home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Rumunska "Dačija", jedna od filijala francuskog "Renoa", počeće kasnije ove nedelje prodaju kola preko interneta, prvo u Italiji, a kasnije i u ostalim evropskim zemljama, najvio je predstavnik kompanije na sajmu automobila u Frankfurtu (IAA), koji je danas otvoren za predstavnike medija.

Do sada, kupci su imali samo pristup informacijama i konfiguraciji željenih modela preko vebsajta "Dačije", ali ne i mogućnost direktne kupovine. Sada se otvara mogućnost da se obavi čitava transakcija prodaje on-lajn, kazao je šef marketinga "Renoa" Stiv Norman.

Kupci prvo moraju da otvore račun na 500 evra, da uđu na vebsajt i dobiju željene informacije i izaberu dilera gde žele da prihvate svoj automobi i da plate preostalu sumu.

Prodaja cena biće ista kao i ona koju nudi dilerska mreža kompanije.

Za kupovinu preko interneta u početku će biti na raspolaganju samo dve verzije modela "sandero". Probna prodaja u Italiji trajaće između šest meseci i godine dana, pre nego što se on-lajn trgovina proširi i na druge modele. Matična kompanija "Reno" za sada nema plan internet prođe svojih modela, kazao je Norman.

Autor : Tanjug.rs

Foto : Dacia



čitanja : 1219



Komentari

Dacia Renault-u dođe kao neko zamorče.

Autor Predrag 13 Sep 2011, 21:39

Bolje da izbace taj novi Logan

Autor Dejan L 13 Sep 2011, 22:20

Ko želi da ga stalno glava boli, neka kupi Reno i Dačiju!

Autor Ni u snu 14 Sep 2011, 09:22

@ Ni u snu
Renoov dCi je ocenjen kao najosetljiviji na loše gorivo.
Plivajući zamajac kod Lagune II najbrže strada, za razliku od drugih proizvođača koji takođe imaju plivajući zamajac.
Nije džabe Laguna II od 3.200€ pa do 4.500€, koliko košta i Fabija isto godište.
Najviše se kradu takođe!
A plus što Renault srbija zapošljava veterinare i gimnazijalce u svojim servisima. Dakle nije slučajno nezadovoljstvo kupaca.

Autor Dejan L 14 Sep 2011, 10:10

@Dejan L
Neozbiljno je iznositi ovakve podatke za Renault. Verovatno nikada niste vozili Renault, a daleko od toga da imate bilo kakva iskustva sa njim.
Ja imam Lagunu 2 1.9 DCI, koja je prešla 350 hiljada km. Set kvačila nikada nije menjan, a što se tiče sistema ubrizgavanja, remontovane su 2 dizne i to je bilio reda 150 eura.
Zato vas molim da ne širite kuloarske price koje nemaju osnova.

Autor Marković, Cacak 14 Sep 2011, 10:22

Ja sam sa mojim Loganom prešao 135 hiljada i menjao sam mu samo auspuh, tako da može se jedino reći da su serviseri bzv.

Autor Logan 14 Sep 2011, 11:28

@ Logan
Znači sve zavisi kako voziš. Upravo ono što sam ja napisao za našu 1. Fabiju, posle 124.000Km kao nova, e da i u Fabiji ništa ne škrguće i ne krcka.

Autor Dejan L 14 Sep 2011, 12:01

@Marković, Cacak
Povremeno volim da upoznam korisnike Bloga sa nemogućnošću bilo kakve smislene komunikacije sa blogerom koga ste naznačili u 10.22., izuzev u retkim prilikama ali zaista izuzetno retkim! :)
Poznat je kao obavezni prvi na većini tema i to uglavnom sa izrazito negativnim komentarima i niste prvi koji je pokušao pozitivnim sugestijama da ga koliko bilo unormali. Jednostavno, takav je i na svu muku postao je još i zanimljiv!!! :)))
Čak mislim da bi puno tema prošle manje primećene bez njegovih kontraških i neosnovanih komentara!! ;))
Svojevremeno u srednjem veku svaki dvor koji je držao do sebe morao je da ima najmanje po jednog takvog! Ako AutoBlog zamislimo kao jedno virtuelno carstvo informacija...zaključak izvucite sami... ;)))

Autor Gagiba 14 Sep 2011, 12:03

A da inače, imamo porodičnog Sandera skoro tri godine i apsolutno ali apsolutno ništa mu nije zafalilo do sad. Znači, ama baš ništa. Sedi i vozi...koliko će to potrajati videćemo... :))

Autor Gagiba 14 Sep 2011, 12:05

Nemojte se obazirati na komentare Dejana L. Njegovo znanje o automobilu je i više nego skromno a o iskustvu i ne treba trošiti reči.
NJegovo iskustvo o Renaultu se svodi na gledanje komšinog Megana 3, u osnovnom paketu i iz Turske fabrike. tad je zaključio da ne valja.
Znači on nemaa osnov za bilo kkava tvrđenja.
Što se tiče Lagune 2 DCI, na nju se ugređuju najpoznatiji setovi kvačila na svetu nemačke firme SACHS, koja je ogranak ZF-a, a njihova cena nije mala. Naravno postoji i alternativa.
Inače trajnost ovoga kvačila značajno prevazilazi recimo prosek VW grupe.
Recimo podatak, da u taksiju set kvačila na Škodama Rumster i Fabija teško izdrži preko 40 000km, a na taksi laguni ide i preko 150 000km.
Inače mali broj vlasnika renoa je doživeo da menja set kvačila (osim megana 2 i sedana 1.4 16V i 1.6 16V, , iz Turske, koji imaju fabrički nedostatak.

Znači Dejan L je ovde pprisutan 24h, ostavlja redovno neupotrebljive komentare a najbliža disciplina mu je slobodna umetnost dizajniranja, kako on shvata nastanak jednog automobila.
Pozdrav svima, Mange.

Autor Mange 14 Sep 2011, 12:08

Mozda ovo nije lose , posto im je dosta automobila ispod 10.000 evra.. A porudzbine sa neta do 10.000(dinara/evra, sve mu je to isto), ne podlezu svim dazbinama.. :)

Gagiba
Mange
E neka ste otvorili dusu.. :)))

Autor Panchev9 14 Sep 2011, 12:55

@Panchev9
Čiju dušu braćala?? ;))

Autor Gagiba 14 Sep 2011, 13:04

Gagiba
Znas, znas.. ;)
Komentar od 12:03h je za SAVE i da se povremeno objavi kao Reply..
:)

Autor Panchev9 14 Sep 2011, 13:07

@Panchev9
hehehe...ja mislim da je ovo jedno deseti "replay" komentara 12.03 u poslednjih godinu, godinu i po. ;))
Vreme ide, karavani prolaze...a neki ljudi ne mogu da se promene pa sve kićenim kondirčetom da ih lupaš u čelo... :)))

Autor Gagiba 14 Sep 2011, 13:23

@Gagiba
Šta ti je ovo "kondirče"?
:)))

Jel tako da ja forsiram Škodu "suptilnije" :)))
hahah

PozZ!

Autor Predrag 14 Sep 2011, 13:33

@Predrag
Za razliku od većine ljudi (naročito mlađih) sa kojima kontaktiram, volim da upotrebljam stare, arhaične i na ivici zaborava izraze a krajnje se trudim da što manje tuđica i stranih izraza koristim u komunikaciji. Cenim da je takvo ponašanje neophodno ukoliko iole želimo da sačuvamo srpski nacionalni identitet, što će biti kako stvar stoje, jako teško.
Dakle, "kondirče" je deminutiv od imenice "kondir" koja predstavlja posudu za čuvanje i transportovanje uglavnom alkoholnih pića i najčešće je od pečene zemlje (gline) a ređe i od drveta.U okićenom obliku se obavezno nosi kao tradicionalan detalj prilikom pozivanja gostiju na različita slavlja. I dan danas je često u upotrebi, što da se neko pozove na slavlje, što da se nekome utera pamet na brzinu, konstatnim periodičnim lupanjem u čelo sve dok se sadržina kondirčeta da kraja na popije... :))))))

Autor Gagiba 14 Sep 2011, 13:58

Gagiba
Moze i jednostavnije: buklija..
:)

Autor Panchev9 14 Sep 2011, 14:10

@Gagiba
Hvala na objašnjenju ;)
Pretpostavio sam da je tako nešto ;)
PozZ!

Autor Predrag 14 Sep 2011, 14:18

E sad cu da ve k...m

Autor Dejan L 14 Sep 2011, 14:39

Eto..
Bilo je nade da nije gej i da nece bit na paradi, ali i ta nada je umrla..
:)))

Gagiba i Mange: cuvajte se od prstenca.. ;)

Autor Panchev9 14 Sep 2011, 14:45

@Pancev9
hehehe...i ako je bilo nade, više je nema a ja sam vazda na oprezu... ;))
Buklija je šire poznati naziv. :)

Autor Gagiba 14 Sep 2011, 16:35