home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW je u petak objavio da je prodaja u prva tri meseca povećana 21,3 odsto, na oko 381.000, što je najbolji rezultat do sada u tromesečenom periodu.

Samo u martu, grupa koja okuplja robne marke BMW, "Mini" i "Rols-Rojs", prodala je preko 165.800 vozila, čime je nadmašen raniji mesečni rekod iz decembra 2007. Direktor prodaje Jan Robetson izjavio je da je ova godina "počela odlično", zahvaljujući većem broju atraktivnih modela i oporavku tržišta automobila u mnogim regionima.

Prodaja brenda BMW povećana je 14,6 odsto u martu, na oko 135.000 komada, a u tri meseca 20,8 procenata, na 321.000. Iako predstavlja manji deo isporuka grupe BMW, "Rols-Rojs" je u tom periodu više nego udvostručio prodaju na 261, odnosno na 723 vozila.

Početkom ove sedmice, rivalski "Audi", koji se nalazi u vlasništvu "Folksvagena", objavio je najbolje tromesečje u istoriji kompanije, kada je isporučeno više od 312.000 vozila, 18,4 odsto više nego godinu ranije. Samo u martu, "Audi" je povećao isporuke 13,9 odsto, na 125.700 jedinica.

U međuvremenu, "Dajmler" je saopštio da je prodaja "Mercedes-Benca" povećana 12,7 odsto u prvom tromesečju na 280.500 vozila, i 7,7 odsto u martu na oko 118.000 komada. Sva tri nemačka auto-giganta predviđaju rekordnu prodaju u čitavoj 2011. godini.


Izvor : Biznisnovine.com

Foto : BMW, Audi i Mercedes



čitanja : 1098



Komentari

Mislim da eksplozinije komentare ovaj sajt nece videti u skoroj buducnosti. Pa da presecem vrpcu a? 3...2...1....Idemo! :D

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Apr 2011, 00:43

Zaboli me

Autor Hm 12 Apr 2011, 01:41

Ovo se znalo od ranije, samo sto je sad prezentovano na jednom mestu... Tako ce biti i do kraja godine, BMW prvi, Audi za nijansu drugi, a Merc malo kaska na trecem mestu

Autor STrider 12 Apr 2011, 01:48

Da sumiramo:
BMW - 321 000
Folcikina podradionica Audi - 312 000 (za respekt)
MB - 280 500 (bez traktora i kombajna)
Usput koristim ovu priliku da podsetim PITBULL-a da se početkom Janura meseca drao na sav glas kako ćemo se videti na kraju godine (verujem da je podrazumevao gledanje fanova autoindustrije i fanova određenih radionica), a neki od nas (uključujući i moju malenkost) se pozivali na prvi kvartal pa tek na kraj godine, po sistemu pokazuj ko je industrija a ko su radionice korak po korak.
Elem...simpatičan rezultat MB i ma koliko legendarnoj trojci (McLaren, Dejan L, PITBULL) bilo teško da to priznaju....trapuljaju im po malo radionice iza industrije...
Idemo dalje!! :)))
I ne morate da ostavljate komentare ispod ove vesti, da ne ispadate smešni... :))))

Autor Gagiba 12 Apr 2011, 03:24

ma sve su to dobri automobili, ali nije fer kad u rezultate BMW-a idu jos 2 marke...ono sto je bitno je da se auto industrija oporavlja, da svi beleze rekordne rezultate...pa kome se sta svidja nek kupuje :-)

Autor DaMir 12 Apr 2011, 08:17

...а колико је тек бесмислено да се овдашњи коментатори уопште баве оваквим вестима ко да су фабрике њихове...

Autor Столе 12 Apr 2011, 08:50

@stole
a zasto je to vise besmisleno od komentarisanja dizajna automobila, kao i komentarisanja i raspravljanja oko toga koji auto od 500000evra je bolji. Dakle rasprave o necemu sto niko ovde nece nikad ni primirisati. Tim pre sto o dizajnu mozes da raspravljas, ali u raspravi koja nikud ne vodi. Ako se meni nesto svidja (kad je dizajn automobila u pitanju), a tebi ne, pa nema teorije da ikada mozes da me ubedis da da si u pravu, a ja u "krivu". S te tacke gledista sve takve rasprave su mnogo besmislenije. Takodje kad je ovakva tema u pitanje rasprava jeste besmislena, zato sto nema o cemu da se raspravlja. Brojke su tu, i ako nekome nesto nije jasno, onda je zreo za osnovnu skolu, a ne za raspavu na nekom blogu ili forumu.
@DaMir
postoje podaci i bez te dve marke, malo bolje pogledaj. I jos nesto po tom pitanju. MINI je mnogo vise BMW nego sto su skoda, audi ili seat VW. Mini samo nema BMW karakteristican dizajn i BMW amblem na nosu. BMW nije kupio MINI da bi uvecao svoju brojku prodatih modela na kraju godine. Mini je bio na izdisaju, ne znam da li je uopste nesto proizvodio, a ako jeste to je onda bilo nekoliko hilada komada ili 20000 maksimum. Mini se dizajnira u BMW dizajn centru, upravo je dosadasnji direktor BMW M odeljenja, Kay Segler postao direktor MINI-ja, Mini-ji js testiraju u Minhenu i mozes da ih vidis sa karakteristicnom kamuflazom u BMW test centru u Nirburgringu, Mini je izlozen na BMW standu na svakom velikom sajmu, tako da MINI moze slobodno da se smatra BMW-om. Nemci npr. vise ne razdvajaju poslovne i prodajne rezultate BMW-a i MINI-ja.
E da sad mi pade nesto na pamet. Da li znate kako se izgovara AMG na Nemackom? - "I AM GAY":)))

Autor toma 12 Apr 2011, 09:29

@toma
ма није спорно да су укуси о којима се не расправља тема најжешћих расправа. Мени је сулуд лични доживљај успеха фабрике којој си дао паре за ауто. Ја рецимо возим баш беемвеа, и нисам ни сањао колко ћу бити задовољан купљним моделом, ал немам проблем с тим што неко други не вози или не воли беемвеа.
А понамање би имао проблем све и да беемве има и пад продаје и пада профита и свашта још... Ето, Алфа је јако ниско пала, и мучно је гледати како се батрга, ал ја и дан данас обожавам неке њене моделе.

Autor Столе 12 Apr 2011, 09:47

@stole
ja pricam o poenti diskutovanja o bilo cemu na ovakvom sajtu. Dakle ako bi gledali racionalne razloge, kojih nema, ne vidim da bilo koja druga tema ima vise mogiva za diskusiju. Poskupelo gorivo, da neces nesto da promenis ako o tome diskutujes na blogu. Jedino sto mozes je da javno pokazes svoj gnev i slabosti. Ja sam rekao da u ovoj temi generalno nema sta da se diskutuje posto su "brojke" vrlo precizna nauka, ali mi je totalno degutantno da neko na ovakvoj temi kaze da je totalno glupo komentarisati i onda ode na neku drugu temu i daje npr. komentare "lamborgini je bolji ili nije bolji od ferarija", "i3 ima napred tocak od 14, a pozadi od 16 incha", i .... da ne nabrajam, svaka tema ih je puna.
Besmisleno je na blogu koji se bavi automobilskim trzistem i industrijom reci da je komentarisanje automobilskog trzista besmisleno. To je i na mnogo ozbiljnijim stranim forumima sasvim normalna stvar.

Autor toma 12 Apr 2011, 10:10

@toma
...форум фудбалских навијача, једино они располажу опипљивијим аргументима успеха односно неуспеха

Autor Столе 12 Apr 2011, 10:59

@Stole
Ti ne upadaš u legendarnu trojku. Ima jedna ekipa "klinaca" koji rezultate prodaje i uopšte kometnarisanje automobila doživljavaju toliko lično da je teško odoleti da im se povremeno ne natrlja nos, a sve to samo zarad pretpostavljenog kiselog lica dok čitaju ovo!!! :)))
Inače to je u osnovi jedna od osnova bloga. Razmena mišljenja. E sad, kad imaš posla sa ostrašćenim omladincima, ponekad povuče atmosfera... ;)

Autor Gagiba 12 Apr 2011, 11:41

@Gagiba 12 Apr 2011, 11:41

Svaka čast, za komentar!!!
Zbog nekih osoba (gore pomenutih) koji se neprestano oglašavaju na ovom blogu, smisao kometara se gubi, tj. bilo bih najbolje ukinuti komentarisanje! To njihovo "strucno komentarisanje" podseća često na raspravu 10-ogodišnjaka za vreme velikog odmora!

Autor Bozza 12 Apr 2011, 18:40

Dobri nemci, dobri!
Mada sad svima ide dobro, ova godina je za sad jedna od najboljih za auto-industriju.

Autor Damko 12 Apr 2011, 20:28