home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemački “Porše”je saopštio je da će svojim radnicima isplatiti rekordne premije zbog povećane prodaje vozila.

U saopštenju se navodi da će svaki od 8.500 radnika, koji nisu u upravi, primiti premije od 7.600 evra.

Saopštenje je objavljeno nakon što je u 2011. godini zabeležena rekordna prodaja od 119.000 vozila.

Drugi nemački proizvođač luksuznih automobila – kompanija “Daimler”, pod čijim je okriljem “Mercedes benc”, ranije je takođe saopštio da će njihovi radnici dobiti po 4.100 evra premija zbog povećanja prodaje vozila.

Izvor: Capital.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs / Porsche



čitanja : 1097



Komentari

Hahahaha, premija kao prosecna dvogodisnja plata u Srbiji. ;)

Autor Damko 01 Mar 2012, 08:16

Naravno da su im automobili kvalitetni kad su im svi zaposleni prezadovoljni

Autor MM 01 Mar 2012, 10:01

Procitao sam da Porsche u proseku po autu zaradjuje oko 13-14.000 eura(!). To pokazuje odakle premium proizvodjaci koji nemaju visemilionsku prodaju nabavljaju novac za razvoj novih tehnologija...ne kazem da su oni sada losi ali precenjeni jesu...
Isto tako je pisalo da VW zaradjuje malo vise od 800 eura po autu.

Autor Orlo 01 Mar 2012, 10:05

@Orlo

Po meni Porsche zasluzuje toliko zaradu.
Oni su jedna od najpouzdanijih marki na trzistu. To znaci i kada kupis starijeg polovnjaka nemas briga. A meni licno je to prava vrednost auta. Ne da je dobar samo kada je nov, nego i sluzi kada ostari bez ikakvih problema.

Autor Dragan 01 Mar 2012, 13:19

čarobnjak, vidi, vidi Nemci šta rade.
Kod nas i da je nekim čudom rekordna prodaja, sve bi otišlo u ruke bosova. Izmuvali bi da se taj ,,višak" ne računa.
Kod Nemaca nema tako.

Autor MasterHaosis 01 Mar 2012, 14:56

@Orlo
ne verujem u tu pricu za zaradu VW!
Pa koliko onda zaradjuju ostali proizvodjaci kad je on 30% skuplji u proseku?
Za Porsche verujem...

Autor carobnjak 01 Mar 2012, 15:25

čarobnjak, haha, ima i gosim Serđo da da bonuse svojim radnicima u Krajsleru! Po jednu šut kartu hahaha!
Ali stvarno, sad će Džip u Rusiji da počne da se pravi, odatle da napada Evropsko tržište. Ima Italijani i Amerikanci da profitiraju.

Autor MasterHaosis 01 Mar 2012, 15:59

Ne znam stvatno koliko drugi zaradjuju...probaj sa malo racuna podeli zaradu i proizvedene aute kao neki orjentir. Mislim da je manja zato sto prodaju u glavnom cine manji i jeftiniji modeli tipa Golf i Polo a cinjenica je da se na manjim modelima manje zaradjuje. Kako god u vreme krize ljudi radije kupuju manja vozila a i sam si valjda primetio da se proizvodjaci orjentisu ka manjim vozilima poslednjih godina.

Autor Orlo 01 Mar 2012, 16:04

@Orlo
800 eura bi proslo samo za Polo. Za Passat je min. 5000 EURA!
Pa zar ti to nije logicno kad se stalno hvale koliko su zaradili? Valjda u Kini...

Autor carobnjak 01 Mar 2012, 16:41

Orlo, pa naravno da su se ljudi okrenuli ka manjim automobilima, i to iz najmanje nekoliko razloga:
1. Jeftiniji su
2. Bolji su za parking za pretrpane gradove
3. Manje troše
4. Manje dimenzije, pa su okretniji po gradu.
Ali, naravno, kako su manji automobili sve popularniji, to je i novi segment, malih luksuznih automobila za ove sa dubljim džepovima, a opet koji imaju problema sa parkingom i okretnošću po gradu.

Autor MasterHaosis 01 Mar 2012, 17:39

@MasterHaosis
I ranije su postojala mala vozila. A u razvijenim zemljama JGP je veoma razvijen i dobar tako da se ljudima i ne isplati da voze do grada na posao itd. zbog taksi, skupog i ogranicenog parkiranja guzvi itd.
U vreme krize se ljudi okrecu manjim vozilima, ako i kupuju uopste, tako da ce tada biti veca verovatnoca da ce izdvoji novac za manji nego za veci-cinjenica. Nekim proizvodjacima je opala znatno prodaja velikih i skupih vozila kada je bio vrhunac krize.

Autor Orlo 01 Mar 2012, 19:19

Orlo, znam da su ranije postojala mala vozila, samo nisu se zvala mala, jer su tada dimenzije većini vozila i segmenata bile manje nego sad.
Pogledaj Juga i Stojadina, i Fiću. To su mali automobili, jedva se smestiš unutra, a nekada su bili ,,normalne" veličine.
Sada C1,Ajgo, 107, Mini, Punto, Fijat 500,Polo,A1, Fabiju..... i tak ote automobile nazivaju malim automobilima, a kada ih uporediš sa ovim, oni su pojam veličine za njih.
Ali opet, sa današnjim standardima ovi jesu mala vozila.
pa pogledaj ti zgrade i zgrade. Nema mesta. Ovde blizu mene, jedan lik mora Audi Q7 da parkira sto metara dalje od svoje zgrade, još je ekstra prošao. Šire se gradovi, više ljudi dolaze, a manje mesta ima nego što ima ljudi i automobila, tako da ti mali automobili zlata vrede.
A nekada smo se smejali time, mislili smo što veće to bolje.
Da bre, dune vetar, -14C, ti treba da ideš najmanje sto metara da bi došao do tvog auta, a ovako može da ti bude ispred nosa.
I to si u pravu, ne samo nekim, nego skoro svim proizvođačima je opala prodaja velikih vozila u vrhuncu krize.

Autor MasterHaosis 01 Mar 2012, 20:59