
Kako piše Tanjug, kineski proizvođač automobila "Grejt vol motor" će u februaru početi montažu automobila u Bugarskoj, u okviru napora te kompanije za ulazak na evropsko tržište.
"Planirali smo da zvanična proizvodnja automobila počne u februaru. Pogon u blizini Loveča otpočeo je probnu proizvodnju sredinom novembra, od kada je montirao prvih 200 eksperimentalnih vozila", izjavio je portparol bugarskog partnera "Liteks motorsa" Kiril Georgijev.

On je kazao da je prvobitno bilo planirano da se u tom pogonu samo sklapaju vozila, ali da su u toku pregovori o pokretanju proizvodnje svih delova u Bugarskoj u sledeće dve do tri godine.




Do sada je Bugarska imala malo iskustva u sklapanju automobila. Reno i Fijat su krajem 60-ih godina prošlog veka u Bugarskoj montirali neke svoje modele, dok je ruska marka "moskvič" takođe sklapana u toj zemlji tokom perioda komunizma od 1967. do 1988.
Britanski Rover je 1995. takođe pokrenuo montažnu liniju u Varni, ali je prekinuo proizvodnju 1996. godine.
Treba da odluče da li su Toyota ili su Honda. Ono prvo čudo ispade preko 8k evra, što i nije malo.
Obratite paznju na duzinu rucice menjaca na ovom trecem modelu, H5. :D
ma sta je skup kosta kao sandero i nas krntic , a ima jaci motor, vise opreme,lepse izgeda i vece garanciju
Grate Wall se prodaje i ovde i sve cesce ga vidjam po putevima. Ljudi ga kupuju zbog razumne cene i prihvatljivog kvaliteta.
"Radi posao" a nije preskup. Cak nisu ni ruzni kad ih vidis uzivo.
@carobnjak
shvatam poentu mada je skoda u poslednje vreme sve sharmantnija i zgodnija "domacica", pozeljna svakom "vozacu"
da, ali fabia sa opremom od ovog kinezcica(bugarcica) sa slicnom opremom i motorom kosta negde oko 3k vise tako da je to suludo porediti
@ aca
Suludo po čemu?
Koji je kvalitet čelika u ovom prekopiranom Yaris-u?
Koliko zvezdica za bezbednost će dobiti? I dalje su ljudi opterećeni elektronskim pomagalima, nasuprot bezbednosti i kvaliteta i pouzdanosti!
A tek potrošnja, performanse...