home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volvo Car korporacija i kinesko-američka NBA zvezda Jeremy Shu-How Lin potpisali su ugovor o globalnoj promociji brenda s naglaskom na Kinu, SAD i tržišta Azije na kojima je službeni jezik kineski.

U skladu s ugovorom, tokom sledeće dve godine Jeremy Lin će kao ambasador brenda učestvovati u korporativnim i marketinškim aktivnostima Volvo Cars korporacije. Uz to, pojavljivaće se i u reklamnim spotovima Volvoa.

„Izbor Jeremyja Lina za ambasadora firme izraz je naše zajedničke strasti i dinamike,“ ističe Freeman Shen, predsednik kineskog Volvo Carsa.

„Ovo je značajan trenutak u istoriji Volvoa koji ima viziju da postane najprogresivniji i najhumaniji luksuzni automobilski brend. Jeremy Lin je ponos Kine i uzbuđeni smo zbog saradnje. Njegov karakter, inteligencija i sportski uspesi usklađeni su sa profilom naših kupaca,“ izjavio je Richard Monturo, potpredsednik odelenja za marketing pri Volvo Cars korporaciji.

Jeremy Lin, jedina NBA zvezda s diplomom na Harvardu, povodom potpisivanja ugovora je izjavio: „Velika je čast biti ambasador Volvoa. Možda nećete odmah primetiti vezu između mene i Volvoa, ali Volvo i ja stalno želimo biti bolji u onome što radimo. Nadam se da će moji napori inspirisati mlade ljude da slede svoje ambicije kada je u pitanju sport i edukacija, baš kao što Volvo svoje automobile dizajnira u skladu s ambicijama ljudi“.

Volvo je uspešno integrisao sport u svoju korporativnu kulturu podržavanjem Volvo Ocean Race trke, te učestvovanjem u zimskim sportovima, golfu i brojnim drugim sportskim disciplinama. Angažman Jeremy Lina još je jedan veliki iskorak napred koji će značajno unaprediti imidž brenda, posebno na strateški važnim tržištima Kine i SAD-a.

PR Volvo



čitanja : 805



Komentari