home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Honda je donela novu strategiju o smanjenju emisije štetnih gasova (CO2) do 2020. godine. Cilj ove strategije je smanjenje emisije štetnih gasova za 30% u odnosu na nivo iz 2000. godine. Postavljanjem visokih ciljeva u oblasti zaštite životne sredine Honda želi da promoviše značaj borbe protiv globalnih klimatskih promena, a ujedno i da istakne svoju posvećenost održivom razvoju.

Još 2006. godine Honda je za cilj postavila smanjenje emisije CO2 za 10% do 2010. godine, a u odnosu na nivo koji je postojao u 2000. godini i to kada su u pitanju svi Hondini proizvodi. Ovaj cilj je u potpunosti ispunjen.

Cilj koji Honda danas postavlja je smanjenje emisije CO2 za 30% do kraja 2020. godine, a u odnosu na nivo iz 2000. godine. U skladu sa tim Honda ima za cilj i da smanji emisiju štetnih gasova kako finalnih proizvoda tako i emisiju u proizvodnim pogonima, pa i u samom lancu nabavke. Povećanim ulaganjem u moderne tehnologije Honda želi da smanji emisiju CO2 na ukupnom korporativnom nivou.

U Hondinom godišnjem izveštaju posvećenom životnoj sredini predstavljena je nova strategija pod sloganom “Plavo nebo za nasu decu” (“Blue Skies for Our Childran”). “Plavo nebo za našu decu” je fraza nastala još 70tih godina dvadesetog veka, a koristili su je Hondini inženjeri suočeni sa novim propisima američke vlade o redukciji štetnih gasova u automobilskoj industriji.

Danas, “Plavo nebo za nasu decu” postaje zvanični slogan koji na najbolji način sumira zalaganja kompanije Honda za očuvanje zdravog okruženja i zaštitu životne sredine. Novi slogan će biti korišćen u svim Hondinim aktivnostima širom sveta.

Graficki simbol je predstavljen u kružnom obliku i simbolizuje planetu Zemlju sa plavim nebom, Suncem i čistim vazduhom, bela linija koja ga preseca reprezentuje puteve dok srce predstavlja Hondinu posvećenost očuvanju zdrave životne sredine.

Delta Automoto će, kao generalni uvoznik Honda vozila za tržište Srbije, još intenzivnije i u skladu sa ovom strategijom, nastaviti sa podizanjem ekološke svesti vozača u Srbiji. 

PR Delta Automoto  



čitanja : 715



Komentari

Ja bi zakonom zabranio zloupotrebu dece u svoje reklamne kampanje i ciljeve.
Čisto sumnjam da je Hondi kao i svim drugim proizvođačima proradio osećaj za zaštitu životne sredine, i da ih je ljubav prema deci toliko očarala da su rešili da smanje štetne gasove. Da su tolko brižni to je trebalo odavno da se uradi. Do 2020. može svašta da bude, ima još 9 godina.

Autor MasterHaosis 27 Jun 2011, 15:28