
Istraživanje Best Global Green Brands ove godine sprovedeno je prvi put, a Interbrand ga je sproveo na uzorku od 10.000 potrošača na velikim svetskim tržištima, uključujući SAD, Veliku Britaniju, Francusku, Nemačku, Italiju, Japan, Brazil, Indiju… Ocenjivale su se razne ekološke kategorije i javna percepcija koliko je pojedina marka ekološka, a na kraju se izračunavao tzv. zeleni indeks.
Toyota je ukupni pobednik istraživanja, dakle ne samo u auto-industriji, sa 64,19 bodova. Na drugom mestu je 3M (63,33), a na trećem Siemens (63,08).
Toyota je najbolji primer kako briga o okolini može da postane prioritet u vođenju kompanije, a ekološka strategija da se širi i na ljude po čitavom svetu.
Najveći doprinos pobedi dala je Toyotina vodeća pozicija među proizvođačima automobila s hibridnom tehnologijom. Od 1997. godine kada je Toyota na tržište lansirala Prius - prvo hibridno vozilo na svetu koje kao gorivo koristi benzin i električnu struju - do danas je prodala preko tri miliona hibridnih vozila širom sveta.
Izvor : Netauto.rs