home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Isporuke su od januara do avgusta 2011. porasle za 18,3 odsto na ukupno 583.600 jedinica (januar – avgust 2010: 493.200 vozila). Sa 60.400 prodatih vozila marka je ostvarila novi rekord za avgust (prethodna godina: 55.900).

"Škoda održava brz tempo i raste i dalje", objašnjava Jürgen Stackmann, predsednik uprave za prodaju i marketing. "Implementacija naše strategije rasta 2018 izuzetno napreduje i beležimo rast na tržištima širom sveta. Taj kurs želimo da zadržimo. Tome će značajno doprineti ofanziva naših modela. Studija MissionL koja je predstavljena na IAA u Frankfurtu označiće početak ofanzive modela za godine koje slede".

"Strategija 2018." odnosi se na plan da se kroz sledećih sedam godina poveća proizvodnja Škodinih vozila na 1,5 miliona primeraka.

Izvor : Autonet.hr

Foto : Škoda


čitanja : 745



Komentari

Je li ovo iz onog Simply clever brenda, što ga neko "zalepi" da je "na metar"?

Autor Moron 16 Sep 2011, 15:35

@Moron
Dobro bi ti čučnuo jedan ovakav, pošto propagiraš velike automobile ;)

Autor Predrag 16 Sep 2011, 15:45

U Frankfurtu je predstavljen i najbolji frizider na svetu:

http://www.b92.net/automobili/zoom.php?nav_category=131&image_id=134081

Autor carobnjak 16 Sep 2011, 16:13

Predrag
Ti nekada kao da imaš problema sa razumevanjem... Nisam ja neko ko “propagira” “velike automobile”, već neko je pre par dana ( dosta jasno ) ukazao da “mali automobili” više nemaju niz prednosti koje su nekada imali. Samo to. Ne bih ponavljalo i smarao.
Inače, čak da je moguće ( kako to reče Mange ili Energy ) na parking mesto u garaži umesto jedne lagune smestiti dva tvinga ( što mislim da ipak nije moguće ), za ta dva tvinga bi platio dva puta veću cenu parkiranja nego za jednu lagunu... I gde je tu onda danas prednost “malih”? Pri čemu nisam rekao da čovek umesto toga obavezno treba da kupi “veliki”.Ali prosto, baš mali automobil, koji je skup i u apsolutnom iznosu ( pa skuplji i od kola B klase ), a posebno skup “po dužnom metru“, pri čemu više skoro da nema nijednu raniju prednost u odnosu na one koji nisu tako mali, ja ne vidim kao racionalan pristup problemu prevoza ...

Carobnjak
Pozdrav

Autor Moron 16 Sep 2011, 16:30

@Moron
Mali automobil A segmenta kao Yugo, sa cenom kao Yugo - DA. Pošto toga nema, onda B segment.

Zbog toga sam kupio najbolje što sam mogao (bar ja tako mislim) za najmanje para iz B segmenta. Nisam želeo automobil C segmenta (Ceed, i30) sa brojnim kompromisima.

Pošto Zastave više nema, ubuduće će "da bira razum", a HDI mi predstavlja podsetnik na prošla vremena :))

Autor Predrag 16 Sep 2011, 16:36

@carobnjak 16 Sep 2011, 16:13
Za Stilo karavan je lepotica ;)

Autor Predrag 16 Sep 2011, 16:39

@Moron
uzvracam pozdrav! :)

Dobro si rekao , Mange ili Energy, tj. treba da stoji "=" ...

@Predrag
pa tu su negde, ali je ovo ipak "savremeniji" aparat... :)))

P.S. ozbiljno razmisljam da kupim novi Rio, 1.2 benzinac, grafitno sivi!

Autor carobnjak 16 Sep 2011, 16:42

Carobnjak
Krivo si shvatio ono „Mange ili Energy“. Ne sećam se ko je od njih dvojice to napisao...

Autor Moron 16 Sep 2011, 16:46

@Moron
veruj mi da nisam! :)))

P.s. a ima ih jos...

Autor carobnjak 16 Sep 2011, 16:48

@carobnjak 16 Sep 2011, 16:42
Nemoj me ložiti molim te ;)

Autor Predrag 17 Sep 2011, 00:41