
Već na sledećoj trci
Valentino Rosi će voziti verziju nove šasije koja je upasovana sa motorom od 800cc, već na sledećoj trci u Asenu. Ovo je pokušaj da se spasi što se spasti može, obzirom na očajnu sezonu kroz koju Dukati prolazi.
Novi bajk sa kodiranim imenom GP11.1, će na sebi imati i novu transmisiju koja je ista kao Hondina a za koju svi kažu da je verovatno i ključan razlog što je Honda brža od ostalih. Sa uvođenjem novih motora od 1000cc iduće sezone, timovi su dobili limitirani broj testiranja za model 2012, tako da je Rosi već imao prilike da se upozna sa ovom šasijom, a zbog ovog pravila, neće moći da proba novu šasiju i 800cc pre početka zvaničnog treninga. Rosi je imao samo jedan podijum otkad je u Dukatiju a ono što ga je omelo u prvom delu sezone pored loših performansi bajka je i povreda ramena koju je vukao.
Tehnički šef Dukatija Filipo Preciozi je izjavio da bi varijanta GP11.1 trebala da bude iskorak napred ali da će biti potrebno vreme da se uvozaju na njoj. „Odlučili smo da napravimo GP 11.1, koja je sa motorom od 800cc na šasiji za motor od 1000cc. To će nam pomoći u dva smisla, jedan je, u razvoju bajka za sledeću sezonu, a drugi za poboljšanje trenutnih performansi. Obzirom da Rosi nije vozio verziju GP11.1, možda će biti potrebno nekoliko trka pre nego što sve dođe na svoje mesto. Menjač sledeće generacije, sa druge strane će biti instant poboljšanje. Videćemo kako će sve funkcionisati i nadamo se najboljem.“
Sledeću trku će samo Valentino Rosi voziti GP 11.1 dok će njegov kolega Niki Hejden odvozati trku na provereno lošem Dukatiju bez poboljšanja.
Preuzeto
sa : Supersport.rs