
Isporuke su od januara do avgusta 2011. porasle za 18,3 odsto na ukupno 583.600 jedinica (januar – avgust 2010: 493.200 vozila). Sa 60.400 prodatih vozila marka je ostvarila novi rekord za avgust (prethodna godina: 55.900).
"Škoda održava brz tempo i raste
i dalje", objašnjava Jürgen Stackmann, predsednik uprave za prodaju
i marketing. "Implementacija naše
strategije rasta 2018 izuzetno napreduje i beležimo rast na tržištima
širom sveta. Taj kurs želimo da zadržimo. Tome će značajno doprineti ofanziva
naših modela. Studija MissionL koja je predstavljena na IAA u Frankfurtu označiće
početak ofanzive modela za godine koje slede".
"Strategija 2018." odnosi se na plan da se kroz sledećih sedam godina
poveća proizvodnja Škodinih vozila na 1,5 miliona primeraka.
Izvor : Autonet.hr
Foto : ŠkodaJe li ovo iz onog Simply clever brenda, što ga neko "zalepi" da je "na metar"?
@Moron
Dobro bi ti čučnuo jedan ovakav, pošto propagiraš velike automobile ;)
U Frankfurtu je predstavljen i najbolji frizider na svetu:
http://www.b92.net/automobili/zoom.php?nav_category=131&image_id=134081
Predrag
Ti nekada kao da imaš problema sa razumevanjem... Nisam ja neko ko “propagira” “velike automobile”, već neko je pre par dana ( dosta jasno ) ukazao da “mali automobili” više nemaju niz prednosti koje su nekada imali. Samo to. Ne bih ponavljalo i smarao.
Inače, čak da je moguće ( kako to reče Mange ili Energy ) na parking mesto u garaži umesto jedne lagune smestiti dva tvinga ( što mislim da ipak nije moguće ), za ta dva tvinga bi platio dva puta veću cenu parkiranja nego za jednu lagunu... I gde je tu onda danas prednost “malih”? Pri čemu nisam rekao da čovek umesto toga obavezno treba da kupi “veliki”.Ali prosto, baš mali automobil, koji je skup i u apsolutnom iznosu ( pa skuplji i od kola B klase ), a posebno skup “po dužnom metru“, pri čemu više skoro da nema nijednu raniju prednost u odnosu na one koji nisu tako mali, ja ne vidim kao racionalan pristup problemu prevoza ...
Carobnjak
Pozdrav
@Moron
Mali automobil A segmenta kao Yugo, sa cenom kao Yugo - DA. Pošto toga nema, onda B segment.
Zbog toga sam kupio najbolje što sam mogao (bar ja tako mislim) za najmanje para iz B segmenta. Nisam želeo automobil C segmenta (Ceed, i30) sa brojnim kompromisima.
Pošto Zastave više nema, ubuduće će "da bira razum", a HDI mi predstavlja podsetnik na prošla vremena :))
@Moron
uzvracam pozdrav! :)
Dobro si rekao , Mange ili Energy, tj. treba da stoji "=" ...
@Predrag
pa tu su negde, ali je ovo ipak "savremeniji" aparat... :)))
P.S. ozbiljno razmisljam da kupim novi Rio, 1.2 benzinac, grafitno sivi!