
Kompanija Audi AG je u 2011. prodala 1.302.650 automobila i tako za 210.200 primeraka nadmašila rekordnu prodaju iz 2010. godine.
Snažan rast prodaje marka beleži širom sveta: Kina je sa
313.036 isporuka postala Audijevo najveće pojedinačno tržište. Veliki,
dvocifreni rast zabeležen je u SAD-u kao i na evropskim tržištima, gde je
proizvođač sa sedištem u Ingolstadtu prodao 726.300 automobila (plus 12,1 %).
Ukupno gledajući, marka je prošlu godinu zaključila sa novim rekordnim
rezultatima prodaje u preko 50 zemalja sveta.
"2011. je najbolja godina ikada što se tiče prodaje: nikada do sada nismo
stekli toliko mnogo novih kupaca", kazao je Peter Schwarzenbauer, član
Uprave za marketing i prodaju kompanije Audi AG.
"Zahvaljujući ogromnoj potražnji za novim modelima rezultati prodaje u
Evropi i SAD-u nadmašili su naša očekivanja. Svakog meseca rekordna prodaja na
tržištu SAD-a, te značajno povećanje našeg finansijskog rezultata mogu se, pre
svega, pripisati uspešnoj ofanzivi u višoj klasi automobila."
Rast prodaje ove klase vozila popeo se širom sveta: čak pre nego što je novi A6
stigao u prodajne salone Kine, Audi je zabeležio značajan rast prodaje od 12,2
procenata sa 229.200 prodatih primeraka. Nova A6 limuzina stigla je u martu,
dok je uvođenje Avanta usledilo tek na jesen.
Za Audi A7 odlučilo se više od 31.300 kupaca u svetu. Svoju značajnu prisutnost
u gornjoj klasi ingolstadtska marka je izgradila i sa modelom Q7: njegova
prodaja narasla je za 21,4 % u odnosu na godinu pre. Simbol Audija – model A8 –
koji je u salone stigao početkom 2010. godine, uspeo je da udvostruči svoje
prodajne brojke (+101 odsto).
Na drugom kraju modelske palete nalazi se A1; ovaj Audijev adut u maloj
kompaktnoj premium klasi osvojio je srca velikog broja novih kupaca, njih čak
118.200.
Najsnažniji rast prodaje, pored Kine, marka je ostvarila upravo na domaćem, nemačkom
tržištu: sa 254.011 prodatih primeraka ovde je Audi realizovao rast prodaje od
10,8 odsto u poređenju sa 2010. godinom. U Velikoj Britaniji Audijeva prodaja je
porasla za 15,7 odsto na 115.345 vozila, dok je Audi France po prvi put
nadmašio prodajnu brojku od 60.000, te sa 62.009 prodatih primeraka postigao
rast od 18,1 odsto. Uprkos teškom tržišnom okruženju Audi je i na tržištima
Španije (+ 3,4%) i Italije (+ 0,03%) uspeo postići doduše minimalan rast
prodaje.
U svim ostalim Top 10 tržištima ovog premium proizvođača postignut je
dvocifreni rast prodaje – tako je u Rusiji sa 23.250 isporuka realizovan rast
od 25,6 odsto u poređenju sa 2010. godinom.
Audi je ostvario značajan rast prodaje i u Južnoj Koreji (+30,9% ; 10.346
vozila) i Južnoj Africi (+20,4%; 14.523 vozila), kao i u Južnoj Americi, pre
svega u Brazilu (+68,0%).
Još impresivniji rast prodaje ostvaren je u Indiji, gde se sa 5.511 prodatih
automobila ovaj procenat popeo na vrtoglavu vrednost od 83,5.
Izvor: Sarajevo-x.com
Foto: Audi
@Panco
Hahahahahaaha...Kakav lik...
Ovo sam napisao zbog nekih kojima jeste ovo jako bitno ;)
Kakva si legenda ;)
@bmw
Mercedes group je postigao taj rezultat,sam Mercedes ispod 1.3...