
Japanski automobili slove kao izuzetno pouzdani, što je više puta potvrđeno u direktnim poređenjima. Ipak, pogled na rekordere po broju opozvanih vozila zbog servisnih akcija poslednjih nekoliko godina mogao bi navesti na drugačiji zaključak.
Naime, 2009. i 2010. Toyoti je zbog problema s takozvanom lepljivom papučicom
gasa pripala neslavna titula proizvođača koji je opozvao najviše vozila sa
tržišta. Najvećem japanskom proizvođaču automobila malo je nedostajalo da i 2011.
godine ponese ovu neslavnu titulu da se na čelo kolone u poslednji trenutak
nije progurala Honda.
Wards Auto piše da je Honda odlučila da proširi servisnu akciju zbog manjkavih vazdušnih
jastuka za dodatnih 2,5 miliona vozila, čime je prošle godine u Hondinim
servisima završilo 3,9 miliona vozila, odnosno čak 400.000 više nego u
Toyotinim.
Izvor: Tportal.hr
"manjkavih vazdušnih jastuka"
zato ih toliko i ima u Hondi. Bolje je imati dva ispravna nego 6-7 manjkavih :))
Ali zato im prekidači ne manjkaju. Ima ih na sve strane, pa ne zna čovek koji će pre da stisne :)))
hahaha :))
To se zove iskrenost i zato gotivim Japance..
Ko zna koliko ovoga ima po Evropi, nego mutljavi cute..