
Svaki od oko 100.000 radnika Folksvagena dobiće po 7.500 evra nagrade, a svaki zaposleni u njegovoj kćerki-firmi Audi po 8.000 evra.
Ovo su najveće premije koje je ta firma ikad isplatila zaposlenima. Zaposleni u Poršeu dobiće po 7.600 evra, a zaposleni u Dajmleru po 4.100 evra.

Svi su nemački proizvođači automobila, izuzimajući Opel, ostvarili dobit kojom mogu biti više nego zadovoljni, a prednjači Folksvagen koji je prošle godine dobit gotovo udvostručio i zaradio 15,8 milijardi evra.

Prodao je 8,3 miliona automobila i tako se približio cilju od 10 miliona godišnje koji je sebi postavio za 2018. To je najveća dobit koju je jedna nemačka firma čija akcija čini indeks DAX ostvarila od 1988., otkad taj indeks postoji.
Još bolje su prošli menadžeri u nemačkoj autoindustriji, pa je šef Folksvagena Martin Vinterkorn za prošlu godinu zaradio ukupno 17,4 miliona evra. Prema računici Frankfurter algemajne cajtunga, to je takođe rekord.
Izvor: Danas.rs / B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs
Svaka čast.
Mislim da ni oni nisu mogli da pretpostave da će tako dobro proći u krizi.
Jest ovaj VW istitucija u svakom pogledu iako Ja ne vidim po cemu su toliko posebni od drugih, a ni cijenom se ne mogu istaći al opet meče puru.
Svi koji se svadjaju da li je bolji MB od BMW ili BMW od Audija i obrnuto - ovo je dokaz da su te rasprave bzvz. Njima je samo bitno da budu najjaci na svetu kao Nemacka autoindustrija i uspevaju u tome. O ovolikim premijama druge fabrike/drzave mogu samo da sanjaju.
Pogledajte izvestaj o Nemackoj industriji u 2011. godini. Angela je izvrsila veliki pritisak tokom 2011. da se svi radno spodsobni ljudi zaposle dok je trajala kriza jer je u tome videla izlaz, a ne u zatvaranju tvornica.
Možda je to sve zatvoreni krug, povezano jedno s drugim, ali mislim da je važna komponenta zadovoljstvo zaposlenih, stavka potpuno nepoznata "menadžmentu" na prostorima Jugoistočne Evrope; daj da bi ti se dalo. Ovo nije prvi put da VW (Nijemci inače)svojim zaposlenim isplaćuje značajne bonuse.
Bonus od 8000 €! Pa toliku platu neće imati ni inženjeri u FAS-u :)))
svaka cast i za audi i za vw.nisam ljubitelj ni jednog ni drugog brenda ali za ovo su mi miliji i zelim im da prodju jos bolje nego sto su do sad prolazili.
mozda sam laik sto se tice automobilizma ali moj omiljeni bmw nece da izbazi ss auto zato sto ne bi imao zaradu,a audi cascava i sakom i kapom...jos jednom:svaka cast i sve najbolje.
mile antena, ej ako si tu, a kako stoje Amerikanci sa bonusima? Ako ti neznaš, onda niko nezna.
čarobnjak, ovi postali opasni.
Prvo Porše, sad VW, Audi. I Merdža, to jest Dajmler imaju višak zarade.
Samo je Opel crna mrlja kod Nemaca. Pa kad je bio pod Amerikancima. Kad neće da ga prodaju nekome ko ume da upravlja firmom.
Ooooooooo, njihov bonus - moja godisnja plata.
Cccc, 'bem ti fakultet!
Al' bice bolje. :)
VW-ovci prvo nalepe Tiguan , pa onda "kalemljenje".. Malo naopačke..