
Kako piše Tanjug, "Škoda" je opozvala oko 12.700 vozila sa dizel motorom zbog mogućih problema sa lošim zaptivanjem ili pukotinama u crevu za dovod goriva.
Na kontrolu bi trebalo da dođu vlasnici modela "oktavija", "superb" i "jeti" proizvedeni od 2009. do 2012. sa dizel motorom zapremine dva litra.
Prema rečima portparola "Škode" Jozefa Balaža, vlasnici će o popravci biti obavešteni pismom u kome će biti i poziv u servis. Popravka će trajati oko 30 minuta i biće besplatna.
"Radi se o preventivnoj meri, a vozilo je moguće koristiti do popravke", rekao je Balaž.
Češki dnevnik Pravo je naveo da se iste popravke odnose na 300.000 vlasnika vozila "folksvagen", "audi", "škoda" i "seat" širom sveta. Problem je nastao kod proizvođača nekih delova za "folksvagen".
Do sada, prema navodima lista, nisu poznati slučajevi da se zbog te greške zapalio motor.
Autor: Tanjug.rs
Foto: Škoda
Auuuuuuu ala ce jedan Dejan da ima los dan
Ma ovo je laz , planetarna teorija zavere..nemoguce hahaha
Ovo je samo potvrda da su motori koji se ugrađuju u Škodu isti kao VW-ovi. Prave se u Škodinoj fabrici, ali imaju iste dobavljače, a samim tim i iste kvalitete/nedostatke.
I ja sam na Yugu pre neki dan zamenio sva creva za gorivo, pošto su ispucala od starosti i neupotrebe.
О овоме причам годинама. Компоненташи подбацују!
Него ми је много занимљивија дискусија у коме се Сеат, Ауди и Шкода стављају у исти кош. Е сад, да о ТОМЕ већ не причам годинама...... ;)
Поздрав за dusana!! ;))
SaVWrseno, dosla maca na vratanca! :)
@Predrag
kad ces vise nauciti da je Skoda dno autoiundustrije, slepo crevo VAG koncerna, kojoj VW poklanja motore jer ona nije sposobna da bilo sta sama napravi, a i da pokusa, VW bi je odma oladio!
@carobnjak
Kada ćeš ti da shvatiš da je Fiat dno autoindustrije, koji ne stoji iza pola komponenti automobila koji prave, sve sami dobavljači. Zbog toga i pravi šklopocije. Od celog automobila oni samo prave motor i pljeskaju lim, a ostalo rade kooperanti. Kod jedne generacije modela im kočnice radi Girling, kod druge ATE, a kod treće Bosch, pa u krug. Nikako da se odluče koji valja, a ne može da ima valja nijedan pošto samo kaleme, budže i prepravljaju jedno te isto godinama, i razvlače te iste delove kroz više segmenata. Zato i odoše u -17%...
P.S. ali Fiat ne zivi na racun druge auto kompanije kao tvoja Skoda!
@carobnjak
Do skoro je živeo na račun države, a sada mu Chrysler glavni oslonac.
Mani se ti Škode, ona je uspešna firma koja VW-u donosi prihode, već posmatraj kako ti Fiat propada ;) Uništi sve što dotakne, pa tako sve do samouništenja ;)
@ carobnjak
Uz dužno poštovanje Škoda je prodala najviše vozila, posle Fijata ove godine. Pošto smo Predrag i ja pogrešili pa uzeli Škodu, izgleda i većina Srba se zaje*alo kao mi!
Јa sam primetio da i u "PSA samo prave motor i pljeskaju lim, a ostalo rade kooperanti." I to razni... Tako na predjnim paknama piše BOSCH, a na zadnjim Lucas. Užas ...
@Dejan L
ne mislim da ste pogrewili ali se niste ni usrecili! Ipak ste drugi, priznajte sportski poraz i cestitajte pobedniku! :)
@carobnjak
Zahvaljujući onom ojađenom Classicu koji propada oko buduće sklapačnice već više od godinu dana. Ljudi su to na vreme shvatili, pa je prodaja bila 3 puta manje 2011. u odnosu na 2010. Srbi jesu blesavi, ali nisu ludi ;)
:))
@ carobnjak
Cestitaću kad bude imao iste uslove prodaje kao i Škoda, a ne subvencije države
@Moron
Mnogo više volim kada fabrika stoji iza većeg dela vozila, kao što je to slučaj kod VW & Co. Na taj način se održava potrebni nivo kvaliteta, koji u manjoj meri zavisi od kvaliteta delova koje prave kooperanti.