
U prvom kvartalu 2011. Chevrolet je u Evropi prodao 112.285 automobila, što odgovara učešću na tržištu od 2,2%. Chevroletova prodaja je porasla za 7% - ili za 6.908 automobila, u poređenju sa istim periodom u 2010. (1. kvartal 2010.godine: 105.377; 2,2%).
U prvom kvartalu Chevrolet je povećao svoj udeo na devet evropskih tržišta, dok je u martu prodao 49.717 automobila u Evropi u poređenju sa 42.849 u martu 2010., što predstavlja povećanje od 16%.
"Mart je bio vrlo obećavajući mesec za Chevrolet. Potpuno novi model Chevrolet Orlando novost je u našim prodajnim salonima, a već vidimo njegov pozitivan uticaj na prodaju", rekao je Wayne Brannon, predsednik i izvršni direktor Chevrolet Europe.

Orlando je prodat u 3.824 primerka u martu, prvom mesecu kada je uopšte i bio u prodaji, tako da su narudžbine definitivno prevazišle očekivanja. Nova Captiva će se pojaviti u salonima krajem ovog meseca, a onda će tokom leta uslediti novi Aveo, dok se na jesen očekuju Cruze u verziji sa pet vrata i Camaro. Električni automobil Volt sa SUS motorom kao sekundarnim stiže u prodaju u novembru.

U prva tri meseca 2011. Chevrolet je prodao 31.508 kompaktnih automobila - Cruze, Lacetti i Nubira, 28.892 minija Spark i 19.363 Avea iz segmenta malih automobila.
U prvom kvartalu 2011. Chevroletova prodaja u Danskoj (rekordnih 3.282 automobila, povećanje od 128%) i Turskoj (+115%) više se nego udvostručila, dok je u Francuskoj porasla za 80% i u Rusiji za 51%. Povećanje prodaje je takođe zabeleženo u Holandiji (+26%), Poljskoj (+25%), Švajcarskoj (+13%) i Austriji (+15%).
U prvom kvartalu 2011. Chevroletovih najboljih pet tržišta bili su Rusija
(31.003 jedinica), Uzbekistan (27.465), Italija (8.112), Francuska (7.155) i Nemačka
(5.866).
Chevrolet je i dalje najbolje prodavani strani proizvođač automobila u Rusiji sa
tržišnim učešćem od 6,2%. U martu je takođe zabeležena rekordna prodaja u
Francuskoj, Danskoj i Švajcarskoj.
Chevrolet je četvrti po veličini automobilski brend na svetu kada se radi o
godišnjoj prodaji, sa tržišnim učešćem od 5,8%. Takođe je General Motorsov
najbolje prodavani brend na koga otpada više od 50% kompanijske globalne
prodaje.
Chevrolet nastavlja globalni rast, i to posebno brzo na tržištima u razvoju.
Očekuje se da će tokom 2011. više od 60% Chevroletove globalne prodaje pripasti
tržištima izvan SAD-a.
Chevrolet PR