
U fabrici Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) u Češkoj je i zvanično počela serijska proizvodnja nove, druge generacije Hyundaija i30.
Novi i30 je predstavljen još u septembru prošle godine na Salonu automobila u Frankfurtu, a na češkom tržištu će se naći početkom sledećeg meseca.
U paleti motora se nalaze tri benzinca i tri dizelaša: benzinci 1.4i sa 73 kW/100KS, 1.6i sa 88 kW/120KS i 1.6 GDI sa 99 kW/135KS, kao i dizelaši 1.4 CRDi sa 66 kW/90KS, 1.6 CRDi VGT sa 81 kW/110KS i 1.6 CRDi VGT sa 94 kW/128KS.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
@PITBULL
Ceska je isto poklonila zemljiste novim fabrikama i prethodno obezbedila svu infrastrukturu, nemojte se zavaravati!
Tamo je bila green-field investicija koliko ja znam. A to je mnogo različito od toga kad država ulaže sa tobom i to još u odnosu 60:40.
U Slovačkoj su samo 2 auto kompanije investirale 2 milijarde eur. Isto green-field investicije.
A ovde klanje bika za kilo mesa.
Više država uložila nego Fiat. Zato su i došli kod nas,jer to nema nigde. "Časti" koji milion vlastodršće,a za uzvrat će oni istresti budžet. Šta ih briga,iovako ne plaćaju to oni,već gradjani,a oni uzmu koji milion u džep.
@PITBULL
procenat ti ne valja (2:1)!
S razlikom da Ceska nista nije dugovala Koreancima, za razliku od Zastave...
Manite se ljudi greenfield investicija, imamo mi previse mogucnosti za brownfield investicije, a tek ce i biti kad se pogleda koliko se unutrasnjost prazni.
Sta je fazon ovde prosli motor 1.4 imao 109ks a ovaj 100 zar ne bi trebalo da povecavaju snagu, ili je ostao i ovaj od 109 a samo uveli ovu slabiju verziju.