home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Novosti.rs

Ševrolet je ponovo „pogodio u metu“. U „orbitu“ je lansirana „sedan“ verzija popularnog „avea“ - prava limuzina za, relativno malo novca! Reč o automobilu dugom 4.399 mm sa međuosovinskim rastojanjem od 2.525 mm, obiljem prostora, solidnom opremom, već u početnom „paketu“ i sve to po ceni od 9.189 evra!

I ovaj „aveo“ je kao i „hečbek“ u verziji sa petora vrata, uglađen, prefinjenog izgleda, sa sjajno rešenim prednjim delom gde dominiraju četiri fara bez zaštitnog stakla, što mu daje naglašenu sportsku crtu, a tu je i sportsko upravljanje, važne bezbednosne karakteristike, ekonomičnost u potrošnji goriva i raznovrsnost.

Unutrašnjost vozila zbunjuje na prvi pogled, tako da pomislite da ste u automobilu više kategorije. Materijali su kvalitetni, sve je rađeno sa ukusom, u želji da vozaču i putnicima u kabini vožnja bude što komfornija. Posebno se ističe kokpit sa plavim osvetljenjem, koji je originalan, zanimljiv, ali i veoma funkcionalan. Volan je dobro odmeren i lako se podešava, a mnogobrojne komande su smeštene na obruču upravljača. Centralna konzola je jednostavna sa svim neophodnim prekidačima kojima se vrlo lako rukuje.

Ručica menjača, izvajana u sportskom stilu, upotpunjuje utisak da ste u skupljem automobilu nego što jeste.

Sedišta su široka, dobro profilisana, pa vozač ne oseća umor na dužem putovanju. Prostora u kabini ima u izobilju. Mesta za pet odraslih putnika, i na „svakom ćošku“ poneka pregrada, pretinac, mesto za odlaganje sitnica. Tu su i svi neophodni priključci za USB, MP3 plejer...

U ponudi su tri benzinska motora, radnih zapremina 1,2, 1,4 i 1,6 litara sa rasponom snage od 70 do 115 „konja“, i jedan dizelaš, od 1,3 litara radne zapremine sa 75 odnosno 95 KS. U pripremi je i dizelaš 1,3 eko koji će, u kombinaciji sa „start-stop“ sistemom, doprineti još većoj ekonomičnosti „avea“.

ŠTEDNJA

U „Ševroletu“ se inače, posebno diče ovom linijom motora. Jer, na primer, 1,2 litarski benzinac sa 70 KS ima deklarisanu potrošnju od svega 5,1 litar na 100 pređenih kilometara i emisiju CO2 od 119 grama po pređenom kilometru.

Standard kod svih modela je šest vazdušnih jastuka, četvorokanalni sistem za kočenje (ABS) sa pomoćnom kočnicom i elektronskom kontrolom stabilnosti (ESC). ISOFIX fiksatori za dečija sedišta su standard kod svih modela. Odličan element standardne opreme pomaže da ne krenete unazad prilikom startovanja na uzbrdici. Zadržava automobil na mestu za 1,5 sekundi, dajući vam na taj način dosta vremena za ubrzavanje i bezbedno nastavljanje vožnje.

Ukoliko se vraćate kući noću, „Follow-me-home“ prednja svetla ostaju upaljena kako bi vam po mraku osvetlila put do vrata, pre nego što se automatski isključe. Kao standard kod LTZ nivoa opreme, u ponudi je pomoć pri parkiranju zvučnim signalom.

Cena osnovnog modela sa motorom od 1,2 litra i 70 KS, rekosmo je 9.189 evra. Na testu „Novosti“ bila je limuzina sa motorom od 1,4 litra i 100 KS koja je trošlia kao po „fabričkoj knjizi“ 5,5 litara u proseku. Cena ovog modela, sa paketom opreme LT, dakle sledeći stepenik posle osnovnog LS (postoje i paketi LT plus i LTZ) je 11.425 evra.

INFO

* Zapremina 1.398 ccm
* Snaga 100 KS
* Od 0 do 100 km/h 12,2 sek.
* Maks. brz. 177 km/h
* Rezervoar 46 lit.

ČINJENICE - MERE

* Dužina 4.399 mm

* Visina 1.735 mm

* Širina 1.517 mm

* Međ. rastojanje 2.525 mm

* Prtljažnik 502 lit.

Autor: P. Živković

Foto: Novosti.rs



čitanja : 2420



Komentari

Bravo za autora. Ako se za ove (plaćene) hvalospeve koje nazivaju "probom/testom" dobija još i plata, onda je novinarstvo profesija budućnosti. Sve što je ovde napisano dijametralno je suprotno od svega što se može naći o ovom Aveu na svim mogućim forumima i inostranim testovima, počev od (ne)kvaliteta materijala, pa do potrošnje. Izgleda da je novinarska profesija pala na najniže grane.

Autor Dikh tu kava 21 Mar 2012, 08:19

O nestručnosti novinara DNEVNIH listova, koji bi da vode rubriku Automobili, sam pisao 100x.
Juče baš u Novostima su naveli da je Aveo dug 4.899m , da mu je potrošnja 5.5 L/100km, da spada u C segment itd...
To bi bilo kao kad bi ja počeo da lečim ljude napamet bez dijagnoze i bez stručne osposobljenosti!

Autor Dejan L 21 Mar 2012, 08:20

е баш да видим тог јунака који је потрошио само 5,5 литра са тим мотором

Autor toma mkd 21 Mar 2012, 09:25

Hahaha 5.5 ma vazi..hajde neka neko bude objektivan i napise koliko vaj auto trosi u '' normalnoj voznji''.....tuce desetak litara opusteno....

Mrzim ove copy novinarske testove...

Autor ipanema 21 Mar 2012, 10:04

Verovatno je vozio u leru kad je potrosio tako malo.Poznato je da Opelovi benzinci nisu poznati po stedljivosti.Vozim jednog takvog.

Autor milan 21 Mar 2012, 11:34

Samo neka mi neko kaze od svih vas ko je vozio ovaj auto. Opet moja stara izreka: nemoj kuditi konja kojeg nisi jahao!
Pozdrav za strucnjake.

Autor bk 23 Mar 2012, 11:07

E volim "pametne" komentare ljudi koji nisu ni seli u auto na slici. Ako neznas nemoj lupetati.
Napisao sam nekad davno u komentaru: nemoj kuditi konja kojeg nisi jahao!

Autor bk 23 Mar 2012, 11:15

@bk
znao sam da ces se javiti cim je Aveo u pitanju...:)

Sta mislis, koliko realno trosi ovaj 1.4?
A drugo, zasto niko nece da testira onaj sa 70ks?

Autor carobnjak 23 Mar 2012, 11:32

Vozim 1,2 sa 86 ks bicu realan u gradu oko 6,6 l uz umerenu voznju na otvorenom ispod.

Autor bk 23 Mar 2012, 12:29

Napomana to je sa nasim benzinom kada natocis neko bolje onda je vec to blizu fabrickih podataka.

Autor bk 23 Mar 2012, 12:31

@bk
ti vozis prethodni aveo, ako se dobro secam?
Ovaj novi nema nikakve veze sa njim, znatno je veci, tezi i tromiji!
Sta mislis koliko sigurnosne opreme je napakovano u njega posto je najbezbedniji u klasi? Ne moze i jare i pare, nesto mora da trpi a to su performanse i potrosnja...

Autor carobnjak 23 Mar 2012, 13:04

Greska vozio sam stari model sa 70 ks,sad imam ovaj novi kupio sam ga krajem prosle godine. Prezadovoljan sam i same pohvale za ovaj auto sto se sigurnosti tice sve je dokazano necu o tome. Auto je strasno upravljiv i cvrst. Nema reci o tromosti vec kod 1,2 sa 86 ks ide odlicno.

Autor bk 23 Mar 2012, 13:40

@bk
aha, nisam znao, tj. nisi se pohvalio! :)
86 ks je ok, ali 70 sigurno nije...

Autor carobnjak 23 Mar 2012, 13:50