
Ambiciozan plan brze prodaje električnog modela Nissan Leaf je, prema novim pokazateljima, doživeo neočekivani udarac.
Prvi kupci su umesto pravih test vozača dobili nezahvalan zadatak da testiraju svoj automobil u realnim uslovima vožnje, iako je taj posao trebao da se obavi davno pre početka proizvodnje. Ovako su se među kupcima (nenadano rano) pojavili prvi znaci nezadovoljstva, nastali zbog problema sa restartovanjem agregata.
Problem, prema rečima stručnjaka Nissana leži u klima uređaju, ali se ne zna da li je kvar hardverske ili softverske prirode. Za sada nema najave povlačenja modela iz prodaje, niti se govori koliko je tačno automobila obuhvaćeno ovim problemom.
Preuzeto sa : NSautomobili.com
Pre nekoliko dana, na drugoj temi o Nisanu, napisao sam komentar u smislu, da gde god se Reno umeša, tu nema kvaliteta ..
U tom smislu, treba se raspitati, kako su "zadovoljni" sadašnji vlasnici nekih modela Renoa..
Ne pišem napamet, ili, da bih napakostio Renou, već na osnovu više iskustava iz mog okruženja..
Vlada i nadležno ministarstvo slabo, ili, gotovo nikako ne kontrolišu kakav se kvalitet automobila prodaje u Srbiji.
Čast izuzecima, ali, Reno treba izbegavati..
@honda
ja sam ponosni vlasnik muzejskog primerka R4 i veruj mi da je to automobila za obican prevoz bez premca. Menjac jeste na neobicnom mestu ali savrseno radi, motor nekoliko godina ni otvorio nisam a kamoli oprao a svakodnevno je u upotrebi
bez obzira na koaliciju sa Nissanom kojeg ne cenim zbog loseg iskustva Reno je jednostavan i upotrebljih automobil koji ne pati od premium staleza vec se jednostavno i pouzdano vozi na normalan nacin.
Mislim da je Honda mislio na nove automobile koji se prodaju u Srbiji, na svakom mogucem forumu o automobilizmu naci ces nekog vlasnika novog Renoa koji se zali na ovo ili ono.
Jedan caletov kolega se zalio kako na njegovom 3 meseca starom Meganu skripe vrata i lose se zatvaraju. Jeste da to i nije neki problem, ali pricamo o autu koji je tek izasao iz fabrike