
Portal fastestlaps.com prenosi da je BMW-ov fabrički vozač uspeo da za upravljačem BMW-a M5 F10 postavi vreme na Nirburgringu od 7:55 minuta.
To ga čini najbržom limuzinom, ispred Porsche Panamere Turbo (07:56) i Cadillaca CTS-V (07:59) i stavlja ga u rang superautomobila poput Ferrarija F430. Ono što je takođe zanimljivo jeste da je M5 F10 bio brži za 10 sekundi od BMW-a M3 E92, ali sporiji od BMW-a M3 CSL (E46). Ali sve je zanimalo koliko je automobil brži od BMW M5 E60. E pa brži je za velikih 18 sekundi.
Automobil do 100 km/h ubrzava za samo 4,4 sekunde, do 200 km/h je potrebno samo 13 sekundi, a može do najveće ograničene brzine od 250 km/h (M-Package donosi maksimalnu brzinu od 305 km/h).
Izvor : Presretac.com
E aj sad neko ovu vest da poveze sa A6 i E klasom! Smarachi...
Sad ce Toma likovati, ko da je njegov BMW (mislim na fabriku).
p.s. ovdje svima puna usta M-ova, RS-ova, AMG-ova...
@manjak
Stani prvo da ga testiraju. E63 je brzi do 100 i ima bolji obrtni moment.
Samo BMW je autoindustrija, sve su ostalo radionice!!
Drago mi je da polako počinjete da shvatate zašto...
@mclaren
na istom stranu ima rezultat a pise 8:10 i na stazu nije bitno ko ima bolje ubrzanje nego koi je bolji balans
@manjak
A ti bi to da balansiras od semafora od semafora, po gradu, na otvorenom putu itd. :D Pa ono je stari motor j**o ga ti. :)
Zanimljivo,M5 i Panamera Turbo(M5 brzi jednu sekundu),iste tezine,a M5 jaci 60ks...
Neko pominje AMG?Ljudi,8:10 mu je vreme na Ringu,RS6 koji je izasao nekoliko godina pre njega pa ima bolje vreme,izgleda ce ova dva konkurenta bas izmaci AMG-u,posto se novi RS6 ceka,a on ce biti tu gde i M5,ako ne mozda i brzi,sekundu,dve :)
Autor PITBULL™ 27 Jun 2011, 01:39
Cestitam na fer pleju :D
@dusan
Panamera turbo je vrhunski auto, mora to da se potkrepi i njegovom cenom, koji je skoro duplo skuplji.. Turbo S ubrzava za ispod 4, mislim oko 3.8...
Panamera je niza i sira i 7cm duza...tako da je to pravi SS auto sa 4 vrata.
Sta reci za ovo vreme, dovoljno sto je bolje od m3 e92...svaka im cast
Ma Panamera je tezi i veci automobil a jos 60 ks slabiji. Neka testiraju Turbo S. :) Pa E63 je bio brzi od M5 na ringu i na ubrzanju, ovaj sada je opet brzi, samo cekamo jos stazu. :)
samo je E63 tezi od predhodnika nego f10 od e60... ;)
f10 ima 1100 kubika manje od e63.
Panamera kostaaaaaaaaaa, a koliko para valjda toliko i muzike ;)
@NemanjaBB
Pa nije Turbo bas duplo skuplja,mozda nekih 30.000,a Turbo S nekih 80.000 skuplji...
@McLaren
Sta pokusavas da dokazes?Shvaatas li da nije sve do ubrzanja...15 sekundi slabije vreme na ringu od M5,a tako ce biti brzi i RS6 :) E63 ce drzati zacelje :)
evo jos jednog iz porodice mhttp://www.presretac.com/bmw/bmw-m/bmw-1m-coupe-konacno-u-rukama-jeremy-clarksona-2425.html
@dusan
Turbo u osnovnoj opremi kosta oko 180 000, m5 oko 105 000...
@ivan
Bilo je krajnje vreme da i Jeremy skapira... ;)
Još malo je ostalo neprosvećenih ali i oni će ubrzo da progledaju!! :)))
puno je 18 sekundi....znaci da je tolko bolja sasija , nije tolko jak kolko je sasija dobro uradjena , dosta sam citao o tom , auto je utegnuto maksimalno i nisam ni sumnjao da ce bit los na stazi...brz je ali vremena 0-100 nisu neko cudo , bitnije je mozda medjuubrzanje ono 80-160 (za svakodnevnu voznju , i to vazi i za sva druga auta normalna)...najbolji je na stazi , a sad ultimativni komfor i drugi gadgeti kako ce proc sa e63amg i novim rs6 to ce se vidjet. ali auto je jako dobro , napredak je veoma ocit.
@HAHE
Medjuubrzanja, ključna reč. E60 M5 je konkurencija dobijala ne toliko zbog veće snage, koliko zbog obrtnog momenta koji im je na raspolaganju u širem opsegu obrtaja zbog natpunjenja.
P.S
Panamera Turbo S nije izlazila na Ring,glupo im je bre da neke supersportake oderu sa limuzinom :)
@dusan
Mozda nisam dobro video, mislim da je tako, al' nema veze, svejedno nemam tolike pare :D
Ovaj m5 malo bolje ubrzava od e60, ali je ocigledno dve klase ispred po voznji...
Nije najbitnije od 0-100, ali je lepo cuti i videti da jes to manje to vreme ;)
od 0 do 100 vjerovatno ce bit bolji amg....ili rs6 mozda ali ovdje ima mjesta za poboljsanje puno , rekli su da su da je potencijal masinedaleko veci od 600ks ali radilica nije mogla izdrzat vecu snagu i bilo bi problema tako da zbog vremenskog roka stvar ubrzana ali rade na novoj , tako da se ocekuje da li u narednom X5 , X6 M znatno povecanje snage ili u facelift M5 ili nekom posebnijem izdanju ovog M5.
ima i druga prica, a to je da bmw prikriva pravu istinu o snazi to jest teh. podacima , jer 18sekundi a samo 50ak konja vise i gotovo teze i vece auto malo je neverovatno.
ali opet napredak je vidan , da li lazu ili ne.
@toma
Cestitam :))
P.S. Nisi ostavio nijedan komentar,bas si karakter :))
Sala mala,sad ozbiljno,extra vreme postigli ovi iz BMW-a. Iako sam pritajeni MB fan,ovo je za respekt.
Pranje!!! Postoje neke indicije da ce vreme biti jos bolje.
@Gagiba
Nije ni cudo da se odusevio, kad vozi CLK Black Series. :) Cim je seo u Ma, odmah se podsetio kako je lepo biti mlad. :D
@HAHE
Nemaju sanse protiv eMa ni na pravcu, a kamoli po krivinama. Razlog zasto motor jos nije jaci je zato sto je ovo jedini turbo motor bez turbo rupe, da je bio jaci imao bi je na nizim obrtajima. Ali balans je ono sto je presudno...
@Bagzi
Sta ce komentar, vest je sve rekla... Zato ni ja u prvi mah nisam nista komentarisao.