home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Američki "Ford" je najavio da će uložiti milijardu dolara u brend "Linkoln", kako bi već do 2015. godine udvostručio prodaju ovih luksuznih automobila.

Nekada uspešan i popularan automobilski brend "Linkoln", koji preživljava teška vremena, time dobija šansu da ponovo vrati nekadašnji sjaj, prenele su agencije. 
U naredne četiri godine se očekuje da će svetlost dana ugledati sedam novih, usavršenih modela ove premijum marke.

Pokušaj "Forda" biće poslednja šansa, a u slučaju neuspeha "Linkoln" može da očekuje sudbinu čuvenih američkih brendova kao što su "Pontiak" ili "Hamer" koji su nestali sa tržišta bez obzira na svoju dugotrajnu istoriju ili nekadašnju popularnost.

Povećavanje broja modela, smatraju u "Fordu", omogućiće brendu značajno veću prodaju, koja je sada na krajnje niskom niovu. Prošle godine "Linkoln" je uspeo da proda samo 85.800 automobila, što je znatno manje od rezultata njegovih najvećih konkurenata - "Leksusa", BMW-a, "Mercedes-Benca", "Kadilaka", "Audija" i "Infinitija".

Ove godine "Linkoln" očekuje novi pad prodaje, tako da će se, prema prognozama, prodati najviše 78.000 automobila. Preporodom brenda, prodaja bi do 2015. godine trebalo da se podigne na 162.000 automobila, što će biti sjajan poklon za "Linkoln", koji će za četiri godine slaviti stogodišnjicu postojanja.

Eksperti, međutim, sumnjaju da će "Ford" uspeti u nastojanju da od "Linkolna" stvori uspešan globalni brend u kratkom roku. Za osvajanje popularnosti van SAD potrebne su godine napornog rada.

"Uz pravilan prilaz, Linkoln može da konkuriše brendovima kao što su Audi i BMW, međutim isključivo na domaćem tržištu. Takođe je moguće da kompanija ojača pozicije na nekim tržištima u usponu, na primer u Kini, ističu stručnjaci.

Ukoliko se međutim, 'Ford' usmeri na Evropu, biće mu potrebno najmanje deset godina za postizanje nekih opipljivih rezultata", izjavio je za ruski poslovni dnevnik RBK dejli profesor katedre za ekonomiju automobilske industrije univerziteta Dujsburg-Esena Ferdinand Dudenhofer.

Autor : Tanjug.rs

Foto : Lincoln



čitanja : 752



Komentari

A zašto u ovoj vesti samo BMW nije stavljen pod navodnike?!
Pa naravno...mora da se odvoji industrija od radionica!!! Vidite, čak i Tanjug to zna, samo ovde pojedini elementi nikako da skapiraju!!!! :))))

Autor Gagiba 22 Jun 2011, 10:38

@Gagiba

A mozda i ti ne znas pravopis. Akronimi se ne pisu pod navodnicima.

Autor Filip 22 Jun 2011, 11:33

Ha ha ha, Linkoln da parira Audiju i BMW-u samo na domaćem tržištu, a znate zašto, jer sve što nije domaće, debelo se oporezuje kod njih, a Linkoln će kao domaći proizvod koštati znatno jeftinije.

Autor Dejan L 22 Jun 2011, 14:32

^^
Deki ko je tebi rekao takvu glupost?

Autor Vladigar 23 Jun 2011, 01:37

@Filip
e ako si mu rekao...hahahahahaa

Autor DaMir 23 Jun 2011, 09:14