home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U martu je na evropskom tržištu prodat 1.602.131 novi automobil, a od tog broja 106.836 su automobili iz italijanske Fiat Groupe.

To znači da je Fiat Group prošlog meseca na Starom kontinentu prodao 20% manje vozila nego u istom mesecu 2010.

Sam Fiat je prodao 79.692 vozila što predstavlja minus od čak 27,3 odsto u odnosu na mart 2010.

Lancia je smanjila prodaju sa prošlogodišnjih 13.148 na 10.008 vozila (minus 23,9 %), dok su Ferrari i Maserati zajedno prodali 870 automobila (minus 2,9 odsto).

S druge strane, Alfa Romeo beleži veliki rast prodaje, i to prvenstveno zahvaljujući odličnoj prodaji modela Giulietta. Alfa Romeo je naime prošlog meseca u Evropi plasirao 16.266 automobila, odnosno 65,3 % više nego u martu 2010. godine.

Takođe, Alfa Romeo je u Evropi tokom prvog kvartala ove godine pronašao 39.964 kupca, što je za 49,4 odsto više nego u istom periodu 2010.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto : Autoblog.rs


čitanja : 2725



Komentari

Minus od čak 27,3 odsto... Lepo sam rekao, što se brži i više šire, pre će da puknu...

Autor Predrag 22 Apr 2011, 16:41

Giulieta je lepa. Nazad mi se pogotovo svidja.
Oni stopovi nocu kao da ujedaju :)

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 16:45

Predrag, jesi li ti Nostradamus ili ti on dođe nešto u rodu?

Autor johntra 22 Apr 2011, 16:49

@johntra
Predrag će u automobilizmu brzo prevazići Nostrodamusa.
Nostrodamus je bio nepismeni prorikač a Predrag je školovan za materiju i ima dobra predviđanja.
NJega ne mogu zaseniti dizajnerske bezvredne gluposti.
Ako fiat može da proda brava u svadbarskoj uniformi, za jake pare kao Đulijetu a da vi to ne vidite, to je vaš problem.......

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 17:12

@Energy saver
Odavno nisam dobio ovakav kompliment :)) Hvala! ;)

Autor Predrag 22 Apr 2011, 17:16

@PITBULL™
Meni đulijeta nije lepa ni malo, već me podseća na nekog ćoravog mravojeda, kome je mesto u Dizni produkciji.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 17:26

@Energy
Hahahahahahahaha. Odakle ti asocijacija? :D
Nemoj da zezas,primetio sam da za neke lepe automobile kazes da su komicni i ruzni.
Koji je auto po tebi lep?
I koji je po tvojoj meri?
Dizajnerski mislim,a onda i celokupno.

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 17:29

@Energy saver
Kako beše ono, jel Giulietta Pajomobil? :)) Stvarno liči na njega, posebno prednji kraj :))
A Bravo mi liči na neku Žabu :))

Autor Predrag 22 Apr 2011, 17:30

Pa cek,treba biti fer i pogledati konkurenciju.
Ko moze da kaze za Breru da nije lepa?
Kao i za 159?
Zar je olicenje lepote Toyota Avensis? A sto se tice nekih bolesnih umova ovde koji i njihovog rezonovanja,reklo bi se da je Toyota lepsa od Mazde,Honde itd jer je prodavanija. dakle Toyota je najlepsi brend (zakljucak vodjen logikom najprodavanije-najlepse).

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 17:34

I sto se dizajna tice,vidim da sto manje rizikujes i sto jednostavnije napravis,to si uspesniji. Primer VW,Toyota.

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 17:40

@PITBULL™
Automobil bi trebalo da pokriva ličnost vlasnika svoga.
Ako si gospodin pravi biznismen, vozićeš MB ili Audi, ako si mlađi, bogat i "živahan" možda BMW.
Ako si neka srednja klasa izabraćeš Škodu, nekog francuza možda, ako si bolje stojeći i VW. Tu je i Tojota i Honda i to baš za stariju i zreliju srednju klasu.
Ako si jebivetar, tu je alfa i sl.
Ako si radnička klasa tu je fiat, dacija...

Zamisli Berluskonija (koji pored svega max neozbiljan) u Alfi. Bilo bi smešno. Zamisli velikog menadžera koji na sastanak stiže u Dizni produkciji.............
Jako je smešno da neko pobrka klase i ne zna gde mu je mesto.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 17:48

@PITBULL
U potpunosti se slazem sa tobom !

Mislim da je ovo dobar put za alfa romeo samo 159-ka i 166-ca moraju da dobiju zamenu sto pre , vec su preterano na trzistu doslo je do zasicenja !

Autor djene 22 Apr 2011, 17:51

@Energy saver

Ti nemoj da vredjas , svako ima svoje misljenje ... Tebi ako se alfa ne svidja zasto uopste komentarises ?! bzv ...

Autor djene 22 Apr 2011, 17:53

@Energy Saver
Hahahahahaha,e nasmejao si me bas. :D
Ima tu dosta istine,moglo bi i da se dopuni malo alo da ne sirimo.
Ali pazi,Djulijeta nije za direktore,vec za mladje.
Imas cesto i u premium segmentu bas obrnute slucajeve.
Tako da deda vozi C klasu a momak S-a.
Cesto sam to vidjao.
Dekica hoce da bude mladolik a decko ozbiljan. :)
Ili jednostavno hoce da vozi azdaju. :)

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 17:53

@Energy saver

Alfa romeo ima takvu tradiciju i onda ti dodjes da vredjas ljude koji voze alfu ! stvarno ti je to bzv , ako imas neki kompleks onda ovo nije mesto za tebe !

Autor djene 22 Apr 2011, 17:54

@PITBULL
Bas tako , sad kao ja sam mlad pa ne bih voleo da vozim neku mecku s klase ... Ajde da se ne lazemo uzeo bih je verovatno pre bmw-a ! Mislim ljudi pricaju samo da bi nesto laprdali !

Autor djene 22 Apr 2011, 17:56

@djene
Ja kompleksa nemam, kao ni predrasuda. Zanimljivo je pratiti zaluđenost pojedinaca do propasti.
Alfa je primer auta, koje jednom kupiš i nikada više. Niko nije jebivetar doveka, svakom kad tad dođe iz dupeta u glavu.
Jeftinije ti je da kupiš lepu šerpu, vaznu, komodu, doneseš je kući i gledaš je. Auto je tu da se vozi i služi svrsi, osim onih nekonvencionalnih.
Alfa mu dođe kao neki glumac, ali u dečijoj produkciji. Dobiti kao tolike nagrade za dizajn a praviti tako malo komada, je zaista smešno i vidno da je tžište neće. Svi vole pozorište ali ne u svojoj kući.

@PITBULL™
Ovo je najgublja podela. Imalo bi tu još štošta da se doda, ali mislim da su suštinu svi razumeli. Osim žaboljubitelja :))

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 18:03

PITBULL™
Po meni, najvažnije je ispoštovati prioritete, odnosno isprojektovati noseću strukturu koja ima što veću savojnu i uvojnu krutost i što veću čvrstoću (što se posebno odnosi na putnički prostor), što manju masu, da je što jednostavnija za izradu, uz poštovanje ostalih zahteva, kao što su: prostor za smeštaj drugih sklopova i sistema na vozilu, prostor za smeštaj vozača, putnika i prtljaga, zatim udoban i siguran ulaz i izlaz vozača i putnika, odgovarajuća pasivna bezbednost vozača i putnika, dobra preglednost i vidljivost, što povoljniji aerodinamicki profil, adekvatna izolacija od prašine, vlage, hladnoće, toplote, buke, potreban komfor (udobna sedišta, ventilacija, grejanje, osvetljenje...), odgovarajuća otpornost na koroziju... a dizajn enterijera i eksterijera dolazi tek na kraju...

Autor Predrag 22 Apr 2011, 18:03

@djene
Pa da,nije to samo stvar dizajna vec i klase. Visa klasa jednako bolji auto.
E sad,ja Alfu postujem,nisam striktni Alfin ljubitelj ali bi vozio 159 i Breru. Mito mi se ne svidja. 166 mi se svidjala i slazem se da bi trebala da dobije naslednika.
Alfa je prica za sebe,ima svoje kupce,dusu,ima nesto svoje. Retke su takve marke.
Tu marku ili volis ili ne volis. A znam da imas svuda po svetu zaljubljenike u Alfu i klubove,jos odavno. Kad nesto nije toliko rasprostranjeno i imas takve fan klubove,ne mozes da pljunes po tome,barem ne ja.
A meni licno se svidja 159 i Brera. Bas je prosla jedna na autoputu juce kad sam se vracao iz NS-a. Benzinac,4 izduva ima odlican zvuk. Ali onaj zadnji deo... respect ! Nista slicno. Skroz originalan i namrsten auto.

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 18:04

@Predrag
Pazi,nisam strucnjak,sve to sto si nabrojao vidim da li mi odgovara kad sednem u auto provozam ga i vidim dizajn naravno. Mozes sve to sto si nabrojao da kazes i sa samo jednom reci Mercedes. ;) S tim da je jos kako bitan dizajn,kako unutra tako i spolja. Sve objedinjeno ti je Meca. :)
Da ne razmisljas puno i ne odrices se niceg. ;)

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 18:08

žaboljubitelji spadaju u onu kategoriju jebivetara, pa nije čudo da ništa ne razumeju. Oni lete, zemlju po malo dotiču, ne razmišljaju o činjenicama, a kola su im manekenska pista.
Ja ona odela, šarena, papagajski dizajnirana, sa modnih pista još ne videh da neko nosi po ulici. Osim Jelene Kareuše i sl.
E kao Karleuša su i žaboljubitelji.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 18:08

@Energy
"Ja ona odela, šarena, papagajski dizajnirana, sa modnih pista još ne videh da neko nosi po ulici. Osim Jelene Kareuše i sl."
Hahahahaha.
Koja kola ti vozis?

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 18:17

PITBULL™
Ne poznajem toliko dobro premium segment, da bih mogao da pričam o njemu, ali mogu da navedem automobile iz A, B, C i D segmenta koji uglavnom zadovoljavaju navedene zahteve. VW grupacija se pri projektovanju svojih vozila u najvećem broju slučajeva drži zadatih prioriteta, pa je zbog toga toliko uspešna.

Autor Predrag 22 Apr 2011, 18:18

@PITBULL™
Trenutno Polo i tatin Pasat.
Uskoro bi trebalo da dođe neki Audi.....

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 18:19

Alfa samo napred!

@PITBULL™
drago mi je da razumes sustinu Alfe, pozdrav! :)

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 18:22

Ljudi, ja vozim FIAT, na neki način poštujem "talijane" i teško mi je kad "propadaju"(mada mi je stvarno neshvatljiva njihova politika modela). Ali vjerujte mi, ja još uvijek nisam vidio giuliettu uživo, btw živim u Banja Luci.

Autor Milan 22 Apr 2011, 18:25

@Predrag
Pa da,sto si konvencionalniji to si uspesniji. Cim se odvazis na neki radikalan i avangardan potez neces naici na toliki broj pristalica.
Treba se ugledati na Toyota i VW recept da bi mnogo prodavao.
Ali da li bi onda svi bili zadovoljni?

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 18:25

@carobnjak
Pozdrav, nešto te ne vidim duže, pa reko da te negde nije ostavio punto u nekoj nedođiji? :)))
Inače opet sam razapeo Alfu.
Stra me da se ljudi ne zalude i zaista je kupe! :))

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 18:26

@Carobnjak
Ne sumnjaj u mene. :) Pozzz
1. Brera
2. 159
Mada vise bi mi legla 159 zbog prakticnosti ali "zrtvovao" bi se zbog Brere. :)

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 18:29

@Energy saver
ma kakvi, znas ono, lepo vreme pa sam cesce u prirodi a Punto me odlicno sluzi i u nedodjiji, samo sad pazljivije vozim po rupcagama posto su silen blokovi novi...:)))
A malo me i umorise razni "strucnjaci" ovde...

Sto se tice Alfi , posto su tebi brojke najvazniji pokazatelj, otkud to da se "cirkusant" prodaje 50% bolje, da cujem "strucno" objasnjenje?

P.s. pozdrav svima!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 18:30

@Energy
Gledao sam juce Passata sa bratom,on hoce da kupi,2.0 tdi 2006 DSG,full oprema. Navigacija,xenoni,sportska sedista,memorija sve. Presao 150 000 iz uvoza,12 000 eura.
Sumnjam da je samo toliko presao ali vidim da nije vise od 250 sigurno. Vredi li te pare. Inace,karavan je i iako ne volim karavane,vozio bi ga.
Taj Passat mi se bas svidja,enterijer je vrhunski.
Dok u "pistolj" varijanti ga ne bi ni pogledao,samo u nuzdi bi ga vozio. :)
Spolja ima hrom,felne 16",tamno sivi,lep je. Kazu da su dizne problem kod njega,jel to tacno?

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 18:33

@PITBULL™
sto se tice konvencionalnosti slazem se!
Znas ono, sve sto je prosek najbolje ce se i prodavati. Ja sam uvek tvrdio da je VW, kao Toyota (japanski VW!) auto za mediokritete ( BEZ UVREDE!) jer je takvih najvise, tj. prosecan kupac je takav, mediokritet u svemu...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 18:34

@carobnjak
I to mu opet dođe godišnje cirka 100 000kom, zajedno sa buljavkom, koji i nije neka para, čista konfekcija, koju je lako kupiti.
Pa recimo Renault u Sloveniji proizvede 280 000kom Tvinga, koji nije ovde pomenut recimo nedeljama. A Alfa, svakodnevno troši tonere i artiju....
ovo o tvingu jedan primer, koji mi izlete iz glave. Da ne kažem golf ili polo, ili škoda, pa da kažeš da sam pristrasan!

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 18:35

@Energy saver
au nemoj da me nerviras, gde si nasao Twinga da poredis sa Alfom?!?
a kad cemo za Twingo, bas ga i nema puno, na prste samo...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 18:37

Evo, po meni, nekih dobro projektovanih automobila:

A segment: C1, i10, Agila, 107, Splash, Aygo.

B segment: i20, A klasa, Corsa, Fabia, Yaris, Polo.

C segment: A3, Cruze, C4, Civic, i30, Ceed, B klasa, 308, Leon, Octavia, Auris, Golf.

D segment: Mondeo, Accord, i40, 508, Exeo, Superb, Avensis, Passat.

To što su dobro projektovani, ne znači da su kvaliteni i pouzdani. Svi navedeni imaju neke nedostatke, veće ili manje, ali ne bih sada o tome... Neki će mi verovatno zameriti, što sam Audi i Mercedes naveo zejedno sa ne premium modelima :)))

Autor Predrag 22 Apr 2011, 18:38

@PITBULL™
Možda je malo mnogo. Cifra bi bila 10500-11000 u nekom standardu.
Sve dizne na CR motorima su približno problematične sa našim gorivom, pa i ove zahtevaju čišćenje. A kad odu sledi remont, promenom uložaka....

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 18:40

@Energy
Ali kako kad je taj jos najjeftiniji na oglasima? Sa tom opremom,ima jeftinijih ali nemaju tu opremu. Ovaj je bas full,sve,apsolutno sve ima. Koliko kosta to ciscenje i resava li se sigurno problem time?
Kakav je DSG menjac?
Jel pouzdan,kvari li se itd?

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 18:43

@carobnjak
Samo sam pomenuo brojke. Ipak bi radije vozio Tvinga, nego MiTo. Onako bi neko mislio da sam zastranio :)
A mi smo narod ko cigani, mislim romi ko ne razume, i volimo samo velike karavele. Tako da Tvingo ovde prolazi ko bos po trnju.
Prvo kad vide auto, probaju da sednu napred, nazad,da legnu u gepek, da sede uspravno, da 5 ribara krene u ribu sve sa priborom ;)

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 18:45

@Energy saver
evo sad cu da te demantujem i to brojkama! U Srbiji je tokom 2010. prodato:
Hyundai i10 - 510 komada
Chevrolet Spark - 93
Citroen C1 - 67
Twingo SAMO 37, isto koliko i Fiata-a 500!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 18:45

P.s. molim neki drugi primer, samo NE Twingo! :)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 18:47

Samo cu se nasmejati komentarima... Samo se stidim sto vise Energy od mene promovishe Alfu, pomislio bih da je ne volim toliko koliko on nju sa tolikim zarom pominje na svakoj vesti na ovom blogu. Peni kad opisuje...A Djulijetu kupuju (sve vishe by the way) ocigledno ljudi koji nemaju ochi sto kaze on. Samo kako vide gde voze? Elem, svaka cast Alfi, samo da shiri gamu sto pre. Za Fiat to odavno vazi. Samo hrabro. Sto kaze Del Boj: "He who dares - wins!"

Autor Uros Cuore Sportivo 22 Apr 2011, 18:48

@Energy
"da legnu u gepek, da sede uspravno "
Hahahahha,naglas sam se nasmejao. :D
Nego objasni mi B6 i B7 su isti jel?

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 18:49

@Energy saver
tako da tvoja teorija o brojkama ne pije vodu jer posto je Punto Classic prodat u cak 11228 komada, sta mislis koji bi onda model bio najbolji u Srbiji?!?

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 18:49

@Energy saver
Koji Audi to stize ?? :))
Bravo...Najbolji moguci izbor ;)

Autor dusan 22 Apr 2011, 18:49

@PITBULL™
Oprema kod polovnjaka ne utiče mnogo na cenu. Po meni je bitno da je auto dobar, 500 eura gore dole pojedu popravke i delovi dok trepneš. Čak ni stanje auta ne utiče toliko na cenu.
Čisti se EGR, dizne sa posebnom tečnošću.... Naravno kad odu ulošci mora na reparaciju.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 18:49

@dusan
verovatno "jaje" iz osamdeset i neke...:)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 18:51

@Energy
Bogami utice jos kako. Jeftiniji su ovi "pistolji". Ali nije to poenta,poenta je da neces "pistolja",makar ja.
Isti auto kad je u fullu i kad je pistolj nije isti auto. Dupe i oko.
A 2.0 tdi ? koji je bolji od 140 ili 170 ks? Znam da je ovaj brzi nego koji je bolji? :)

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 18:53

@Carobnjak
Hahahahaha. Ovde je show.
Nisam se odavno bolje ismejao nego na ovoj temi. :D

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 18:54

@Predrag 22 Apr 2011, 18:18

"Ne poznajem toliko dobro premium segment"

Ne postoji premijum segment nego svaki segment ima premijum odeljak iliti podsegment...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 18:56

@PITBULL™
sa Energy-jem je uvek show, tj cirkus! On sve oko sebe vidi kao cirkus, jedino sto nikako da ukapira (srecom) da je on glavni akter! :)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 18:57

@carobnjak
Znam jednu pesmu,reperi neki koji u pesmi onako ironicno kazu,'a napolju Bmw iz '81',fazon,bitno je da je BMW! :D Hehe...
Ne znam koji to Energy planira da pazari,da sacekam da vidim sta ce reci :)

Autor dusan 22 Apr 2011, 18:58

@carobnjak
Hahaha!Da,u pravu si...Sa Energy-jem je uvek ludilo ovde :)
Njegovi komentari su ubitacni,slatko se nasmejem kada krene da proziva i daje razna imena Alfama,Fiatima itd... :))

Autor dusan 22 Apr 2011, 18:59

Ovo ne sme da se propusti. :D
Nisam znao da je toliko zanimljivo.
Smeh je jako zdrav,doktori preporucuju sto svise smeha dnevno,pa cu se truditi da ubuduce pratim ovaj reality show :)))
"Energy show". :D

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 19:00

@dusan
moram da ti prijavim da sam nedavno imao cast da vidim kako se A4 prethodne generacije nasukao bocnim vratima na kuku od P 206 i potpuno zaparao lim vrata!?! Zar je moguce da je lim toliko los i tanak? Pravo "premijum" vozilo...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 19:01

@PITBULL
Kad god udjem na Blog,imam zelju da vidim neku vest o Alfi,Fiatu,znam da je Energy vec 'opravlja' :D :D

Autor dusan 22 Apr 2011, 19:02

@PITBULL™
uspesno zamenjuje "BB show" koji mi jako nedostaje...:)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 19:02

@Uros Cuore Sportivo
Ne možeš ti mene da razumeš, jer nismo na istim talasnim dužinama.
Žaboljubiteli, jebivetri, i to... pričaju drugim jezikom, meni nerazumnim.
Ali Alfa ima takvu produkciju da ne može da podmiri sve zemlje u kojima bi građani želeli po jedan komad na ulici za pelcer.

@carobnjak
Zato pogledaj prodaju Dacije u Srbiji. Mnogo lima (jes loš, ali monogooo) za malo para, kao za Tvinga, koji ima malo lima za slične para. I još da ih pitaš šta bi ko, mislili bi da si šinut!
Zato Srbija nije reper normaalnosti, nego siromaštva i neznanja. Misle da sve što leti da se jede.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 19:02

@dusan
znaci ne izgrebao nego potpuno isekao!?!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 19:03

@carobnjak
Mislim da si to vec pomenuo,ne znam to samo kako se nasukao?

Autor dusan 22 Apr 2011, 19:04

@carobnjak
Debljina lima je svugde jako slična. Francuzi imaju nešto tanji ali kvalitetniji lim.
Osim tenkova, tanketa i sl :)

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 19:06

@dusan
da bi izbegao mene, a bio je sneg onaj poslednji zimus...:)))

Ispalo je da je moj branik od ciste plastike kvalitetniji od Audijevog lima!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 19:06

@Carobnjak
Audi dosta koristi aluminijum,koji je laksi od celika ali i meksi. Pogotovo je nezgodan kad se udari,skuplji za popravku. Ali dobra strana je manja masa automobila.

Autor PITBULL™ 22 Apr 2011, 19:07

@Energy saver
nije bas! Sam vlasnik je priznao da je razocaran jer je imao stari A4 koji je imao mnogo jaci lim, a i sa njim je imao bliske susrete...

Sve u svemu moja teorija da je premijum samo sarena laza za debele pare se pokazala tacnom! :)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 19:09

@PITBULL™
da, upravo sam se uverio u to, i jako iznenadio!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 19:10

@energy saver,
Sreca pa nisam! Saznao sam da si ti ostavio bez posla sve skolovane dizajnere jer si prvi otkrio da je dizajniranje zapravo kacenje neonki ispod pragova, LE diode na svim mestima i printova na bokovima. Nije zbog mene, al' zar ne vidish da ti se ljudi smeju ovde?

Autor Uros Cuore Sportivo 22 Apr 2011, 19:12

@Uros Cuore Sportivo
nemoj tako, naljutice se pa cemo ostati bez zabave! :)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 19:14

@Uros Cuore Sportivo
Koji ljudi? Misliš žaboljubitelji? Ko da su oni neki ljudi, ajde bogati!
Inače neone ja ne "udaram" i sl. zezove. To će alfa još malo prepočeti od tih tvojih.....

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 19:21

@Uros Cuore Sportivo
Da si učio statiku (kao što nisi, a jedan ing bi trebalo to da zna) znao bi da tamo ima neka Mor Maksvelova analogija, pa se formiraju fiktivni nosač. Tamo gde je slobodan prepust ide uklještenje, tamo gde je pokretni oslonac ide nepokretni, tamo gde se povećava krutost, onamo se smanjuje i sl.
E vi žaboljubitelji ste fiktivni dizajneri!

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 19:25

@carobnjak
Audi koristi dosta aluminijum,naravno ojacani...Oni su i pokazali zasto aluminijum,bas sam gledao emisiju o tome...Pri direktnom sudaru je jako cvrst,jedva i da puca vec se samo uvlaci ka soferci,naravno jastuci odrade svoj posao,unutra nista ne stigne,soferka ne pukne...
http://www.netcarshow.com/audi/2011-a8/1024x768/wallpaper_cf.htm
Pri udaru savijanje,inace,ako ti je to toliko bitno,proguglaj i videces zasto aluminijum...
http://www.netcarshow.com/audi/2011-a8/1024x768/wallpaper_aa.htm
Baci pogled...
Ujedno,imas toliko bezbednostnih zavrzlama koji brinu o tebi u autu,te kad predjes liniju on te vraca,te ono,te ovo...
Premijum vozila sarena laza,sta je Fiat i ostalo?Ako su sarena laza,onda ih ne gledaj,ne kupuj,sigurno ti nece automobile sa vrhunskom tehnologijom davati po ceni Punta...

Autor dusan 22 Apr 2011, 19:37

@dusan
kazem ti video sam kakav je lim uzivo, moze se iseci makazama! Ne treba mi nikakav video...

Fiat spada u najjeftinija vozila, ne vidim u cemu je problem?

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 19:40

Energy saver od mene ima maksimalni respekt!
@carobnjak
Takodje,nije ceo od aluminijuma,vecina modela iz Audija zadnjih godina su nekih 80-85% od aluminijuma,inace su i prvi koji su ceo automobil i napravili od aluminijuma,prva verzija A8-ice...Nesto nisam cuo da on puca lagano...

Autor dusan 22 Apr 2011, 19:40

@dusan
to za A8 se odlicno secam, ti si tada bio jos u pelenama, zar ne? :)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 19:42

@carobnjak
A,sta ako je vec udarano,pa ispravljano ili ko zna sta radjeno?Vrata Audija se sastoje iz vise nivoa,video si slike(ako si video),takodje imas uglavnom 2 sipke iz jednog gornjeg ugla do donjeg ugla...Znaci,ojacani naravno aluminijum,plus dosta aluminijuma iskorisceno zbog bezbednosti...Pa bre,da auto nije bezbedan ne bi ni izasao takav za prodaju...
Oko Fiata,nema problema,ali ti kazes da su premijum vozila sarena laza po velikoj ceni,pa jel hoces novi A8 po ceni od 30.000?

Autor dusan 22 Apr 2011, 19:45

Imao sam 9 kada je '94 izasla prva ;)

Autor dusan 22 Apr 2011, 19:47

@dusan
znam sta sam video tako da nikakva ubedjivanja nece imati efekta! Jos da dopunim da se sve odigralo na parkingu pri brzini od desetak km/h, i jos po snegu...

P.S. nisam rekao da su se vrata deformisala, nego su linijski PROsecena u duzini oko 40 cm, malo iznad donje ivice, zadnja bocna vrata...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 19:48

@dusan
rec je o A4, ne A8, ne izvrci pricu, odlicno znamo da to umes...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 19:49

Znate zašto ću uvek voleti Audi?
Išli smo na neku svadbu u KV, mi sa Audijem, a tetka i teča sa Astrom, naišli smo na kamenje, kad je počelo da lupa po sajtnama , rubovima i vratima, kao da peskariš karoseriju.
Nama se ni boja nije ogrebala, a njima oko rubova kao da si obeležavao iglom (kirnerom) gde ćeš da bušiš rupe.
Takođe nasloniš se na neki auto, C stub se ulubi, a na našoj haubi je sedelo troje i ništa.
A to je bio Audi 80 B4 1.9TDIs iz 1993. god

Autor Dejan L 22 Apr 2011, 19:51

@carobnjak
Pitao si za A8 da li sam bio u pelenama,ja ti odgovorio...
Ne zelim ni da te ubedim,ako toliko zelis nesto drugo,drugo i voli i vozi,mada ti ja zelim nesto iz velike nemacke trojke,kao i svima sto zelim ;)
Inace,novi A4 2.0tdi osnovni ti je oko 30.000,159 ti je sigurno 28.000...

Autor dusan 22 Apr 2011, 19:54

@dusan

Ovo si pitao, sto je potpuno van konteksta i razuma:
"jel hoces novi A8 po ceni od 30.000?"

P.s. kao sto slika vredi hiljadu reci tako i uzivo videti vredi hiljadu slika! Posle ovoga, Audi, ne hvala!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 19:57

Što se Đulijete tiče, više puta sam video da su limovi precizno presovani, uklopljeni, sa idealnim zazorima, kao kod premijum trojke.
Đulijeta stvarno ima najbolju završnu obradu od svih ostalih Alfi.
Apropo italijana, kako je moguće da dobiju 5 zvezdica, ako su krševi i nisu bezbedni?
Daj ne lupajte više. Stilo na snegu, zarotirao i udario u drvo u B stub, vrata jesu ulubljena, ali je stubić jedva pomeren, na krovu je pokazao minimalne deformacije.
Ajde neka sad neko pametan objasni kako!

Autor Dejan L 22 Apr 2011, 19:58

@Dejan L
sad ce Energy samo da izadje iz kanala...:)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 19:59

@ carobnjak
Ja sam video Škodu Superb u Zemunu, parkirao čovek bočno i zakači stubić na trotoaru, pocepao i prednja i zadnja vrata na onaj pečurkasti poklopac trotoarskog stubića. Nema to veze da li je Al ili Čelik, nego oštrina predmeta u koji udara

Autor Dejan L 22 Apr 2011, 20:01

@Dejan L
ovo je bila ona mala kuka pozadi od Pezoa 206, oblika slova "U", nisam bas primetio da je ostra...A i kuka je ostala citava samo je pomerena u stranu! Da ne poverujes!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 20:05

@carobnjak, 18:56
Dobro si primetio ;) Mislio sam na segmnente "E" i "F", kao i na odgovarajuće predstavnike tzv. premium trojke.

Autor Predrag 22 Apr 2011, 20:09

@ carobnjak
A ovo je bio Superb sa NS tablama, zadnji broj 307, pripada CARNEX-u, lik je iz BG, vozač, priđemo kolega i ja pitamo jel treba pomoć, upoznamo se sa čovekom, ladno mu žena iz Lazarevca, preporučim mu Samardžića sa Kanarevog brda, uradio mu na izvlačenje zadnja vrata, prednja zamenio, ofarbao da nikad ne pomisliš da je lupan.
Ako neko bude radio limariju na Škodi, slobodno neka ide u Samardžić

Autor Dejan L 22 Apr 2011, 20:10

@Predrag
znas da sam osetljiv na klase, segmente i platforme! :)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 20:11

@Predrag
imas "pozdrav" kod Fiata Bravo! Nisi valjda pomislio da tamo necu ostaviti komentar? :)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 20:13

@Dejan L
Onaj Stilo se tako malo savio zato sto je tu auto sa boka najjaci u tom B stubu i pruza potporu vratima. Da nije tako vec bi do sada neko napravio serijski auto bez B stuba ali nije zbog krutosti karoserije koja se tada gubi, zato kabrioleti imaju na tom mestu duplo ojacanje(a i zbog nedostatka krova koji je druga veza osim poda sa zadnjim krajem vozila).

Autor Orlo 22 Apr 2011, 20:14

@Dejan L
mislim da mi nikada nece trebati njihove usluge a pogadjas i razlog...:)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 20:15

@ Orlo
Toliko znam i sam, hvala.
Mene interesuje koja je brzina potrebna da se auto okrene na ledu par puta i da se bočno zakuca u drvo i da prođe skoro neošteće, a najviše me brine kako to da tako loš italijan prođe tako dobro jer brzina ( a shodno tome i sila udara) sigurno nije bila mala

Autor Dejan L 22 Apr 2011, 20:17

@ carobnjak
1. Ne voliš škodu?
2. Ubeđen si da nećeš slupati istu, jer je nećeš ni kupiti, hehe
3. Daleko ti je BG?
4. Umeš sam da ofarbaš auto, hehehehe
5. Žurim, nemam kad da mislim!
KAŽI MI!

Autor Dejan L 22 Apr 2011, 20:19

@Dejan L
2! :)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 20:21

Znam, znam, Skoda je odlicna cak je i bolja od Audija i Mercedesa po Predragovim "naukama" i pre Vw je usla u premijum carstvo...:)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 20:22

@ Predrag
Kako ti se čini crvena boja na fabiji
Naša je malo izgrebana, vidi se pod nekim uglovima!
Nikako da te pitam

Autor Dejan L 22 Apr 2011, 20:23

@Dejan L
Nije Stilo toliko los sto se tice cvrstine karoserije verovatno je imao 3-4 zvezdice a i verovatno ne moze da bude neka velika brzina jer oni na crash test-u rade bocni sudar pri vecim brzinama i automobili prezivljavaju udar, tj putnicki prostor, u B stub

Autor Orlo 22 Apr 2011, 20:23

@ Orlo
Ma sigurno da nije bila neka brzina, jesi ti blesav, lepo ti kažem par puta se okrenuo, udario u drvo, krov skoro da nije pokazao.
Ne može niko da kaže da je brzina bila mala, po tragovima se vidi da je plesao u krug
Prim manjim brzinama bi ga sam svuklo ili bi isklizao, ne bi se okretao.
Znači čvrst je i nije loš!

Autor Dejan L 22 Apr 2011, 20:27

@Orlo
4 zvezdice za Stilo!

http://www.euroncap.com/tests/fiat_stilo_2005/222.aspx

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 20:30

@carobnjak
Hvala za informaciju :)

@Dejan L
Pa u principu svi su sada automobili dobri i cvrsti sto se tice crash testova i 4 zvezdice nije lose sve dok je prostor za putnike netaknut.

Autor Orlo 22 Apr 2011, 20:38

evo skoro 80 komentara pa zasto to kad je alfa smesan auto , kad je alfa bzv i kad vas ne zanima ? :))) eeeeeee , svi bi vi da se opravdate zasto ne volite alfu a opet svaka vest iste utice na vas veoma MNOGO ! :))

Autor djene 22 Apr 2011, 20:48

@energy,
Statika je bila deo mog obrazovanja na fakultetu ali ne vidim nikakvu vezu sa bilo chim ovde, pogotovo ne sa dizajnom eksterijera. Jesi mozda zasekao lim da vidish kakva je ispod konstrukcija. A sta ja pitam? Naravno da jesi... Hhahahah, je l' ti to peglash neki ispit pa ko Stimac u "Varljivom letu" uchish napamet sta je marksizam? Care.... :D
P.S. Bolje nadji neki internacionalni auto blog jer ovi pacenici u evropi pokupovashe silne Djulijete dok se ti ovde zamajavash na lokalnom nivou...

@Dejan L,
Nemash pojma statiku, ne busaj se u to, hahah :D

Autor Uros Cuore Sportivo 22 Apr 2011, 20:48

@djene,
otprilike tako nekako... :D

Autor Uros Cuore Sportivo 22 Apr 2011, 20:51

@Dejan L
Mama je ćaskala preko skype-a, pa nisam mogao da ti odgovorim :))
Crvena boja na Fabiji mi se mnogo sviđa, ali je vrlo naporna za održavanje. Meni su u perionici izgrebali ivicu zadnjeg branika crevom od usisivača, a napravili su još par ogrebotina na drugim mestima. Oni koji su ulazili na suvozačka vrata, izgrebali su mi malo desni prag. Danas sam ga polirao, a zatim sam na sve pragove zalepio foliju Oraguard 270. Baš sam se namučio...

Autor Predrag 22 Apr 2011, 20:57

@Predrag
sve ide u prilog tome kako je farba prava "premijum"...:)))

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:00

@carobnjak
Isto bi prošao bilo koji drugi automobil. Prag na levoj strani je kao nov, a desni je izgreban, jer izgleda moji saputnici vuku noge preko praga :))

Autor Predrag 22 Apr 2011, 21:06

@carobnjak
Iste farbe i lakovi se koriste kod kompletne WV grupe ;)

Autor Predrag 22 Apr 2011, 21:07

@Predrag
nadam se da neces i drugi put insistirati na zameni tako kvalitetne marke...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:10

@Uros Cuore Sportivo
Precizno znam koliko znaš si izučavao statiku.
Nešto slično kao u srednjoj mašinskoj ili ajde srednjoj građevinskoj.
A u ukusu za dizajn i vašem slikarskom obrazovanju, kao i o urbanističkom zanatu, svedoči stanje po našim gradovima.
Ti lično bi se možda proslavio u dizajniranju ženskog rublja.
Inače što se tebe tiče i dizajna kola, mogao bi da dizajniraš gume, jer tu ti projektni zadatak sve diktira, oblik, dimenzije i boju, pa ne bi mogao da pogrešiš.

Autor Energy saver 22 Apr 2011, 21:16

@carobnjak
Hvala ti na lepim željama...

Autor Predrag 22 Apr 2011, 21:16

@Predrag
nije zelja nego nada, moze se shvatiti i kao opomena...

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 21:18

@energy,
Svidja mi se kako rezonujesh...Je l' to izvlachish iz sesira pojmove pa ih sklapash u recence ili kako?
Dakle:

1. Objasni mi primenu statike u dizajnu eksterijera na nekom tvom "ozbiljnom" autu i to isto uporedi sa Djulijetom, navedi razlike.

2. Opishi stanje u zemlji, ekonomsku situaciju i ulogu arhitekte (navedi ime) u takvom stanju. Navedi i koji ti to "urbanizam" smeta. Pretpostavljam da zivish na Kaludjerici pa te i razumem...

3. Arhitektonski fakultet (ono sto si zeleo da upishesh ,secas se?) je usko i strogo povezan sa tom naukom tako da si totalno bez agumenata. Sta ti to treba? Zasto si gnevan?
Ajde, pretvorio sam se u uvo. Objasni... Dakle?

Autor Uros Cuore Sportivo 22 Apr 2011, 21:55

@carobnjak
Ne znam kako je to uspelo,ti pricas kako je isao tako sporo da je bukvalno samo prilego na kuku...
Pogledaj ovo...
https://www.youtube.com/watch?v=HvW_GxlCLZ0
To je ta neka brzina kojom je taj lik udario,ili je cak isao jos sporije...Evo ti pogledaj...

Autor dusan 22 Apr 2011, 22:21

@dusan
u tom testu nije rec o bocnoj strani - vratima, niti je kontakt sa necim ostrim!

Steta sto nisam snimio, valjda bi mi poverovao, nemam razloga da lazem!

Autor carobnjak 22 Apr 2011, 22:27

@ Uros Cuore Sportivo
Ja ne znam statiku?
Raspitaj se malo šta se uči u srdnjoj elektrotehničkoj i na ETF-u.
Fizika (statika, dinamika, kinematika) U sklopu elektrotehničke škole imali smo osnove mašinstva. Iz mašina i uređaja smo radili sve od materijala i otpornosti materijala do athezionih sila i sprega sila, skoro kao mehanika.
Čekam samo one stručnije da vidim znaju li i sami o čemu ja pričam

Autor Dejan L 22 Apr 2011, 23:46

Felna ubila radnika

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/hronika/story/158870/Felna+ubila+radnika.html

Autor Dejan L 23 Apr 2011, 00:23

@Dejan L,
Ocigledno ti nije poznat pojam sarkasticnog humora... Opusti se, citaj komentare gore, pre tog tvog...

Autor Uros Cuore Sportivo 23 Apr 2011, 02:17

@carobnjak
Taj materijal je i na vratima...Ako ovde ne puca niti bilo sta drugo,moze da se nasluti da su ta vrata udarana,pa ko zna sta drugo cim je tako iseceno...Vec ti pricam,a ovaj klip i pokazuje,aluminijum ne puca lako(video si da se branik nije ni olubio),pri vecoj brzini on se uvlaci,ima mnogo dobrih stvari...Ako nekada budes uhvatio emisiju o tome ( Ja sam slucajno gledao kada su objasnjavali sa R8-icom dobre stvari aluminijuma),dodji i reci kakvo ti je misljenje...

Autor dusan 23 Apr 2011, 03:17

Nmg da vjerujem da neko kaže da boljestojeći kupuju VW. ALO!? NARODNO AUTO!!! Nešto što svako jednom ima,pametni nikad dva puta! Može da trtlja ko šta hoće,Italijani i Francuzi su vazda bili majstori dizajna.

Autor Valle 23 Apr 2011, 10:39

Vale, narodni auto za njihove standarde. hehe Da ne pominjem da su oni u samom vrhu i koje marke poseduju.

Autor McLaren 23 Apr 2011, 11:53

pogledajte video i lepo je objasnjeno zkako se auto dizajnira.

http://www.topspeed.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=270&Itemid=131

Usput i orginalna giulietta iz pedesetih je bila buljava tako da je veza ocigledna
Pametnom dovoljno

Autor ilijapaun 23 Apr 2011, 15:38

ispravka, link iz predhodnog posta > strana 5>
INTERVJU Alessandro Maccolini
to je pravi video

Autor ilijapaun 23 Apr 2011, 15:43

@ilijapaun
postavi ispravan link!

Autor carobnjak 23 Apr 2011, 16:43

isti paćenici pljuju po Alfi neverovatno,mesecima ili godinama unazad,shvatili smo ajde predjite na druge vesti ovo je za frajere i šmekere a ne za kompleksaše,inače vozim golfa 4 sticajem okolnosti ali znam šta je Alfa i osećaj kad je imaš

Autor srb011 24 Apr 2011, 08:32