Zonda...
@McLaren
Molim te,molim te ne ostavljaj vise komentare,ti stvarno samo lupas gluposti...S Brabus ide 350,ne 370(proveri na Brabus sajtu),i ne iznosi podatke koji nisu tacni!Svaka Zonda je sporija na stazi od superluksuznog,teskog Vejrona SuperSporta! ;))) Ta Zonda ne moze da pridje ni Koenigseg-u,ali da ima i on Mercedesov motor,i njega bi ti voleo...Inace,nova Koenigseg Agera R,ima 1115ks,2.8 do 100,7,4 do 200,max speed preko 400...Eto,cisto da ti kazem nesto,posto nisi dovoljno informisan...Znas samo par stavki i to su po tebi najbolje,kao npr neko ne prati fudbal i kaze Real bolji od Barselone,ali ustvari uopste ne zna i nikad nije odgledao nijednu utakmicu i po njemu je Real bolji,iako Barselona pobedi 5:0.Drzi se ti tvog Mercedesa,tamo po nesto tacno kazes.

Autor dusan 02 Apr 2011, 22:12

@PITBULL
Hahaha...Ameri,ne vole Evropljane pa to ti je...Kao prvo,ovaj NISAN je sporiji do 100,obican Vejron do 100 stize za 2.5,ovaj NISAN do 340 stize za 27,5 sekundi,Vejron obican do 300 stize za 16,7,dakle do 340 za 20 sekundi,kazi ga tako...Ovaj NISAN maks brzina 340,Vejron obican 407 ;)

Autor dusan 02 Apr 2011, 22:25

Dusane, mnogo mene briga za Koenigseg, sta ti on sada pade na pamet. :D S V12 je elektronski ogranicen na 350, a sposoban je za preko 370. Aloooo 2,5 tone i kancelarija u njemu. :)

Autor McLaren 02 Apr 2011, 23:30

@dusan
Po cemu je Veyron superluksuzan?
Ima klimu i muziku?
Zonda F je brza od Veyrona na stazi,a slabija je 350 konja.
Toliko o tome ko je bolji sportski auto.
"Obican Veyton ide 2,5 do 100"
Pa i SS ide toliko,samo ima vecu max brzinu i kasnije malo bolja ubrzanja,do 100 idu identicno.
Ne verujem ja u te price da im se Veyron ne isplati.
Ne moze on njih da kosta preko 400 hiljada po komadu sa sve razvojem.
Sta tu ima,motorcina,10 hladnjaka,4 turbine,tezak ko tuc itd.
VW je to,sumnjam da bi radili sa gubitkom. A on svakako jeste pokazivanje,ali pokazivanje ubrzanja i top speeda.
Za performanse na stazi treba jos da uci,od Zonde,McLarena F1,Mclarena MP4-c vrv...

Autor PITBULL™ 03 Apr 2011, 00:38

@PITBULL
Ti si jedini covek na planeti koji bi pre vozio Mercedesa nego Bentlija,SIGURNO!A,to je posledica kad si bio mali,vidjao si stalno one cigose sto voze 'mecke',pa ajde i ti da ih volis,jos taxista koliko hoces...Bugati je ime,Vejron je napravljen da razbija sve na pravcu,njemu staza nije prioritet,on radi ono sto NIKO DRUGI NE MOZE,razumes?Jel neko napravio nesto sto ide 431?Pa nije naravno,to ne moze svako,zato je jedan KRALJ,samo jedan! ;) Ti za stazu imas vrhunske Ferarije,Porsee,Lambo-e itd,ali za brzinu je samo jedan kraljjjj,ako je to tako prosto,sto ne napravi neko nesto kao sto je Vejron?!
O cemu pricas ti,10 hladnjaka bla,bla,znas ti koji materijali idu tu,sasija i ostale drangulije,pa ispitivanje svakog posebno,ma milion malih cuda imas dok je on jos na traci,a ne posle trake.I ziva je istina da Vw gubi na svakom primerku Vejrona,ti kazes Vw je to,nece gubitak...Hmm,ima Vw dobitak sa svih strana,tako da moze da rasipa i pokazuje moc i da pokazuju sta mogu...
Kako da ne volim engleze?Pa znas kakvu istoriju imaju njihovi brendovi?Takvu da Mercedes moze samo da sanja,Mercedes kad se nadje stazi,on se pogubi,to je novo za njega,on navikao da ga voze starci od 60 godina polako,ali zato kod britanaca samo Jaguar npr ima 8 LeMans-a,legende poput Xk120,Xj220,pa kod Astona DB4,DB5,pa jedan Lotus je za stazu ono sto Mercedes nikad nije bio,i to ti ovo govorim starije modele...Mercedes trosi ko zna koliko para dnevno na usavrsavanje svega i svacega,Jaguar izbaci XK pre par godina ulozi 200evra na dizajn i sve to,naprave automobil tako lep da Mercedes i pored tolikih para ne moze imati tako nesto...Jedno je taxi vozilo,drugo je prestizno,luksuzno,sportsko vozilo...Steta sto se ovaj Jaguar nije malo ubacio u kombajne,da im i tu pokaze ;)

Autor dusan 03 Apr 2011, 03:20

@dusan
"Ti si jedini covek na planeti koji bi pre vozio Mercedesa nego Bentlija,SIGURNO!"
Ne,ti si taj u manjini.
Pogledaj koliko je prodatih CL-a a koliko Continentala GT.

"I ziva je istina da Vw gubi na svakom primerku Vejrona,"

A otkud ti to znas???
Mi mozemo samo da pretpostavimo,da znamo tacno ne mozemo.

"Kako da ne volim engleze?Pa znas kakvu istoriju imaju njihovi brendovi?Takvu da Mercedes moze samo da sanja,Mercedes kad se nadje stazi,on se pogubi,"

Mercedes ima najjacu istoriju od svih. On je izmislio to o cemu danas pricas. Pobedjivao na trkama dok ti koje spominjes nisu ni postojali.

https://www.youtube.com/watch?v=1ARgsNT8LRQ

Autor PITBULL™ 03 Apr 2011, 09:11

Cekaj,moram jos jednom ovo da citiram.""Kako da ne volim engleze?Pa znas kakvu istoriju imaju njihovi brendovi?Takvu da Mercedes moze samo da sanja"

Ti si zivi dokaz Darvinove teorije. Kako moze bilo ko da ima jacu istoriju od Mercedesa kad su u pitanju kola??? Kako ??? Kad su svi oni giljali peske dok je Mercedes pravio kola.
Patentirao sve delove,sisteme i sklopove sto danas koristi svaki auto. Pobedjivao na trkama dok ti koje spominjes nisu ni postojali. Pogledaj prvo istoriju Mercedesa pa onda pricaj. Niko nema jacu istoriju,niko ! Jer Mercedes je izumitelj,pronalazac,prvi u svemu. Tako je i danas posle 125 godina. I dalje deli domace zadatke inovacijama. I tako ce biti uvek.

Autor PITBULL™ 03 Apr 2011, 09:19

@PITBULL
Folcika je priznao da gubi na svakom primerku Vejrona ali da je gubitak zanemraljiv u odnosu na marketinški efekat koji ostvaruje održavanjem marke.
Znači u odbrani Mercedesove časti ti ostalo još samo na istoriju da se pozivaš?? :)))

Autor Gagiba 03 Apr 2011, 11:34

@PITBULL
Dok je Mercedes pravio kola,ovi isli peske...Hahaha...2 godine posle mercedesa su britanci napravili auto,2 godine posle njih i ameri...Tako da,nemoj da si smesan sa tim...Te inovacije uopste nisu nesto,inovacije donose svi,svako po nesto,ali u motosportu ne pobedjuje svako,i motosport je mnogo vazniji ako gledas istoriju nekog proizvodjaca! ;) Daj ajde podatak koliko je prodatih CL-a,a koliko Bentlija,ujedno da ti kazem da je CL osnovni u Americi 113.000$,a najjeftiniji Kontinental 183.000$ ;) Cl65Amg(620ks) je 209.000$,a Kontinental SuperSports(620ks takodje) kosta 290.000$! ;) Dakle,oni su samo ovako u klasi po izgledu,kada se pogleda cena,daleko je CL...Ja nisam u manjini,Bentlija ne voze taksisti i svako ko stigne,to je skup automobil,prestizan,i da je prodato manje Kontinentala,ima razloga posto je cena Kontinentala u odnosu na CL-a nenormalno veca(jbg,ako hoces da vozis Bentlija,moras da platis) ;)
Inace,evo Gagiba ti je rekao da su iz VW priznali da gube na svakom Vejronu...

Autor dusan 03 Apr 2011, 12:21

@dusan
"Te inovacije uopste nisu nesto"
Haha,smesan si. Ma nisu nesto nego su ih svi preuzeli. Svaki auto danas na sebi ima patente koje je Mercedes izmislio,svaki !
Kvalitet i pouzdanost Mercedesa je razlog zasto se oni kojima je to posao odlucuju za njega. A i privatno da se vozi kao gospodin.
Nece da uzme neke pa da mu zavrse na otpadu. :)
CL-a ako si video na taxiju svaka cast,ja nisam.
Glupa ti je nacin omalovazavanja,ne shvatas da time u stvari hvalis i potrdjujes pouzdanost i kvalitet Mercedesa.
Ne znam gde nadje ti te cene.
U EU CL65 AMG kosta 230 000 eura,sumnjam da je Bentli skuplji od toga.
CL63 AMG kosta 162 000 a CL 600 kosta 164 hiljade.

Autor PITBULL™ 03 Apr 2011, 13:24

Prica o izumima i patentima je najblaze receno mutna, niko vise ne moze da pohvata sta je ko izmislio, sta ko patentirao, a sta je ko prvi ubacio.
Najbolji primer za pojas, koga najvise prisvaja Volvo, cak po nekim izvorima zbog pojasa i njen znak na masci izgleda kako izgleda. Realnost je drugacija: Dzordz Krajli je izmislio i patentirao sigurnosni pojas jos 1885e, a Volvo je taj svoj izum ubacio tek 1959e, a pre njih su iz ubacio americki proizvodjac Nash, Ford, dok je serijski bio isporucivan i u Saabu, naravno, pre nego sto je Volvo ubacio tu "novotariju".

Autor STrider 03 Apr 2011, 14:14

@PITBULL
Svako je po nesto izbacio od sistema,svako po nesto prvi napravio,ali u motosportu ne ucestvuje svako! ;)
Ovo su ti cene u Americi,pogledaj na sajtovima pa se uveri,idi na Meckin sajt pa pogledaj,ako je Kontinental supersport 290.000$,u Evropi nije ispod 300.000e,posto su u Americi sva auta malo jeftinija...CL je mnogoooooooooooo jeftiniji,mnogoo...

Autor dusan 03 Apr 2011, 15:39

@dusan
Da posto su sve moguce vec preuzeli od Mercedesa. Ubodu poneku novinu,ali sve prvo u serijskom autu je napravio i izmislio Mercedes.
Procitaj njegovu istoriju pa ces videti.
A u trkama,Mercedes je takodje prisutan od samog nastanka.
Pobedjivao dok neki nisu ni postojali.
F1,DTM itd.
Sad za cene,opet si slagao.
GT kosta u EU 154 000 eura a CL 600 kosta 164 hiljade.
Ili CL63 AMG 162 hiljade.
Da ne poredim 65 AMG od 230 hiljada.
A u USA GT startuje od 189 hiljada dolara.

http://www.zercustoms.com/news/2012-Bentley-Continental-GT-Price.html

Znaci jeftiniji je GT od 10 pa do 75 hiljada evra !
Nemoj se sluziti lazima.

Autor PITBULL™ 03 Apr 2011, 15:50

Pitbull, respect za 9:09. :-) CL ga ubija na svakom testu., sta vam je ljudi. Ono je savrsenstvo. CL je skuplji od Bentlija. CL 65 Amg kosta oko 250k eura, pocetna cena, gledao sam nekoliko testova. Dolazio je jeddan CL 500 u moj komsiluk, kostao coveka 170k. kakvu samo pojavu ima onaj auto...

Autor McLaren 03 Apr 2011, 18:19

@PITBULL
Ja sam ti rekao cene za Ameriku,iz razloga sto se cene za Evropu tesko nalaze,za Bentli...Idi pogledaj cene bentlija i Cl-a u Americi,dakle u dolarima i dodji reci...Pa nemas Kontinentala ispod 183.000,pocetni je to,a CL imas za 113.000...Ej,idi Mercedes.usa,Bentley.usa,uzivaj u cenama...Jos samo da kazes da je S klasa skuplja od mulsane-a,da ti pruzim ruku...

Autor dusan 03 Apr 2011, 20:29

@dusan
Lepo sam ti postavio link.
GT ima V12 motor,znaci paritet mu je CL600 ili 65 AMG. Al ajde razbice ga i V8 63 AMG :) Tako da moze i on da dodje u obzir.
Ti poredis sa CL 500 verzijom V12.
Pa sto onda ne poredis 911 klot sa 300 i kusur konja sa Gallardom i Italijom?
Mercedes ima nesto sto Bentley nema,Maybach.
A verziju 62 nema ni Rolls.
Znaci tatko. :)
Maybach skuplji od Rollsa.
Bentli je treca liga.

Autor PITBULL™ 04 Apr 2011, 00:21

@PITBULL
Kako da ti objasnim Bentli...Hmm.Pazi,automobili tipa Bentli,Aston,Jaguar,Maserati su ti automobili koje ne vozi svako...Te automobile ne vidjas cesto,ne vozi ih svako,skupi su ovako da ih kupis,skupi su za odrzavanje takodje...E,sad,mozda je SLS brzi i bolji od DBS-a npr,ali DBS je skuplji,ujedno iako je mozda losiji,on ne nosi znak nekog proizvodjaca koji je na ulicama non stop i ima prestiz,imidz,stil...Ti proizvodjaci prave automobile sa stilom,smekom,imidzom,skupi su u svakom pogledu ali ti svakog dana donose osmeh na lice i zadovoljstvo,dok ce te svaki Mercedes ili Audi ili Bmw ili tako nesto dosaditi,ima ih i sve to...Primer,da odes u nekom manjem gradu u Srbiji,a i u svetu, sa DBS-om ili XKR-om,Bentlijem npr,70% ako ne i vise ljudi nece znati sta je to dok ne pridju i ne vide znak...Dok npr vide CL iz daljine,vide znak Mercedesa i kazu,ovo bre dosadno,Mercedes ko Mercedes,ko ce da mu se divi?Dok ce ovima prici,videti znak i diviti se svakom detalju na tom automobilu i pricati o njemu kako su ga videli,i kako ne znaju kada ce ga opet videti... ;))) A,tebi,osmeh na lice... ;)

Autor dusan 04 Apr 2011, 03:04

@dusan
"dok ce te svaki Mercedes ili Audi ili Bmw ili tako nesto dosaditi"
Gresis,puno.
Barem za Mercedes mogu odgovorno da tvrdim da ti nece dosaditi.
Pogotovo ako je u pitanju high class,tipa CL-a.
Evo ja imam E klasu vec tri godine i vozim je sa istim uzivanjem kao i prvog dana. I ne bi mi smetalo da je vozim i narednih 10 godina. Ali moracu da se obnovim pre toga. :) Tj u skorije vreme.

Autor PITBULL™ 04 Apr 2011, 03:12

@PITBULL
Dosadice sigurno,barem dosadi kad pocnes da vidjas na svakom koraku...Evo,sada u mojoj blizini imas novu E klasu,2 CLS-a,S klasu(poslednju),veruj mi da se ne okrenem ni za jednim,dok u ulici imam komsiju koji ima S type,taj automobil uvek gledam i uvek mu se divim,i nema ko ga ne osmotri...Ima neki smek koji te vuce,dok Mercedes,Mercedes,i ako se neko okrene,okrenuce se i reci ce,gledaj nova Mecka...Ovaj S type je iz 2003.godine,inace S type je krenuo da se proizvodi '99-te,i iako je vec stariji malo,izgleda i dalje fantasticno,crn,dva 'chunka' ogromna itd,i svako ga pogleda i ne bi rekao da je iz te godine,dok si ti u njemu imao konkurenciju imao buljavu E klasu npr,ko se za tim jos okrece,jos manje divi?

Autor dusan 04 Apr 2011, 03:32

@dusan
Nece. Drugo je sto ga ti gledas samo fizicki a drugo je kad ga vozis. Takodje,X5 ne verujem da bi mi dosadio,samo bi hteo da uzmem novi. :)
A8 takodje.
Tu su mi jos favoriti nova E klasa i novi CLS.
E preko toga bi dodao jos jedan Lambo i kompletirana garaza :)))

Autor PITBULL™ 04 Apr 2011, 03:36

@dusan
Tog Jaguara ces jos dugo gledati kod komsije jer je "vencanica". Niko to nece da kupi. Jedno je realan svet a drugo zamisljeni.
Da zivim u Americi,samo bi AMG-a terao. :)
Neverovatno koliko su tamo jeftinija kola a i gorivo.
Nova E63 AMG kosta 87 000 dolara (62 000 eura otprilike) a ovde 108 500 eura !
Skoro duplo ! A gorivo tamo jeftinije. Ma i da nije za tu razliku imas da se vozis koliko hoces.
Ovde otprilike ko vozi 320-350 cdi taj bi u Americi vozio AMG-a.

Autor PITBULL™ 04 Apr 2011, 03:44

@PITBULL
Zamisli kako ti tek ne bi dosadio Jaguar,ili Aston ili Maserati...Cisto primer...
Ni meni nije bila dosadila moja trojcica ovako za voznju,ali pocne da davi to kad ne znas koji je tvoj auto na parkingu :D Haha...I dizajn ove 'nemacke trojke' dosadi posle nekoliko godina,pogledaj starije Jaguare,Astone...Jaguar poznat po onom ogromnom gepeku,ogromnoj haubi,nema ga svugde,retko ga mozes videti ali sam dosta puta video XJ('79 do '92 se proizvodio),odusevio sam se uvek,svaki naravno full,koza,podizaci ma sve...Dovoljno je reci E Type,koji je mozda i najlepsi automobil ikada,npr Enzo Ferari mu je dodelio tu nagradu ;)

Autor dusan 04 Apr 2011, 03:46

@PITBULL
RS modele Audija nemas da kupis u Americi,Audi ih ne nudi Amerima,jedino da uvezes :D
Imas najvise naravno do S modela :)

Autor dusan 04 Apr 2011, 03:48

P.S
Jaguara ne mozes u Srbiji da prodas zato sto smo bedna zemlja,ljudi nemaju para,kako mislis da prodas Jaguara(pre novih modela uglavnom benzinci i to najmanji 3.0),dakle kako da prodas Jaguara(svi znaju da je papren za odrzavanja,uopste njegovo posedovanje),i plus koliko su registracije,gorivo itd...Normalno da ce se Mercedes,Audi i Bmw prodavati kod nas dosta kao polovnjak kad imas slabije dizelase,benzince,to ide,a i u odnosu na Jaguar su dzabe za cuvanje...

Autor dusan 04 Apr 2011, 03:51

@dusan
Pa i jace Mercedese,Audije i BMW-e ne mozes da prodas.
Pogotovo ako su preko 3 000ccm.
Evo npr,jedan covek koji je imao Kajena Turbo S sa 520 konja,kaze "nikad vise",vencanica, ne moze da se proda.
Sad vozi novi X6 4.0d i hoce da uzme novog Kajena ili Panameru.
Ja mu kazem Panameru,nemoj da razmisljas. Kaze uzeo bi Kajena jedino jer je dizel,inace Panameru.
Ja kazem taman jos malo da vozis X6 dok ne izadje Panamera dizel i onda ga prodaj i uzmi je.
Inace,kaze da je zadovoljan sa X6,pouzdan,atraktivan,svi se lepe,pitaju ga da ga proda ali kaze da je "klot" unutra.

Autor PITBULL™ 04 Apr 2011, 03:56

P.S. U Kajena je sipao svaki drugi dan 5 soma...

Autor PITBULL™ 04 Apr 2011, 03:57

@PITBULL
Pa naravno,vozio sam se u Turbo S,kakav zvuk,kakva azdaja,auuu :) Ja ne bih X6 nikada vozio npr,ubedi ga da uzme Panameru :)
Inace,u Srbiji se prodaje teze sve sto nije Bmw,Vw,Audi,Mercedes,Toyota,stare Mazde itd...Naravno da ce jedva da se proda Kajen Turbo S,vide ljudi Porseov znak,i odmah pomisle,ko zna koliko kosta za njega ovaj deo,kod X5 je to jeftinije bla,bla,to i sam znas...

Autor dusan 04 Apr 2011, 04:02

Inace,meni neko da stavi X5M,Kajen Turbo S,ML63Amg,Q7V12,Turbo S iz mesta...Kao i kod primera e klasa,5-ica,A6 i XF,iz mesta XF,S klasa,7-ica,A8-ica,iz mesta XJ itd,itd... :)))

Autor dusan 04 Apr 2011, 04:03

@dusan
Ja sam samo rekao svoje misljenje. Ja bi uzeo Panameru. I da znas,kad bi uzimao Panameru,uzeo bi samo Turbo S :)))
Turbo u nuzdi. :)))
Ona Turbo S je vrv najbrza sportska limuzina na svetu.
Ono mi se bas svidja.
P.S. A8 ide na kuru ulepsavanja :))
Dobija masku W12 2008,S8 retrovizore i restajling stopove.
Kad bude "umiven" saljem link da vidis :)))

Autor PITBULL™ 04 Apr 2011, 04:06