home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U Kragujevcu će se i 2012. godine proizvoditi model "punto klasik", uprkos smanjenju prodaje, najavio je novi direktor fabrike "Fijat automobili Srbija" Antonio Ćezare Ferara.

Ferara je na konferenciji za novinare u Kragujevcu rekao da tržište "nije u svom najboljem izdanju zbog nekoliko faktora, a Fijat je, kao i drugi, pod uticajem sveobuhvatnog pada tržišta".

"Segment kojem pripada 'punto' izgleda da je najviše pod uticajem pada tržišta, ali nastavićemo proizvodnju i iduće godine, a koliko i do kada - zavisiće od tražnje", rekao je Ferara.

Direktor fabrike "Fijat automobili Srbija" je rekao da je bitno da Fijat ima najpovoljniju ponudu za "punto klasik" i da nudi kupcima da voze jedini domaći automobil - proizveden u fabrici u Kragujevcu.

Serijska proizvodnja Fijatovog modela vozila L-zero počeće do leta iduće godine.
U fabriku će biti ugrađena oprema čiji je kapacitet proizvodnja od 30 do 60 automobila po satu, odnosno 250.000 vozila godišnje.

Predviđene su dve verzije novog modela automobila B klase.

Izvor : Biznisnovine.com



čitanja : 1303



Komentari

Biće bolji i nadam se jeftiniji, kvalitetnija karoserija, montaža i farbara. Mogao bi više u izvoz, pa i na zapad.

Autor B M 22 Sep 2011, 21:21

Puntiša classic je čist shit. Da je ostao kvalitetom Z10, pa ajde. Ovako cirkus. Kad vidim facu vlasnika koji grca od kredita a shvati kakvu je bataru pazario, jaoj!
Pucaju šoferke ko ledenice, odlaze svi silen blokovi i viljuške napred već na 20 hiljada. Farba šarena, ljušte se branici, pojavljuje se korozija. Nova vozila pod garancijom masovno idu na farbanje.
Pa kupite!

Autor Energy saver 23 Sep 2011, 00:02

@ Energy saver - Samo me zanima koliko imas godina, koliko si automobila do sada promenio, i na kraju za koga radis i ko te placa da lupas ovakve gluposti?

Autor svasta 23 Sep 2011, 02:05

Gde li je ovaj genija to sve video? Komšinica odvalila 1m pozadi punta o ogradu, duboka šara 5x20mm, boja se nije skinula, k'o što i treba. Gde je ovaj sve ovo video? Koroziju nisam video na komšinom puntu starom preko 10 godina, a bogami ni na ostalim na putu. Jel' ti trebaju đozluci +-200? Ne vozim ni punta, ni fiata...

Autor Dima 23 Sep 2011, 08:57

@ svasta @ Dima

Nazalost Z10 koja je sklapana i farbana u Kragujevcu zista je bila katastrofalno farbana!

Sve sto je Energy Saver napisao stoji za taj model, a sve sto ste vi napisali je tacno, ali za Classic koji je farban kad su Italijani preuzeli u svoje ruke posao i odgovornost!

To sto su nasi gilipteri radili je najbolje opravdanje za cistku koju su Italijani napravili kad su dosli! Mi smo stvarno Ganjcijski narod koji je navikao da otaljava... zato mnogi jednostavno nisu mogli podneti da ostanu u fabrici pod novim vlasnikom!

No, uterace Italijani sve i svakoga na pravo mesto, jer itekako umeju da cene svaki cent koji je ulozen u fabriku... a naucice to i nasi. To ce svima biti od koristi, pogotovo onima koji budu tamo radili i stekli pozitivne radne navike i profesionalni odnos ka poslu!

Sto se tice pljuvanja po Classicu, to je samo jos jedna proizvod naseg mentaliteta. Za te pare boljeg novog auta nema i tacka! Svi ostali u toj klasi ne opravdavaju ni cent veceg ulaganja, jer ne nude nista vise!

Kome je potreban auto za nesto vise od transporta iz tacke A u tacku B, neka gleda nesto duplo skuplje, jer sve izmedju nema smisla i cisto je bacanje para!

Autor Nedjo 23 Sep 2011, 15:32

@ Za lakiranje nisu samo radnici krivi, ostećena je u Nato bombardovanju pa se samo gledalo da se osposobi. Italjani kad su došli prvo su u nju uložili, kao i u sistem kontrole. Sad sad montira nova nemačka lakirnica i biće još bolje. Mogli bi dati garanciju i 5 umesto 3god.

Autor B M 24 Sep 2011, 09:52