home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

JD Powers je objavio listu koliki procenat kupaca automobile određene kompanije ponovo kupi njihov proizvod i drugu godinu za redom na čelu liste se našao Hyundai.

Korejski proizvođač vozila je uspeo da zadrži 64% svojih kupaca (+4%) i tako završi ispred Forda i Honde koji su podelili drugo i treće mesto sa 60% zadržanih mušterija. Najveći napredak je zabeležio Jeep koji je uspeo da zadrži oko pola svojih kupaca (+17%).

Istraga je takođe pokazala da žene i mlađi kupci kupuju automobile iz istih kompanija u višoj meri nego stariji kupci. Hyundai, Honda i Mercedes su uspeli da zadrže većinu ženskih kupaca dok su Ford, Kia i Lexus uspeli da zadrže većinu muških kupaca.

Procenat kupaca koji su ponovo kupili proizvod iz iste kompanije:

Hyundai 64%

Ford 60%

Honda 60%

BMW 59%

Kia 59%

Toyota 58%

Chevrolet 57%

Mercedes-Benz 57%

Lexus 54%

Cadillac 52%

Jeep 51%

Nissan 50%

MINI 49%

Ram 49%

Industry Average 49%

Subaru 48%

Land Rover 47%

Volkswagen 47%

GMC 46%

Infiniti 46%

Acura 45%

Audi 45%

Porsche 42%

Lincoln 40%

Buick 38%

Mazda 34%

Mitsubishi 33%

Jaguar 31%

Volvo 30%

Chrysler 26%

Scion 24%

Dodge 21%

Suzuki 20%

SAAB 7%

Autor: Zoran T.

Foto: Hyundai



čitanja : 921



Komentari