
Ultra luksuznom britanskom brendu trebalo je godinu dana i 500 test vožnji da saopšti da Phantom sa elektro pogonom neće u proizvodnju, bar ne u neko dogledno vreme.
Koncept promovisan na prošlogodišnjem ženevskom salonu je sakupljao pozitivne reakcije potencijalnih kupaca ali samo do određene granice. Iako se većini sviđao način na koji funkcioniše njegov elektro pogon, mišljenja su se menjala kada je na red došlo punjenje automobila i njegova autonomija.

Mala autonomija i relativno dug period punjenja baterija konceptnog Rolls-Royca 102EX glavni su razlozi zbog kojih je većina potencijalnih kupaca ipak rekla ne novoj tehnologiji. Iako je bilo onih koji bi bez razmišljanja kupili ovakav automobil ta brojka je bila ipak previše mala da bi opravdala pokretanje serijske proizvodnje ovog koncepta. To je rukovodstvo brenda na čelu sa Torstenom Müller-Ötvösom podstaklo da odustane od elektrifikacije Rolls-Roycea, bar za sada.
Umesto o klasičnom elektro pogonu Rolls-Royce je sada počeo da razmišlja o plug-in hibridnoj varijanti koja bi definitivno bila bolje rešenje za automobil kao što je Phantom. Budući da većina kupaca ovakvih automobila uglavnom živi negde izvan grada autonomija od 160 km jednostavno nije dovoljno velika za njihove potrebe. Hibridni pogon bi tu bio bolje rešenje koje bi autonomiju ovakvog automobila povećalo za nekoliko puta.
Izvor: Automotoportal.hr
Foto: Rolls-Royce
imaju 2 osobe na koje sam sumnjao da ce prve izbaciti komentar.ili ti dejane ili mclaren.posto ste isti.
sta ce rolsu struja...neka gruva kako je gruvao i do sad.
benzin i cao.
@ bmw
Pa da bi pokušali da konkurišu zna se kome, samo pokušaj im nije uspeo.
Sa i3 i i8 će da lupe glavom u zid
aj mi reci kome da konkurisu molim te! rr ima konkurenciju???
lupice glavom sa i3 i i8....
kao sto lupaju i sa svim ostalim modelima...
@bmw
covek mrzi bmw, pa je onda zamrzeo mini, sad mrzi i Rols Royce. To je dobro. Zamisli koliko bi se srozao ugled BMW-a da neko takav kupi i vozi njihovo vozilo:))))
I ne treba da izbacuju, dok to ne bude provereno, RR treba da se drzi pouzdanih stvari.
mrzeti automobilsku marku???
ja VOLIM,OBOZAVAM BMW,ali da mrzim merc i audi zato sto su mu konkurenti?to moze ili covek koji je totalno nezreo,da ne kazem grublju rec, ili neki maloletni napaljeni klinac.
@bati
Ovo vise nije RR. Ovo su preruseni bmw-i. :)) Prodavanje magle.
Ovakvi projekti kao i i3,i8 tesko da ce uopste i zaziveti u bliskoj buducnosti jer mnogo faktora tu utice da se to jos ne dogodi. Imaju oni tehnoligiju za sve ovo samo sto se niko od njih tu ne pita nego potpuno druge face.
McLaren
I da je tako ne primecujem da to ljudima smeta, dok za Majbah ne mogu da kazem isto.
@McLaren
Da li vise mrzis RR ili BMW. Ako vise mrzis BMW onda ovakvim izjavama sam sebe poklapas. To sto je RR samo preruseni BMW serije 7 i prodaje se za 250-400.000 evra je OGROMAN plus za BMW. Isto kao sto je ogroman minus za Mercedes to sto je Maybach-prerusena S klasa pukla ko bundevka.
@toma
Pa mozda zato sto Maybach kosta od pola milke pa do 1,5 mil. :)))
@toma
Bilo bi lepo da se ipak to prerusavanje zadrzi na Ghostu, jer pitanje je koliko su i kupci RR bas zaslepljeni brendom pa da prihvate da nesto placaju 5x skuplje. Trebalo bi ipak nesto da nauce is propasti Maybacha.
Svaki proizvod treba da se prodaje onoliko koliko vredi. A to odredjuje trziste. Ako se zaceni lose....trrrrt, dole. Mogli su oni da traze za Maybacha i 15 miliona (kad malo bolje razmislim on se tada i ne bi prodavao mnogo manje nego sad). Ti od 1.5 miliona su nabudzeni i naruceni po individualnim specifikacijama. Bolje da ne znas koliko Phantom moze tako da ide. I RR i Maybach su zapravo rucno pravljeni S i 7 uz odredjene specificnosti.
Autonomija mu je jako mala. Ne mogu da verujem da su u Rolls-u uopšte i razmatrali da ovaj model lansiraju na tržište. Poređenja radi, "Teslina" limuzina "Model S" (http://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S) koji upravo kreće u prodaju na tržištu SAD, uz supersportske performanse ima autonomiju od preko 400 km. Treba li išta više reći?