
Škoda je po osmi put glavni sponzor trke Tour de France koji startuje 2. jula u zapadno-francuskom regionu Vendee na atlantskoj obali. Nakon tri iscrpljujuće nedelje trka se završava 24. jula na Champs-Elysees u Parizu.
Škoda organizatorima stavlja na raspolaganje 300 vozila. Od Fabije do Superba, zastupljena su sva vozila iz trenutne ponude ovog proizvođača. Direktor Toura Christian Prudhomme odlučio se za upadljivi crveni Superb. Isto vozilo moći će takođe da se vidi u tzv. Departure Villageu pre početka svake etape. Flota belih Superb Combija prevoziće VIP goste i međunarodne predstavnike medija.
Tour de France spada među najomiljenije sportske događaje u svetu. U celom
svetu samo svetsko prvenstvo u fudbalu i Olimpijske igre privlače više gledalaca.
Oko 15 miliona gledalaca uz deonice i 2 milijarde gledalaca ispred TV ekrana
prate ovaj biciklistički spektakl.
Pored hokeja na ledu, biciklizam je najvažniji stub Škodine sponzorske
strategije. Osim Tour de Francea ova marka podržava Giro d' Italia i svetsko
ulično prvenstvo u biciklizmu.
Izvor : Index.hr