
I Audi je zabeležio povećanje prodaje u martu i prvom kvartalu ove godine.
Ukratko, nemački proizvođač je u martu prodao 125.700 automobila (rast od 13.9% u poređenju sa martom 2010.), dok je za prva tri meseca 2011. prodao 312.600 automobila (+ 18.4%).
Treba pomenuti da je uspešnom prvom kvartalu pomogla i dobra prodaja najmanjeg Audija - modela A1, koji je u martu plasiran u 13.880 primeraka, a u prva tri meseca 2011. u skoro 31.000 jedinica.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ovaj A1 je prelep.
Bas u ovakvom izdanju. Sto kaze Cola "nista ja tu ne bi dir'o" :)
Jedina mana mu je cena,ali s obzirom da i konkurenti toliko kostaju,onda i nije. Najbolje izgleda od svih u klasi.
Kad se prodaju Fica i Mini,naravno da ce raja i za ovaj auto da se "ispruzi". :)
@PITBULL
I treba,uz to da je ovaj A1 najlepsi u klasi malih automobila.Mislim to je moje misljenje,ali realno je prelep.
Uglavnom,bravo za Audi!Samo jos nikakve vesti o MerSedes benCu :D
P.S
Ovaj A1 u ovakvom izdanju,ovakve felnice i ovo,sigurno nije ispod 19-20 soma...Ja ne bih nikad dao toliko para za tu klasu,pa sta god da je,inace...
@dusan
On pocinje od 16 hiljada. Samo mu dodas boju,felne i krov i eto 20 hiljada. A ko ce da stavlja opremu na neki slab motor. Uzece neki jaci,nasvirace ga opremom i eto 30 soma.
@dusan
Mercedes-Benz: 118,357 (+7.7%) ... YTD 280,552 (+12.7%)
smart: 11,265 (+6.2%) ... YTD 24,981 (+9.8%)
MB Cars: 129,622 (+7.6) ... YTD 305,533 (+12.4%)
@dusan
ili ako hoces u sitna crevca:
http://media.daimler.com/dcmedia/0-921-656186-1-1380991-1-0-0-0-0-1-11700-0-0-1-0-0-0-0-0.html?TS=1302264459272
@toma
Slab je nesto Mercedes ove godine,ili je konkurencija jaka pa tako deluje...Hmmm.
@dusan
audi ce posle prvog kvartala malo da oslabi u odnosu na Mercedes, tj. Mercedes ce da ojaca, tako da ce na kraju godine redosled biti isti kao i prosle, stim da ce biti manja razlika izmedju Mercedesa na 2. i Audija na 3. mestu. Mada ne bi bilo iznenadjenje da Audi izbije na drugo mesto.
Mnogi se "zale" sto BMW kasni sa nekim modelima - oni sve i da imaju spremne modele za trziste ne bi imali gde da ih proizvode. Fabrike im rade sa preko 90% kapaciteta (za X6 i X3 uvode povremeno i 3. smenu). Prosirenje fabrike u Lajpcigu ce biti tek za dve godine, i tada ce poceti da se proizvode i3 i i8, a do kraja ove i pocetka sledece godine planiraju se neka manja prosirenja kapaciteta u nekoliko fabrika. Najvece povecanje kapaciteta bice u fabrici u Spartanbergu u SAD. Primera radi, Audi i Mercedes proizvodni pogoni rade sa kapacitetom oko 80%.
@toma
Primera radi, Audi i Mercedes proizvodni pogoni rade sa kapacitetom oko 80%
Jesil to koristio odokativnu metodu ili zaista baratas takvim podacima :). Sta ste se uhvatili te prodaje ko da je ne znam sta. Pa BMW,AUDI i MB zajedno ne prodaju ni pola onoga sto Toyota proda ili VW za godinu dana pa po tome ispade da je Toyota autoindustrija a ovo drugo sve radionice :)))
Tomo, a moze i Bmw da oslabi. :D Ma bilo kako prodaja i ne igra posebnu ulogu, zna se da Mercedes najvise profitira, pa bio prvi ili treci. :)
Sve u svemu, ovaj A1 je prelep, savršen.
Ništa ja tu ne bih menjao.
Cena je ok, ipak je Audi premijum, DS3 i MiTo koštaju približno jednako.
A ja jedva čekam da vidim Q3
@Dakara
jedan od ta dva proizvodjaca radi sa 77% a drugi 81%. To su njihove procene za proslu godinu, e sad ne secam se tacno ko je 77 a ko 81 pa sam ga "zaokruzio" na oko 80%.
Ne mozes to da poredis sa VW ili Tojotom posto najjeftiniji automobil koji prodaju premijum proizvodjaci je skuplji od prosecnog modela Tojote ili VW-a. Ovde je tema takva kakva je i normalno je da se takve stvari komentarisu. Kad bih ostavljao bilo kakve druge komentare to bi bio off.
@toma
Ne mozes to da poredis sa VW ili Tojotom posto najjeftiniji automobil koji prodaju premijum proizvodjaci je skuplji od prosecnog modela Tojote ili VW-a.
Pa ne bi se bas slozio sa tom konstatacijom pogotovo kad je u pitanju VW. Pogledaj cijene Audija i VW pa ce vidjeti da su ostupanja 2-3 hiljade evra u cijeni.
@Dakara
Da, ali ja govorim o prosecnim cenama. Slazem se da odgovarajuci VW nije mnogo jeftiniji od Audija, ali mislio sam na ovo: najjeftiniji BMW je recimo 116i koji kosta 20 hiljada, a od svih prodatih VW najveci deo otpada na pola i golfa koji kostaju u proseku ispod 20 hiljada.