home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U Fiatu su navodno odlučili da slede uspešan put Nissana koji je u kompaktnu ponudu uveo Qashqai i odmah ostvario odličan prodajni rezultat.

Tako će i Bravo u novom izdanju takođe dobiti formu crossovera, a verovatno i novo ime.

Odluka o napuštanju trenutne forme kompaktnog automobila donesena je krajem prošlog mjeseca, a informaciju je neimenovani izvor prosledio u Autonews Europe.

Kako bilo, ostaje činjenica da je u 2010. Bravo prodat u tek 44.850 primeraka, dok je Nissanov adut u Evropi plasiran u 216.091 primeraka. Evropski broj 1 u kompaktnom segmentu i dalje je VW Golf (501.671 primerak).

Fiat Bravo je lansiran 2007. godine, i to isključivo u verziji sa pet vrata. Najbolju prodaju je ostvario 2008. kada je plasirano 95.292 primeraka. Granicu profitabilnosti od 75.000 primeraka godišnje nije uspeo da dostigne u poslednje dve godine. Inače, godišnji prodajni plan je bio 120.000 primeraka.

Izvor : Index.hr

Foto : Fiat



čitanja : 5135



Komentari

Neeeeee

Autor Dejan L 20 Apr 2011, 19:50

Potezi FIAT-a mi lice na kuglicu u fliperu, nezna gde bi pre. A nezna ni kako.

Autor boris 20 Apr 2011, 20:27

Bravu ne pomaže ni to što je "meravigliosa creatura", jer nema potreban kvalitet i pouzdanost, da bi se merio sa Golfom. Ili nema dovoljno ljudi, koji automobil kupuju na osnovu dizajna, ili Bravo nije baš tako lep. Sve u svemu, izgleda da Fiat nema šta da traži ni u "C" segmentu.
Bolje bi im bilo da prave dobre automobile iz A i B segmenta, nego poluautomobile (šklopocije) iz A, B i C segmenta.

Autor Predrag 20 Apr 2011, 20:42

@ Predrag , kako dobra pesma (meravigliosa creatura) u spotu.
Fali mu cena poput i30
i ništa više

Autor Dejan L 20 Apr 2011, 20:50

@Dejan L
Cena kao i30 + kvalitet kao i30 => rast prodaje

Autor Predrag 20 Apr 2011, 20:52

German (Damir) vozi Fiat Bravo i to zato što firma u kojoj radi ima Fiat Croma-e i Vektre karavan. Kaže otkad zadužuje Cromu, ne bole ga leđa i ne gubi vreme na pumpama i servisima. Po njegovoj priči Croma bolja od Vektre, pa je zato i kupio Bravo , a ženi Grande Punto. Jbg, ja mu verujem, nije lud da kupi, ako ne valja

Autor Dejan L 20 Apr 2011, 21:03

@Dejan L
Ne znam... ali znam da ga je JD Power, proglasio za najgori automobil u segmentu za 2010. godinu. To sigurno nije bez razloga, a i rezultati prodaje to potvrđuju...

Autor Predrag 20 Apr 2011, 21:09

ne znam... imali su ritma poslije 128, pa tipo, bravo/brava, stilo pa opet bravo. Oni lutaju... Ne poštuju svoju tradiciju, a imali su kompaktni auto prije svih drugih. Bravo je odradio test od 100000 km u auto bildu bez ijednog kvara. Ja imam stila i svaki dan mi se sve više sviđa. Ma i taj crossover će se provesti kao bos po trnju. FIAT negira svoje aute iz prošlosti i to je možda osnovni problem. Bravo je sigurno KVALITETNIJI auto od fokusa, 308, leona (pogotovo 1.9 TDI sa 105 KS), C4, a pogotovo golfa V (ovo potpisujem)!

Autor Milan 20 Apr 2011, 22:25

@Predrag...
Nađi nam taj izvještaj JD powera, baš me interesuje...ccc..kakva šuplja priča..Bravo ima lošu prodaju, jer nema dovoljno karoserijskih varijanti, poput karavana ili modela sa troja vrata, a ne zato što je loše auto...čak, dalekooooo je od lošeg auta i nikada nije imao problema kao, recimo, Stilo...Nemoj lupati ko Maksim po diviziji...

Autor Johntra 21 Apr 2011, 10:34

@Johntra
Evo, pošto lupam "ko Maksim po diviziji", prostudiraj malo gde se na ovim listama nalazi Bravo, kao model, i Fiat, kao brend:

http://www.whatcar.com/car-news/jd-power-survey-2010/the-best-and-worst-cars/250115

http://www.whatcar.com/car-news/jd-power-survey-2010/small-family-cars--11---19/250115

http://www.whatcar.com/NonCar/461010350520.jpg

http://www.whatcar.com/NonCar/361010339480.jpg

http://www.whatcar.com/NonCar/361010340442.jpg

Autor Predrag 21 Apr 2011, 13:25

Fiatov problem je los marketing ! Kola su im sve bolja i bolja ali marketing je veoma los , i naravno propaganda od strane mnogih nemackih strucnjaka !

Autor djene 21 Apr 2011, 15:22

Lepo ove brojke ispričaše ono što ja stalno papagajišem. 40 000 kola za pola godine je smešno. Neće ljudi loša kola sa jakom reklamom i podrškom u onima koji još ni vozački ne položiše.

A Bravo krosover mu dođe kao čovek na štulama. Ma šta sve pada na um maloumnjacima. Zatvoriće oni radnju brže nego što sam mislio.

Autor Energy saver 21 Apr 2011, 17:03

@predrag..Istraživanja za britansko tržište, ccc...kad nađeš sveukupni SERIJSKI problem ovog automobila, kao što su ga imali prijašnji FIAT-i, onda se javi...do tad, vjeruj JD Poweru...i da, Bravo je jako dobar automobil, mnogo bolji nego prijašni automobili ovog proizvođača, a i bolji od još nekih razvikanijih kompakta...

Autor johntra 21 Apr 2011, 23:04

fiata ubijaju naduvane cene,losa proslost,puno predrasuda,auto bild i slicni kretenski magazini... zao mi je zbog toga,mislim da moze mnogo bolje

Autor m 22 Apr 2011, 01:42

@Predrag 21 Apr 2011, 13:25
ako ti kao pokazatelj kvaliteta uzimas ovu listu gde je Skoda ispred Mercedesa, Audi-a i, Honde i Mazde, onda svaka ti cast!?!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 19:19

P.s. plus sto su za Bravo u svim rubrikama dali minimalne ocene sto je nemoguce, da ne kazem smesno! Objektivnost za Ginisa!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 19:20

Ja vozim Bravo 1.9 Mjet,evo 132000km bez i jedne intervencije a kako auto ide nece ih biti ni u buduce. Auto je azdaja za sve u tom segmentu. Samo su ljubomorni ljudi na Fiata jer trenutno pravi najbolje i najpouzdanije automobile i to zadnjih 10 godina. Zato ih ima najvise na nasim ulicama.

Autor Nenad 22 Apr 2011, 19:34

@Nenad
slazem se! Ako su ga Nemci nahvalili, o cemu pricamo?!?

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 19:36

Evo sta kaze vodic za kupce u Britaniji ( a sigurno su objektivniji od Predraga i njegovih izvora...):

4.2 od 5 zvezdica za Bravo!

http://www.carbuyer.co.uk/reviews/fiat/bravo/hatchback/review

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 20:40

Parker-ov vodic:

3.5 od 5 zvezdica!

http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/fiat/bravo-2007.aspx

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 20:41

Jedan od najatraktivnijih u klasi, a sto se tice enterijera ubedljivo najbolje odradjen (meni!):

http://www.parkers.co.uk/cars/gallery/?model=1607&img=archive/Fiat/Bravo%20%2807-%29/F_2242.jpg

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 20:43

carobnjak 22 Apr 2011, 19:19
Zašto misliš da je to nemoguće?

Zbog čega se onda Bravo sve slabije prodaje? Zbog čega Fiatu pada prodaja?

Autor Predrag 22 Apr 2011, 21:03

@Predrag
Iz vise razloga. Zbog takvih "objektivaca" kao sto si ti. Ne trrdim da je Bravo bolji od tih konkurenata ali nije ni losiji!

Pogledaj izvore koje sam naveo pa ces videti da je situacija drugacija a opet je redosled slican, tj. razlike izmedju modela su minimalne...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:07

@carobnjak
Prvi link koji si mi poslao, nema veze sa mozgom. Po njima, svi Fiati imaju 4*:

http://www.carbuyer.co.uk/reviews/fiat

Autor Predrag 22 Apr 2011, 21:12

@Predrag
pa sta? Skode imaju 4.5! I to ti je otprilike realnolst...

U svakom slucaju, lista je bolja od tvoje, gde je samo nadje...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:16

@Predrag

"Zbog čega se onda Bravo sve slabije prodaje? Zbog čega Fiatu pada prodaja?"

Vidi: Autor djene 21 Apr 2011, 15:22
i Autor m 22 Apr 2011, 01:42

Potpuno se slazem sa njima uz ispravku da je upravo Autobild dao maksimalnu ocenu za Bravo ali ne za polusatnu voznju nego nakon 100 000km!!!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:20

@carobnjak
Pa ne mogu svi modeli da imaju 4*!!!
Na onoj "mojoj" listi, ima Fiata koji su bolje prošli od Brava (102.): Panda (43.), 500 (52.).

Poslao sam dosta linkova, prostudiraj ih malo bolje...
JD Power je u svakom slučaju priznatiji od Parker-a & Co. a to što se tebi ne sviđa šta piše, to je već nešto drugo...

Autor Predrag 22 Apr 2011, 21:23

@Predrag
poslao si jedan izvor i to onaj koji se TEBI svidja, ja sam naveo 3!

Zasto ne bi mogli? Pa i Skode imaju iste ocene!

Ponavljam: ne moze se za sve rubrike jednom modernom vozilu dati 2 zvezdice a nekima 5! To je van svake pameti, i moze se pripisati samo nekome ko ga mrzi, recimo kao sto ti radis!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:26

P.s. ta tvoja lista je besmislena jos iz razloga sto treba da se ocenjuje SAMO unutar svakog segmneta a ne zajedno!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:28

@Predrag
da li to znaci da se poredi Fiat 500 sa Skodom Superb karavanom? I ti to nazivas objektivnoscu?!?

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:29

carobnjak
Opet ponavljam, pogledaj redom sve linkove, i videćeš da su automobili prvo razvrstani po segmentima, a onda su na osnovu ocena poređani na zajedničku listu.

Autor Predrag 22 Apr 2011, 21:30

@Predrag
supertest se odnosi samo na Autobild! Da li si pogledao druga 2?

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:31

@Predrag
pogledao sam i ponavljam - NE MOZE se praviti zajednicka lista jer ona ne moze biti objektivna!!!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:32

@Predrag

"Jel ti razumeš da JD Power svoje liste formira na osnovu iskustva vlasnika!?!"

Ne razumem jer mnogi umeju da slazu i to debelo!

P.S. recimo da uzmemo tebe za primer i ne bih vise: ti si istu pricu prodavao a da si za to vreme vozio Skodu sa fabrickim greskama koju nisi uspeo popraviti nego je jedino resenje bila zamena?!? I takva iskustva su merodavna za kvalitet?
Izvini ali verovacu izvorima po sopstvenoj proceni...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:36

@carobnjak
Ispitivali su ukupno 104 modela automobila, tačnije beležili su iskustva vlasnika. Svi modeli su dobili određene ocene, a zatim su na osnovu njih poređani na liste po segmentima, kao i na zajedničku listu.
Ne znam šta ti tu nije jasno?

Autor Predrag 22 Apr 2011, 21:36

@carobnjak
Mali broj ljudi može komentarisati o kvalitetu, pouzdanosti, troškovima eksplatacije i upotrebljivosti automobila.
I od tih zrelo iskusnih i obrazovanih, veći deo se time bavi profesionalno i opet ti neće dati potrebne podatke, već samo marketinške odobrene, neće kolegu ljagati, kao ni ti što nećeš komentarisati vidni propust drugog doktora pred pacijentom.
Zato iskoristi iskustvo pojedinih odavde koje dobronamerno i besplatno.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 21:39

@carobnjak
Jedino rešenje je bila zamena, jer sam to ja tako hteo! Ucenio sam ih, i zamenili su mi automobil, jer mi se smučilo da non stop visim u servisu zbog njihovog neznanja. Trebalo je samo da zamene kompresor, i problem bi najverovatnije bio rešen. Imali su godinu dana fore za to, i pošto nisu uspeli da pronađu kvar, odlučio sam da mi zamene auto. Znači, nisu oni to dobrovoljno uradili, već su bili primorani, i to žestoko!
Opet ponavljam, da je i moj primer isuviše mali, da bi se na osnovu njega sudilo...

Autor Predrag 22 Apr 2011, 21:41

@Energy saver
upravo to i hocu da kazem!

@Predrag
ne znas ti niti bilo ko koliko je takvih slucajeva! Mozemo samo nagadjati i zato treba uzeti misljenje iz sto vise izvora!
Evo mozes slobodno naci jos neki izvor, po tvom izboru...

Evo na primer komentar pod
"Autor Nenad 22 Apr 2011, 19:34 " govori vise od svih tih listi!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:44

@carobnjak
Jel tebi ovo zvuči realno: "pravi najbolje i najpouzdanije automobile i to zadnjih 10 godina. Zato ih ima najvise na nasim ulicama"

Autor Predrag 22 Apr 2011, 21:47

@Energy saver
slazem se ali nemoj ulaziti u medicinu, cisto da se ne brukas!
Naravno da uzimam vasa iskustva, evo Predragovo mi je najdrasticnije...

@Predrag
ti treba da si presrecan sto su ti dali drugo vozilo i da nikada vise ne pomenes Skodu da se ne brukas a ne da je dizes u nebesa sa takvim iskustvom!?!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:47

@Predrag

Mislio sam na ovo:
"Ja vozim Bravo 1.9 Mjet,evo 132000km bez i jedne intervencije a kako auto ide nece ih biti ni u buduce. Auto je azdaja za sve u tom segmentu. Samo su ljubomorni ljudi na Fiata..."

A da ih ima najvise to je istina ali ne Bravo, nego Classic!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:50

@carobnjak
Evo, sa ovom drugom sam za sada prezadovoljan ;) U početku su me zavitlavala gepek vrata, zbog toga što nisu svaki put htela da se otključaju. U međuvremenu, taj problem je sam od sebe nestao...
Prosečno mi troši do 8 l/100 km (a video si kakve su gužve u BG-u). Za prvih 3500 km, najduže ture su mi bile do Mladenovca i Kupinova, a sve ostalo je vožnja po gradu.

Autor Predrag 22 Apr 2011, 21:51

@carobnjak
A šta bi rekao o fiatu, kome se recimo raspadne menjač na 10000km, a oni ga kao nešto rade? I kao imaš nov auto.
Ili daciju koju mažu od korozije posle 2 god.!?
I masu toga.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 21:52

@carobnjak
Eto, ja ti lično garantujem da bravo ne može da pređe 130 000km bez intervencije. Jednostavno nema šanse. Mnogi vlasnici popravljaju svoje ljubimce krišom. Nešto kriju, svoj ponos ili šta već, ne znam.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 21:55

@carobnjak
Kako da verujem nekome u prvoj rečenici, kada mu druga nema veze sa mozgom?

"ti treba da si presrecan sto su ti dali drugo vozilo i da nikada vise ne pomenes Skodu da se ne brukas a ne da je dizes u nebesa sa takvim iskustvom!?!"

Svima pričam i o jednom i o drugom iskustvu. Treći put ti ponavljam, da se ocena pouzdanosti i kvaliteta nekog automobila, ne formira na osnovu jednog uzorka!!!

Autor Predrag 22 Apr 2011, 21:56

@Energy saver
nisam cuo ali ne iskljucujem...
Koleginici se raspalo kvacilo na Toyoti Aygo posle 32000 km?!?
Priznata garancija, sto me cudi jer kvacilo spada u potrosne delove kao kocnice, kod vecine...

Korozija na Daciji je poznat problem i fabrika je odradila opoziv...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:56

@Energy saver
kakve intervencije, na primer? Promena ventilatora ili generalka?

@Predrag
da se meni to desilo sa mojim Puntisom, rekao bih zbogom Fiat! I to posle samo godinu ili koliko vec?
A evo moj je deset godina i sluzi!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:59

@carobnjak
Ovlašćeni servisi mogu najbolje da ocene kvalitet nekog automobila. Evo, ja ti kažem da su Chevroleti katastrofa (posebno prethodni Spark). Zastava je za njih pojam kvaliteta.

Autor Predrag 22 Apr 2011, 21:59

@Predrag 22 Apr 2011, 21:56

svako treba da podje od sebe, sve ostalo je nadogradnja...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:01

@carobnjak
Pokušaću ovako: to se zove imati i nemati sreće. Evo na pr. Zastavu svi pljuju, a ja sa Yugom i Floridom nemam skoro nikakvih problema (posebno ne sa Floridom). Naravno da ima sitnih intervencija (da ne nabrajam sada), ali nema ozbiljnih otkaza.

Autor Predrag 22 Apr 2011, 22:02

@Predrag
nasao si pravi primerak za poredjenje!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:03

@carobnjak
Što da ne, i to su automobili. Najbolje mogu da ti pričam o automobilima koje ja vozim, a ne Pera, Mika, Žika...

Autor Predrag 22 Apr 2011, 22:05

@Predrag
pozdravi mi Morona i pitaj ga sta misli o mojim komentarima o tvom slucaju pa ces da vidis...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:05

@Predrag
Zastava ne postoji, nema vise, kao da nikada nije ni postojala...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:06

@carobnjak
Podržao je moju inicijativu o zameni prve Fabije za ovu sada. Sva trojica su vozila ovu novu, i veoma im se dopala...

Autor Predrag 22 Apr 2011, 22:07

@Predrag
nisam mislio na to, nego na tvoju "propagandu" dok si vozio prethodnu...

A sta mislis koje mesto bi "osvojila" Florida na toj tvojoj listi?

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:09

@carobnjak 22:06
Znam da ti je zbog toga posebno drago, ali me ne interesuje tvoje mišljenje po tom pitanju. Nemam više nameru, da se sa tobom raspravljam po pitanju odnosa Zastava-Fiat.

Autor Predrag 22 Apr 2011, 22:09

@carobnjak
Eto na tom bravu, menjač je na toj kilometraži u fazi raspada isto kao i na grande puntu. Držači motora i menjača, ne mogu više od 50 kkm, auspuh davna prošlost, verovatni problemi sa elektronikom, ecu, turbina pri kraju, amortizeri i sistem vešanja (silen blokovi, krajevi spona, upornice, gumice, jabučice...), davna prošlost, promena dva seta kočnica, kvačilo a o velikom servisu neću, jer je to redovna pojava.
I ko je tu objektivan?

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 22:10

@Predrag
nije mi drago ali je istina da je pravila krsheve koji zaistaju 20 godina za zapadom isto kao i cela srbija, to je realnost!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:11

@carobnjak
Zajedno smo zaključili, da je pametno to što nisam iznosio realno stanje, da mnogi, pa i ti ne bi ovde likovali, kao i zbog toga, što nisam želeo da pričam o tome, dok se ne završi postupak zamene.

Autor Predrag 22 Apr 2011, 22:12

@Energy saver
jao nasmeja me! Pa kod nas ima na prste da nabrojis ovaj Bravo a ti znas sta se kvari?!?
Ma ti si bre 100% objektivan!!!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:12

@Predrag
ja ti samo zameram sto si u to vreme gorljivo hvalio Skodu a jos gorljivije pljuvao Fiat sa kojim ni nemas realnih dodira!
Jdnostavno nije korektno1
Mogao si jednostavno da cutis o toj temi...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:14

@carobnjak
Da, 2008. su zaostajali 20 godina, ali 1990. su bili vrlo aktuelni (posebno Florida). Ne navlači me više na tu temu...

Autor Predrag 22 Apr 2011, 22:14

@Predrag
nisi u pravu!
Kako je mogla biti aktuelna kad je intrument tablu "pozajmila" od Fiata Uno iz 1983. a motore od Tipa?!?

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:16

@carobnjak
Tada sam samo prećutao reklamacije koje sam imao, a svoje mišljenje o neelastičnom 1.4 16v motoru, napisao sam odmah nakon njegove razrade. Sve ostalo što sam hvalio kod Fabije, hvalim i dan danas.

Autor Predrag 22 Apr 2011, 22:18

@Predrag
alo bre, pa nisi trebao da je hvalis ako si nezadovoljan i ako si je zamenio drugom!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:19

@carobnjak
Pričaš o prekidačima za svetla... Tipo je tada bio aktuelan, zar ne?

Autor Predrag 22 Apr 2011, 22:20

@carobnjak
Na tri komada, koja ja znam, svi su imali više manje slične boljke. Tako da se već može izvesti neki zaključak i da u zbiru, cena + održavanje dovodi do cene nekog boljeg auta, da ne kažem golfa.
I ove boljke su uopšteno +/-karakteristika fiata.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 22:20

@Predrag
Ne, komplet instrument tabla sa svim prekidacima...
Da ali zasto nije imala svoje motore?

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:22

@Energy saver
a ta 3 su kupljena u Srbiji ili su uvezena sa 100 000 i kusur km?

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:23

@carobnjak
Da sam generalno nezadovoljan Fabijom, verovatno da je ne bih ponovo kupuo. Avgusta 2009. godine sam je kupio. Odmah sam imao problem sa pneumaticima (o tome sam pisao), a mesec dana posle toga sam je udario, a skoro u isto vreme mi se i prvi put ugasio motor kada je bila upaljena klima (o tome nisam pisao). Taj problem su pokušali da reše do isteka godinu dana, s tim što problem nije bio aktuelan kada su prestale vrućine krajem septembra 2009. pa sve do maja-juna 2010. godine, jer tada nisam palio klimu! Problem su pokušali da reše tek onda kada se on ponovo pojavio, znači od maja (juna9, pa do početka avgusta, kada sam pokrenuo postupak za zamenu. Nadam se da ti je sada jasnije zbog čega nisam pričao o tome...
Pišem kasnije....

Autor Predrag 22 Apr 2011, 22:27

@Predrag
ne shvatas ! Ja ti ne zameram sto nisi pricao vec sto si PREVISE pricao tj. hvalio je a mucio se sa raznim problemima!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:32

@Predrag
nagradno pitanje:
od kog modela je Florida pozajmila zadnja svetla?

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:33

@carobnjak
Novi, novciti. Pitaj malo i Mngeta, neka objasni. I on ima iskustva sa njima i zna jer njegov pajtos vodi sevis i prodaju.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 22:37

@Energy saver
on mi je vec objasnio...
Koliki je servisni interval za Bravo?

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:39

@Predrag
Fabija 1.4 16v je najgori izbor od Fabija.
Najveći problem su lamda sonde koje imaju kratko trajanje.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 22:40

@carobnjak
Zvuči otrcano, ali stvarno sam zaboravio da imam problem sa klimom od septembra 2009. do maja (juna) 2010. godine, jer mi se tada motor nije gasio, pošto nisam palio klimu, a nisam pridavao veliki značaj tome što mi se do septembra 2009. godine ugasila 2 puta, jer sam mislio da je to zbog plina, pošto mi se motor nije gasio kada radi na benzin. Kada je u maju počeo da se gasi i kada radi na benzin, obilazio sam servise, a o tome nisam želeo da pričam iz više razloga...

Autor Predrag 22 Apr 2011, 22:41

@carobnjak
Jel ti sada malo jasnije? Ako nije, pokušaću ponovo kasnije, pošto u međuvremenu očekujem neki poziv. Znači, tu sam, dok me ne pozovu ;)
Od kog modela je Florida pozajmila zadnja svetla?

Autor Predrag 22 Apr 2011, 22:43

@Predrag
Fiat Croma iz 1985.!
Malo od onog malo od ovog i eto ti aktuelnog i originalnog modela...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:45

@Predrag
a zasto je odlozena proizvodnja za godinu dana?

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:46

@carobnjak
Ne znam, ali mislim kao i za punta 15 kkm.
Jednostavno, ti ovlašćeni servisi su izmislili toplu vodu, da žive od nečega, pa su servise smanjili za duplo nego u EU. Ajde ulje i filt. ulja ali ostalo, katastrofa.
I kvalitet brava nije ni milimetra bolji od punta, pa čak i od klasika. Samo složeniji auto, sa skupljim održavanjem i većom verovatnoćom kvara.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 22:47

@Energy saver
to sam pitao cisto da vidim koliko si upucen u tematiku! Servis je na 30 000 km ili godinu dana, pa vidim da nisi!
A sto se kvaliteta tice, sad sam 100 siguran da nikada nisi sedeu Bravu, osim sa vezanim ocima i rukama...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:50

Citajuci komentare pojedinih prosto se zapitam kako je moguce da Italija jos postoji.

Autor Bati 22 Apr 2011, 22:52

@carobnjak
Jesu vrlo slična, ali nisu ista.
Zbog problema sa kooperantima, kao i zbog toga što nije bio gotov projekat. Ostala je jadna poluzavršena, a neke propuste su rešavali u hodu...

Autor Predrag 22 Apr 2011, 22:54

@carobnjak
Ti stvarno misliš da je u Srbiji servis nekog auta na 30kkm?
Ne budi smešan. U normalnim zemljama je tako ali ne i ovde.
A u bravu sam sedeo više puta. Vozio ga nisam, ali kao da jesam - ništa neviđeno.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 22:55

@Predrag
ista su. Osim one "dopune" oko tablice, po kojoj se vidi da nisu celina...

E nije ni to tacno! :)))

"In the 1987, the Zastava launch a new mid-class model: the "Florida" (up), designed by Giugiaro, and similar to the Fiat "Tipo", but with an own platform. This car was commercialized some year after the effective launch, because Fiat forbidden the commercialization for some year, fearing a concurrence for the "Tipo"! The engines are the 1100/1300 of the "Skala" and "Koral", and the 1400/1600 of the "Tipo" (all with injection). The car, designed by Giugiaro, was pleasant and modern, and was realized also in a pick-up version (fourth pic, above). Many components are of Italian origin (as the rear lights, taken from the Fiat "Croma"). Despite of this new chance of developement, the wind of the crisis starts to blow."

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:56

Šta ovaj Predrag, pardon, Nostradamus, još nije pronašao neki velikiiiiii problem Brava, osim JD liste?
@energy, odakle ti vadiš ove stručne podatke??
čuj raspad sistema nakon 50 hiljada km...hahahhaa...kako ide tatin Passat? Uzmeš li ga malo oko kuće, kad tata spava?

Autor johntra 22 Apr 2011, 22:57

@Energy saver
u Srbiji je na 20 000 km!
Da si sedeo ne bi pisao takve gluposti!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:57

@johntra
Iz koje si ti priče?
Fića, ne. Jugo, kec, ne.
Najpre će biti da još vučeš lončiće i guraš kamiončiće, al po tajovoj sobi.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 22:59

@carobnjak
Eto ti sad, na 20 a malopre bi na 30 kkm.
Ja ti lepo kažem da je prepopučljivo menjati ulje u Srbiji na max. 15 kkm i toga se drže masa nji, da ne kažem svi.
Nema Srbija gorivo i ulje za 30kkm. I 15kkm je mnogo. Veruj izrečenom :)

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 23:02

@Energy saver
u EU 30, kod nas 20! Eno ti uputstvo na www.fiatsrbija.rs pa uci...:)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 23:04

@carobnjak
Ja znam da je u EU na 30kkm, kao i na svim normalnim kolima a kod nas su svi servisi prepolovljeni.
To što radi Delta, je čist provizorijum, odgovorno tvrdim.
Mogu oni da napišu i 50kkm, ne košta ništa.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 23:07

@energy..
ja sam iz priče, gdje ne volim klasične Balkance poput tebe, koji nisu vidjeli dalje od svemogućeg TDI-ja i Passata....takve najviše volim...dobra ti je ta za kamiončiće...mada, bolje vući kamiončiće, nego voziti tatin svemogući Passat...nego, hajde ti nama malo objasni, od koga si to čuo da se FIAT raspada nakon 50 hiljada? a Predrag je još veći lik od tebe, vozi češko smeće, koje ne smije odvući na servis, da ga ne zaboli glava...i on mi se našao stručnjakom za FIAT-e...cccc

Autor johntra 22 Apr 2011, 23:08

@ johntra
Kje li ti đubre voziš, ili ideš peje i ovde kakuckaš?

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 23:10

@Energy saver
to nema veze sa Deltom, ona nije uvoznik, ako nisi cuo...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 23:11

@Energy saver
iskreno da mi odgovoris: kakvu ti licnu korist imas sto stalno (bez argumentata) pljujes italijanska vozila?

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 23:13

Argumenata, pardon! :)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 23:14

@energy...
Vozim Stila, jedno 10 FIAT u mojoj porodici..prema tome, imam ih u malom prstu, čak i ove novije...ah da, Stila ionako smatraš smećem, pa ti ne moram objašnjavati o čemu se radi...bit mog javljanja je: prestani pričati o nečemu o čemu nemaš pojma, dakle, prestani pričati o FIAT-ima, Alfama i automobilima koji nemaju dodirnih tačaka sa svemogućim panjevima iz VW-a...

Autor johntra 22 Apr 2011, 23:15

Sto se tice servisa,moj prijatelj ga radi na 25 000 km,na novoj S klasi u ovlascenom servisu. Taj primer licno znam,za druge ne znam. Ja radim na 15 hiljada na E klasi.

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 23:18

@carobnjak
Bravo ne može biti izuzetak, niti je drugačiji od punta. Imaju long life ulja tipa ACEA A1 i sl, koja su namenjena za eksplataciju do 30kkm ali ne na Balkanu. Naše gorivo ima sumopra i 15 puta preko dozvoljenog, šro stvara enormno habanje motora i degradaciju ulja. Ja moj auto ne bi vozio 20kkm sa istim uljem taman ga bacio. Najbolje vreme za zamenu je 10 000 i to za full sintetiku.
Punto klasik ima servisni interval na 15kkm ali već posle 10kkm počinje da troši ulje, koje je vidno degradirano.
Eto a ti misli šta hoćeš.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 23:18

@PITBULL™
a koliko predjes godisnje?
Ja oko 10 000 pa mi je svejedno koliki je interval...:)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 23:19

@ johntra
Jel ti voziš ili porodica, da ne dangubimo?

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 23:20

@Energy saver
to nije tema! Pitao sam te nesto! Prethodno je bila rec o poboljsanom kvalitetu izrade, sto je odradjeno da ga ne prepoznas u odnosu na Grande a kamoli Classic!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 23:21

Ljudi ja ne pričam o mercedesu i velikim limuzinama. Tu se motor okrene duplo manje puta za istu kilometražu nego na puntu, a kvalitet delova i maziva je drugi.
Sećam se ja kad mercedes nije uopšte davao garanciju za svoja vozila u Srbiji.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 23:22

@carobnjak
Nikakve poboljšane proizvodnje tu nema, ni zere.
Sve je to isto ili slično.
Još od stila, što se ovaj kurči sa njim.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 23:25

@energy
opaska za porodicu je da smo imali 10 modela FIAT-a u vlasništvu...Stilo je moj, kao i dva modela prije njega, Tipo i Brava...
prema tome, poklopi se o FIAT-u i prestani pričati o onome što si stekao sjedeći u nekom modelu u salonu...do tad, tu je tatin TDI, pa malo svršavaj na zvuk traktora...

Autor johntra 22 Apr 2011, 23:27

@Carobnjak
Nisam racunao,otkad imam E klasu presao sam 55 hiljada,a imam je oko 3 godine. A imam i dzipa i njega vozim tako da ne znam tacno. Sa njim sam presao za 3 godine 40 hiljada km. Ima i jos jedan auto ali sa njim se najmanje prelazi. :D
Nisam sve to sam presao i otac vozi. A sad sestra ima Nissan Micru tako da nekad i to uzmem za grad da ne maltretiram svoja kola. :)
Eto pa racunaj. Dok sam vozio Golfa vozio sam vise. 65 hiljada za 2 godine,al njega sam samo ja vozio. I plus sto sam presao sa drugim kolima,ali on mi je bio primarno vozilo.

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 23:28

@Energy saver
za onog ko se ne razume u italijanska kola,, sigurno da nema! Verovatno su i meni iz istog razloga svi modeli VW-a skoro isti...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 23:29

@PITBULL™
au, pa gde se navoza toliko, nisi valjda i ti taksista kao Energy, pardon, Mange? :)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 23:31

@ johntra
Ti znači i ne znaš za bilo šta drugo osim za fiat!?
I ti meni pričaš o TDI-ju. E zbog takvih bandoglavaca kao ti ja ovde i besedim.
Promeni malo, prošaraj upoznaj, pošto je za tebe fiat, početak i kraj.
I na tih 10 fiata, naravno nikad ništa niste popravljali, ti i tvoja familija?

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 23:36

@Carobnjak
Nije to nista. Moj prijatelj prelazi 75 hiljada godisnje !!!
I to sve sa najnovijim Mercedesom. Spram njega,ja delujem kao da palim kola jednom godisnje. :D
Ja se ne vozim puno,normalno kao i svi. Prosle godine sam dosta putovao za Bosnu a cesto sam isao i u NS i SU.
Sa Golfom sam jos pre par godina isao za Solun. :D To mi je najduza relacija koju sam vozio,do sad. :) Kolko se secam,prosecna potrosnja je bila 5,5 litara dizela. Nije bilo razlike u potrosnji sa Grckim gorivom.

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 23:37

@Carobnjak
Više sam video fiata "iznutra" nego ti spolja.
Odgovorno ti tvrdim da kod fiata ima pogoršanja sa pojedinim sklopovima a ne poboljšanja. Inače fiat uvek forsira to "poboljšanje". Da je tako bio bi do sada mercedes a ne fiat.
Ima pogoršanja i kod drugih.
Ne znam samo koji ti je fazon ono sa Mangetom?

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 23:40

Mojem Audiju radim na 15 000, a i moj zet sa novim A4 isto na 15.

Autor McLaren 22 Apr 2011, 23:41

@Energy saver
izvini, mi nemamo ni oci ni usi ni mozak pa eto tako razmisljamo...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 23:42

@Carobnjak
Bez znanja ne znaš gde da usmeriš oči, uši, o čemu i kako da misliš...
Kao ja kad bi lečio pacijente. Samo mi reci šta da gledam. Jedan kaže piji na 4 a drugi na 8h tabletu. Kome da verujem, a imam oči, uši.....

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 23:44

@ johntra
Blago meni, kada mi ti koji voziš Stila JTD, kažeš da je nova Fabia 1.2 TSI češko smeće... :)))
Pa to tvoje smeće se na Balkanu prodaje k'o besno, jer ga u Evropi niko neće. Puna Srbija Stila i Classica, ne zato što su kvalitetni, već zato što su jeftini.

Autor Predrag 22 Apr 2011, 23:45

@Energy saver
samo ti pametuj, mozda dobijes i nagradu...

Nisi mi odgovorio na 23:13?

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 23:47

@Energy saver
da li ti zaista mislis da ces bilo cije misljenje ovde da promenis a posebno moje?
Stvarno si optimista! Mislim da ces vise uspeha imati da ubedis Predraga da Skoda nije bolja od Audi-ja kako njegove liste i tabele pokazuju...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 23:49

@carobnjak
Energy je u pravu za servisni interval. Ko je lud da u Srbiji menja ulje na 20.000 km. Zastava je na mom Yugu propisala zamenu ulja na 20.000 km, a ja ga nikada nisam zamenio na više od 10.000 km. Na novoj Fabiji mi je propisan interval zamene od 15.000 km, iako koristi Castrol 5W-30 Long life ulje...

Autor Predrag 22 Apr 2011, 23:49

@Predrag
tako ti pise u servisnoj knjizici!
I to je dokaz Fiatovog kvaliteta i poboljsanja! (30 000 km!) :)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 23:51

@Carobnjak
Ovde se italijani stalno i bezrazložno vode kao nadvozila, što nema veze. Itina je da se radi o ispod proseka vozilima.
Fiat vole klinci, neiskusni zanesenjaci itd. I tako iz generacije u generaciju. Kad omatore, naravno ne ostaje ni F od fijat bajke. Verovatno je uzrok tome Zastava, još od fiće do juga. Ima i VW zasluga za svoje veličanje u Srba, koje potiče od Golfa, koji je u pojam ubijao keca i juga.
I tu se vidi koliko je VW bio iznad Fiata.
Golf - kec, treba li porediti!?
Eto ti mog odgovora.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 23:53

@Predrag
pa nije zabranjeno da se servis uradi ranije, posebno ako je vlasnik ovakav strucnjak! :)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 23:54

@carobnjak
Ti izgleda slabo razlikuješ pojmove: kvalitet, pouzdanost, zadovoljstvo kupaca. A kada na blogu objave vest da je Hyundai jedan od najpouzdanijih... što tada ne pljuješ? smetati što je bravo, očigledno zasluženo poslednji u segmentu...
Najavljivali su Stila kao da su izmislili automobil, ista priča se ponovila i sa Bravom, kad ono prodaja jedva da dostiže trećinu od planirane. Gde škripi? Ako je nešto dobro, to se pročuje, pa prodaja raste? Logično, zar ne?

Autor Predrag 22 Apr 2011, 23:54

@Predrag
Ovde na blogu, sve što je nelogično je u prednosti!

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 23:56

@Energy saver
ne, imas sasvim pogresnu percepciju! Fiat se ovde samo brani a ne hvali sto je velika razlika! Da nije vas "bogom-danih-strucnjaka" i "spasilaca sveta", Fiat bi se pominjao cesto kao i ostale osrednje marke, Opel, Ford itd.

Odgovor na moje pitanje je najbolji dokaz u kakvom ti je um stanju...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 23:57

Kad bi cekao 30 hiljada raspao bi ti se taj Fiat.hahaha Na tih 30 su ti samo opake Nemacke masine sa njihovim uljem i putevima.

Autor McLaren 22 Apr 2011, 23:57

@carobnjak
U EU je takođe propisana zamena ulja kod Škoda na 30.000 km, ali to SAMO znači da su današnja ulja mnogo savremenija nego ranije (zbog proizvodne tehnologije i aditiva), a ne da je Fiat poboljšao kvalitet :))) Kako možeš ti da pričaš o nečemu što ne znaš? To bi bilo isto kao kada bih ja počeo da pričam kako se leči visok pritisak...

Autor Predrag 22 Apr 2011, 23:58

@predrag
A Škoda kao skupa??? hahahaha...Fabie kod nas u BIH šutaju ko kante, čak su jeftinije od Sandera...prema tome, poklopi se i idi popravljaj klimu i vrata gepeka...nego, imaš li nam još koju listu pokazati? možda listu Udruženja penzionera sa Islanda?
@energy...
provozao sam ja mnogo auta, FIAT-e vozim zato što volim, ali to ne znači da ne bih kupio neko drugo auto...za razliku od tebe i VW smeća...nemoj se provaljivati dalje,molim te, postaješ smiješan...

Autor johntra 22 Apr 2011, 23:58

@ Predrag
Škripi cena kod Bravo-a.
Pogotovo što je skoro u isto vreme izašao i dvojac CEE'D-i30
I pomrsili su konce i Astri, a kamoli Bravo-u
I što recimo nije imao karavan verziju, kupe verziju kao što to neko reče juče, prekjuče

Autor Dejan L 22 Apr 2011, 23:59

@Predrag

"kvalitet, pouzdanost, zadovoljstvo kupaca"

Hm, a sta je od toga ispunila tvoja prethodna Skoda?!? Da nije sva 3?

"smetati što je bravo, očigledno zasluženo poslednji u segmentu..."

Apsolutno me ne dotice jer znam da to nije istina!

Izvini a sta ja to pljujem?!? Mislim da ti u tome prednjacis!

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 00:00

@carobnjak
Zastavin kec vs sarajevski Golf!
Samo se seti miljea ko je koga vozio i koliko je koji mogao da pređe, udobnost i ostalo.
Ne priča se dan danas kod matorih ljudi da je 2 najbolje auto na svetu! I to masa ljudi, razumeš?
Nemoj o svesti. To kad budemo o lekovima, možeš dati ocenu. Ovde je ipak moja ocena merodavnija, bez ljutnje :)

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 00:01

@Predrag 22 Apr 2011, 23:54
ako nisi primetio tamo sam stavio smajli i to specijalno za tebe jer sam bio ubedjen da ces "zagristi"...:)))

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 00:01

@energy...
sad vidim koliko nemaš pojma...porediš automobil koji je nastao 1974. godine i automobil koji je nastao 1984. godine...ccc...

Autor johntra 23 Apr 2011, 00:04

@Energy saver
nisam pominjao svest, kod tebe ocigledno skripi "podsvest"...
Tvoja ocena je merodavnija tebi i nekim naivcima bez mozga, meni ne znaci bas nista, sve dok ne dokumentujes svoje kvalifikacije i strucnost!
Do tada si samo obican cirkusant, kao i svi mi! Takodje, bez ljutnje...

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 00:04

@Dejan L
u pravu si! Recimo kad je kod nas bila neka akcija za Bravo, tipa osnovni model za 12000 ili neka glasnija reklama? Nikad!

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 00:05

@ johntra
Svaki dan ja gledam u oči takve kao ti dok ima naplaćujem ljubav a već zakazujem narednu seansu!
Bolestan si od fiata. Treba ti terapija.
Šta ti znaš o kršu? Da znaš nešto ne bi vozio stila, najružnijeg i najgoreg fiata modernog doba, sem Multiple.

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 00:06

Ok ajde ja kao elektrotehničar i kao budući diplomirani inženjer za tržišnu Ekonomiju da pričam o isplativosti!?
Recimo što bi neko dao za Golfa 16.000€, a ne za Hyundai i30 ili Kiju Cee'd?
Znači u startu daješ 6.000€ više, a dobijaš mnogo manje opreme!
Fabija 7.999€, a polo 10.600€, znači + 2.600€ , koliko je taj Polo bolji? Koliko je ta fabija gora? Koji će biti jeftiniji za održavanje? ITD...

Autor Dejan L 23 Apr 2011, 00:07

@ johntra
Ko je uopšte spominjao cenu? Na ovoj sada, bar za sada, nemam šta da popravljam ;) Ako nešto bude otkazalo, saznaćete prvi ;)

@ Dejan L
A zašto nisu pomrsili Golfu, Octaviji...? Što ne naprave i druge verzije? Inače, skoro svi prvo izbace hedžbek, pa se tek kasnije pojave ostale verzije. Fiat se izgleda uplašio da ide dalje, jer im se ni ova verzija ne prodaje kao što su planirali...

@ carobnjak
Što se tiče prethodne Fabije, sve sam ti objasnio...
Isti taj JD Power hvali Daciju i Hyundai, a sada je problem što po njima Bravo ne valja...

Autor Predrag 23 Apr 2011, 00:07

@Energy saver
onda takvima sto gledas u oci treba da pomognes a ne da ih lazes i zavlacis umesto sto tu mlatis praznu slamu!
Eh kakav si ti covek? I onda ocekujes da ti neko veruje...

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 00:11

@carobnjak
Sigurno je jedno. Još ovde na blogu nisam video žaboljubitelja, da se razume u kola, da mu je struka bar negde blizu.
Sve doktori, arhitekte, propali studenti, klinci, dokonijaši......
Jaka struktura u tehničkom pogledu. Laik družina!

Evo ga ovaj novi "jonatan", ne zna čovek da je bio golf 1, 2, 3 ---- i još malo 7.
Kao imao 10 fiata!? Sumnjam da ima položen vozački.

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 00:12

@predrag...
Puna Srbija Stila i Classica, ne zato što su kvalitetni, već zato što su jeftini./ti napisao...
ja ti kažem istu stvar, puna Bosna Škoda, ne zato što su kvalitetne, nego što su jeftine..
i rekao sam ti već...Bravo je propao, jer nije imao ništa novo ponuditi osim verzije sa pet vrata...gdje je karavan, trovratna verzija, CC ili kabrio, hot hatch? Neeeeema...
a znaš zašto nema? Jer je FIAT skrhao love u razvoj obične verzije, jer su platili Magni bruku love za razvoj modela na osnovu kompjuterskog dizajna, a ne fizički razvoj, kao što rade ostali proizvođači...zato nije bilo finansija za naknadno razvijanje ostalih verzija...htjeli su biti revolucionarni, a ustvari, popušili su foru...

Autor johntra 23 Apr 2011, 00:13

@ carobnjak
I ti svaki dan gledaš kako umiru. Što im ne pomogneš?

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 00:13

@Energy saver
znaci po tebi kola treba da voze samo automenhanicari i inzinjeri?!?
Kakva ogranicenost!

To je isto kao kad bih ja rekao da samo lekari imaju pravo da se lece, zar ne?

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 00:14

@ carobnjak
Mnogo grešiš u vezi fabije, ti si kao onaj komšija što nam se smejao kad samo '96-e kupili feliciju i 2000. kad smo kupili fabiju, a on 1999. kupio Polo, prvo mu crkli podizači, pa ventilator kabine, pa mu stalno škripale kočnice, centralna mu se sama otključavala, kao ušla voda u spoj kablova na vratima. Taman je hteo da ga proda crklo mu i osvetljenje obrtomera na centralnoj konzoli! Sve su to sitnice, npr. za isti period nama su na fabiji crkavale samo sijalice levog fara, 1 kraj spone i jednom se bez razloga pokvarila bravica gepeka, ali se sama i popravila (samo se 1 desilo i nikad više), lonac smo menjali na 76-77.000km nisam siguran

Autor Dejan L 23 Apr 2011, 00:15

@ carobnjak
Ne da voze, nego ing, i stručni ljudi treba da dele savete o kolima a ne doktori.....

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 00:16

@Energy saver
ne gledam kako umiru, postoje stanja kada nema pomoci to je zivo bice koje zavisi od onoga gore!
Jedan takav "strucnjak" ne bi ni pomislio da poredi tako nesto!!!

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 00:16

@ johntra
Ovako svi razvijaju automobile već godinama "razvoj modela na osnovu kompjuterskog dizajna, a ne fizički razvoj". To nije nikakva novost.
Škodi bar raste prodaja iz godine u godinu, a Fijatu, koliko vidim, pada...
Fait po kvalitetu može da se meri još samo sa Chevroletom.

Autor Predrag 23 Apr 2011, 00:18

@ carobnjak
I ja gledam krš od fiata, koji gazda pošto poto, na silu popravlja a nema osnovno za život. Ako neću da radim naljuti se. I onda?

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 00:19

@Dejan L
a sta ja to gresim u vezi Fabije?!?

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 00:19

@energy...
onda lijepo napiši o kojoj generaciji misliš, a ne samo Golf! opet, ne možeš porediti Zastavu 101, jer se temelji na 128-ici koja je nastala 1969 godine, dakle, pet godina prije Golfa keca...na kraju krajeva, kakav mozak možeš biti pa porediti 101, auto koje se nije mijenjalo 30 godina i generacije Golfa nakon Keca?
Što se tiče Golfa keca, je li to onaj isti Golf kec, koji je nastao nakon jedno 50-ak rastavljenih 128-ica u Volfsburgu?Je li to onaj isti Golf kec koji je dizajnirao Bertone i ponudio VW-u, nakon što su ga iz FIAT-a odbili zbog retrogradnog dizajna?
Hajde, idi vozi Passata, sad će tata u krevet...

Autor johntra 23 Apr 2011, 00:23

@Energy saver
pa ovde jedino ti i Predragi dajete savete sakom i kapom, niko drugi!

Mislio sam da im pomognes tako da se rese tog krsa i kupe VW, njega nece morati ni da servisiraju koliko je dobar...

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 00:26

@ carobnjak
Da me nisi prozvao, ništa ti ne bih pisao...

Autor Predrag 23 Apr 2011, 00:29

@ johntra
Što ste promenili 10 fiata kad su tako dobri?
Valjda bi i jedan bio dobar i dovoljan?
Vuci šerpice sa natpisom fiat u uživaj.
Dizajn je među zadnjim stavkama kod mene, osim ako nije kao kod Multiple i Stila. To već ne bi mogao da svarim.

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 00:29

@Predrag
ne razumem na sta mislis?

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 00:30

Energy saver 23 Apr 2011, 00:29
:))))

Autor Predrag 23 Apr 2011, 00:30

@ carobnjak
"dajete savete sakom i kapom"

Autor Predrag 23 Apr 2011, 00:31

@predrag
nisi me razumio...Bravo je prvi automobil na svijetu koji je nastao SAMO na osnovu virtuelnog dizajna, nije bilo nikakvih fizičkih prototipova dok nije napravljen prvi model na osnovu virtualnih dizajnerskih programa...po tom je on jedinstven...kompjuterski je razvijan 17 mjeseci i pritom je poptuno zanemaran razvoj drugih karoserijskih varijanti...

Autor johntra 23 Apr 2011, 00:32

Laku noć,
Kom fiat kom auto pa birajte šta ko voli, nek izvoli :)

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 00:32

@ carobnjak
Predrag je ok lik, on stvarno zna znanje, njega kad pitaš odgovori i objasni.
Energy ponekad i objasni, ali ko ne poznaje mašinstvo ili elektrotehniku, djavola će da ga razume, a odbojnost pravi svojim VW nastupom, kao da ni 1 drugi brend ne postoji. I onda šta? Smorim se da čitam, jer uvek mora da napiše ,,kod nas u radionici..., svaki dan kod nas..., tata mu drži servis, a gore je napisao moj gazda popravlja fijata besomučno. Znači tatu zove gazda?????
Ne kapiram

Autor Dejan L 23 Apr 2011, 00:33

@dejan l

ne tatu, nego vlasnika dotičnog vozila...

Autor samo čitam komentare:) 23 Apr 2011, 00:36

Veceras ste imali da pricate sa Mangeom! :)))

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 00:37

@energy...
nakon što sam skontao da nemaš pojma o autima, osim onoga što pročitaš na netu ili pitaš čike, ili možda tete, u salonu, sad sam još skontao da si i ograničen...znači, po tebi, 10 automobila se promijeni samo zato što su krševi i kvare se??
ne mogu se promijeniti zato što je izašla nova generacija nekog modela, pa bi ja, kao kupac, htio imati nešto novije i bolje od prethodne generacije? za tvoj info, 10 modela je uključivalo automobile proizvedene od 1981 pa naovamo...sad imamo tri komada i svi perfektno rade...ja vozim Stila, pripremam se za prelaz na Brava, stari vozi novu Pandu, a tu je i jedan Punto mk 2, da se nađe pri ruci...e moj, energy..ccc..nego šta je bolje Zastava 101 ili Golf petica? hahahaha...

Autor johntra 23 Apr 2011, 00:37

CAST!

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 00:37

@Predrag
uvek pisem samo istinu...

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 00:39

Ja sam na svom Bravu za 132000 menjao samo filtere ,ulje,plocice i veliki servis. Godisnje prelazim po 50000km i brzo napravim vecu kilometrazu. Vozio sam i Peugeot,Volkswagen. Peugeot je za odrzavanje najskuplji,Folcika malo jeftinija a Fiat im je blizu. Danas su svi izjednaceni sa kvalitetom i pouzdanoscu. Samo je pitanje sta ko voli. Netreba vredjati druge brendove. Ipak nije lako napraviti automobil,malo zemalja u svetu to radi. Pozdrav svima na forumu.

Autor Nenad 23 Apr 2011, 09:21

@Nenad

"Danas su svi izjednaceni sa kvalitetom i pouzdanoscu. Samo je pitanje sta ko voli."

Takodje zastupam istu teoriju, nijanse su u pitanju...Pozdrav!

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 10:06

@carobnjak
To da su nijanse kvaliteta u pitanju važi između Fiata i Alfe.
Inače poređenje Fijata i VW, kao nešto blisko i slično je večita i pusta želja, fiat grupe. To, uz tvrnju da svakim modelom napreduju jako, uz blještav zaglupljujući dizajn, je marketing grupe fiat.
Pa pošto je fiat, značajno lepši (po vašem ukusu), kvalitetom sličan a cenom povoljniji, trebao bi biti bum, na tržištu, tako da VW propadne, ali vidi jada, sve je obrnuto.
Valjda ova Evropa, ne zna nešto što vi dotori, arhitetke, dokojaši, klinci, neuki, bez vozačkog i sl. znate.
Napravite brate kampanju nek saznaju, da ne budu slepi kraj očiju, i gluvi kraj ušiju i glupi kraj mozga. (kako ti negde reče).

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 10:53

@Energy saver 10:53
Komentar sa odličnom porukom ;)

Autor Predrag 23 Apr 2011, 10:57

@Predrag
Nesporno je da će i oni naučiti sta su vozila. Samo treba koji put da udare glavom u zid pa da auto počnu da shvataju onako za šta je namenjen, a ne kao Božićnu jelku.

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 11:02

@Energy saver
Baš tako ;)

Autor Predrag 23 Apr 2011, 11:04

@Столе
Moje primarno vozilo je Yamaha R1, a to što ja cenim moga tatu i što sam živ zahvaljujući njemu, ti samo možeš da zavidiš.
Pa ako želiš mogu da te provozam, jer ionako sad krećem na turu a Srbiju mogu da prokrstarim za 2-3 sata. Pa reci, da vidiš šta je brzina, adrenalin. Inače moj motorcikl je verovatno vredniji višestruko nego tvoja kotarica na 4 točka.

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 11:09

@Столе
Neodoljivo me potsećaš na onoga aritetku, sportsko srculence, samo si promenio font. I on preferira dečake ;)

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 11:12

@Energy save

немој се једити :)
и немој лагати :)

Autor Столе 23 Apr 2011, 11:14

@Energy saver
ti mislis da sam ja lud, glup ili da ne znam sta valja?
Svoja predavanja mozes drzati musterijama koji te mole za pomoc, ili decici koja tek upoznaju svet automobila, ovde uzalud trosis energiju a to nije u skladu sa tvojim (laznim) nickom...
Pozdrav Mange!

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 11:19

@ Energy saver
Imam 1 pitanje za tebe:
Da li sam za trovratni Polo trebao da dam 2.600€ više nego za Fabiju?
To je ono zbog čega ne volim VW (CENA), ponašaju se kao da su ravnopravni sa Audijem

Autor Dejan L 23 Apr 2011, 11:22

@ carobnjak
Gde li su Panchev, Mange, Moron, Damko itd...?
Damka sam skoro video, ostavio je samo 1 post i nestao

Autor Dejan L 23 Apr 2011, 11:24

@Energy saver
kad bi ti bio u pravu (misaona imenica) svi bi kupovali i vozili samo ono najbolje, postojale bi samo 2-3 marke a sve ostale bi se ugasile i propale...Da li je na trzistu mozda tako?
A sad lupi glavom u zid sto jace pa ces mozda doci do odgovora...

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 11:24

@carobnjak
Mange nije u zemlji već par dana. Trenutno je u Italiji ili Austriji, da te obavestim, a ako se budemo čuli sa njim možda ga pozdravimo u tvoje ime.

A pošto si takav znalac, treba ukinuti mašnski fakultet, smer za motore i motorna vozila i sve pripadajuće institute.
A predavanja bi mogli da držite ti i Mirko Alvirko. Samo još da naučiš onako da mašeš rukama.......

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 11:25

@Dejan L
upravo pricamo sa Mangeom ako ga vec nisi razotkrio kao ja! :)))

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 11:25

@Energy saver
ja ne drzim predavanja, to radis TI, samo iznosim i branim svoj stav...
Nauci da postujes tudje misljenje, i da zivis sa tim...
Proglasiti svakoga za neznalicu ko ne misli kao ti je ravno IDIOTIZMU!

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 11:27

@Energy saver
i da skratim, pre cu biti neznalica nego sto cu poslusati tebe i kupiti VW, SS-ovsko vozilo sa "bogatom" istorijom! Toliko!

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 11:29

@carobnjak
Dok takih ka ti i sl. biće svega i svačega. Svaka roba nađe svoga kupca. Čak i smeće se reciklira i ima cenu....

Odoh na vožnju, zagrevanje. Dan je pravi za moto. Za koji dan idem na veću turu, do Beča.

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 11:29

@carobnjak
Svi mnogo vole da se bave automobilima... zamisli kada bih ja počeo da se bavim medicinom? Na šta bi to ličilo?

Autor Predrag 23 Apr 2011, 11:30

@carobnjak
Znači ti si pristalica Dučea?

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 11:31

@Predrag
pa ako nisi primetio SVI voze kola i SVI su bili u situaciji da biraju i kupuju, a kao sto znas, srecom, nismo svi bolesni, tako da je i tvoje poredjenje IDIOTIZAM!

P.s. iskreno mi je zao sto se obojica trudite ali bez efekta!

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 11:34

@Energy saver

"Dok takih ka ti i sl. biće svega i svačega. Svaka roba nađe svoga kupca"

Bravo! Izgleda je udarac glavom u zid bio uspesan, ili se varam?

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 11:37

@ Energy saver
Nisi mi odgovorio
7.999€ za Fabiju ili 10.600€ za trovratni Polo?
VW ima alternativu i to jako dobru.

Autor Dejan L 23 Apr 2011, 11:41

@Dejan L
Ne bi se odlučio ni za jedno ni za drugo. Taj 1.2 60ks, može da kupi samo smor.
Moj izbor bi bio polo htp 1.2 70 ks od 11300€ ili fabija 1.2 tsi 105ks od 10300€.
Morao bi razmislim šta od to dvoje. VW je lepo priveo cene nameni, pa zašto ne ikoristiti. A opet ovamo TSI u malo ružnijem i neatraktivnijem pakovanju.
I originali se prave samo u Volfsburgu.
Kad uzmeš u obzir da bi Pola prodao za 4-5god, vidiš da bi na polovnjaku valjao više bar 1000€.

Ali u stvarnosti, dodaću još 5-6 soma i kupiti neki A6.

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 21:58

@ Energy saver
Znači daš u startu 2.600€ više za Polo, da bi ga za 5 godina prodao za 1000€ više, nego što vredi ista takva 5 god. polovna fabija.
Računica nema šta!
Sem toga, nama je fabija 2. auto u kući, koji u 90% slučajeva vozi majka do posla. Oprema joj ne treba! Ni performanse.
Ne širi priču na tsi, na Audi itd...
Interesovalo me samo mišljenje trovratni Polo za 10.600 ili Fabija za 8.000€

Autor Dejan L 23 Apr 2011, 23:21

@ Energy saver
Da pojasnim
Kupiš Polo za 10.600 (3 vrata)ili
kupiš Fabiju za 8.000, kroz 5 godina,
Polo možeš da prodaš za 5.000€,
a Fabiju za 4.000€. Ko više gubi?????

Autor Dejan L 23 Apr 2011, 23:23

@Dejan L
Te što navede ne bi nikada kupio sa motorizacijom 1.2 60ks, pa taman da je džabe.

Autor Energy saver 23 Apr 2011, 23:40

Ne znam da li je bilo, ali video sam na pocetku foruma neke nedoumice oko testova za novi Fiat bravo 1.9 mjet. neki su pisali da ih nemacki casopisi lose ocenjuju. pogledajte auto bildov test pouzdanosti preko 60 automobila na kome je fiat bravo prosao odlicno (mnogo bolje od skoro svih nemackih automobila), na sedmom mestu. (applause fur den bravo) dauertest autobild
pozdrav

Autor igipop 08 Feb 2012, 14:02

@igipop
ja sam o tome pisao bar 10 puta i medju prvima postavio linkove ali dzabe...

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 14:36