
* Tržišno učešće od 1,24% u zapadnoj i centralnoj Evropi u 2011. godini
* 206.400* automobila i SUV modela prodato u zapadnoj i centralnoj Evropi
* Prodaja porasla na 20, a udeo na 16 tržišta
* Chevrolet Spark drži 5,5% segmenta mini automobila
* Sedam novih modela u prodajnim salonima
* Camaro premašio prognoziranu prodaju u zapadnoj i centralnoj Evropi
Chevrolet je prodao 206.400 automobila u zapadnoj i centralnoj Evropi ** u 2011. godini, što je rast od 1.600 jedinica u odnosu na 2010. godinu, i tako zabeležio najbolje učešće brenda na ukupnom tržištu motornih vozila od 1,24%.
Chevrolet je zabeležio rast prodaje na 20 i rast učešća na 16 tržišta u zapadnoj i centralnoj Evropi u odnosu na 2010. godinu. U sedam država je 2011. godine zabeleženo rekordno tržišno učešće, a mnoge od njih slave i najveći obim prodaje u istoriji: Austrija (tržišni udeo od 1,18%), Francuska (0,88%), Nemačka (0,86%), Poljska (2,28%), Srbija (5,02%), Slovenija (2,29%) i Turska (2,6%).
"Ponosni smo što smo postigli rekordno tržišno učešće u Evropi u 2011. godini, u kojoj je Chevrolet slavio stogodišnjicu poslovanja”, kaže Suzan Dočerti (Susan Docherty), predsednica i CEO kompanije Chevrolet Europe. Chevrolet je 2011. godine lansirao sedam novih modela, zahvaljujući čemu njegov portfolio sada pokriva preko 50% tržišnih segmenata. “Sa našom potpuno novom linijom proizvoda u prodajnim salonima širom Evrope, 2012. godina predstavlja uzbudljivu priliku za dalji rast”, dodaje Suzan Dočerti.
Chevrolet Spark je najprodavaniji model Chevrolet-a u Evropi i zauzima 5,5% segmenta mini automobila sa 66.400 prodatih primeraka. Mali automobil Chevrolet Aveo je prodat u 51.000 primerka, dok je Chevrolet Cruze, koji je sada dostupan i u hečbek verziji, zabeležio prodaju 39.400 primeraka. Kompaktna limuzina Chevrolet Cruze je ponovo lider u svom segmentu na nekoliko evropskih tržišta, a ona je i najprodavaniji model Chevrolet-a širom sveta sa milion prodatih primeraka od svog lansiranja 2009. godine. 2012. godine će biti lansiran Chevrolet Cruze karavan, što će pokriti još jedan važan segment u regionu zapadne i centralne Evrope.
SUV model Chevrolet Captiva i porodični monovolumen Chevrolet Orlando i dalje beleže visoku potražnju sa 24.300 i 20.600 prodatih jedinica u 2011. godini. Prodaja legendarnog sportskog automobila Camaro, koji je lider u svom segmentu na američkom tržištu, dostigla je 600 primeraka u prvih nekoliko meseci prodaje u Evropi, od čega je 40% zabeleženo u Francuskoj.
Chevrolet je u celoj Evropi*** prodao rekordnih 517.800 vozila u 2011. godini, što je povećanje od 40.500 primeraka ili 8,5% u poređenju sa 2010. godinom. Kompanija je takođe postigla rekordno tržišno učešće od 2,61%. Chevrolet je uspeo da odbrani titulu najboljeg uvoznog brenda u Rusiji, sa prodajom od 173.500 automobila i SUV modela u 2011. godini, što je povećanje od 57.200 primeraka i tržišno učešće od 6,39%.
* Preliminarne cifre zabeležene na ukupnom tržištu motornih vozila (putnički automobili i laka komercijalna vozila)
** Zapadna i centralna Evropa obuhvata 37 država: EU27 plus Andora, Albanija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Island, Makedonija, Norveška, Srbija, Crna Gora, Švajcarska i Turska.
*** Cela Evropa obuhvata 49 država: zapadna i centralna Evropa, Rusija, Ukrajina, Uzbekistan, Kazahstan i druge zemlje ZND.
PR Chevrolet
Foto: © GM Company
@Predrag
sta mislis, jel su americki modeli Chevroleta bolji ili jednako "dobri" kao ovi nasi?
Mislim na kvalitet izrade?
@carobnjak
Nisam imao priliku da vidim američke modele pa ne mogu ništa da ti kažem.
Ovi za evropsko tržište su katastrofa. Novi modeli su malkice bolji, ali su i dalje daleko od pojma dobar automobil.
@Predrag
haha, nisi se upecao! :)))
Mozda ce Mile Antena znati...
A da li si vozio novi Cruze?
@carobnjak
Jesam 1.6 limuzinsku verziju ;)
Lepo sve to funkcioniše, ali su mi ga iskustva iz servisa ogadila načisto.
@Predrag
kakav je u voznji, da li je elastican, da li je "funkcionalan" i koliko ostava za sitnice ima?
@Predrag
u cemu je onda problem kad po onome sto si naveo, 90% ispunjava kriterijume (razne)?
Ili je mozda procenat i veci?
carobnjak
Kvalitet..
Njegov mehanicar ne mozi da zavrsi Floridizaciju od broja pokvarenih Chevrolet-a.. I licno ga to dira.. :)))
@carobnjak
Kvarljiva nepocinkovana šklopocija. Eto, to je problem.
+ skupo održavanje.
@carobnjak
A pošto jako ceniš kvalitet upotrebljenih materijala u unutrašnjosti, mogu da ti kažem da je nikakav. Grebe se ako ga malo ružnije pogledaš. Prisustvovao sam demontaži i montaži komandne table zbog toga što je procureo unutrašnji hladnjak klima uređaja. Scena jeziva.
@Predrag
ne znam, meni nije nesto posebno. Letimicno sam mu smeknuo kabinu, moj poznanik ga je uzeo, on je odusevljen.
Prethodno je vozio Lanos (sada ga vozi kcerka) pa nije hteo da menja marku jer je sa njim prosao bez ijednog kvara za 10 godina!
Uzeo je onu bogatiju verziju, LT mislim, koja ima neke aplikacije po vratima kao da je TEPIH (?!?) sto je meni vrh-seljacki... :)))
Obavezno cu ti prijaviti ako se desi i najmanji kvar ili pocne korozija...