home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Škoda je na Internacionalnom salonu automobila u Frankfurtu (IAA) dobila glavnu nagradu organizacije Autovision, koja svake dve godine nagrađuje najbolje promotivne filmove, oglašavanje, online medijske kampanje, web stranice i interaktivne produkcije u automobilskoj industriji.

Žiri u sastavu međunarodnih eksperata proglasio je korporativni video marke Škoda najboljim u konkurenciji 279 filmskih ostvarenjaa. 

"U okviru strategije rasta Škoda će zainteresovanim kandidatima pružiti priliku za razvoj karijere, i to ne samo u Češkoj", izjavio je ing Bohdan Wojnar, član Škoda Uprave zadužen za kadrove.

"U traženju novih nadarenih saradnika i iskusnih stručnjaka maksimalno koristimo savremene instrumente komunikacije, kako bismo potencijalnim saradnicima što više približili prilike koje ih eventualno očekuju kod nas. Pri tom uvažavamo njihove interesne sfere i reference, te nastojimo što je moguće više investirati u njihovo stručno obrazovanje i motivaciju."

Marketinška komunikacija proizvođača Škoda Auto osvojila je na ovogodišnjem festivalu Autovision tri zlatne medalje: u kategoriji "TV/ Cinema", "Web" i "Corporate video".

Žiri je nagradio izvanrednu kreaciju kampanje koja govori o novoj dinamičnoj orijentaciji i strategiji rasta marke Škoda. Jer, češki proizvođač automobila nije samo tradicionalni poslodavac; on je već odavno postao sinonim za dinamičnu, međunarodno prisutnu i, kao poslodavac, veoma privlačnu kompaniju.

Škoda će kandidatima ponuditi brojne zanimljive funkcije u sektorima tehničkog razvoja, planiranja i upravljanja proizvodnjom, menadžmenta proizvoda, nabavke i prodaje.

Izvor : Sarajevo-x.com



čitanja : 799



Komentari

hahah :))

Baš je dobra ;)

Autor Predrag 17 Sep 2011, 11:09

1. reklama za fabiju od meda i čokolade
2. Oktavija je već 3 godine ,,the best family car in Europe''
3. U Britaniji je pobednik uloženo/dobijeno Škoda Superb ,,Simply Clever''
Samo neki to ne shvataju

Autor Dejan L 17 Sep 2011, 15:30

trude se da "ispeglaju" imidz koji je skoda dobila za vreme Cehoslovackog perioda. Treba vremena za to, iako im je proizvod korektan.

Autor boris 17 Sep 2011, 16:08

@carobnjak
Pojavilo se ono nochache...

Limarija nije pocinkovana. I dačija ima garanciju na limariju 6 godina, pa svake godine poziva na doradu zaštite (mažu zaštitu, a rubovi i ostalo samo cvetaju).

Autor Predrag 18 Sep 2011, 01:01