home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako se "elegantno" povući nakon poraza, ovih dana demonstrira nekada najveći svetski proizvođač automobila, Toyota, tačnije izvršni potpredsednik Satoshi Ozawa.

Naime, kako je Ozawa izjavio za medije, "Nema smisla u tome da marka pokušava biti broj jedan prema prodaji. Nasuprot tome, zadovoljstvo kupaca je Toyoti kudikamo značajnije".

Toyota je 2007. pretekla General Motors i postala marka broj 1 na svetu, prema broju prodatih automobila. Ipak, događaji u proteklih nekoliko godina, prvenstveno brojni opozivi i "frka" koja se digla vezano uz nenamerno ubrzavanje i papučice gasa koje zapinju, svakako nisu pomogli.

U ovoj godini, Toyota očekuje pad profita od vrtoglavih 31 odsto, u poređenju sa prošlom godinom. Uzrok tome su posledice razornog zemljotresa koji je pogodio Japan početkom ove godine.

Izvor : Autonet.hr

Foto : Toyota   



čitanja : 786



Komentari

tipicna prica koju kaze #2.
da su tako razmisljali pre par godina danas nebi bili u govnima kao sto jesu.

Autor mile antena 15 Jun 2011, 01:22

Da im se nije desila elementarna nepogoda i dalje bi bili #1, uprkos svim tim "opozivima".

Autor Dejan 15 Jun 2011, 09:27

mozda, mada su brzo i na tezak nacin saznali da je mnogo teze ostati na prvom mestu nego stici do prvog mesta.

Autor mile antena 15 Jun 2011, 10:16

Toyotino prvo mesto se moze porediti sa krahom Titanika... bilo je lepo dok je trajalo (kratko), pa onda samo odjednom "BOOM"!!!
(da malo ukljucimo "metaforicku komparaciju")
:-)

Autor Dejan 15 Jun 2011, 11:39