home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako piše Beta, šefovi vodećih nemačkih kompanija zarađivali su prošle godine u proseku 6,1 miliona evra, a najveća primanja imao je šef automobilskog koncerna Folksvagen (Volkswagen) Martin Vinterkorn (Winterkorn) - 17,4 miliona evra.

Veliki deo od 30 najvećih firmi zastupljenih na nemačkoj berzi prošle godine je znatno uvećao promet i zaradu, za neke je to bila rekordna godina. Prosečna primanja vodećih menadžera porasla su, prema navodima magazina Špigl za 13 odsto u odnosu na 2010. Za šefa Folksvagena povećanje je iznosilo znatno više - Vinterkorn je 2010. zaradio "samo" 9,3 miliona. Špigl navodi da je povećanje na 17,4 miliona u 2011. usledilo pošto je dobit ovog auto-koncerna udvostručena u odnosu na prethodnu godinu.

Na drugom mestu po visini primanja nalazi se šef Simensa (Siemens) Peter Lešer sa 9,8 miliona evra, potom šef Dajmlera Diter Ceče i šef energetskog koncerna RWE Jirgen Grosman sa 8,4 miliona. Prema navodima kompanije za savetničke usluge Tauers Votson, koje citira nemačka štampa, kompanije vodeće menadžere sada nagrađuju prevashodno za dugoročni uspeh. Tako oko 40 odsto ovih milionaških primanja predstavlja nagradu za odlično poslovanje firme u roku od dve do devet godina.

Niz nemačkih velikih kompanija i Banaka, među njima i Nemačka banka (Deutsće Bank) čiji je šef Jozef Akermen (Josef Ackermann) godinama bio na prvom mestu liste menadžera sa najvećom zaradom, još nisu objavile poslovne podatke za prošlu godinu.

Izvor: Beta.rs / Kurir-info.rs



čitanja : 1420



Komentari

@Orlo
da je zarada po jednom autu 800 eura kako si rekao (lupio) onda bi sva lova isla ovome gore! :)

Autor carobnjak 14 Mar 2012, 10:32

carobnjak
Kad je to Mića izjavio?
Vrv se šalio?

Dok god VW bude prodavao automobile kao šljive( velike brojke), nijedna plata nije mala..

Autor Panchev9 14 Mar 2012, 10:55

@Panchev9
pre nekih desetak dana , cini mi se...:)
Ja sam mu rekao da je to mozda samo za Polo a da za Passat uzmu min. 5000 eura, sto bolje zvuci zar ne? :)))

Autor carobnjak 14 Mar 2012, 11:20

Što bih jaaa volio da sam na njegovom mjestuuu.... Taj NE ZNA koliko ima para.

Autor Milan 14 Mar 2012, 11:25

E sad mogu lakse da spavam.

Autor ... 14 Mar 2012, 11:37

Lijepi novci!!

Autor Nepoznata osoba 14 Mar 2012, 12:52

sta ce mu taj kes sa 60 god?

Autor bmw 14 Mar 2012, 14:02

Sudeci po izgledu, ovaj ima vise od 60 god. Mnogo ima para daju, ovo nije zdravo... :)))

Autor McLaren 14 Mar 2012, 15:41

@carobnjak
Vidi ja ne izmisljam, taj podatak je bio pre neku godinu u tvome omiljenom AutoBlid-u, narocito kada imaju reci hvale za Fiat i Talijansku druzbinu . Mislim da je suludo zapamtiti neku brojku, zapravo dve - zaradu VW i Porsche-a nakon X godina. Zao mi je sto si ti navikao da ovde citas izmisljotine, bajkice i pricice iz 1001 noci ali ja ne izmisljam, i drzim se cinjenica. :)
Osim toga zaradu donose i servisi, delovi itd a ja nemam podatak o strukturi prihoda VW ili bilo kojeg proizvodjaca...

Autor Orlo 14 Mar 2012, 16:28

Orlo
Ako misliš da je moguća cifra 800 ojra, onda bih samo hteo da te "izbavim" iz zablude.. ;)
To je otprilike za Polo 1.2TSI Highline kada izađe iz fabričkog postrojenja..

Autor Panchev9 14 Mar 2012, 16:37

@Orlo
pa nisam ni rekao da si izmislio ali malo razmisli da li je to realan podatak?
Ja ti kazem da je to samo zvaka za radnike i smirivanje sindikata...
Da je tako, potvrdjuje i ova cifra u naslovu!
A da mi je omiljeni Autobild, bas i nije, cenim ga ali nema boljeg od SAT plusa (italijanska licenca!)... :)))

Autor carobnjak 14 Mar 2012, 17:14

Respekt, jedan od najboljih prodavaca magle na svetu:)

Autor cls 14 Mar 2012, 20:22

@carobnjak
Mozda i nije tacno, ako oni lazu lazem i ja a i ne drzim se toga, ali pogledaj sta cini prodaju VW(samo njega ne cele grupacije) Polo i Golf - na vrhu su po prodaji. Passat, Touareg i Pheaton su u manjini. Tako da ne moze prosek po vozilu ni da bude ko zna koliko veca od ove(sigurno nije 2.000 eura). Osim toga mislim da je bio podatak kada je pala prodaja onih skupih vozila u zenitu krize.

P.S. SAT plus je jedno najvece sme*e od novina bas zbog svog njihovog ocaja, dosadnih tema, ponavljanja ja sam prestao pre 6 godina i da ih citam. AutoBild pre nego sto je presao u ruke Blica ali zapravo i ranije pre 2009. je bio definitvno najbolji imalo je svega po kvalitetu je bio najbolji. Ovaj sada pisu novinari prebaceni sa dugih dnevno politickih tema i crne hronike da pisu o autima a i oni koji su pisali o autima to su radili jednom nedeljno u rubrici automobili. ;)

Autor Orlo 14 Mar 2012, 21:34

@Orlo
bas nije tako!!
Prethodno izdanje
Autobilda je pisalo samo o VW, i unapred se znalo ko ce pobediti u uporednim testovima sto je smesno!

Vrhunac gluposti je bio test "koji Polo izabrati", znaci ne koji model B segmenta, nego koju verziju Polo-a???

Novo izdanje je mnogo objektivnije!

Posto 6 godina ne citas SAT plus, moram te razocarati da uopste nisi u pravu! Jeste da ima dosta rubrika koje nisu u kolima a sto se opet uklapa u ime casopisa SaobracajAutomobilizamTurizam!
Tmeme bas naprotiv bnisu dosadne nego aktuelne i vrlo korisne, tipa novi zakoni, polovnjaci, desni volan, muke oko lizinga itd.

Bezbroj puta su PRVI objavili rendere, prve fotke ili testove najzanimljivijih modela, i sto je najbitnije nikada ne lazu!

Posto sam ja objektivan (bar se trudim) nikada ne verujem jednom izvoru pa sam veran i Autobildu, ali on je ipak drugi! :)

P.S. ostali casopisi ne ispunjavaju uslove ni za 3.mesto!

Autor carobnjak 14 Mar 2012, 22:01

@Orlo
prelistam i Vrele gume, Turbo, Auto magazin ali oni su vrlo povrsni...

Autor carobnjak 14 Mar 2012, 22:21

@carobnjak
Nisam rekao da im nista ne zameram. Slazem se da su suvise za VW i da bi odmah mogli promeniti ime u VW Bild, ali nije to poenta nego je poenta u sadrzaju. Znam da sam ranije sa uzitkom citao, dosta uporednih testova u jednom broju, noviteta koji prvi kod njih stignu na test, verodostojni renderi i informacije itd. Jedini plus od mene ovi sada imaju sto pokusavaju da malo ublaze taj VW uticaj raznovrsnoscu markama. Kada je prestao da se stampa AutoBild prosle godine vratio sam se SAT-u i prisetio se zasto sam prestao da ih citam ali povremeno sam kupovao u tom periodu dok sam citao AB i imam nekoliko brojeva. Da ti nesto iskreno kazem najvise mi je zasmetalo sto mnogo s*ru o svemu traze dlaku u jajetu, a narocito mi muka pripadne kada krenu da pricaju o upravljanju, stabilnosti i performansama malih prvenstveno gradskih auta. Dokazuje svoju plitkost, menjaju teze samo sto uporedjuju sa necim sto ima 200 konja i sasvim druge ambicije. I da za ovih 6 godina nista se nisu promenili...osim cene... ;)

Autor Orlo 14 Mar 2012, 22:21

@carobnjak
Suditi o Auto Bildu po aršinima iz SATa je smejurija.
Jer VW je svetska institucija koja određuje trendove i sve što treba da sačinjava jedan automobil. Tako da ne samo što su najveći svetski proizvođač po količini, nego su kompanija koja diktira nivo kvaliteta svim proizvođačima.
Jednostavno, VW je prvi masovni proizvođač u svemu, a drugi mogu da prate, kopiraju i pokušavaju da izmisle rupu na saksiji ili svirali, kako hoćeš.
Što se dizajna tiče, on je u funkciji "zastarevanja proizvoda" samo da bi novi na svet došao i u startu ima mane koje će postojeći proizvod sahraniti. Zato Nemci se ne primaju glupostima radikalnog dizajna i sličnih šupljih priča.

Autor 2012 14 Mar 2012, 22:43

@2012
a kakve to veze ima sa auto-casopisima???

Autor carobnjak 14 Mar 2012, 22:57

@Orlo
na koliko stranica bude test o jednom automobilu u SAT plusu a koliko u Autobildu?
Koliko fotki, tabela, dijagrama?
To dovoljno govori o ozbiljnosti i temeljnosti!

Autor carobnjak 14 Mar 2012, 23:02

@carobnjak
Uvredio si VW sa njegove tacke gledista... ;)

Autor Orlo 14 Mar 2012, 23:05

@carobnjak
Ma kakve tabele dijagrami i sl. Nisu do skora imali ni jedan merni uredjaj i oni ce da mi glume ludilo sada mere ubrzanje. U ostalom na ovoj stazi samo to i mere jer nemaju nista drugo. Nadam se da znas da svaki test u principu kupe od Quattroruote-a i prevedu i to je to. Kada uzmu neki auto na test nadju mu milion mana i onda oni koji to citaju misle da je to tako, a neki na osnovu toga stvaraju misljenje(blago njima). Napisu bombastican naslov na naslovnoj za neku temu kada unutra cemer i jad. U principu postave 10 slika za auto jer nemaju sta da pisu i to je to. Ostatak novine je nesto sto skinu sa neta(sport, turizam, oglasi). Ne branim AutoBild kao da je nesto bolji objasnio sam vec zasto mi se i oni ne svidjaju ali makar su raznovrsniji i plus cena ako vec nema sta da se procita sto bih dao za isto vise. Ipak je nemacki AutoBild veci i jaci od Quattroruote a ekskluzivne testove kod AB mozes videti odmah nakon premijere. Osim toga popravice se oni ako i kada dodje bolje vreme.

Autor Orlo 14 Mar 2012, 23:48

@Orlo
nisi u pravu ali nema veze...
Svi ozbiljni testovi su preuzeti iz Quattroruote, i njega sam kupovao kad sam bio mali! :)

Autor carobnjak 15 Mar 2012, 00:08

P.S. sto se raznovrsnosti tice SAT plus ima bar duplo vise rubrika!

Autor carobnjak 15 Mar 2012, 00:11

@carobnjak
Mora nekako da se ispuni kvota od koliko 100 strana...
Ocigledno smo suptortnih stavova, ja kad pogledam SAT+ vidim 30 stranica koje su vredne citanja - samo zbog onog A u nazivu, ostalo su reklame, cenovnici, oglasi, par puta preradjene teme, prodaja, turizam koji me stvarno ne interesuje i da ne zaboravimo vikend putovanja...a da tu si i supertestovi neki na cak 10.000 km...AB na 100, 200 a neki na 300 hiljada km. ;)

Autor Orlo 15 Mar 2012, 00:33

Orlo
Opet ti o nekim malim zaradama?! Nisu baš takve..

carobnjak
Ima jedna izreka: pihtije idu sa godinama.. :)
E ovde reč pihtije zamenjujemo sa "SAT"..
Nadam se samo da prevodilac sa italijanskog jezika ima najveću platu( po zasluzi)..
Inače za penzionere ima dobrih informacija o banjama i odmaralištima.. :)

Autor Panchev9 15 Mar 2012, 00:40

@Orlo
ti si malo u disbalansu sa samim sobom tj. tvoji komentari!
Upravo to sto si napisao i jeste raznovrsnost.
Nijedan supertest u Autobildu NIJE domaci za razliku od SAT plusa!
Kako ne vidis razliku?
A sto se cene od 50din tice, sama ti kaze sve...
Koliko para toliko muzike (podsecas me na nekoga ko uporno stavlja Skodu u premijum segment!)

Sta reci o profesionalnosti glavnog urednika AB, g.Pijevca koji je uporno novi Rio predstavljao kao 4.generaciju a ima ih ukupno TRI!?!

Ponavljam, kupujem i volim OBA, pa se smatram objektivnim u poredjenju...

@Panchev9
ima za svakog po nesto, od 7-77 godina! :)))

Autor carobnjak 15 Mar 2012, 00:58

@ carobnjak
SAT - počeli su da me nerviraju sa reprizama priloga.
3x Suzuki Kizashi
3x Reno Klio Gordini
3x klub 4 sekunde
Samo se nadam da neće sad ,,na vreme'' reprizirati patrolu do Soluna.
I nadam se da će u borbi za zaštitu kupaca uspeti.

Autor Dejan L 15 Mar 2012, 01:00

@Dejan L
ja govorim o casopisu ne o tv emisiji!

Autor carobnjak 15 Mar 2012, 01:05

@Orlo
Autobild nije presao u ruke Blica nego su i AB i Blic izdanja "Axel Springer AG"!

Na promociji Fiata 500L u Zenevi niko nije mogao da udje u vozila jer su bila zakljucana.
Jedino je mogao da udje ko?
Upravo Mirko Alvirko uz Tadicevu delegaciju! To dovoljno govori...
Imas postavljen video na RTS-u, ako ne verujes...

Autor carobnjak 15 Mar 2012, 01:12

P.S. a vodeci nemacki auto-casopis nije Autobild nego Auto Motor und Sport koji je institucija za njega!

Autor carobnjak 15 Mar 2012, 01:13

@ carobnjak
Ja volim da čitam i SAT i Autobild, kupujem oba kao najpristupačnije, Autobild ređe, jer se mnogo kosi sa nekim drugim sajtovima (časopisima).
Kupim nekad i Turbo ili nešto levo, ako mi se svidi sadržaj.
Nažalost DANAS JE NAJBOLJE razgovarati sa ljudima, čuti njihova iskustva iz života, pošto su časopisi i rubrike u njima JAKO FINANSIRANI od strane uvoznika i prodavaca.
Poznajem 1 koji je u časopisu Turbo, kaže kako ko plati, tako i pišemo! Trude se da budu objektivni, ali on lično preferira Hondu, pa i sam priznaje da ponekad kolege popuste... Njegov smrtni neprijatelj iz redakcije obožava Alfu.
,,Ponekad'' tekst zavisi od ličnih SIMPATIJA samih urednika.
Svi smo mi manje/više subjektivni !!!!!
Po mom mišljenju AutoMotorUndSport i AutoExpress su najobjektivniji, a i ukusi su nam isti (dizajnerski)

Autor Dejan L 15 Mar 2012, 01:21

Ako se govori od srpskom autobildu ima samo jednu prednost: cenu od 50din. Nikada ti prevedeni casopisi nece biti dobri. Neke tekstove pisu neki "auto" novinari, neki su prevedeni, i to bi bilo ok da su ti prevedeni kvalitetno i tacno uradjeni. Nego cesto "prevodilac" doda nesto svoje koje nema veze sa onim sto pise u nemackom izdanju. I u SAT-u ima nekih nebuloza s vremena na vreme, ali makar teraju svoj fazon. A sobzirom na ono T, turizma mora da bude.
Nemacki Auto Bild ne moze da pridje AMS-u. AMS je po tom pitanju institucija. Cena zakupa jedne strane za reklame je skoro duplo skuplja u AMS-u. I to nesto govori.

Autor toma M50d...brm, brm 15 Mar 2012, 01:30

@ toma i carobnjak
Znači sva trojica se slažemo da je AMuS najobjektivniji.
Drago mi je zbog toga, to znači da se iole razumemo u nešto.
AutoMotorUndSport nažalost prevodim preko Translate Google-a, pa ponekad ni sam program ne može da prevede 10% napisanog ( stručni termini )
Sve u svemu, za Razliku od AutoBilda bolji su 5 svetlosnih godina

Autor Dejan L 15 Mar 2012, 01:37

HAHAHAHA nema me tri dana i odma počne komedija da ne mogu da se ismejem ovde!
Sad se svađate oko toga koji je časopis bolji.
Ako ćemo o časopisima, u poslednje vreme čitam samo AutoBuild, zato što je 50 kinte haha! Jer mi se ne bacaju pare nešto 120 dinara za SAT plus. Ionako nema toga što oni mogu senzacionalno da me opismene što neće jeftinije časopisi. A i obilazim povremeno ovde na blogu pa vidid novitete.

A ako ćemo o temi, neznam što me ova vest ne čudi. Pa sve te glavešine iz automobilske industrije primaju dosta.
naravno, koliko je moćnija firma, toliko veću platu imaju bosovi, to je normalno.

Autor MasterHaosis 15 Mar 2012, 01:41

@ Master Kaosis
A još je smešnije kad toliku platu imaju i oni čije fabrike beleže rekordne gubitke.
Isti ti nezasiti direktori primaju milione godišnje, a od države traže pomoć u subvencijama!
Zar to nije još smešnije?

Autor Dejan L 15 Mar 2012, 01:48

Ko o cemu, srbi o zaradama drugih.
Racunica je prosta, na entry level modelima se ne zaradjuje puno, ali dodatna oprema i jaci motori su raj za auto fabrike.

Autor krle 15 Mar 2012, 08:35

@carobnjak
Bravo za Mirka! Uspeo je da udje u 500L, pravi VIP. Pre bi rekao da je dobio mogucnost zato sto je iz Srbije, kao zemlje odakle potice 500L, nego da je eminentan novinar poznat u svetu, pa i njegov list. Mora da je tvoj idol. Gledao sam ga celu emisiju je posvetio 500L a ako i neko gleda moze se primetiti da ponekad(!) u ostalim emisijama i pokazu automobile. Svi strani novinari cije se reci vise cene, a i cuju s obzirom na vece tiraze, nisu pustili a pustili su naseg coveka koji ce da napise neki tekstic stavice slike, da bi se ti odusevio radom fotografa, i onaj ko cita u Srbiji ce da kaze: "...kakva rugoba od auta a cenu su mu nabili u nebesa...a drzava pukla grdne novce...". Panchev9 lepo rece za bakice i dekice i one koji se tako osecaju uvek ima neka novina u ponudi banja, i to je narednih 15 strana. Ti si objektivan da sudis koji je bolji zato sto kupujes oba, konstantno, a ja kao nisam. Tu pricicu mozes da mi prodas da nikada nisam ni video kako izgleda SAT+ i da nemam svoje misljenje.

P.S. Zbunio si se nisam rekao da je AutoBild najbolji nemacki list nego da je bolji i jaci od Quattroruote. E i da nisam rekao da nema raznovrsnost. I zelim ti lepe dane provedene u citanju ponuda odmaralista u termalnim banjama na osnovu istrazivanja preko telefona. Nego dobro kapiram svako opravdava svoj izbor pa tako i ti ali i ja. ;)

Autor Orlo 15 Mar 2012, 10:29

@Orlo
izvlacis reci iz konteksta! Svejedno, opet si sam protiv svih! :)))

A banje su ti na 2-4 stranice, od 100!
Evidentno je da ne mozez da ukapiras koncepciju casopisa (vidi ponovo kako se zove)

Ako hoces da budes u toku, pogledaj danasnji SAT plus pa ces videti kako izgleda novi Fiat 500 ali u SUV izdanju, znaci nenas 500 L nego mali 500 ali sa 5 vrata!

Autor carobnjak 15 Mar 2012, 15:14

@carobnjak
"Evidentno je da ne mozez da ukapiras koncepciju casopisa" jel to sumpor iz banje govori iz tebe? ;)
Potpuno smo razliciti ti i ja, mene ne moze to jeftino blestavilo da odusevi tako da da...
Osim toga koncept je dobar ali za nekog koga sve odjenom zanima to, mene ne, i u meni ne mogu da nadju vernog citaoca, bio sam ali me vise ne mogu kupiti pa ni svojim vrhunskim testiranjima od 0 do 100 i zamerkama tipa: zasto je ovo dugme ovoliko malo ne mogu da ga stisnem, nema tapacirunga tamo gde ga niko ne vidi, podupravljanje mi se javlja na MPV/ autu od 60KS i ne mogu da prodjem krivinu sa 100 kmh na stazi ili zasto npr auto ovaj raspored komandi potpuno je nelogican za nekog od 100 ljeta... ;)
P.S. Pun mi je kufer njihovih rendera na bazi dezinformacija i stalno neki novi Fiat koji ce izaci kroz koju godinu(sto se obicno ne desi i ne to nije Quattroruoteov tekst to su oni sami izguglali). ;)

Autor Orlo 15 Mar 2012, 15:48

@Orlo
umesto da lepo kazes SAT plus mi se manje svidja, ti napadas koncepciju lista?!?
SAT plus je casopis o turizmu JEDNAKO kao i o autima, kako ne kapiras?
Zbog cega ne bi pisali o tome kad je to u samom nazivu lista?

U vezi Alvirka, opet pogresno povezujes stvari! Nigde se ne pominju njegovi kvaliteti u smislu novinara, vec sam samo naglasio CIJI predstavnik je imao cast da zajedno sedi sa predsednikom nase drzave u novom 500L, a da su istovremeno svi novinari tih "velikih" autoglasila Ispaljeni! Ako tebi to nije cast, onda ne znam sta jeste...

Te mane koje navodis za pojedine modele su subjektivne i lako je proceniti njihov znacaj za tebe licno, mada su uglavnom na mestu...

Cinjenica je da je ozbiljniji od Autobilda koji je za pocetnike u svetu automobila, na nivou dnevnih novina, otprilike.
Ako mislis da gresim, nadji mi i izmeri koliko teksta zahvata najduzi tekst u AB (ako takav postoji)?

A sto se reklama tice, upravo su one pokazatelj znacaja pojedinog "glasila"!
To je i Toma rekao, a on sigurno zna sta vredi... :)))

Autor carobnjak 15 Mar 2012, 16:03

@carobnjak
Znaci bolji je kvantitet nego kvalitet i to u slikama, graficima i tabelama. Ok!
Ne zelim da se vise raspravljam Fiat je najbolji, SAT+ takodje i to ja bih slobodno rekao na svetu, ako krenemo dalje u diskusiju zavrsicemo kao slucaj MasterHaosis protiv mileta antene i bice ispisani romani bez smisla. A ti mi kazi koga bi drugog pozvali ako ne njega kada nema ni jednog drugog poznatog voditelja na televizijama o emisijama o autima, a najbolja im je promocija zato sto je na nacionalnoj televiziji sa najvecom gledanoscu.
P.S. Nisam rekao da je AB ovaj nas bolji, nego da je pre 2009 bio najbolja novina! I stojim iza toga a to sto toma spominje Auto moto und sport i nije mi neko merilo jer te novine u vidu srpskog izdanja nema, ima nemackog na kioscima, ali mi to nista ne znaci, mi smo govorili o novinama u nasim izdanjima.

Autor Orlo 15 Mar 2012, 16:21

Opa još malo pa će eseji!
Nastavite tako!

Dejane L, pa jeste tačno to što kažeš, samo nije smešno, to je standardno svuda. Pa ako im je kada je narod glup kao i države pa drži takve direktore. Nije ni čudno što su takve fabrike i došle do propasti.

Autor MasterHaosis 15 Mar 2012, 17:56

@Orlo, @carobnjak

E, ovde je Orlo potpuno u pravu! Kakav crni sat plus, ono je uzas od novina, emisija jos grdja, onaj Mirko zove goste, a sam pita i odgovara na pitanja. Uhvatim jednu od epizoda "sat-a" nakon sigurno 5-6 meseci, kad neka deca recituju pesmice, 5 minuta, 10, 15, ja odustao, prebacio program, ne znam da li su celu emisiju recitovali.

Autor Damko 16 Mar 2012, 00:06