
Tokom februara 2012. zabeležen je rast prodaje u odnosu na isti period protekle godine za 16,6% sa ukupnom isporukom od 106.000 vozila. Potražnja je značajno porasla u Kini, gde je zabeležena rekordna mesečna prodaja Audi vozila – 31.352 prodata vozila što je rast od 65,7%.
Veliki rast prodaje zabeležen je na tržištu Severne Amerike (+10,9%), dok je na evropskim tržištima prodaja porasla za 2,1% i to zahvaljujući kupcima iz Nemačke, Velike Britanije, Francuske i većine istočnoevropskih zemalja.
Od početka godine, Audi je prodao ukupno 202.700 vozila što je za 8,5% više nego prošle godine i ovo je prvi put da je kompanija tokom prva dva meseca godine prodala više od 200.000 vozila.
Na kineskom tržištu izuzetno je popularna produžena verzija A6 modela – A6L, a na tom tržištu se očekuje nova generacija ovog modela već u aprilu mesecu, što bi trebalo dodatno da pojača prodaju ovog modela. Na kineskom tržištu je zabeležen rast prodaje i Q7, koji uz A6 i A8 predstavlja okosnicu Audi ponude.
Na evropskim tržištima kupci najviše traže modele Q3 i A1 Sportback, koji je na pojedinim tržištima postao raspoloživ tokom februara. Značajan rast prodaje zabeležen je na Nemačkom tržištu gde je prodaja porasla za 4,5%. U Austriji je povećana prodaja za 20,2%, u Velikoj Britaniji za 10,1% dok je u Francuskoj porasla tražnja za 5%.
Na tržištima Istočne Evrope zabeležen je rast od 34,9%, a samo u Rusiji je zabeležen rast prodaje od 54,8%.
Izvor: Audi.rs
Ko će u 2012. biti 3. najprodavaniji premijum?
Pa BMW.
Audi širi gamu, Mercedes još više, BMW proružnjuje svoje modele sve više
Audiju ni ovaj jeftini A1, ni A3 po korejskim cenama ne pomazu da proda vise od BMW-a. Ali neka, samo neka oni pokusavaju....to se zove duh optimizma:)
Ah, da zaboravih da napisem nesto jos pre neki dan privuklo paznju - u 2011. godini, BMW serije 7 je prodat u nesto preko 68000 komada, a A8 duplo....manje. 34000 komada. Ipak treba da se znaju neke stvari. Mecka nije objavila podatak za S klasu, vec za sve luksuzne modele zbirno. Dakle S, CL, SL, SLS, Maybach zbirno - 81,000. Ah da, oni tu navode i SLR - valjda ga jos ostalo po nekim skladistima neprodato. Ko i Maybach, prodavace se jos narednih 10 godina. Dok ne prodaju i posledji komad iz naftalina:)
ma neka pricaju,ko im brani,samo ne znam kako im nije bzv jer je ceo blog provalio da su preterano subjektivni,a takvima su komentari jednolicni i ne treba ih ni citati.cim vidim ime mclarena i dejana l sv mi je jasno.
jedino sam se prevario za pittbula.vuce ka mercu ali je dosta objektivniji od gore navedene dvojice.
@toma
To su sve preskupa vozila. :) Taj 81k je impresivno.
@bmw
Taj broj ti je sa svima, bmw, rr, mini, kosilice i mopedi. :)))
TOMA
Cisto sumnjam da je Mercedes prodao 13000 komada SLS,SL,CL I Maybah vozila,jer su to ultra skupi automobili koji kostaju iznad 100000 eura.I ti i ja znamo da je S klasa najprodavaniji model u svojoj klasi i da je prva izasla u prodaji.
@toma
A1 nemas u Kini i u Americi...A3 kod nas po onoj ceni je bila sarena laza...
Vidis da je u Kini najtrazeniji A6,Q7 i A8...U Americi su koliko znam Q5,Q7,A6...
@ dusan
Tako je!
@ messi
S klasa je izašla ooooooodavno i dalje se prodaje bolje nego neki tamo njuškomobili ( obično je napred nos, a kod nekih anomalije u vidu burega, hahaha )
I što je još bitnije, ta S klasa je tehnološki naprednija od svih konkurenata, ni posle toliko godina joj nisu dorasli.
Ja sam obožavalac Audija, ali Mečki stvarno treba skinuti kapu za sve tehnološke izume koje drugi kopiraju i nadevaju im druga imena.
@ toma
Kako se kod BMW-a zove PreSafe, a kako ESP? Kako su ga prekrstili svemogući industrijalci? Što ga nisu sami izmislili, nego su kopirali od Mercedesa?
@Dejan L
Moram da te razocaram,ali novi A8 je najbolji u klasi...
Posto si kako kazes obozavaoc Audija,procitaj nesto o njemu.
@dusan
Pa najbolji je kod tebe... :)) A 90% ljudi sto prica da je S zakon, to nikom nista. :)
@dusan
ako se kod audija prodaju toliko skupi automobili, zasto onda BMW ima 2 i po puta veci profit, a sa sve MINI-jem proda 25-30% vise vozila. Razmisli malo.
@messi
nisam ja rekao da je serija 7 prodavanija od S klase. Do prosle generacije S klasa se prodavala 30% vise od serije 7, sa ovom generacijom su tu negde, unutar 1-2%, +-, dakle BMW je sada samo ukljucio migavac, preticajnje je u sledecoj generaciji. Ali aj da ti dam jedan lagan zadatak za racunanje. Da sad ne nabrajam sve te MB klase kojih je prodao 81000. Reci cu ti i to da je sve te klase 2010. godine prodao 80000. Samo 1000 vise u 2011. A BMW serije 7 je 2011. prodao skoro 3000 vise nego 2010. A 2010. razlika izmedju serije 7 i S klase je bila nekih 500-600 komada u korist S klasae. Cak i da je S klasa prodata vise, to je neka razlika unutar 1%, a mozda je i BMW prodao nekoliko stotina vise. I jos nesto. Znas li koja je najprodavanija S klasa u Evropi? - S250CDI. A znas li koja je najprodavanija 7-ica u Evropi? -740d. hmmm....mislite o tome....
@McLaren
Ne,A8 je na mnoooogim testovima izlazio kao pobednik protiv 7-ice i S klase...To su cinjenice,a ti i ostali Merc fanovi prestanite da zivite u 70-tim i 80-tim...
'Karoserija od aluminijuma je doprinela da A8 bude ubedljivo najlaksi u klasi, a i obezbedila je njegove performanse i ponasanje na putu, koje konkurencija jednostavno ne moze da ponudi.'
Ovo sam izvukao iz jednog testa,cisto onako uz put :P
A,vi prvo nesto procitajte,proucite o novoj A8 pa tek posle pricajte,prethodni A8 je tukao S klasu,a ovaj je dotukao ;)
TOMA
Treba da znas da je S klasa u ponudi sedam godina.
I da je Bmw 7 imao tri cetiri redizajna.Dobro znas da Bmw i Audi jos ne mogu da se takmice sa Mercedesom u visokoj klasi.
@dusan
na osnovu cega mozes da garantujes da je ovaj ili onaj test objektivan? Ne mislis valjda da se u toj klasi gleda ko ima za jednu ili dve desetinke bolje ubrzanje. Onda je S8 bolja limuzina od Ghost-a...
Vidjecemo kad izadje nova S klasa pretpostavljam da ce da bude peti redizajn.
@dusan
Vozio sam se u sve, ne moze niko sa S klasom. Sad A8 da vozim, to isto bih potvrdio.
@toma
Taj 250 cdi se prodaje u zadnje vreme, a ne od 2005. Videces sta ce da bude kada izadje nova kada je vec ova i dalje superiorna. Ne sporim ja nista, sedmica je odlicna, ali ne moze sa S klasom.
https://www.youtube.com/watch?v=QQnlc4M7ZK8..uporedi..bmw je 2 klase ispred..
@toma
Ima dosta testova gde A8,ne novi nego i prethodni odnosi pobede...
Znaci ne jedan test...Ja sam primetio,svima test valja kada pobedi onaj koga voli,a test je namesten ako izgubi...Ja vam svima kazem,pogledajte sta ima i sta nudi novi A8,pa stavite redizajn S klase i Bmw 7 pa cete sami videti ;)
@ toma
Odgovori mi na pitanje u 20:22 h
Kad mi to navedeš, veličaj BMW do prekosutra, a dok mi ne odgovoriš (a nećeš nikad) Mečka je tata
http://www.dodaj.rs/?1c/iW/2VStwuve/s-klasa.jpg
Realno, S klasa je na izmaku, a kad stigne ova, uopšte neće morati da se boji ovog njuškogrbog serije 3 xxl
@Dejan L
PreSafe BMW nema! PreSafe je mercedesov marketinski naziv koji obuhvata skup raznoraznih sistema. Neke od njih BMW nema, a zato postoje i neki koje BMW ima a u PreSafe ih nema. Dakle BMW sve te sisteme koji se ugradjuju godinama nije objedinio u okviru neke marketinske slozenice, vec se oni vec duzi niz godina podrazumevaju (npr. u PreSafe su: zatvaranje prozora kad se predvidi opasnost, zatezanje sedista, priprema samog sedista za sudar, ukljucivanje sva 4 migavca pri naglom kocenju,itd. Vecinu sistema iz PreSafe-a imaju i mnogo jeftiniji automobili)
ESP je izmislio BOSCH, i Mercedes ga je prvi primenio u S slona 1990. ili 1991. kao veoma skupu opciju. Ona se nasla i u BMW seriji 7 nekoliko meseci kasnije. U narednoj seriji 7 koja se pojavila 1994. ugradjuje se serijski. Ono sto se svi novinari slazu u testovima je da od premijum trojke BMW se najbolje snalazi bez ukljucenog DSC-a (BMW naziv za usavrseni ESP), a DSC kad je ukljucen radi najbolje. Tj najneprimetnije.
E a posto Mecka vise nije tata, ja cu da velicam BMW do prekosutra. Moze?
@ toma
BMW je unuk, pošto je tata ugradio 125 godišnje iskustvo.
Unuk je učio i učio i prefarbao tatine (dedine) sisteme...
Veličaj, samo ne potcenjuj onog ko je izmislio šablon, a po šablonu je lako raditi.
Ahahaha momci koji ste vi carevi!
Mnogo su počela da mi se sviđaju ova vaša prepucavanja između Audija, BMWa i Mercedesa. Nasmeju me u poslednje vreme.
Audi A1 se dobro prodaje u inostranstvu, kod nas i ne nešto posebno.
A kad budu izašle i verzije od novog A3, biće zanimljivo.
@ Master Haosis
Namerno pišem takve prognoze, da vidim šta će da odgovore.
Pa nije mutva ni Mercedes, ni Audi. Pokrivaju sve klase koje ima i BMW i to su u mnogim klasama i sami lideri.
Novi A3 u 4 verzije, A1 sportback... novi R8 ... itd...
Nova A, B i S klasa, redizajn E klase, ML, baby CLS ...
Pa zar neko u BMW-u misli da je to malo
Pa hibridi koje BMW ima samo na papiru...
A šta BMW izbacuje, nove SUV modele u hečbek izdanju.
Seriju 3 kupe nazivaju serijom 4, tra la la la la
Kvazi klase GT ... vidim razbiše se koliko štancaju GT verzije
Što bi reko Bora u pesmi "na zapadu ništa novo" : umorni Turcin izazv'o sudar.
Tako i ovde,beskrajne uzaludne "diskusije".
mile antena, jel ima kod vas ovako u Americi na blogovima?
Dejane L, nisam znao da 3 kupe BMW naziva novom klasom.
Ma poznati us po tome, stvarno preteruju, samo dodaju nešto, izmišljaju i nazivaju automobile novim klasama. Veštački povećavaju broj klasa, samo kolko da budu lideri u nečemu.
A i ovako su dobri, nema potrebe za time.
@Dejan L
Dace Bog zdravlja, pa cemo za 10-ak meseci da se smejemo tvojoj prvoj izjavi... Mada ja se smejem vec sada :D
Pa naravno sad se smejemo onoj od prosle godine, koja je bila identicna, a za 10 meseci, ovoj novoj/staroj. Inace samo da nesto razjasnimo vezano za prva dva meseca. Prosle godine je u periodu januar-februar audi imao 5 hiljada komada vise prodatih od BMW-a, a ove godine u periodu januar-februar, BMW ima 2 hiljade komada vise od Audija. Dakle, razlika se prilicno povecava u odnosu na proslu godinu, a efekat nove trojke tek treba da se oseti u drugoj polovini godine i sledece godine:)