
"Škoda auto" ove godine neće dostići prodaju od milion vozila godišnje, ali bi to, prema uslovima na tržištu, mogla da ostvari najkasnije do 2014. godine, rekao je novinarima predsednik upravnog odbora "Škode" Vinfrid Valand.
Valand smatra realnim da "Škoda" ove godine poveća prodaju za 80.000 vozila, sa rekordnih 875.000 prodatih 2011. godine.
Prema njemu, tim tempom, firma će dostići svoj cilj da 2018. godine isporučuje na tržište 1,5 miliona vozila. Do tada namerava da postane marka sa najbržim rastom na svetu. U martu, na autosalonu u Ženevi, "Škoda" će predstaviti verziju sa petora vrata svog gradskog modela "sitigou". Verzija sa troja vrata pojavila se minule godine.
Nova kompaktna limuzina "rapid" koju kompanija već prodaje u Indiji, predstaviće se evropskom tržištu u drugoj polovini godine, najverovatnije za sajmu u Parizu.

Treća generacija "oktavije", koja je trebalo da se pojavi ove godine, ipak će se pojaviti tek naredne.
"Škoda" će ove godine nastaviti sa obimnim investicijama. Samo u Češkoj lane je uložila rekordnih 500 miliona evra, a ove godine će obim investicionih sredstava još povećati.
U glavnoj fabrici u Mladoj Boleslavi planira proširenje dnevne proizvodnje "oktavije" sa 800 na 1.200 komada, zatim proizvodnju trećeg modela, osim "oktavije" i "fabije", kao i proširenje fabrike za izradu menjača sa dvostrukom spojnicom DQ 200 u Vrhlabi, a u Kvasinama namerava da poveća proizvodni kapacitet za model "jeti" na 100.000 vozila godišnje.
Preuzeto sa: Blic.rs
Foto: Škoda
Citigo mi je na gornjoj slici mnogo simpatičan :))
Jedva čekam da vidim varijantu sa 5v.
@ Panchev
Ako nisi znao, nije ovo Honda, svemirska.
Automobili sa 3 i 5 vrata su iste dužine, s tim da su vrata veća kod trovratnih modela, kako bi se lakše ulazilo na zadnje sedište
@Dejan L
Lepo si mu objasnio, samo što mislim da će u ovom slučaju verzija sa 5v biti malo duža :)
Zasto je Skoda ovako do bola konzervativna i ozbiljna u ovoj klasi? Zar je samo VW UP! mogao da bude drugaciji (citaj: lepsi)?
Gledam na DeutcheWelle kao neki test UP-a, jbt. pa on ni radio nema u osnovnoj opremi!!! Nema el. podizace, volan se ne moze podesavati po dubini, klimu ne znam ima li u osnovnoj opremi (ako nema radio ne bi ni to trebao imati)...
@hh
naravno, a taj koji sve to ima prelazice 10 000 eura, sto duboko zalazi u B segment?
A sta si ocekivao od VW, saVWrsenog berberina za ovce... :)))
@Panchev9
to ce vec Predrag reci sta sve treba da ima, i koliko je Citigo bolji od Up-a, naravno...
Nisam mogao da verujem da zastupa teoriju : bolje da kupim naknadno dobar radio nego neki (dobar) fabricki?! A to sto strci nema veze.. U danasnje automobile je dosta teze uklopiti naknadno kupljene radio uredjaje..
Gledao sam skoro onu Fabia Monte Carlo.. Kako ono prosecno izgleda iznutra.. Volan lep.. Ostalo kao onaj entry model..
@Panchev9
da, ja to pricam 3 godine, bez lose namere...
Samo se vrati na cenu i sve je jasno! (nekima nije...)
P.S. s tim sto je to daleko ispod proseka...
@Panchev9 & carobnjak
Samo vi zevajte u plastiku i fabrički radio. "Nekima" su bitne neke druge mnogo važnije stvari.
@Predrag
pa nije problem samo plastika vec kompletan enterijer, bolje reci i ceo auto...
Novi Skodin slogan: "Dobar dan tugo" :)))
@carobnjak
Meni je odličan. Ima ostava i više nego što mi je potrebno, sedišta su udobna, mogu da zauzmem idealan položaj za volanom, sve komande i prekidači su mi na dohvat ruke, ima mesta i na zadnjim sedištima, sve funkcioniše bez ikakvih poteškoća, ništa ne škripuće, ne zveči, ne cvrči... Kud ćeš bolje?
Predrag
kakvih ostava? Nemoj mi reci da auto treba da bude spajz?
To je ta tvoja funkconalnost?
@carobnjak
1* Tri zatvorene ostave (police) i 6 manjih, 3 mesta za flaše od 0,5 l i 2 za flaše od 1,5l + najveća zatvorena polica ima mogućnost hlađenja.
2* Između ostalog ;)
@Predrag
ovo kao razlog kupovine nisam cuo od nikoga a kamoli od ovakvog "strucnjaka"!
Od sada tvoju Skodicu zovem "spajz"! :)))
@Predrag
ma ok, svako ima svoje kriterijume, bitno da si ti srecan... :)
Mada,to bi resila i jedna DOBRA PUTNA TORBA SA PUNO PREGRADA!