
Nemački proizvođači automobila Volkswagen i BMW najavili su da će zbog grešaka na motorima određenih modela opozvati oko pola miliona vozila. Volkswagen je objavio opoziv vozila zbog kvara na sistemu za ubrizgavanje goriva, dok BMW opoziva više od 200.000 Minija zbog opasnih pumpi za vodu.
Upozorenja o opozivu većeg broja vozila stigla su iz Volkswagena i BMW-a, a ukupna brojka automobila koji mogu ugroziti bezbednost vozača premašuje pola miliona vozila. Iz Volkswagena su poručili da će kontaktirati više od 300.000 vlasnika njihovih dizel vozila zbog problema sa ubrizgavanjem goriva.
Radi se modelima Golfa, Jette i Tiguana sa dvolitarskim motorima koji su proizvedeni nakon 2009. godine. Ističe se da su isti motori korišćeni i u vozilima Audija, Škode i Seata te da će vlasnicima vozila biti popravljena potpuno besplatno.

BMW opoziva oko 235.000 Minija zbog kvara na pumpi za vodu koja, a opozivaju se samo najjači modeli - Cooper S i John Cooper Works koji su proizvedeni između 2006. i 2011. godine.
Izvor: Presretac.com
@ Moron, Jovanović i Orlo
Ali ima 1 začkoljica, Škodu makar nisi platio kao za BMW ili za MINI, pa da očekuješ da je besprekorna!
Kod BMW-a i MINI-ja ti plaćaš kvalitet, zato i daješ TOLIKO MNOGO NOVCA, jer očekuješ da će PLAĆENO i da traje!
Kako to da ceo svet Škodu proglasi NAJBOLJIM ODNOSOM ULOŽENO/DOBIJENO, samo ste vi pametni. Vi koji u Škodu nikad niste seli.
opet opoziv za bmw...eee Tomo daleko ti lepa kuca...strasno,dzabe sto su najprodavaniji kada se samo vracaju tj OPOZIVAJU..uzas za BMWa
Industrija? Ma nije moguce. :D Citajuci i za proslu god , Bmw je preko opozvao preko milion vozila. Audi i Mercedes slabo... :D
skoda kakva takva ali je moja...hahaha
mislim da se ovo ne odnosi na skodu zar ne DejaneL
@ Dejan L
pa koliko vidim i VW je u maleru a ne samo BMW i MINI ..a i VW kosta ...
ja u skodu seo jesam i to cak u par modela ali mi deluje da ti iz nje nikada nisi izasao :)
izvini...napisao sam Skoda malim slovima :)
Prvo, koliko vidim i Audi ima problem. Zapamtite ako je problematican neki VW motor, onda je u problemu i Audi. Kaze se lepo da su isti motori korisceni i u Audiju. E sad da li ce Audi da ih opozove, ili ce da ceka OVO:
http://www.autobild.de/artikel/mercedes-probeme-mit-v6--v8-benzinern-1868124.html
to je vec njihova stvar.
Drugo, simpaticni mi ovi koji kad se govori o prodaji kazu: "a ne, BMW nije prodao 1,7 miliona vozila, vec 1,4 miliona.", a sad kad se opozove MINI, kazu "aha, evo, opoziv za BMW-e". Dakle malo da se svi prozvani saberu, skoncentrisu i usklade levu i desnu polovinu mozga.
I jos jedan google prevod na engleski iz AudoBildovog teksta o lomu mercedesovih motora:
"Mercedes has a problem with V6 and V8 engines. The owners are dissatisfied with the grace regulation. Daimler promised improvement, but there remain question marks.
Owners of six-and eight-cylinder petrol engines from Mercedes must continue to fear for their engines. Due to defects in materials can be in the cars construction period April 2004 to September 2006, a gear wear on the timing chain. The damage is heralded by the illumination of the check engine light, and the repair costs, depending on model, up to 4700 €. Mercedes built the engines of the M272 (2,5 -, 3,0 - and 3.5-liter V6) and M273 (5.0-liter V8) model in ten rows. How many cars can be affected by M272 and M273 engine of the damage remains in the dark." ili zakljucak u tekstu:". "This error Mercedes hits the mark, it's about the big gasoline engines in order cars, 70,000, 100,000 euros or more cost-order customers who have very much money in the consolidated fund.. Car lovers, solvent estates, regular customers go now. of uncertainty, suffer at some time an engine failure for a manufacturer who can "the best or nothing" writes to the flags, there will be given the clear failure of only one answer:... 100 percent of grace for all the rest is nothing "
Jedan deo na srpskom:"...vlasnici benzinskih V6 i V8 motora moraju i dalje da budu u strahu..."
A ovde je samo preventivni opoziv, koji ce se besplatno srediti u servisu za pola sata. I drugo to znaci da je problem uocen, i da ga u buducnosti nece biti.
@ Jovanović
Imamo mi i Peugeot 307sw full, a imali smo i Audi i Citroen i Ladu, 3 Škode koje su VIŠE nego pouzdane.
Kažem VIŠE NEGO POUZDANE
Sa felicijom pršli oko 115.000km, sem korozije ništa na mehanici, ogibljenju, menjaču
Sa Fabijom 124.000km , poneka sijalica, lonac na 79.000km i 1 kraj spone.
Zato smo opet izabrali Škodu.
A uskoro stiže ili Oktava ili Yeti, mada ima još nekih solucija, nisam zadtri Škodista
Неки дан би овде полемика око тога да ли је Ауди заправо Голф са кожним седиштима... а би и опречних мишљења!
Е овај текст коначно решава дилеме. Ауди дефинитивно НИЈЕ Голф са кожним седиштима!! Он је заправо Октавија са кожним седиштима, бар судећи по Фолцикиним изјавама...
Kako vreme bude odmicalo jednog dana ce ispasti da ce polovna kola biti kvalitetnija od novih :)
@Dejan L
Ovaj komentar je bio u sali. U principu ne komentarisem nikada ove vesti o opozivima zato sto znam da je auto napravljen od par hiljada delova i da inzenjeri lako previde nesto...ni jedan ovaj opoziv ne smatram kao nesto lose po marku bilo koju jer oni tako ispravljaju gresku....bilo bi lose da trziste i polovnjaci dokazu da nesto ne valja...
Pozz
Ma Mecka je zakon,to jedino veljda od Nemaca,i to je to.Ljubitelj sam japanskih automobila,ali jedino Mercedesa cenim
@Orlo
upravo! Ja to i pricam. Problem je kad ti se "polomi" motor na manje od 100.000 a proizvodjac (vrlo cenjeni, premium) se pravi lud, jer je skupa popravka, a koja budala za taj auto da pare, nek da i 4700e za otklanjanje inzenjerskih brljotina:)
@toma, t minus one
Ne razmisljaju svi isto... :)
Sutra novi M6? Jel zato odbrojavas?
simpaticni mi ovi koji kad se govori o prodaji kazu: "a ne, BMW nije prodao 1,7 miliona vozila, vec 1,4 miliona.", a sad kad se opozove MINI, kazu "aha, evo, opoziv za BMW-e". Dakle malo da se svi prozvani saberu, skoncentrisu i usklade levu i desnu polovinu mozga.TO JE TO.