
Švedski brend je nedavno krenuo u lov na partnera koji bi mu pomogao u razvoju platforme za mali gradski automobil. Osim na tom polju Volvo ne bi imao ništa protiv da budući partner preuzme i deo finansijske odgovornosti, pa čak i razvoja malih ekonomičnih motora koji bi pokretali neku novu generaciju Volvo automobila.
Od raskida sa Fordom i braka sa kineskim Geelyjem Volvo se prosto preporodio. Završena je modularna platforma za vozila C segmenta, tu su i novi četvorocilindrični motori, ali Volvou još uvek nedostaje tehnologija na kojoj bi bazirao male gradske automobile.
Partnera za tako nešto bi navodno mogli da nađu u Fiatu koji je uvek otvoren za saradnju sa drugim brendovima. Italijani trenutno pregovaraju sa Mazdom i Suzukijem o mogućnostima alternativnih pogonskih sistema, ali u isto vreme i dalje usavršavaju svoje klasične agregate jer su oni i dalje finansijski prihvatljiviji.
Budući da je Fiat izvisio u pregovorima sa Francuzima koji su na kraju sklopili partnerstvo s GM-om, Marchionne se sada okreće drugim eventualnim partnerima, pa bi Volvo mogao biti sledeća logična opcija. Iskustva na polju izrade malih gradskih automobila Fiatu svakako ne nedostaje, a isto vredi i za male kompaktne agregate iz Fiatove game koji su svoj kvalitet višestruko dokazali.
Izvor: Automotoportal.hr
Foto: Volvo
Već sam pisao, čim Fiat nađe partnera, pozvati ga u Srbiju da gradi fabriku. Uslovi ko Fiatu, i za nekoliko godina odskočićemo po izvozu. Može i drugi, komponentaši ionako rade za više firmi.
Najbezbedniji i najekološkiji brendovi u borbi protiv globalizacije
A ja se salio da ce Fiat preuzeti SAAB, kad eto ti ga Volvo! :)))
@Predrag
"a isto vredi i za male kompaktne agregate iz Fiatove game koji su svoj kvalitet višestruko dokazali."
A, sta kazes :)