
"Sab" je danas saopštio da neće moći da isplati plate svojim zaposlenima, kojih ima 3.800, usled manjka kratkoročnih likvidnih sredstava.
"Sab" je u poslednji trenutak spasen od bankrota početkom 2010. godine, kad ga je mala holandska firma "Spajker" kupila od američkog auto-giganta "Dženeral motorsa", koji je želeo da izađe iz vlasništva te firme u periodu oporavka od globalne finansijske krize, prenela je agencija AFP.
Kompanija "Sab", koja bazira svoju strategiju finansiranja na saradnji sa kineskim firmama, saopštila je 13. juna da je uspostavila partnerstvo sa dva preduzeća iz te zemlje, što bi trebalo da donese ulaganja od 245 miliona evra.
Sa druge strane, fabrika "Saba" na zapadu Švedske ne radi od 8. juna, a u ponedeljak je rukovodstvo poručilo radnicima sa montažne trake da ne treba da dolaze na posao pre 4. jula.
Autor : Tanjug.rs
Foto : Saab
Za Saab bi najbolje bilo da ga kupi FIAT. Nestaće kao da nikada nije ni postojao. To je jedini način da se reše svi postojeći problemi, kada neko (novi vlasnik) ne ume drugačije. A kada je neko vlasnik, on ima moć, i nije važno šta će dalje biti: stambene zgrade, supermarket, skladište, a u najboljem slučaju šrafciger industrija šklopocija sa novim značkama. Kome je bitna tradicija? Šta to beše?
Ako VW ili neko sa sličnom strategijom razvoja uskoro ne kupi Saab, još neko vreme će ga pamtiti samo bivši i sadašnji vlasnici...
@Uros Cuore Sportivo
Princip je dobar, ali izgleda da u Seatu više vode računa o dizajnu, nego o nekim drugim, bitnijim stvarima. VW, Audi i Škoda zasad pri projektovanju vozila poštuju prave vrednosti (kvalitet, pouzdanost, preglednost, prostranost, komfor, stabilnost, udobnost, bezbednost, skladnost...), a ako kojim slučajem nešto od ovoga ne bude bilo ispoštovano, sigurno će se odraziti na broj prodatih vozila.
Znači, pravi primer bi bio Škoda-VW ;)