home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Zahvaljujući ekspanziji kineskog tržišta, i očiglednom ekonomskom prosperitetu, Daimler je odlučio da u tu zemlju, zajedno sa BAIC-om (Bejing Benz Automotive Company) uloži dve milijarde evra.

Naime, Mercedesov plan je da izgradi novi centar za istraživanje i razvoj u kome će biti u mogućnosti da pruži punu uslugu Mercedesovim kupcima u Kini, kao i da poveća proizvodnju svojih modela namenjenih Kini. Dieter Zetche je izjavio da će se do 2020. godine svaki peti premium auto slati u Kinu, tako da je ova investicija i više nego opravdana. Zajedničkim ulaganjem ove dve kompanije otvoriće se nova radna mjesta, a biće otvorena i nova fabrika četverocilindričnih motora. Na samom startu, fabrika će proizvoditi 100.000 motora godišnje, ali će proizvodnja moći da se poveća na 250.000 motora. 

Prva ulaganja bi trebala da počnu već 2012. godine, dok bi u toku 2013. godine fabrika za proizvodnju motora trebalo da bude potpuno operativna. Ipak, čini se da Mercedes sve ovo radi da bi pretekao BMW i Audi po broju prodatih primeraka u Kini. Štaviše, zbog toga će pored već aktivnih 160 dilera oformiti još 30 prodajnih salona, čime bi dodatno poboljšao svoj status na zahtevnom, ali i vrlo bogatom tržištu. 

Izvor : Proauto.ba

Foto : Mercedes



čitanja : 1013



Komentari

Nisam znao sta znaci "BIAC". Mislio sam da je to Kineska marka.
A sto se tice teme,Mercedes je Mercedes. 2 milijarde investicije na samo jedno od trzista.

Autor ... 01 Jul 2011, 15:17

Ovi Kinezi definitivno nisu normalni. Sad će Folcika i BMW da investiraju još po tri milijarde da bi održali korak a onda opet MB milijardicu dve i tome izgleda kraja nema na vidiku. A samo da napomenem, mada to za ove naše političke dunđere nema nikakvog značaja, ali jedina smo država u Evropi koja ima potpisan bilateralni sporazum o specijalnim paralelnim vezama (ili tako nešto) sa NR Kinom. A oni inače imaju oko 2500 milijardi keša na raspolaganju za investicije. Meni kao laiku to sve deluje mnogo prosto. Iskoreni se korupcija, Kinezi nas malo pogledaju i evo Dajmlera sa fabrikom u okolini Svilajnca. Ili bar komponentaši...Možda deluje ko bajka ali...

Autor Gagiba 01 Jul 2011, 15:18

Kinezi su sada jedni od najmocnijih drzava. A sto se tice razvoja same drzave, privrede, investicija, tu u prvi ubedljivo. Oni uporno grabe ka prvoj ekonomiji. Jedino sto Ameri imaju, to je nafta po svetu koju su osvojili....
Pametan potez Mercedesa..

Autor NemanjaBB 01 Jul 2011, 15:29

@Gagiba
Ma Audi ne juri puno,za sada je glavni premijum tamo :))

Autor dusan 01 Jul 2011, 15:39

Da je nama 2 milijarde...

Autor Dejan L 01 Jul 2011, 16:16

Kinezi jedini na svetu imaju L verzije i u manjim klasama od S klase. Tako npr postoji E klasa L,A6 L itd.
Sa L E klasom,S klasa nije ni potrebna. Blago njima :)

Autor PITBULL™ 01 Jul 2011, 17:50

P.S. http://www.topspeed.com/cars/mercedes/2011-mercedes-e-class-l-ar88707.html

http://technotomotive.com/2011-mercedesbenz-eclass/

https://www.youtube.com/watch?v=jeuRaYb4qhY&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=D3YcPm-XqhU&feature=related

E ovo je prava stvar. Ne znam da li može da se uveze kod nas to iz Kine?

Autor PITBULL™ 01 Jul 2011, 18:01

@Pitbull
L verzija ubija. :)

Autor McLaren 01 Jul 2011, 18:03

Ova na slici je L :)))
Kako su je upakovali...
Verujem da mnogi ni ne bi primetili da je L :)

Autor PITBULL™ 01 Jul 2011, 18:26

@dusan
Ako iz Folcike žele da ostanu prvi moraće hitno da reaguju, a to je pomenutih par milijardica...
@PITBULL
Dal je moguće da BMW nema L varijante?? ;)

Autor Gagiba 01 Jul 2011, 18:29

@Gagiba
Ima,ima. Nego nisam video da ima nova pa nisam hteo da pričam napamet. Sad sam baš pogledao.

https://www.youtube.com/watch?v=1IX2FzyUvl0

A za E klasu sam baš video da ima i za A6,prethodni doduše. Pretpostavio sam da imaju svi,ali nisam hteo da tvrdim pošto nisam video. :)

Autor PITBULL™ 01 Jul 2011, 18:36

Ja sam ubeđen da se ti Kinezi lože na produžene varijante isključivo zbog kopleksa što su mali i što su im ku*čići minijaturni!!! :)))

Autor Gagiba 01 Jul 2011, 18:45

Dobra mi panorama u E L...samo mi malo strci ovaj gepek, sta mislite da je za nijansu kraci, tj obliji....u stvari onda bi bio kao CLS :D e jbg sad ...
A 5 kao da je standardna, samo se tek unutra vidi razmak izmedju sedista...

Nema sta, Kinezi imaju svoje trziste, to ni Evropa nema ;)

Autor NemanjaBB 01 Jul 2011, 18:50

@ Pitbull
Ja odma primetim proporcije, to mi 1. padne u oko i obično proporcije i komentarišem, a ovde je potrebna 1 ms da se uoči da je L verzija

Autor Dejan L 01 Jul 2011, 18:56

Koliko je bolji enterijer u E klasi...

Autor ... 01 Jul 2011, 19:14

@Dejan L
Vide se zadnja vrata koja ulaze u krilo zadnje maltene ....i duza su dosta

Autor NemanjaBB 01 Jul 2011, 19:19

@ Nemanja BB
Nije tačno, produžen je deo kod B stuba, a ne kod C stuba, vrata identično prate rub (blatobran) i kod standardne i kod L verzije

Autor Dejan L 01 Jul 2011, 19:30

Ovo je luksuzni apartman na tockovima. Da ne pozelis da izadjes iz kola. Lepse nego kuci :)

Autor ... 01 Jul 2011, 20:15

@Dejan L
Napamet sam pricao, sada cu da vidim da uporedim sa normalnom. Vrata mi deluju duze pa sam mislio da ulaze u bok pozadi..

Autor NemanjaBB 01 Jul 2011, 20:24

@ NemanjaBB
U tom slučaju bi se stanjio C stub

Autor Dejan L 01 Jul 2011, 20:36

u pravu si ;)

Autor NemanjaBB 01 Jul 2011, 21:29

@Gagiba 01 Jul 2011, 15:18

U pravu si. Srbija trenutno ima jedina bilatelarni sporazum.

Ne mogu sada naci, ali bio je negde na netu spisak investicija koje Kina zeli da lozi kod nas.

Inace Kina racuna da uz pomoc Srbije udje u trziste Evrope, znamo kakva je sad situcija kda je u pitanju roba iz Azije sto se uvozi u EU (citaj zastitilu su se kao beli medvedi)

Autor Barosso 01 Jul 2011, 23:03

Kako lose izgleda ova E klasa na slici...

Autor Panchev9 02 Jul 2011, 00:31

@ Gagiba 01 Jul 2011, 18:45

slazem se 100% :-)))

Autor DaMir 04 Jul 2011, 14:03