
Peugeotova 308-ica je na tržištu startovala na jesen 2007. godine, a Francuzi su nedavno proslavili proizvodnju jubilranog, milionitog primeraka ovog modela C segmenta.
Milioniti primerak je proizveden u Sochaux fabrici u Francuskoj, a u pitanju je model 308 1.6 e-HDi sa 112KS koji emituje 98 grama CO2 po km.
308-ica (koja je na poslednjem Salonu automobila u Ženevi predstavljena u redizajniranom izdanju) se nudi u hatchback, karavan i CC verzijama, a prošle godine je ponudu dopunio i sportski 308 GTi sa 200 konja.
U prvoj polovini ove godine najprodavanija je bila hatchback verzija (69% ukupne prodaje), sledi karavan sa 22% i na kraju CC verzija sa 9%.
Peugeot inače planira da
tokom 2011. godine širom sveta proda ukupno oko 220.000 primeraka modela 308.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Jedva milionce za nepune 4 godine, a 307 prodat u 3.5 miliona primeraka!
Mnogo bolji i lepši od 307, a samo milion primeraka... Jedino mu FAP filter kvari prosek u odnosu na 307, ali to je neizbežno zlo kod današnjih dizela.
Puno konkurenata su ga poklopili narocito oni iz Koreje, koji nude bolji odnos ulozenog-dobijenoga, i oni na vrhu prodaje iz VW-a, Opel-a i Ford-a. Meni se cini da je on odmah zastareo cim je izasao u odnosu na neke konkurente.
FAP na 308-mici se menja tek na 180.000km, što je za običnog čoveka barem 5-6 godina kilometraže, pa ne vidim zašto da se brineš (ako ga kupuješ novog). A ako i ne, čišćenje istog je (samo) 100e, provereno, što i nije strašno sa se uradi jednom na 180.000km, zar ne? Ima nažalost pežo 308 mnogo drugih i ozbiljnijih mana (naravno i prednosti)...