
Pre dve decenije komunistička era u bivšem Sovjetskom Savezu počela je da zalazi, pa je pozdravila dolazak novog, kapitalističkog perioda. Relikvija iz "crvenog" doba, automobil koji je predstavljen 1981. godine, i dalje je veoma popularan među Rusima.
Govorimo o Ladi 2107, koja je zajedno sa verzijama 2104 i 2105 drugi
najprodavaniji automobil u Rusiji, odmah iza mnogo novijeg Ladinog hatchbacka
pod imenom Kalina.
Uprkos "praistorijskim" karakteristikama ovog automobila, on je i
dalje jako popularan među Rusima.
Zašto? Kao prvo, upola je jeftiniji od Ford Focusa ili VW Pola.
Kao drugo, kako kažu iz Lade, ovaj auto nedostatak moderne tehnologije pretvara
u svoju prednost - "vlasnici ovog vozila, ukoliko se iole razumeju u
mehaniku, mogu sami da popravljaju svoj automobil".
Lada drži najveći udeo na ruskom tržištu (24 odsto), a General Motors,
Volkswagen i Ford žestoko se nadmeću na ovom, kako prognoziraju stručnjaci,
uskoro možda najvećem tržištu u Evropi.
Rusko ministarstvo industrije i trgovine daje prognoze da će se prodaja
automobila popeti na 73 odsto, na više od 3,3 miliona, do 2015. godine. Ovim
rezultatom Rusija bi prestigla čak i Nemačku.
Ladina "majka kompanija" AvtoVAZ, koja je 2008. godine 25 odsto
akcija prodala Renaultu, planira da koristi platformu Dacije Logan da bi
razvijala nove modele i udvostručila godišnju prodaju sa 564.000 u 2010, na
više od milion do 2020. godine.
Preuzeto
sa : B92.net
@auto
To je redizajn na koji sam mislio! Spojler na gepeku obecava :)))
Lajka šifonjerka.
Za Ruse je sigurno bolja od tamo nekih fiata, kijata...
Prvo je jeftinija za duplo od najprostijeg fiata, polaa...
Drugo je dobra za urnebes ruske kolovoze...
Treće, delovi su za nekoliko puta jeftiniji a većina popravki je u kućnoj radinoosti moguća...
Četvrto, nije "svilena" na pretovare, prikolice i sl. priključne mašine...
Peto, Sibir je tamo a moderna tehnika zna da kašljuca tamo.
A o udobnosti i sigurnosti i dizajnu, ne treba reči trošiti. Baćuške su to. Ne haju za takvim novotarijama. Bitno je da ima votke.