
Taman kada smo se ponadali da bi Škoda na bazi koncepta vRS S2000 (predstavljenog tokom tradicionalnog okupljanja ljubitelja Volkswagena u Wortherseeu ove godine) mogla da izradi pristupačni sportski automobil za mase, iz Mlade Boleslave stiže hladan tuš.
'To nije naš idući korak' rekao je novinarima britanskog Autocara Škodin
tehnički direktor Eckhard Scholz, naglasivši da je cilj češke marke povećanje
prodaje.
Scholz je takođe istaknuo da je za ostvarivanje ambicioznog plana da do 2018.
Škoda isporučuje 1,5 miliona automobila godišnje neophodno pozicioniranje u
segmentima s velikim volumenom prodaje i koncentrisanje na stvari 'koje su
bitne'.
Škoda ipak planira da proširi ponudu sportskijih modela vRS verzijama
postojećih vozila, kao i budućih – poput serijske varijante koncepta Mission L.

Ipak, neki modeli, poput Superba, nikad neće dobiti sportski tretman. 'Značka mora da odgovara automobilu', zaključio je Nemac.
Izvor : Tportal.hr
Foto : Škoda