
Jaguar u najnovijim marketinškim kampanjama koristi novi dizajnirani logo i novi oblik figure jaguara u skoku.
Oblik jaguara u skoku dobio je trodimenzionalni oblik, a sama slova su deblja i niža, uz zadržavanje iste dužine reči Jaguar.
U Jaguaru novi dizajn objašnjavaju željom za snažnijim vizuelnim identitetom marke. Koliko je to Jaguaru pošlo za rukom ostaje da se vidi.

Isto su pokušali 2002., a sami odlučite koji vam se Jaguarov logo najviše sviđa.
Izvor: Autoportal.hr
Logo je super ali font nisu smeli da diraju... Ne izgleda otmeno uopste. To su sitnice koje umeju da odbiju potencijalnog kupca.
@ Uroš
Font je nekad prepoznatljiviji od Logoa.
Sećaš se onog znaka //// ?
@Dejan L,
Slazem se, i dalje zalim za tim znakom. Ali meni ovaj font Jaguara uopste ne izgleda kako treba. Mada, ruku na srce. Ovo vise nisu oni Jaguari kao nekad, ni XJ, kao prepoznatljivost one generacije nije vise takav kakvog ga se secamo. Ili ja ne volim raskid sa tradicijom ili mi je ovo previse amrikanizovan font.
P.S. Privatno u slobodno vreme zaradjujem koji dinar sa strane izradom logoa, plakata i vizitki pa se smatram kompetentnim za razgovor o ovome. Brat mi je graficki dizajner vec skoro deset godina...
@Uros Cuore Sportivo
I meni je to prvo upalo u oci i najvise zasmetalo -> taj font. Ovako se utapa u masu zajedno sa ostalim...na zalost.
@Orlo,
Jaguar za mlade bogatashe-fuj! Svaki pravi aristokrata bi se najezio i od same pomisli na takvo nesto...
Uros Cuore Sportivo
Diesel&Jaguar - idu li "ruku pod ruku" ?
Tako i ovu "reformu" posmatram.. Dzeg krupnim koracima se "odvaja" od tradicije..
Inace, slova izgledaju kao da su "ugurana" u zadnji red A4 papira, onako da jedva stanu, pa im je visina smanjena, a opet sirina povecala.. I nadam se da ce biti kao u praksi stampanja.. Nece se videti.. :)
@Panchev9,
Da ali zamisli ova slova na gepeku nekog Dzega, odmah iznad Jaguarove glave. Vise prilice nekom Eskalejdu nego ovome.
P.S. Meni je novi XJ odvratan. XF je super s druge stane ali jedan XJ ne sme da lici na kojekakav liftback...
Uros Cuore Sportivo
Ne mogu da zamislim.. :)
Eksterijer jedino kod XF moze da prodje.. Ali enterijer mi se ne "dopadja"..
Meni je Dzeg off od modela X Type( Mondeo u Dzeg pakovanju).. To "mu" nije trebalo..
Inace, zasto svaki model pocinje sa X? Zbog X faktora? :)
Gde je dusan?
@Panchev9
@Uros
Pazite,situaciju u danasnjem automobilizmu i vi sami znate...
Svi jure prodaju,prodaja je bitna,konkurencija brza...
Ford ga je po meni unazadovao,sad ce doci mile i poceti da prica price kako nije,tamo,vamo...To je istina...Jaguar mora da se izvuce,meni je barem dobro to sto ipak imaju svoj dizajn,nisu isti,ne lice ni na koga...
To za ime nikad nigde nisam procitao,to za slovo X...Ali znam da su krenuli na X(Xk120) iz razloga sto nisu hteli da imaju slicna imena sa NEMACKIM automobilima :))) Xk je bio model,120 je oznacavao brzinu koju moze da dostigne(u miljama,inace izmereno 126 mph)kada je izasao bio je najbrzi automobil na svetu :) Eto,toliko nisu hteli imena da imaju slicna nemcima da si imao npr Jaguar Mark I,Mark II,V(Mark-konkurenti tada RR-u i Bentliju),imao si i C-type,D-Type,S type,najpoznatiji E type...Za ime su hteli zivotinju,trazili agilnost,brzinu i najvise ih je privukao Jaguar :)
Znam dosta toga iz istorije fantasticnog Dzega i svako bi trebao da procita nesto :))
XK120 kao i e type je uvek tu medju najlepsim automobilima ikada,ja dajem glas E-type-u :) Glas mu je dao cak i Enzo Ferari koji je rekao da je po njemu to najlepsi automobil koji je ikada izasao :)
Kao sada,tako i ranije Dzeg mi je uvek bio posebniji od 'premijum trojke',i uvek ga odvajao od njih...Isto,uvek bi se odlucio za Dzega ;)
p.s
Ja sam nazalost imao prilike samo da se provozam u S Type-u,ni manje ni vise nego u 4.2 V8,full oprema :)
Sedite u E klasu,Bmw 5 i A6 te generacije pa u njega,samo to osetite...
Jos kada se pipne po gasu i kada krene da urla kao macka,najezis se ceo :) Onaj pravi karakteristican Dzeg sound :)