
Nakon pregleda ponuda marketinških aktivnosti, “Chevrolet” je izabrao novoformiranu kompaniju, “Commonwealth” za svoju globalnu reklamnu agenciju, koja će biti zadužena za razvoj kreativnih kampanja kroz sve platforme “Chevrolet”-ovog globalnog oglašavanja.
Agencija “Commonwealth” sa sedištem u Detroitu je prva zajednička investicija te vrste u odnosu 50-50 kompanije “Goodby, Silverstein & Partners” sa sedištem u San Francisku i u okviru grupe “Omnicom” i njujorške kompanije “McCann Erickson Worldwide”, članice grupe “Interpublic”.
Ovim zajedničkim ulaganjem, “Commonwealth” kombinuje bogatstvo kreativnog talenta, opširno globalno iskustvo u industriji automobilizma i strateško poslovno liderstvo jedinstveno za ovu industriju. “Chevrolet” je do sada angažovao 70 globalnih agencija.
"Ovo je prvi put da su se dve velike holding kompanije za marketinške komunikacije udružile i osnovale zajedničko preduzeće”, izjavio je potpredsednik i globalni marketing menadžer kompanije “GM”, Džoel Evanik. “Sedište “Commonwealth”-a će biti upravo ovde u Detroitu i njegov jedini zadatak će biti jačanje i razvijanje kompanije “Chevrolet” kako bi ona postala slavni svetski brend”.
Angažovanje ove agencije, uz nedavni izbor kompanije “Carat” za “GM”-ovu agenciju za medijsko planiranje i kupovinu medijskog prostora, predstavlja deo napora ove kompanije da poveća efikasnost marketinških aktivnosti i što bolje izgradi svoje brendove širom sveta.
"Očekuje se da će ovo ukrupnjavanje agencija omogućiti uštedu od oko 2 milijarde dolara tokom narednih pet godina, od čega će se deo iskoristiti za globalne prilike za marketing i jačanje globalnog brenda “Chevrolet”, a deo za poboljšanje konačnih finansijskih rezultata”, objašnjava Evanik.
“Commonwealth” će voditi Globalni savetodavni odbor od osam članova, koji će nadgledati sve kreativne inicijative i strategije za “Chevrolet” na globalnom nivou. Zadatke će izvršavati globalna predstavništva koja će poslovati u Detroitu, Milanu, Mumbaiu i Sao Paulu, osiguravajući dosledni globalni brending širom raznolikih lokalnih tržišta.
Među članovima odbora su četvorica najafirmisanijih direktora iz reklamne industrjie: Džef Gudbaj (Jeff Goodby), koji će biti na poziciji kreativnog predsednika, Vašington Oliveto (Washington Olivetto), Linus Karlson (Linus Karlsson) i Prasun Joši (Prasoon Joshi). Ova četiri marketinška lidera će raditi zajedno na svim glavnim kreativnim inicijativama i raspodeli resursa.
"Veoma smo uzbuđeni što ćemo biti deo tima koji će da vodi marketinške aktivnosti “Chevy”-ja, što je korak napred u našim odnosima”, kaže Gudbaj, jedan od predsednika i kreativni direktor kompanije “Goodby, Silverstein & Partners”. Drago mi je što sam imao priliku da posmatram najbolje ljude u najboljoj formi tokom ovog procesa. Džoel Evanik je uvek bio spreman na pomeranje granica i testiranje novih koncepta, a činjenica da je bio otvoren za ovakav pristup je savršeni primer za to. Uzbuđeno iščekujemo da vidimo šta će “Commonwealth” značiti za nas i za “Chevrolet”.
Do sada je kompanija “Goodby, Silverstein & Partners” vodila “Chevrolet”-ove reklamne aktivnosti u Sjedinjenim Američkim Državama, najvećem tržištu brenda, dok je kompanija “McCann Worldwide” bila marketinška agencija “Chevrolet”-a na mnogim globalnim tržištima, uključujući Meksiko, Kanadu, Brazil, Indiju, Japan, Kinu i Južnu Ameriku.
"Drago nam je što širimo saradnju sa dinamičnim brendom “Chevrolet” i kompanijom “General Motors”, kaže Nik Brajen, predsednik i izvršni direktor kompanije “McCann Worldgroup”. “Rešenje “Commonwealth” je dokaz posvećenosti kompanija “McCann” i “Goodby” stvaranju marketinških rešenja koji razvijaju brend klijenta kroz kreativnost, digitalnu brzinu i performanse”.
PR Chevrolet