home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

"Škoda auto" ove godine neće dostići prodaju od milion vozila godišnje, ali bi to, prema uslovima na tržištu, mogla da ostvari najkasnije do 2014. godine, rekao je novinarima predsednik upravnog odbora "Škode" Vinfrid Valand.

Valand smatra realnim da "Škoda" ove godine poveća prodaju za 80.000 vozila, sa rekordnih 875.000 prodatih 2011. godine.

Prema njemu, tim tempom, firma će dostići svoj cilj da 2018. godine isporučuje na tržište 1,5 miliona vozila. Do tada namerava da postane marka sa najbržim rastom na svetu. U martu, na autosalonu u Ženevi, "Škoda" će predstaviti verziju sa petora vrata svog gradskog modela "sitigou". Verzija sa troja vrata pojavila se minule godine.

Nova kompaktna limuzina "rapid" koju kompanija već prodaje u Indiji, predstaviće se evropskom tržištu u drugoj polovini godine, najverovatnije za sajmu u Parizu.

Treća generacija "oktavije", koja je trebalo da se pojavi ove godine, ipak će se pojaviti tek naredne.

"Škoda" će ove godine nastaviti sa obimnim investicijama. Samo u Češkoj lane je uložila rekordnih 500 miliona evra, a ove godine će obim investicionih sredstava još povećati.

U glavnoj fabrici u Mladoj Boleslavi planira proširenje dnevne proizvodnje "oktavije" sa 800 na 1.200 komada, zatim proizvodnju trećeg modela, osim "oktavije" i "fabije", kao i proširenje fabrike za izradu menjača sa dvostrukom spojnicom DQ 200 u Vrhlabi, a u Kvasinama namerava da poveća proizvodni kapacitet za model "jeti" na 100.000 vozila godišnje.

Preuzeto sa: Blic.rs

Foto: Škoda



čitanja : 1107



Komentari

Citigo mi je na gornjoj slici mnogo simpatičan :))
Jedva čekam da vidim varijantu sa 5v.

Autor Predrag 11 Jan 2012, 17:34

E, milion Skoda a samo jedan Predrag! :)))

Autor carobnjak 11 Jan 2012, 17:46

A gde ce stati dodatna vrata?
Mozda kao galebova krila?

Autor Panchev9 11 Jan 2012, 19:42

@ Panchev
Ako nisi znao, nije ovo Honda, svemirska.
Automobili sa 3 i 5 vrata su iste dužine, s tim da su vrata veća kod trovratnih modela, kako bi se lakše ulazilo na zadnje sedište

Autor Dejan L 11 Jan 2012, 22:11

@Dejan L
Lepo si mu objasnio, samo što mislim da će u ovom slučaju verzija sa 5v biti malo duža :)

Autor Predrag 11 Jan 2012, 22:43

Zasto je Skoda ovako do bola konzervativna i ozbiljna u ovoj klasi? Zar je samo VW UP! mogao da bude drugaciji (citaj: lepsi)?

Autor Uros Cuore Sportivo 11 Jan 2012, 22:55

Gledam na DeutcheWelle kao neki test UP-a, jbt. pa on ni radio nema u osnovnoj opremi!!! Nema el. podizace, volan se ne moze podesavati po dubini, klimu ne znam ima li u osnovnoj opremi (ako nema radio ne bi ni to trebao imati)...

Autor hh 12 Jan 2012, 00:05

@hh
naravno, a taj koji sve to ima prelazice 10 000 eura, sto duboko zalazi u B segment?
A sta si ocekivao od VW, saVWrsenog berberina za ovce... :)))

Autor carobnjak 12 Jan 2012, 00:24

Morao bi da ima makar pripremu za radio.. :)

Autor Panchev9 12 Jan 2012, 00:30

@Panchev9
to ce vec Predrag reci sta sve treba da ima, i koliko je Citigo bolji od Up-a, naravno...

Autor carobnjak 12 Jan 2012, 00:55

Nisam mogao da verujem da zastupa teoriju : bolje da kupim naknadno dobar radio nego neki (dobar) fabricki?! A to sto strci nema veze.. U danasnje automobile je dosta teze uklopiti naknadno kupljene radio uredjaje..
Gledao sam skoro onu Fabia Monte Carlo.. Kako ono prosecno izgleda iznutra.. Volan lep.. Ostalo kao onaj entry model..

Autor Panchev9 12 Jan 2012, 01:16

@Panchev9
da, ja to pricam 3 godine, bez lose namere...
Samo se vrati na cenu i sve je jasno! (nekima nije...)

P.S. s tim sto je to daleko ispod proseka...

Autor carobnjak 12 Jan 2012, 01:26

@Panchev9 & carobnjak
Samo vi zevajte u plastiku i fabrički radio. "Nekima" su bitne neke druge mnogo važnije stvari.

Autor Predrag 12 Jan 2012, 01:43

@Predrag
pa nije problem samo plastika vec kompletan enterijer, bolje reci i ceo auto...
Novi Skodin slogan: "Dobar dan tugo" :)))

Autor carobnjak 12 Jan 2012, 01:57

@carobnjak
Meni je odličan. Ima ostava i više nego što mi je potrebno, sedišta su udobna, mogu da zauzmem idealan položaj za volanom, sve komande i prekidači su mi na dohvat ruke, ima mesta i na zadnjim sedištima, sve funkcioniše bez ikakvih poteškoća, ništa ne škripuće, ne zveči, ne cvrči... Kud ćeš bolje?

Autor Predrag 12 Jan 2012, 02:08

Predrag
kakvih ostava? Nemoj mi reci da auto treba da bude spajz?
To je ta tvoja funkconalnost?

Autor carobnjak 12 Jan 2012, 02:16

@carobnjak
1* Tri zatvorene ostave (police) i 6 manjih, 3 mesta za flaše od 0,5 l i 2 za flaše od 1,5l + najveća zatvorena polica ima mogućnost hlađenja.

2* Između ostalog ;)

Autor Predrag 12 Jan 2012, 02:23

@Predrag
ovo kao razlog kupovine nisam cuo od nikoga a kamoli od ovakvog "strucnjaka"!

Od sada tvoju Skodicu zovem "spajz"! :)))

Autor carobnjak 12 Jan 2012, 02:30

@carobnjak
Da, to mi je bilo najvažnije pri odabiru auta.

Autor Predrag 12 Jan 2012, 02:40

@Predrag
ma ok, svako ima svoje kriterijume, bitno da si ti srecan... :)
Mada,to bi resila i jedna DOBRA PUTNA TORBA SA PUNO PREGRADA!

Autor carobnjak 12 Jan 2012, 02:49

Predrag
Evo zevam od jutra, to je tacno..
Koje su to tebi komande pri ruci, kada imas samo nekoliko dugmica? Pa nije to Fiesta.. :)))

Autor Panchev9 12 Jan 2012, 10:15

@Panchev9
U tome i jeste fora. Neko ume a neko ne ume ;)

Autor Predrag 12 Jan 2012, 12:41

Hahahahahhaha pa ti onda Predraze kupi neki kombi...

Autor hh 12 Jan 2012, 13:46

Prosirili su gamu modela, tako da me dobri rezultati prodaje ne cude. Verzije sa troje vrata su uvek lepse.

Autor Filip 30 Jan 2012, 14:05