home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Japanski automobili slove kao izuzetno pouzdani, što je više puta potvrđeno u direktnim poređenjima. Ipak, pogled na rekordere po broju opozvanih vozila zbog servisnih akcija poslednjih nekoliko godina mogao bi navesti na drugačiji zaključak.

Naime, 2009. i 2010. Toyoti je zbog problema s takozvanom lepljivom papučicom gasa pripala neslavna titula proizvođača koji je opozvao najviše vozila sa tržišta. Najvećem japanskom proizvođaču automobila malo je nedostajalo da i 2011. godine ponese ovu neslavnu titulu da se na čelo kolone u poslednji trenutak nije progurala Honda.

Wards Auto piše da je Honda odlučila da proširi servisnu akciju zbog manjkavih vazdušnih jastuka za dodatnih 2,5 miliona vozila, čime je prošle godine u Hondinim servisima završilo 3,9 miliona vozila, odnosno čak 400.000 više nego u Toyotinim.

Izvor: Tportal.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs


čitanja : 1212



Komentari

"manjkavih vazdušnih jastuka"
zato ih toliko i ima u Hondi. Bolje je imati dva ispravna nego 6-7 manjkavih :))

Ali zato im prekidači ne manjkaju. Ima ih na sve strane, pa ne zna čovek koji će pre da stisne :)))

hahaha :))

Autor Predrag 12 Jan 2012, 14:59

Pouzdano, nema sta...

Autor Damko 12 Jan 2012, 15:03

To se zove iskrenost i zato gotivim Japance..
Ko zna koliko ovoga ima po Evropi, nego mutljavi cute..

Autor Panchev9 12 Jan 2012, 21:23

@Panchev9
Bolje bi im bilo da ne prave manjkave automobile, nego što su iskreni :))

Autor Predrag 12 Jan 2012, 21:32

@Panchev9 12 Jan 2012, 21:23
Podržavam.

Autor Ex Italo fan 12 Jan 2012, 21:45

Ex Italo fan
Spasiba

Predrag
Procitaj ponovo ce predjasnji komentar..

Autor Panchev9 12 Jan 2012, 22:46