
Ivan Ivanović i Andrej Kulundžić u dvoboju za titulu boljeg vozača, ali i boljeg poznavaoca brenda Alfa Romeo
Andrej Kulundžić vozio je najbrži krug 47,28 sekundi, dok je najbolje vreme Ivana Ivanovića bilo 50,42 s. Dužina piste na Ada Huji je, da podsetimo, oko 850 metara. Maksimalna brzina koju je Ivanović uspeo da dostigne na stazi je 89,27 km/h, dok je Kulundžić zabeležio 101 km/h.

Na slalom ispitu, baš kao i u samoj trci, nije bilo previše iznenađenja. Andrej je bez oborenog čunja prešao stazu za 14 s, dok je Ivan zaostao samo 0,6 s ali je vozio prilično pravolinijski – oborivši čak sedam čunjeva.


U kvizu koji su organizovali i vodili predstavnici Alfa Romeo kluba Srbija, nešto bolje znanje o brendu Alfa Romeo pokazao je Andrej Kulundžić a nakon njegovog „het trika“ usledio je poen za Ivana Ivanovića zabeležen u kategoriji ekonomičnosti. I pored jurnjave na pisti i veoma oštre vožnje, njegova Giulietta ostvarila je prosek od 8,2 litra na 100 pređenih kilometara. Logično, dizel se pokazao znatno ekonomičnijim od benzinca, ali treba imati u vidu i da je Kulundžić imao trkački „tešku nogu“.
Sistem oslanjanja kod svakog modela Alfa Romea je primer stabilnosti i upravljivosti, a oba takmičara imala su razlog za radost jer je svako od njih u željenoj kategoriji zabeležio poen. Ivanova Giulietta 2.0 JTD Distinctive ponudila je nešto veći komfor, dok je Andrejeva Giulietta Quadrifoglio Verde bila više sportski nastrojena.
Finalni deo duela obeležio je žiri dama koji je za nešto većeg šmekera i svog „Romea“ izabrao Ivana Ivanovića.
Duel se tako završio rezultatom 4-3 u korist Andreja Kulundžića, kome je njegov suparnik prvi čestitao uprkos tvrdnji da su Andeju „Alfisti“ progledali kroz prste u kvizu. „Važno je učestvovati, a još važnije pobediti“ – bio je komentar pobednika Andreja Kulundžića.

Kulundžićevu Giuliettu Quadrifoglio Verde pokreće turbo motor od 1742 ccm, maksimalne snage 173 kW (235 KS). Ivanovićeva verzija 2.0 JTD Distinctive ima „komon rejl“ turbo dizel od 1956 ccm, najveće snage 125 kW (170 KS).
PR Fiat Automobili Srbija
Kakav raskošan trkački talenat. Kakva velika pobedana stazi. Sa samo 65 KS više, protiv tako nadmoćnog protivnika.
Fenomenalno.
@Ex
Pa šta očekuješ od njega,vozio Porše super kup. :)
Gledao sam jednom taj Porše kup ni kriv ni dužan,pošto je bio uvod za Formulu 1.
Poslednji vozač je vozio ne smešno,već žalosno. Vozio čovek desnom stranom sve vreme,uz liniju. Da je bilo neko biciklo na stazi, i ono bi ga obišlo. Na kraju se publika šalila i aplaudirala mu i navijala za njega. :) Otuda valjda Poršeu toliko pobeda,iz Porše super kupa. :)
E a on je tamo isto bio malo bolji od ovog pomenutog.
Čovek sa najjačom verzijom pravi malo bolje vreme od amatera u dizelu...
@ PITBULL™
Pročitaj moj komentar još jednom. Ili da ga napišem ponovo sa navodnicima.
@Ex
Pogrešno si protumačio moj (ironičan) komentar.
Potpuno se slažem sa tobom.
@Panchev9 17 Jan 2012, 18:41
onda sam ja lose protumacio tvoju poruku...
A ovi iz Alfe vjerovatno nisu dali da tjera do kraja.
hh
Sad mi ja ne znam kako si ti razumeo?
Mogu da kazem da se slazem sa stavom Ex Italo fan-a..
Sreca nasa pa se internet razvio.. A tamo ili ima ili nema o nekome..