
Škoda je za prvih devet meseci 2011. godine povećala prodaju širom sveta za 16,8 procenata u odnosu na prethodnu godinu. Isporuke su se od januara do septembra povećale na 664.800 jedinica (januar – septembar 2010: 569.000 vozila).
Sa 81.200 prodatih vozila marka je ostvarila novi prodajni rekord u septembru (prethodna godina: 75.800) i treći najbolji rezultat prodaje u istoriji firme (nakon marta 2011. i juna 2011.).
"Škoda u ovoj godini ide napred brzim tempom“, objašnjava Jürgen Stackmann, član uprave za prodaju i marketing.

"Naš kurs rasta je stabilan. Mi rastemo u svim regonima i u 2011. godini prvi put nadmašićemo brojku od 800.000 prodatih vozila. Ofanziva modela naše marke doprineće tome da Škoda sledećih godina i dalje gradi poziciju na tržištima. Sa malim automobilom Citigo i indijskim Rapid-om mi smo već predstavili prva dva nova modela. Time će Škoda otvoriti nove segmente za kupce.“

Na domaćem tržištu u Češkoj Škoda je u septembru prodala 5.100 vozila. Time je
svaki treći češki kupac odabrao vozilo marke sa krilatom strelicom.
U drugim zemljama Centralne i Istočne Evrope marka je u prošlom mesecu dodatno
ojačala svoju poziciju. Prodaja u Hrvatskoj povećala se za 85,9 procenata, u
Rumuniji za 9,6 procenata, u Mađarskoj za 8,9 procenata i u Ukrajini za 7,1 odsto.
U Zapadnoj Evropi Škoda je u septembru povećala prodaju svojih vozila za 2,6 odsto
na 35.200 vozila. Tri tržišta su zabeležila stalni rekord: U Velikoj Britaniji
prodaja je porasla na 7.200 vozila (plus 33,2 odsto). Švajcarska javlja plus od
27,9 procenata (1.700 prodaja), Norveška od 27,7 procenata (700 vozila).
Snažnu dinamiku sa velikim stopama rasta zabeležila je Škoda u Rusiji, Indiji
i Kini. U Rusiji i u Indiji Škoda je do kraja septembra već prodala više vozila
nego tokom cele 2010. godine. U Rusiji je marka u septembru povećala prodaju za
63,1 procenata na 6.500 isporuka i dostigla je drugi ikada postignuti mesečni
rezultat. U Indiji plasman se povećao u septembru za 37,5 procenata na 2.200
jedinica. U Kini proizvođač je u septembru sa 21.100 isporučenih vozila (plus
9,8 procenata) postigao novi rekord prodaje.
I na drugim tržištima izvan Evrope za Škodu postoje znakovi rasta. Tako je
marka u Australiji više nego duplirala svoj septembarski rezultat prodaje sa
plusom od 125,1 odsto.
Isporuke kupcima u septembru 2011. (Škoda modeli u poređenju sa septembrom 2010.):
Octavia (35.300 vozila/plus 11,8 odsto), Fabia (24.300 vozila/plus 3,6 odsto),
Superb (10.300 vozila/plus 2,9 odsto), Yeti (6.500 vozila/plus 20,4 odsto), Roomster (3.600 vozila/plus 7,5 odsto).
Isporuke kupcima u periodu januar-septembar 2011. (Škoda modeli u poređenju
prema januar-septembar 2010.):
Octavia (283.900 vozila/plus 19,8 odsto), Fabia (201.900 vozila/plus 19,1 odsto),
Superb (90.600 vozila/plus 23,5 odsto), Yeti (50.800 vozila/plus 29,6 odsto),
Roomster (27.000 vozila/plus 10,9 odsto).
Izvor : Sarajevo-x.com
Foto : Škoda
Obicno kada se firma ovako rapidno siti i raste na ugledu, dolazi do bezobraznog dizanja cena.
Isto se desilo vec sa KIA, koji svoje nove modele ceni kao da je rec o evropskim markama.
Zasada Skoda vazi zaista za bestbuy, koji god model da s euzme, nema greske.
Ali dokle ce to da potraje i kada ce postati gramzivi kao i ostali, zapamtite, samo je pitanje vremena.
Octavia 1,4 od 80 ks u osnovnom paketu košta "samo" 14.526. Za te pare baš nema ništa slično ...