
JD Powers je objavio listu koliki procenat kupaca automobile određene kompanije ponovo kupi njihov proizvod i drugu godinu za redom na čelu liste se našao Hyundai.
Korejski proizvođač vozila je uspeo da zadrži 64% svojih kupaca (+4%) i tako završi ispred Forda i Honde koji su podelili drugo i treće mesto sa 60% zadržanih mušterija. Najveći napredak je zabeležio Jeep koji je uspeo da zadrži oko pola svojih kupaca (+17%).
Istraga je takođe pokazala da žene i mlađi kupci kupuju automobile iz istih kompanija u višoj meri nego stariji kupci. Hyundai, Honda i Mercedes su uspeli da zadrže većinu ženskih kupaca dok su Ford, Kia i Lexus uspeli da zadrže većinu muških kupaca.
Procenat kupaca koji su ponovo kupili proizvod iz iste kompanije:
Hyundai 64%
Ford 60%
Honda 60%
BMW 59%
Kia 59%
Toyota 58%
Chevrolet 57%
Mercedes-Benz 57%
Lexus 54%
Cadillac 52%
Jeep 51%
Nissan 50%
MINI 49%
Ram 49%
Industry Average 49%
Subaru 48%
Land Rover 47%
Volkswagen 47%
GMC 46%
Infiniti 46%
Acura 45%
Audi 45%
Porsche 42%
Lincoln 40%
Buick 38%
Mazda 34%
Mitsubishi 33%
Jaguar 31%
Volvo 30%
Chrysler 26%
Scion 24%
Dodge 21%
Suzuki 20%
SAAB 7%
Autor: Zoran T.
Foto: Hyundai